home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 784 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 435 436 [437] 438 439 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1248775 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #6540: 28 Sep 2012, 14:24 »

Helt enig. Det oplever jeg også  Sur Har lige startet en singleplayer sæson, og købt en masse guldspillere, hvorefter jeg finder ud af at holdet ikke må have mere end to stjerner. Så nu er halvdelen af holdet af guld, mens de spillere der røg ud er væk. Så jeg skal spare så vidt muligt på mine bronzespillere. Og det er svært når det koster en kontrakt hver gang jeg bliver smidt af  Sur

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #6541: 28 Sep 2012, 14:51 »

Hej Freaks. Jeg har glem mit sikkerhedsspørgsmål til min login til Ultimate, og har derfor låst min account.
Den skriver nu jeg skal logge ind via et sikkert system "trusted console" men har ingen idé hvordan jeg logger in via trusted console. Nogle der ved hvad der er tale om, og som kan hjælpe mig? Smiley

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

patrick J
Manager

« Svar #6542: 28 Sep 2012, 14:54 »

Hej Freaks. Jeg har glem mit sikkerhedsspørgsmål til min login til Ultimate, og har derfor låst min account.
Den skriver nu jeg skal logge ind via et sikkert system "trusted console" men har ingen idé hvordan jeg logger in via trusted console. Nogle der ved hvad der er tale om, og som kan hjælpe mig? Smiley
Har selv samme problem... Jeg gjorde det samme, og låste siden min account. Jeg kan derfor KUN spille Fifa 13 på min PS3, og der skal jeg HVER gang lave et nyt sikkerhedsspørgsmål . Derfor virker det stadig ikke på min computer (Altså FUT app'en). Tror EA har lavet nogle fejl der, som jeg håber de er i gang med at fikse.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #6543: 28 Sep 2012, 15:14 »

Kan du godt spille ultimate på din PS3? for der siger den nøjagtig det samme som via nettet på min mac...

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

dvfp2970
Juniorspiller
**

« Svar #6544: 28 Sep 2012, 15:41 »

Er der andre som har et problem med at spillernes reactions evner er dårlige?? det er selv når jeg spiller offline?? Selv når jeg har messi vender han langsommere end grindheim fra FCK?? kender i nogen som har haft det problem eller stadig har det?? Skuffet

"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #6545: 28 Sep 2012, 16:59 »

Det der hvor man skal vælge en anføre i starten og så spille med det engelsek landshold hvorfor skal man det og hvor mangegange skal man dette?

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

patrick J
Manager

« Svar #6546: 28 Sep 2012, 17:05 »

Kan du godt spille ultimate på din PS3? for der siger den nøjagtig det samme som via nettet på min mac...
Ja jeg kan sagtens spille på min ps3, omend at hver gang jeg går ind i UT, beder den mig lave et nyt sikkerhedsspørgsmål .

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

ptrN
Manager

« Svar #6547: 28 Sep 2012, 17:06 »

En der er interesseret i Oussama Assaidi i en 4-3-2-1?

welbz is dat guy

Anfield Road
Manager

« Svar #6548: 28 Sep 2012, 17:06 »

En der er interesseret i Oussama Assaidi i en 4-3-2-1?

Hvor mange penge?  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ptrN
Manager

« Svar #6549: 28 Sep 2012, 17:10 »

Hvor mange penge?  Smiley
Skal nok på den gode side af 6k.

welbz is dat guy

Anfield Road
Manager

« Svar #6550: 28 Sep 2012, 17:14 »

Skal nok på den gode side af 6k.
Så trækker jeg følehornene. For det første har jeg slet ikke så mange penge, og for det andet kan jeg finde ham meget billigere Smiley

ptrN
Manager

« Svar #6551: 28 Sep 2012, 17:19 »

Så trækker jeg følehornene. For det første har jeg slet ikke så mange penge, og for det andet kan jeg finde ham meget billigere Smiley
Kan du godt benytte spillersøgningen uden problemer? Hver gang jeg søger (næsten), så går den simpelthen ud af det. Derfor har jeg svært ved at undersøge priserne på spillerne. Så prisen på Assaidi blev "gættet" på.

Det er satme træls.

welbz is dat guy

Anfield Road
Manager

« Svar #6552: 28 Sep 2012, 17:36 »

Kan du godt benytte spillersøgningen uden problemer? Hver gang jeg søger (næsten), så går den simpelthen ud af det. Derfor har jeg svært ved at undersøge priserne på spillerne. Så prisen på Assaidi blev "gættet" på.

Det er satme træls.

Jeg har ikke haft synderlige problemer med spiller søgningen, men nogen gange bliver jeg da kastet af. Jeg kan bare sagtens finde højre fløje med 78 for helt ned under 1000. Hvis jeg endelig skulle betale overpris for Assaidi skulle det da være fordi han er liverpool spiller  Wink

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #6553: 28 Sep 2012, 17:38 »

Jeg har ikke haft synderlige problemer med spiller søgningen, men nogen gange bliver jeg da kastet af. Jeg kan bare sagtens finde højre fløje med 78 for helt ned under 1000. Hvis jeg endelig skulle betale overpris for Assaidi skulle det da være fordi han er liverpool spiller  Wink
+ han er 5-star i dribling! :p btw. han er venstre fløj, ikk?

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6554: 28 Sep 2012, 17:40 »

Assaidi er 6k+. :-)

Jeg leder dog efter ham i en 4-3-3 desværre. :-)

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Sider: 1 ... 435 436 [437] 438 439 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010