|
bianconeri
|
|
lol =/
Der var budt sølle 3800 på en spiller, tænker - jeg max betaler 4,500 for ham. Så bliver jeg overbudt og uden at lægge mærke til prisen så er ham den anden budt 9200 også trykker jeg bare byd uden at kigge... Fedt man! =/
|
|
|
|
|
|
Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta fino alla fine ★ ★ ★
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
lol =/
Der var budt sølle 3800 på en spiller, tænker - jeg max betaler 4,500 for ham. Så bliver jeg overbudt og uden at lægge mærke til prisen så er ham den anden budt 9200 også trykker jeg bare byd uden at kigge... Fedt man! =/
Hvem var det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Jeg synes at han har gjort det helt fint for mit spanske hold. Han kan klart anbefales hvis ikke man har coinsene til Alves ^^
Præcis min situation. Køber ham snart så.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bianconeri
|
|
Det var Tiote.. bummert 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nln777
|
|
Det er jo alt for nemt at handle lige her i starten. har allerede over 600k.. venter bare til efter årets hold er kommet ud med at lave et hold. så kan jeg bare handle indtil det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
bianconeri
|
|
Det er da træls man ikke kan få sine spillere ind på sit hold? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Det er jo alt for nemt at handle lige her i starten. har allerede over 600k.. venter bare til efter årets hold er kommet ud med at lave et hold. så kan jeg bare handle indtil det  Jeg er ny. hvad gør du
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Det er da træls man ikke kan få sine spillere ind på sit hold?  Helt vildt!! handlerne står bare som expired men der sker ikke en skid de sidste mange timer!! Jeg har alle mine coins ude og svømme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
I skal nok få handlerne gennemført. Der har været meget galt med UT-serverne de første par uger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phata
|
|
Helt vildt!! handlerne står bare som expired men der sker ikke en skid de sidste mange timer!! Jeg har alle mine coins ude og svømme.
Er mindst lige så nedre at vente på sine opstillingskort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Skal du ikke have forlænget med Distin  ?
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Skal du ikke have forlænget med Distin  ? jo, det skal jeg da 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|