home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I går kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 411 412 [413] 414 415 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1249489 gange)
jokke
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #6180: 21 Sep 2012, 23:31 »

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jIAhAqXPnHnNV:ps3 - Ja, sådan ser mit Bundesliga hold ud.. Jeg har Sokratis til salg og 400 coins, så det er vel maks 12-1400 coins efter. Nu må jeg så leve på de daglige pakker, men faktisk er jeg godt tilfreds med holdet, glæder mig!!!

EDIT: Nyt link, holdet var ikke helt opdateret.
« Seneste Redigering: 21 Sep 2012, 23:47 af jokke » Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6181: 21 Sep 2012, 23:32 »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa - Med EA Season Ticket .. Du får ikke spillet i hånden imorgen, men hvis du betaler et beløb, kan du spille spillet ca 5 dage før andre ..

Præcis. Vi kan spille det fulde spil, men vi giver egentlig 225 kr. for 5 dage kun. Efter de 5 dage er vores download ugyldig. Det eneste der fortsætter er 24 ekstra pakker ( 1 om ugen) og 20% på alle pakker. Efter de 5 dage skal vi enten ud at købe et eksemplar af fifa 13 i hånden, eller selvfølgelig have forudbestilt et. :-)

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #6182: 21 Sep 2012, 23:44 »

Lidt ærgeligt at man KUN kan spille OFFLINE delen og ikke ONLINE delen af UT imorgen.. :-/ Men bliver fint nok alligevel!

"4. Giver tidlig adgang mig den samme funktionalitet som butiksudgaven?
Ja. Tidlig adgang tilbyder fuld funktionalitet – inkl. onlinespil – fraregnet muligheden for at købe yderligere indhold, der kan downloades, samt adgang til onlinedelen af Ultimate Team"

Kilde: https://help.ea.com/dk/article/ea-sports-season-ticket-faq#4

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6183: 21 Sep 2012, 23:53 »

Lidt ærgeligt at man KUN kan spille OFFLINE delen og ikke ONLINE delen af UT imorgen.. :-/ Men bliver fint nok alligevel!

Ja. Tidlig adgang tilbyder fuld funktionalitet – inkl. onlinespil – fraregnet muligheden for at købe yderligere indhold, der kan downloades, samt adgang til onlinedelen af Ultimate Team"

Noo. :-(

FML.

Det ødelagde lige alt for mig... Var ikke det billede jeg havde fået af de forskellige youtubere...
« Seneste Redigering: 21 Sep 2012, 23:55 af Brondbyfanen8 » Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #6184: 21 Sep 2012, 23:58 »

Hvor har i så mange penge fra drenge??? jeg har kun haft råd til 3-4 middel spillere fra PL??

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6185: 22 Sep 2012, 00:11 »

PSN Natas88dk

PhilipFlink
Manager

« Svar #6186: 22 Sep 2012, 00:12 »

Forkert! mange har skrevet det, men det er forkert Smiley

Yes RT @H1B5: @EASPORTSFIFA Is ultimate team available aswell?

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/243771333652144128

+ en fra EA har sagt at der kan blive spillet online, der kan bare ikke købes packs Smiley

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6187: 22 Sep 2012, 00:13 »

Forkert! mange har skrevet det, men det er forkert Smiley

Yes RT @H1B5: @EASPORTSFIFA Is ultimate team available aswell?

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/243771333652144128

+ en fra EA har sagt at der kan blive spillet online, der kan bare ikke købes packs Smiley

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAa, FLINK JEG FUCKING ELSKER DIG!

Men mærkeligt EA går så meget forkert af hinanden. :-S

PSN Natas88dk

PhilipFlink
Manager

« Svar #6188: 22 Sep 2012, 00:14 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAa, FLINK JEG FUCKING ELSKER DIG!

Men mærkeligt EA går så meget forkert af hinanden. :-S

Ja, men bare rolig! Nogle fra EA har selv været ude og sige at det var en fejl .. eller, at man sagtens kan spille online, man kan bare ikke købe packs med rigtige penge før det rigtige spil kommer ud Smiley

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6189: 22 Sep 2012, 00:17 »

Ja, men bare rolig! Nogle fra EA har selv været ude og sige at det var en fejl .. eller, at man sagtens kan spille online, man kan bare ikke købe packs med rigtige penge før det rigtige spil kommer ud Smiley

Godt nok. Men er vi 100%. Dit link er trods alt lidt tid siden. Selvom jeg håber for ALT i verden du har ret. :-)

PSN Natas88dk

PhilipFlink
Manager

« Svar #6190: 22 Sep 2012, 00:17 »

http://da.twitch.tv/codexavellum

Han spiller det lige nu Smiley hvis nogen vil se de nye features osv Smiley

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6191: 22 Sep 2012, 00:19 »

Han må have et vildt net!

Edit.. Aaaah. Det er fra disc...

PSN Natas88dk

PhilipFlink
Manager

« Svar #6192: 22 Sep 2012, 00:22 »

Godt nok. Men er vi 100%. Dit link er trods alt lidt tid siden. Selvom jeg håber for ALT i verden du har ret. :-)

Jeg har ret, for de har lige haft problemet oppe at køre idag, da der var en youtuber der fandt det samme som Hansen.. Men så kom der folk fra EA og sagde at det ikke var rigtigt, og at vi kunne spille online, bare ikke købe packs med rigtige penge Smiley

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6193: 22 Sep 2012, 00:24 »

Jeg har ret, for de har lige haft problemet oppe at køre idag, da der var en youtuber der fandt det samme som Hansen.. Men så kom der folk fra EA og sagde at det ikke var rigtigt, og at vi kunne spille online, bare ikke købe packs med rigtige penge Smiley

Amen altså, det er super!

For dælen Hansen du gjorde mig bange. :-D

PSN Natas88dk

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6194: 22 Sep 2012, 00:29 »

Hvad er forskellen på "retail copy" som ham i livestreamen, og så det vi andre får?

PSN Natas88dk

Sider: 1 ... 411 412 [413] 414 415 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010