Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
10 Maj 2025, 20:54
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
05 Maj 2025, 19:40
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
0 Brugere, 611 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Blogs
l 19 l Pause - The Red Devils
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
Forfatter
Emne: l 19 l Pause - The Red Devils (Læst 13081 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l 7 l - The Red Devils
«
Svar #15:
13 Jan 2011, 16:50 »
The Red Devils
Part Eight – Three games back, it can only get better
B
oring so far –
det er hvad vi kan konkludere efter de første tre kampe I Champions League gruppe D. Ikke fordi det ikke er gået godt, for med to sejre og en uafgjort, kan man ikke være en utilfreds træner hr. Ferguson, eller kan man?
For selvom det pointmæssigt ser godt ud, så har spillet ikke været alt for godt.
Da grupperne blev udtrukket endte United i gruppe med
• Roma
• H. Tel-Aviv
• Panathinaikos
Uniteds første kamp var mod Roma hjemme på Old Trafford, hvor det blev til en 1-0 sejr på mål af Federico Macheda efter 22 min. Spil. United gav ikke Roma specielt mange chancer, så det hele lyder jo meget godt, eller gør det? Nej det gør det nemlig ikke, for selvom United fik lukket godt af i Forsvaret, så manglede den offensive del en masse. Ja man kom da godt nok frem til 12 chancer på mål og det lyder jo ikke helt så dårligt? Nej det gør det nemlig ikke og det er heller ikke her vi finder problemet. Problemet er at United overlod Roma alt spillet (44-55 boldbesiddelse) og det kan ikke passe, United skal dominere på hjemmebane mod Roma, masser af bold tab og dårlige afleveringer er det helt store problem. Spillet var også langsomt og efter kampen var det heller ikke en glad Ferguson, der sagde at der var meget at arbejde med til næste kamp. Men lykkedes det så at forbedre sig? Nej tværtimod.
For kampen efter på udebane mod H. Tel-Aviv blev det nemlig til et overraskende og utroligt skuffende 1-1 resultat englænderne kunne tage med hjem. United spillede dog meget bedre og sad på alt, alligevel ville bolden bare ikke i mål. Defensivt spillede United fantastisk og holdte H. Tel-Aviv nede på 4 afslutninger. Alligevel kom hjemmeholdet foran i overtiden af første halvleg. Det fik Ferguson til at reagere og han skiftede derfor hele sit angreb ud i pausen og det skulle vise sig at være en god idé. For Federico Macheda blev igen Uniteds helt i en kamp hvor bolden bare ikke ville ind. Ind fik Macheda da godt nok bolden i det 77 min. Men United kan på ingen måde være tilfredse med resultatet og der var derfor meget pres på United spillerne inden den sidste kamp hjemme mod Panathinaikos.
Netop Panathinaikos kampen blev endnu et skuffende resultat, da United igen kun formåede at vinde 1-0, i en kamp der stort set ligned H. Tel-Aviv kampen, United sad på spillet spillede flot, men igen BOLDEN VILLE BARE IKKE IND! Det kom den dog en enkelt gang i starten af kampen da Wayne Rooney scorede sit første Champions League mål i denne sæson efter 11 min. Spil.
Efter de første tre kampe kan Ferguson konkludere at der er masser at arbejde på, da der skal helt andre boller på suppen hvis man vil vinde Champions League. Det største problem effektiveteten, der bliver simpelthen misset for mange chancer. Det andre nok ligeså stort et problem må være den manglende evne til at lukke kampene.
Der har dog også være et soleklart lyspunkt efter de første tre kampe og det har været Federico Macheda. Den unge angriber har spillet rigtig godt og har med sine to rigtig vigtige mål været en meget stor andel i at United trods alt fører gruppen.
WaterWar
Reserveholdsspiller
Sv: l 8 l - The Red Devils
«
Svar #16:
13 Jan 2011, 21:15 »
Kan du fortælle noget om hvilken taktik og formation du kører med? Vil gerne se hvordan du kompinere alle de mange angribere United besidder
Ellers en god update. Ærgeligt at høre du ikke får bolden i kassen. Det kommer nok når spillerne er varmet op!
Official member of Manchester United Football Club
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #17:
13 Jan 2011, 22:20 »
Citat af: WaterWar 13 Jan 2011, 21:15
Kan du fortælle noget om hvilken taktik og formation du kører med? Vil gerne se hvordan du kompinere alle de mange angribere United besidder
Ellers en god update. Ærgeligt at høre du ikke får bolden i kassen. Det kommer nok når spillerne er varmet op!
Jeg spiller en flad 4-4-2 med højt pres i bagkæden og normale aflevering (standard) på hjemmebane og på udebane stadig med højt pres, dog ikke lige så meget som på hjemmebane. jeg spiller mere teknisk hjemme end jeg gør ude, alt efter hvilken modstander jeg møder.
altså jeg har ligenu 5 angribere i førsteholdstruppen: Owen, Rooney, Berbatov, Hernandez og Macheda. førstnævnte er dog skadet sådan lidt en gang i mellem men ellers er han mit førstevalg af reserverne, på grund af alderen. ellers er Berbatov og Rooney førstevalg, men spiller en af dem en dårlig kamp, så spiller de ikke den næste fra start. ellers spiller Macheda, Owen og Hernandez rigtig meget i cuppen og i chl gruppespillet, hvor Macheda virkelig har spillet godt. ellers er det bare med meget rotation.
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #18:
15 Jan 2011, 21:10 »
Der kommer måske en update idag, ellers gør der i morgen
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
«
Svar #19:
15 Jan 2011, 21:22 »
Hold kæft en lækker blog du har fået gang i her, lækker grafik, lækker skrive måde og til sidst genialt hold!
Perfekt, KIU!
Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!
Følg med i min blog!
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #20:
16 Jan 2011, 15:50 »
The Red Devils
Part Nine – Disappointed United
W
hat the F*** did there just happened! -
Manchester United skuffede felt da de I liga cuppens blot fjerde runde røg ud til Championship holdet Coventry City I en utrolig dårlig kamp fra Uniteds side.
Det lignede på papiret en kamp United ikke behøvede ligge for meget i, da de i Liga Cuppens fjerde runde skulle møde Championship holdet Coventry City, men sådan gik det slet ikke. For Uniteds reserver formåede nemlig ikke at vinde kampen over Coventry, der i stedet snuppede en ret ufortjent sejr over Manchester United på et mål få minutter før tid.
United havde siddet fuldstændigt på kampen hele vejen igennem og kom tættere og tættere på et førings mål lige indtil den unge back Fabio fik sit andet gule kort i kampen og måtte gå tidligt i bad. Det betød at United måtte spille de sidste 15 minutter med en mand i undertal, men selvom United blev en mand mindre gav de ikke Coventry ret meget mere spil. Det betød dog at når Coventry så endelig havde bolden, så havde de lidt mere plads og tid til at få gjort hvad de ville og det kom til at koste dyrt for United.
Det var en lidt speciel kamp set fra danske øjne, da danske Kenneth Zohore havde fået klemt sig ind på Uniteds bænk efter nogle rigtig gode kampe for Uniteds ungdoms og reservehold. Det blev endda endnu mere vildt for den unge dansker, da han med 25 min. Igen blev smidt på banen i stedet for en svagt spillende Michael Owen. Zohore kom dog ikke frem til det store, men United fik jo også smidt en mand ud kort efter hans indskiftning. Generelt var det en meget spændende kamp for United fansene, da den unge Ben Amos også fik sin debut, da han startede inde i stedet Edwin Van Der Sar i buret og så havde den evigskadede Owen Hargreaves, der endelig er blevet erklæret skadesfri altså også fundet vej til Uniteds bænk. Hargreaves kom ind i halvlegen og havde en ret dårlig dag, det er der nu også en god grund til, for på de 45 min. Nåede Hargreaves nemlig at spille hele tre forskellige positioner på grund af rødt kort og skade til Ryan Giggs.
Men når alt kommer til alt så er der ingen fra Uniteds side af banen der så speciel glad ud efter kampen, da de må konstatere at de noget så ringe er slået ud af Liga Cuppen for i år.
Slay
Juniorspiller
Sv: l 9 l - The Red Devils
«
Svar #21:
17 Jan 2011, 21:25 »
Av av av. Men det viser jo bare kvaliteten af Uniteds hold :-D
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #22:
18 Jan 2011, 14:06 »
Citat af: Slay 17 Jan 2011, 21:25
Av av av. Men det viser jo bare kvaliteten af Uniteds hold :-D
haha du nok sjov var !
kommer update senere idag
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #23:
18 Jan 2011, 14:55 »
Det ser jeg frem til
Official member of Manchester United Football Club
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #24:
18 Jan 2011, 15:13 »
Citat af: WaterWar 18 Jan 2011, 14:55
Det ser jeg frem til
Lyder Godt
Citat af: Lassenolesen 15 Jan 2011, 21:22
Hold kæft en lækker blog du har fået gang i her, lækker grafik, lækker skrive måde og til sidst genialt hold!
Perfekt, KIU!
Tusind Tak!
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #25:
18 Jan 2011, 15:18 »
Du får masser af ros for denne blog, og det er da også helt okay, men der er altså en stor mangel, som gør, at jeg ikke rigtig har lyst til at læse dine updates men hellere bare skimte dem hurtigt igennem. Din grammatik er bare alt for dårlig. Det er ikke fordi, at der er de store stavefejl, men du har bare slet ikke styr på tegnsætningen. Få styr på det og jeg vil læse fast med.
Følg med i mit comeback på blog-scenen!
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #26:
18 Jan 2011, 18:20 »
The Red Devils
Part Ten – Ten Games played
A
n almost perfect start –
det er konklutionen efter Uniteds første 10 kampe I denne sæsons Premier League. For det meste at tiden har spillet været stort set perfekt, dog har der været en lille down periode hvor man led et nederlag og et uafgjort lige efter hinanden, hvilket også kan betyde at Liverpool kan smutte forbi de nuværende ”dukse” af Premier League, Manchester United.
For efter de første 10 kampe af sæsonen fører United med 1 point ned til Tottenham og Liverpool, dog har Liverpool spillede en kamp mindre end United og Tottenham. Hvis vi ser bort fra den lille nedtur United havde mit inde i sæsonen, hvor de spillede 1-1 mod H. Tel-Aviv i Champions League, tabte til Coventry i Liga Cuppen og spillede lige med Birmingham og tabte til Blackburn, så må man sige at det ellers har været en perfekt start på sæsonen for United. United har spillet noget rigtig godt og solid omgang fodbold med masser af mål scoret og meget få lukket ind. United har scoret intet mindre end 21 mål og kun lukket 6 ind på sig. Det er til trods for at Edwin Van Der Sar blev skadet efter sjette spillerunde og United var så hurtigt ude og hente en transfers fri spiller ind, der skal kunne fylde hullet så meget som det nu er mulig. Her er der snak om den 30årige uruguayske landsholdsmålmand Fabian Carini, som har gjort det udmærket. Han er blevet hentet på en kontrakt der udløber efter sæsonen og det er meget sandsynlig at den ikke bliver forlænget, hvilket både Ferguson og Carinis agent begge har været ude og hentyde.
Uniteds indtil videre bedste kamp er stensikkert sejren på hjemmebane imod Arsenal på HELE 4-1 i en kamp, hvor United viste noget af det stærkeste omgang fodbold vi længe har set i det engelske. Det var i bund og grund en ren magtdemonstration og selvom man siger at Arsenal aldrig kan vinde og de andre storhold, så plejer det stadigvæk at være nogle lige kampe. Men det var denne kamp så sandelig ikke. Arsenal kom kun til 4 chancer i hele kampen og kun to indenfor mål rammen. Det startede ellers rigtig godt ud for Arsenal der sad på spillet de første 10min. Hvor de faktisk kom frem til alle deres chancer i kampen og i netop det 10. min. Kom de så fortjent foran da Chamakh hamrede bolde i kassen. Men efter målet kom United i gang og så sig aldrig tilbage. Efter 25 min. Sendte Rooney bolden i kassen efter flotte kombinationer med Berbatov. I overtiden af førstehalvleg byttede makkerparret så rolle og Berbatov bragte med et elegant lop United foran 2-1. efter 77 min. Tog Nani så sagen i egen hånd og ude på højrekanten tog han to modspillere, træk ind i banen og Bang 3-1. lige før slutfløjtet sendte en meget velspillende Rooney så bolden ind til 4-1 og ydmygelsen var komplet.
Nogle af Uniteds bedste spillere indtil nu i sæsonen, må man nævne nyindkøbet Gareth Bale og den udskældte angriber Dimitar Berbatov som de nok allerbedste. Gareth Bale har taget Old Trafford med storm og er lige nu assist kongen i Premier League med 6 assist i de otte kampe han har spillet. Berbatov ligger på en andenplads på topscorerlisten kun overgået af Liverpools Torres. Han har scoret intet mindre end 7 mål i ti kampe og man må sige at han endelig er ved at vise sit værd.
LigaTabel
Resultater
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l 10 l - The Red Devils
«
Svar #27:
20 Jan 2011, 22:27 »
Kommer med en update i morgen
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l 10 l - The Red Devils
«
Svar #28:
22 Jan 2011, 16:12 »
The Red Devils
Part Eleven – Group stage finish
S
afely to the next round –
Sir Alex Fergusons tropper er sikkert videre til næste runde I verdens største klubturnering efter nogle stærke og svage præsentationer I gruppespillet.
4 sejre og 2 uafgjorte kampe blev det til for Fergusons tropper og går dermed sikkert videre på en første plads i gruppe D
De første tre kampe endte for United med to sejre og en skuffende uafgjort og det var nok til at ligge på førstepladsen i gruppen. Men det var ikke fordi United havde spillet det mest fantastiske fodbold, hvilket man virkelig fik set da United spillede 1-1 mod H. Tel-Aviv. Derfor var der også et lille pres og ekstra opmærksomhed på United, da de gik ind til ude kampen mod Panathinaikos.
Og hvis der var pres på United før kampen, så kom der så sandelig også pres på United efter kampen, for igen spillede United en kedelig omgang europæisk fodbold og vandt kun lige 2-1 over Panathinaikos. Sir Alex Ferguson var dog hurtigt ude og forsvare sit hold ved at påpege at man altså stadig ikke havde tabt en kamp i gruppen og at man heller ikke har stillet med stærkeste opstilling endnu. Han sluttede også lige af med at påpege at man trods alt har domineret hver kamp indtil nu.
Næste kamp og den anden sidste skulle spilles på Olimpico i Rom, hvor Roma var modstanderen. Det skulle vise sig at være den nok bedste kamp indtil videre i denne sæsons Champions League, for der var virkelig meget drama i denne kamp. Inden kampen var United blevet dømt som værende et kedeligt hold i Champions League i denne sæson, fordi de ikke havde scoret specielt mange mål indtil videre og generelt ikke spillet så godt. Det startede katastrofalt for United der efter blot 5min. Var bag ud hele 2-0 hvor en storspillende Taddei scorede dem begge. Efter at United var kommet sig over chokstarten begyndte de at sætte pres på Roma og efter 38min. Fik Gareth Bale reduceret til 1-2. Efter målet så begge hold egentlig ud til at være tilfredse med første halvleg og derfor var der heller ikke nogen der satsede det helt store. Men så to minutter i overtiden af første halvleg, ligger Gareth Bale en stikning til Berbatov der tæmmer bolden perfekt og gør det til 2-2, sikke en halvleg!
Udligningen lige før halvlegen så virkelig ud til at sidde på Roma spillerne og i anden halvleg kom United mere og mere på bolden og kom frem til den ene chance efter den anden. Men da vi nåede de 90 min. Var der stadig ingen af holdende der havde scoret og kampen så derfor ud til at være færdig. Men så lige pludselig ud af ingenting dukkede David Pizzaro op i Uniteds felt og headede Roma foran 3-2 og jublen blandt tilskuerne ville ingen ende tage. Kampen var lukket, eller det troede Roma i hvert fald. For United satsede nu alt, hvilket betød at både Vidic og Evans blev rykket op som angribere og det skulle vise sig at være et klogt træk af Sir Alex. For fem minutter inde i overtiden blev Berbatov spillet fri op ad kanten og han lagde et perfekt indlæg ind i panden på Jonny Evans der bragte United på 3-3, hvilket blev kampens resultat.
Resultatet betød at United nu var videre på førstepladsen ligegyldigt hvordan den sidste kamp ville ende og derfor var der ikke så meget at spille om inden den sidste kamp mod H. Tel-Aviv. Alligevel var det et yderst motiveret United hold der gik ind i kampen og vandt den sikkert 3-0. Federico Macheda blev dobbelt målscore mens Ryan Giggs blev noteret for det sidste mål.
I næste runde skal United imod det franske storhold Lyon. Den første kamp vil blive spillet den 15. februar i det franske, mens den anden kamp vil blive spillet den 8 marts på Old Trafford.
Stilling grp. D
1.Manchester United-- 14 p
2.Roma---------------- 9 p
3.H. Tel-Aviv----------- 5 p
4.Panathinaikos------- 4 p
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l 11 l - The Red Devils
«
Svar #29:
24 Jan 2011, 22:52 »
kommer en update i morgen
Sider:
1
[
2
]
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »