Schmidt
|
|
Hvad kan man bruge kontrakter, trænere og de andre slags kort til? Og hvordan får man et andet logo til sin klub?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvad kan man bruge kontrakter, trænere og de andre slags kort til? Og hvordan får man et andet logo til sin klub? Du går ind i handle(trade) og finder din klub, der kan du finde Kit og logo,kontrakter bruger du til at sælge eller bruge på dine egene spillere Moral kort = til at få din moral op på dine spillere Form kort= til at få dine spillere form op Formations kort= Hvis du spiller 433 og du får en spiller der spiller 542 så kan du købe eller være heldig at få sådan et kort i en guld pakke som du så kan ligge ned på din spiller så han kan spille 433 men ellers kan du gå ned i hjælp inde i UT og få alle oplysninger der
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Hvordan forlænger man kontrakter?
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvordan forlænger man kontrakter?
Hvis det er på PS3 så trykker du firkant når du har markeret den spiller du vil give en kontrakt, og klart du skal jo have nogle kontrakter i din gemme bunke
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Hvordan får man kontrakter?
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
ptrN
|
|
Hvordan får man kontrakter?
Køber dem. Enten i pakker eller enkeltvis.
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
Batigol
|
|
Hvorfor står der bare altid at det er for mange inde på Ultimate team på easports hjemmeside??
Det er voldsomt frustrerende. Jeg forsøgte kl. 14, kl. 16 og nu her igen kl. 18 og samtlige gange er der 'for mange' der bruger Web App'en. Men jeg har ellers allerede fået opbygget et fint hold - spillerne kunne sagtens være bedre, men jeg spiller rigtig godt med dem og det er jo det vigtigste. Min start 11'er ser pt. således ud: Helton (82) Cassani (79) - Mignot (78) - Vertonghen (80) - Taiwo (79) Cabaye (80) - Diaby (77) - Bodmer (80) Govou (78) - Hoarau (78) - Payet (79) Som det fremgår satser jeg meget (!!) på franske spillere.
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
Sarold
|
|
Mit UT : Sarold FC
Julio Cesar (85)
Maicon (85) Naldo (80) Alex (83) Marcelo (82)
Ronaldinho (84) Luis Gustavo (79) Lucas (82)
Alexis Sanchez (86) Neymar (84) Hulk (85)
Det er en 433
|
|
|
|
|
|
|
|
xxbikbokxx
|
|
Mit UT : Sarold FC
Julio Cesar (85)
Maicon (85) Naldo (80) Alex (83) Marcelo (82)
Ronaldinho (84) Luis Gustavo (79) Lucas (82)
Alexis Sanchez (86) Neymar (84) Hulk (85)
Det er en 433
How the fudge?
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Hvad kan man helt præcis bruge kontrakter til?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvad kan man helt præcis bruge kontrakter til? Når du køber en helt ny spiller, eller får en spiller i en pakke så har din spiller 7 kontrakter det vil sige han kan spille med i 7 kampe, 1 kontrakt = 1 kamp, en spiller kan have op til 99 kamp/kontrakter på sig
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Har 62.785. Nogle forslag til et hold? :-)
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
Sarold
|
|
Et kontrakt alm guld giver 13 kampe
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Har 62.785. Nogle forslag til et hold? :-)
62.785 coins eller hvad mener du?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
How the fudge?
Den forstod jeg ikke !!
|
|
|
|
|
|
|
|