Schmidt
|
|
Den forstod jeg ikke !!
Han forstår nok ikke hvordan du har fået et så godt hold allerede Desuden. Tak for svaret mht. kontrakter!
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Han forstår nok ikke hvordan du har fået et så godt hold allerede Desuden. Tak for svaret mht. kontrakter! Nåååe oki på den måde Jamen velbekommen og jeg har jo været igang lige siden Ut app web kom igang og været heldig med handler og pakker
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
62.785 coins eller hvad mener du?
Ja. 75.000 coins nu. Mangler også et kit der passer til Juventus udebane (Pink med sort stjerne)
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Ligesom sidste år, må der være spillere, som er kraftigt undervurderet, men stadig spiller fremragende eller har vilde frispark stats? Nogle som har fundet disse spillere i år?
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Så har jeg fået mig 137.556 coins Tror jeg vil lave et Serie A hold
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ja. 75.000 coins nu.
Mangler også et kit der passer til Juventus udebane (Pink med sort stjerne)
Mener du en home kit som ikke er Juventus Home ? Hvis det er det du mener, så se på Evian home kit den er fed
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
guldfck
|
|
Ligesom sidste år, må der være spillere, som er kraftigt undervurderet, men stadig spiller fremragende eller har vilde frispark stats? Nogle som har fundet disse spillere i år? Jeg vil anbefale Alex(81) fra Corinthias i den brasilianske liga - Han har et sygt skud, 5 stjernet dribler og han er svær at få bolden fra !
|
|
|
|
PSN: Guldfck
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Jeg vil anbefale Alex(81) fra Corinthias i den brasilianske liga - Han har et sygt skud, 5 stjernet dribler og han er svær at få bolden fra ! [/quote
Er du sikker på han har 5?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Mit UT : Sarold FC
Julio Cesar (85)
Maicon (85) Naldo (80) Alex (83) Marcelo (82)
Ronaldinho (84) Luis Gustavo (79) Lucas (82)
Alexis Sanchez (86) Neymar (84) Hulk (85)
Min Bænk: MM Felipe (78) CB Sakho (81) LB Abidal (81) CM R.Carlos (79) CM Ganso (83) VW Bastos (83) Ang Pato (85)
Det er en 433
Og har 64.000 Coins
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Mit UT : Sarold FC
Julio Cesar (85)
Maicon (85) Naldo (80) Alex (83) Marcelo (82)
Ronaldinho (84) Luis Gustavo (79) Lucas (82)
Alexis Sanchez (86) Neymar (84) Hulk (85)
Min Bænk: MM Felipe (78) CB Sakho (81) LB Abidal (81) CM R.Carlos (79) CM Ganso (83) VW Bastos (83) Ang Pato (85)
Det er en 433
Og har 64.000 Coins
HOW?! :O
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
Sarold
|
|
Prøv Lucas fra Sao paulo, han er vild hurtig og god dribler
|
|
|
|
|
|
|
|
guldfck
|
|
Jeg er helt sikker Han kan ihvertfald lave Mcgeady-spin
|
|
|
|
PSN: Guldfck
|
|
|
|
Sarold
|
|
HOW?! :O
Jeg har bare været heldig med mine pakker og solgt godt og købt billigt Ja og så er jeg ret godt til at bygge op og handle vil jeg tro
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Jeg er helt sikker Han kan ihvertfald lave Mcgeady-spin Har du været inde og tjekke på hans profil ??
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Jeg har bare været heldig med mine pakker og solgt godt og købt billigt Ja og så er jeg ret godt til at bygge op og handle vil jeg tro Det tror jeg da på! Hvor mange pakker har du købt? :p
|
|
|
|
|
|
|
|