|
Brondbyfanen8
|
|
Hvad gør folk med bronze gutter? Jeg har ikke solgt eller discarded en eneste spiller i frygt for de kunne være hamrende gode. :-S
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
Du kan vel se på stats om de er noget værd min ven?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Synes bare de snød meget sidste år. Folk med lavere dribling end andre havde 4-5 stjernet dribling, og nogle kunne lave de vildeste langskud trods deres skudstats ikke var prængende. :-)
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
og kan se på det hele at jeg skal have købt Antipas til oppe foran 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
og kan se på det hele at jeg skal have købt Antipas til oppe foran  Kan du godt komme på web-app'en lige nu?
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Nope.. efter jeg loggede af for 10-15 min siden, har jeg ikke kunne komme ind igen :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Men nu kan jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
og nu kan jeg ikke  Hahahah... Virker som om man bare skal prøve lykken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Har åbenbart ham her liggende i klubben. En sølv 70'er 4-stjernet. Tror i han går for noget? http://www.futwiz.com/player-data/6797Edit. har selvfølgelig kigget på markedet og ser han ikke går for meget. Men mit spørgsmål er egentlig om i tror han SENERE hen bliver noget værd. :-)
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Sep 2012, 18:06 af Brondbyfanen8 »
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
UT NEDE?!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Bare bliv ved med at opdater. :-)
Jeg kom ind efter 5 refreshes. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Prøvede lige at sende et trade offer mellem mine 2 accounts. Men den siger man skal være "friends". Hvor henne tænker de på? De to accounts er venner på playstation så det er ikke det. :-S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Prøvede lige at sende et trade offer mellem mine 2 accounts. Men den siger man skal være "friends". Hvor henne tænker de på? De to accounts er venner på playstation så det er ikke det. :-S
Det er der også problemer med pt.. ellers kan det jo være at ingen af dine brugere har spillet FIFA13
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Damn. Så kan jeg ikke lave mit hold...
Har en Hamsik på min dårlige account, og nogle coins. Og resten på main account. :-/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|