Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23487
0 Brugere, 1039 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tataraagadevanaha
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Blogs
l 19 l Pause - The Red Devils
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
Forfatter
Emne: l 19 l Pause - The Red Devils (Læst 12777 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l 11 l - The Red Devils
«
Svar #30:
25 Jan 2011, 15:08 »
The Red Devils
Part Twelve – 12 games left
O
nly two teams back in the match –
Med 12 kampe tilbage I årets udgave af Premier league, er der to hold der er stukket af og kæmper nu alene tilbage om trofæet. De to hold er Manchester United og Arsenal. Med 12 kampe tilbage er der kun to point mellem Sir Alex Fergusons Manchester United og Arsene Wengers Arsenal.
Sir Alex Ferguson kan kun være glad for resultaterne indtil videre i denne sæson. For med 18 sejre, 6 uafgjorte og 2 nederlag plus en målscore på 51 mod 19 må siges at være en næsten perfekt sæson indtil videre. Det har været et meget stærkt United hold i denne sæson, hvis man lige ser bort fra deres lille krisetid hvor intet fungerede og deres halvkedelige spil i Champions League. Der har dog også været nogle igennem fantastiske resultater i sæsonen, bl.a. 2-0 sejren over de evige rivaler Manchester City.
Det var en kamp alle i Manchester havde set frem til i rigtig lang tid. Skulle den utrolig rige og ambitiøse lillebror Manchester City endelig vise at de var ved at indhente storebror Manchester United, eller skulle United bare lige vise at der stadig er lang vej for lillebror. Man må virkelig sige at storebror fik vist lillebror at der stadig er lang vej til at vinde det engelske mesterskab, for da kampen gik i gang var der kun et hold på banen.
Der skulle ikke gå mere end 7 min. Før Darren Fletcher bragte United foran med 1-0, Fletcher som også senere i kampen bragte sig selv i fokus kom højest på et hjørnespark fra Ryan Giggs og Joe Hart havde ingen chance inde på målstregen. Og hvis man så troede at det ville vække storsatsende City op, så tog man fejl. For City spillerne lignede overhovedet ikke nogen der troede på at de kunne få noget ud fra denne kamp. De stod langt tilbage på banen og prøvede hele tiden bare at pumpe boldene frem og så håbe på at Tevez kunne få noget ud af det. Men Uniteds super midterforsvars duo Rio Ferdinand og Nemanja Vidic gjorde det ikke nemt for Tevez.
Efter 19 min. Scorede Dimitar Berbatov så kampens sidste mål, da Nani fandt Berbatov i dybden og Berbatov loppede elegant bolden over Joe Hart til 2-0. og målet så ud til at tage de sidste mentale evner fra city spillerne, der resten af kampen bare lignede end flok hjælpeløse spillere der bare gerne ville hjem. United pressede på i resten af kampen, men fik ikke scoret flere mål, men det kan jo også være lige meget når man holder modstanderne fra at få en bare et skudforsøg. City fik nemlig overhovedet ikke en målchance i hele kampen og blev helt fortjent buet ud af sine egne fans, mens United spillerne kunne lade sig hylde af deres egne. Darren Fletcher gav ellers City en stor chance for at bringe sig tilbage i kampen, da han efter 50 min. Så direkte rødt efter en rigtig stor svinestreg der gav ham 3 spilledages karantæne.
Uniteds nok to største profiler i denne sæson har været angrebsparret Berbatov og Rooney. Berbatov har endelig trådt i karakter og vist sine evner og har scoret 18 mål i 23 ligakampe, mens han står noteret for 4 assist og 6 gange kampens spiller. Rooney har måske ikke scoret ligeså mange mål i denne sæson som han gjorde i sidste. Men han har da alligevel scoret 10 mål i 22 ligakampe og lagt op til 5 mål.
LigaTabel
Dimitar Berbatov
Spillerstatistik
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l 12 l - The Red Devils
«
Svar #31:
27 Jan 2011, 21:19 »
Kommer ny update i morgen
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #32:
28 Jan 2011, 20:18 »
Ser frem til det
Official member of Manchester United Football Club
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #33:
29 Jan 2011, 18:04 »
The Red Devils
Part Thirteen – January Transfers
T
wo English goalkeepers in –
Manchester United henter igen ind til fremtiden og igen er det britiske spillere der er hentet ind. Der er i denne omgang tale om de to engelske målmandstalenter, den tyveårige Alex Smithies der er hentet for 5,75 mio. kr. i Hudderfield og den kun syttenårige Jack Butland der er hentet for 12 mio. kr. i Birmingham. Om de slår til på Uniteds førstehold må fremtiden vise, men en ting er sikkert. Man har høje forventninger for begge spillere.
United har også fået tilgang er portugisiske Bebe igen efter at hans lejeophold er færdig. Bebe nåede at spille 11 kampe og scorede 4 mål i Sheffield og det forventes at han nok mest vil blive brugt på klubbens reservehold i denne sæson, men han vil nok også få chance i et par førsteholdskampe. Han er dog desværre kommet tilbage med en skade, så der går lidt tid før vi kommer til at se ham i aktion for de røde djævle. En anden spiller man ikke kommer til at se spille for United i den nærmeste fremtid er Gabriel Obertan. Det er ikke fordi han er blevet skadet. Han er derimod blevet lejet ud til Middlesbrough for de næste 3 måneder. Den unge målmand Ben Amos er også blevet lejet ud, dog skal han ikke regne med så meget spilletid i sin nye klub, da han er blevet lejet ud Aston Villa der manglede en reservemålmand da deres egen er blevet skadet resten af sæsonen og da United alligevel havde fået købt nogle nye målmænd så var der ingen problemer med at leje Amos ud.
Manchester United har også fået solgt et par talenter i Davide Petrucci, der i fremtiden kommer til at spille for italienske Lazio der har givet 2 mio. kr. for den unge offensive italiener. Det norske angrebstalent Joshua King er også at finde i en ny klub. Han er skiftet til spanske Valencia, der har givet lidt over 5 mio.kr.
Alex Smithies
Jack Butland
WaterWar
Reserveholdsspiller
Sv: l 13 l - The Red Devils
«
Svar #34:
30 Jan 2011, 11:13 »
Nu spørger jeg måske dumt: Hvorfor så mange målmænd?
Official member of Manchester United Football Club
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #35:
31 Jan 2011, 23:02 »
Citat af: WaterWar 30 Jan 2011, 11:13
Nu spørger jeg måske dumt: Hvorfor så mange målmænd?
synes ikke jeg havde nogen af talent i truppen i forvejen
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #36:
02 Feb 2011, 22:55 »
The Red Devils
Part Fourteen – Still in the FA Cup
G
oing to the Semifinals –
Sir Alex Ferguson og hans røde djævle er stadig med I puljen, når der vil blive trukket lod om hvem der skal møde hinanden i FA Cuppens semifinaler. Manchester United har spillet rigtig godt i årets udgave af verdens mest traditionsrige pokalturnering. De har på fornem stil tværet hver en modstander til jorden og især en mexicaner ved navn Javier Hernandez har spillet rigtig godt i hans første Fa Cup turnering.
Det skal dog også siges at Uniteds vej til semifinalen har været meget nem, da man kun en enkelt gang i 4 kampe har stået overfor en modstander fra bedste række. Det skete i FA Cuppens 5. runde da man udebane skulle imod Aston Villa.
Men før kampen mod Aston Villa skulle United i FA Cuppens 3. runde møde Watford fra den anden bedste række i England npower Championship. Det blev en ydest målrig kamp fra begge hold, men det var også en kamp hvor United fansene virkelig begyndte at lære en lille mexicaners navn. For Javier ’’Chitcharito’’ Hernandez skulle vise sig at blive kampens helt store spiller, da han med 2 mål var med til at sikre United en 5-3 sejr. De øvrige målscorere var Macheda, Valencia og et selvmål. Fabio brændte i øvrigt et straffespark.
I 4. runde skulle United så hjemme imod Ipswich, der ligesom Watford spiller i npower Championship. Dette blev dog en lidt mere sikker sejr end kampen mod Watford, da kampen endte 3-0, hvor Javier Hernandez igen blev målscore. De andre mål blev scoret af Rodwell og Smalling.
I 5. runde skulle United så imod Aston Villa og det skulle vise sig at blive en rigtig gyser mellem de to Premier League klubber. Kampen skulle spilles på Villa Park i Birmingham og begge hold startede ud i en sand målfest. Da der var spillet 7min. Af kampen stod der allerede 2-1 til United. Gabriel Agbonlahor gjorde det til 1-0 efter bare 1min. spil. Men Javier Hernandez svarede hurtigt igen og så stod der pludselig 1-1 efter bare 4min. og blot 3min. senere gjorde Owen Hargreaves det til 2-1. Efter 2-1 målet gik kampen lidt i stå og begge hold trak sig lidt tilbage, for ikke at lukke nogen dumme mål ind. Efter 31min. gik tilskuerne amok på Villa Park, da publikumsynglingen Ashley Young gjorde det til 2-2 efter et flot et-to spil med den tidligere United spiller Darron Gibson. Da vi så var nået de 43min. Regnede man ikke med at der ville blive scoret flere mål i kampen. Men så dukkede en herre ved navn Dimitar Berbatov op og gjorde det til 3-2 som også blev kampens resultat.
I sjette runde skulle United så oppe imod overraskelsen Barnsley der ligesom Watford og Ipswich spiller i npower Championship. Dette blev en ren walkover for United der med to mål af Berbatov og et enkelt af Valencia sikkert vandt kampen 3-1.
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l 14 l - The Red Devils
«
Svar #37:
07 Feb 2011, 16:42 »
Bloggen er ikke død, har bare haft travlt på det seneste. Jeg vil prøve at se om jeg ikke snart kan få lavet en ny update.
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #38:
10 Feb 2011, 14:56 »
Regner stærkt med at komme med en update senere idag
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #39:
10 Feb 2011, 19:34 »
The Red Devils
Part Fifteen – Going to the quarterfinals
L
ucky United –
Sir Alex Fergusons
røde djævle er stadig med I bowlen, når der trækkes lod om hvem der skal møde hinanden I kvartfinalen, I årets Champions League. United var endnu engang heldig i denne sæson, da de efter to kampe mod det franske storhold Lyon kunne lade sig hylde af deres fans, efter at være gået videre på udebane mål.
Manchester United og Lyon skulle spille den første kamp i det franske, i en kamp hvor resultatet blev en overraskende en af slagsen. Manchester var trods alt favoritter, selvom de i gruppespillet ikke havde spillet specielt godt. men de havde til gengæld spillet rigtig godt i Premier League og derfor mente eksperterne at spillet også snart måtte begynde at tage form i Champions League. Det blev bare ikke i kampen mod Lyon.
Det startede ellers rigtig godt ud for United i de første 10 min. hvor de kom frem til en masse chancer og sad på alt spillet. Men så småt begyndte Lyon at komme ind i kampen og det hele sejlede i Uniteds forsvar efter 14 min. hvilket Jeremy Toulalan udnyttede på smukkeste vis via et fantastisk langskud, 1-0 til værterne. Toulalans mål tog lidt af luften ud af den ellers så flyvende ballon for United, men efter noget tid og et hav af chancer mod sig, fik United da spillet til at flyde igen. Det betød også at Rooney efter 24 min. fik udlignet efter et godt indlæg af Gareth Bale. Så troede United at de var tilbage og kunne begynde på at jagte et sejrsmål, men det kunne de godt glemme. For bare 2 min. senere gjorde Kim Källström det til 2-1 for hjemmeholdet efter endnu et langskud. Dette blev også kampens resultat, hvilket betød at United skulle ud og score i hjemmekampen på Old Trafford.
Hvis man syntes den første kamp var spændende, så skulle man bare vide hvad man gik ind til i den anden kamp. United skulle ud og score, hvilket betød at United skulle frem af banen og det kom de. For endelig viste United noget af det spil de har vist i ligaen. Der var bare et problem, ligegyldig hvor mange chancer de kom frem til VILLE bolden bare ikke ind. Det betød at med 10 min. igen lignede Uniteds taktik, en taktik med to angribere. En storspillende Chris fra Lyon, endte med at blive den helt store skurk for Lyon, da han i det 84 min. lavede friskpark nede i et af hjørnerne, hvilket gjorde at på det efterfølgende friskpark kom Rio Ferdinand højest på indlægget og tilskuere gik amok. Det betød at nu var det Lyon der skulle score, men ligesom Lyon skulle til at sætte en ekstra angriber ind og satse utrolig offensiv, fik superskurken Chris et direkte rødt, hvilket gjorde at Lyon ikke kom frem til noget som helt i de sidste par minutter og United er dermed videre til næste runde.
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l 15 l - The Red Devils
«
Svar #40:
10 Feb 2011, 19:35 »
Så fik jeg endelig lavet en ny update!
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
«
Svar #41:
10 Feb 2011, 19:48 »
Tillykke med videre kvalifikation!
Elsker virkelig din måde du opstiller din blog på, og din lækre grafik, det er virkelig en lækker blog du har fået gang i her!
.
Har fulgt lidt med i ny og næ og du fanger mig mere og mere med din skrivemåde! KIU!
Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!
Følg med i min blog!
Gungner
Gæst
«
Svar #42:
10 Feb 2011, 20:21 »
Fin lille blog du har gang i her, men der er altså nogle grammatiske fejl der springer i øjet, såsom forkert placering af komma og punktum. Hvis du får styr på det, har du en fantastisk blog
Zinqo
Juniorspiller
«
Svar #43:
10 Feb 2011, 20:26 »
Kanon blog... Bare bliv ved.. Du har en fast læser her hvertfald
Der må dog gerne komme mange flere updates, og meget gerne hurtigt
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #44:
10 Feb 2011, 20:41 »
Citat af: Lassenolesen 10 Feb 2011, 19:48
Tillykke med videre kvalifikation!
Elsker virkelig din måde du opstiller din blog på, og din lækre grafik, det er virkelig en lækker blog du har fået gang i her!
.
Har fulgt lidt med i ny og næ og du fanger mig mere og mere med din skrivemåde! KIU!
Mange Tak
Citat af: Gungner 10 Feb 2011, 20:21
Fin lille blog du har gang i her, men der er altså nogle grammatiske fejl der springer i øjet, såsom forkert placering af komma og punktum. Hvis du får styr på det, har du en fantastisk blog
Mange tak. skal nok lige kigge mine updates igennem en ekstra gang inden jeg ligger dem ud på siden
Citat af: Zinqo 10 Feb 2011, 20:26
Kanon blog... Bare bliv ved.. Du har en fast læser her hvertfald
Der må dog gerne komme mange flere updates, og meget gerne hurtigt
Mange Tak
Sider:
1
2
[
3
]
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »