home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Tiki-taka
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Tiki-taka  (Læst 62819 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #90: 23 Jan 2011, 12:36 »

Hvis det er i virkeligheden du også taler om, så er Pedro da i den grad en målmaskine Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

vondracek
Gæst
 
Sv: Tiki-taka
« Svar #91: 23 Jan 2011, 12:46 »

Hvis det er i virkeligheden du også taler om, så er Pedro da i den grad en målmaskine Smiley

True, men i dette tilfælde tager jeg spillernes oprindeligt position i betragtning. Alves dækker for det meste hele højre fløj, og derfor får Pedro en lidt mere central rolle, mens Villa forbliver på kanten og rykker i hullerne/skær ind i banen. Når Pedro derfor deltager i angrebsspillet, er det selvfølgelig logisk, at han skal få lov til at slå en afleveringer.

Og ja det er sandt, at han er en målmaskine, men nu er det jo primært også Barca's suverænitet, der in my opinion gør at han klarer det så godt på banen.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #92: 23 Jan 2011, 21:21 »

Fantastisk tråd du har startet her Vondra - det skal du have!

Jeg har lavet en taktik med mit elskede Arsenal-hold, som fungerer helt perfekt og er nærmest en tro kopi af Arsenals taktik i virkeligheden. Det er også meget spændende at læse om de forskellige teorier herinde. Der er intet som at være grundig med sin taktik i FM! :-D
Logged


Arsenal Football Club


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #93: 23 Jan 2011, 21:56 »

Fantastisk tråd du har startet her Vondra - det skal du have!

Jeg har lavet en taktik med mit elskede Arsenal-hold, som fungerer helt perfekt og er nærmest en tro kopi af Arsenals taktik i virkeligheden. Det er også meget spændende at læse om de forskellige teorier herinde. Der er intet som at være grundig med sin taktik i FM! :-D
Nu er jeg selv passioneret Gunners-fan, og derfor vil jeg høre om du ikke vil dele din taktik med os? Med forklaringer, overvejelser og resultater. Dette kunne være yderst spændende.
Logged

welbz is dat guy

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #94: 23 Jan 2011, 22:35 »

Nu er jeg selv passioneret Gunners-fan, og derfor vil jeg høre om du ikke vil dele din taktik med os? Med forklaringer, overvejelser og resultater. Dette kunne være yderst spændende.

Hvis jeg får god tid til det i løbet af ugen, skal jeg nok forklare grundigt. :-)

Men det er egentlig nogle simple indstillinger, der gør hele forskellen. Dem skal jeg nok komme nærmere ind på.
Logged


Arsenal Football Club


Arijanho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tiki-taka
« Svar #95: 24 Jan 2011, 20:29 »

Hej.. Jeg spiller næsten magen til taktik som dig Vondracek, der er nogle få ændringer, men filosofien og taktikken er meget meget ens.. Men jeg har et KÆMPE problem.. Min dybdeliggende angriber og mine inderste angribere, scorer simpelthen ikke mål nok i forhold til chancer? har du selv haft samme problem, og i så fald, hvordan har du løst det?
jeg har prøvet at bruge samme indstillinger som dig på de 3 forreste spillere, men det gjorde det ikke meget bedre.
Logged

Orko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #96: 26 Jan 2011, 07:53 »

Hvornår kan vi forvente at din taktik kommer som download?
Logged


vondracek
Gæst
 
Sv: Tiki-taka
« Svar #97: 26 Jan 2011, 14:14 »

Hej.. Jeg spiller næsten magen til taktik som dig Vondracek, der er nogle få ændringer, men filosofien og taktikken er meget meget ens.. Men jeg har et KÆMPE problem.. Min dybdeliggende angriber og mine inderste angribere, scorer simpelthen ikke mål nok i forhold til chancer? har du selv haft samme problem, og i så fald, hvordan har du løst det?
jeg har prøvet at bruge samme indstillinger som dig på de 3 forreste spillere, men det gjorde det ikke meget bedre.

Du kan eventuelt starte med at fortælle lidt mere om, hvilket hold du er, hvilket angribere, der er dine tre foretrukne i startopstilling, samt lidt mere om dine hold- og spillerinstruktione r. Det vil gøre det en hel del nemmere for mig/os at hjælpe dig :-)

Og ja selvfølgelig har jeg haft samme problem, og de blev egentlig bare løst ved først og fremmest at have tålmodighed. Prøv også at gøre det så simpelt som overhovedet muligt og tænk i realistiske baner. Udover dette kan jeg varmt anbefale, at du ser dine kampe i 2D, da det i mine øjne giver dig et bedre overblik over dine spillere.

Hvornår kan vi forvente at din taktik kommer som download?

Når jeg engang finder savet frem igen og får spillet minimum halvdelen af sæson to af :-)
« Seneste Redigering: 26 Jan 2011, 14:16 af Vondracek » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tiki-taka
« Svar #98: 26 Jan 2011, 16:48 »

Hvornår kan vi forvente at din taktik kommer som download?

Har lagt mit forsøg på tiki-taka taktikken op, tvivler dog på at den er ligeså god som Vondraceks men den fungerede da udmærket Smiley
Ellers vil jeg da anbefale dig at give det et forsøg selv, det er langtfra umuligt og samtidig giver det en bedre følelse når man får den til at virker. Derudover er det også den eneste måde at blive bedre til den taktiske del på Smiley
 
Logged

Orko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #99: 27 Jan 2011, 11:01 »

Har lagt mit forsøg på tiki-taka taktikken op, tvivler dog på at den er ligeså god som Vondraceks men den fungerede da udmærket Smiley
Ellers vil jeg da anbefale dig at give det et forsøg selv, det er langtfra umuligt og samtidig giver det en bedre følelse når man får den til at virker. Derudover er det også den eneste måde at blive bedre til den taktiske del på Smiley
 

Hvor har du lagt den??
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #100: 27 Jan 2011, 20:23 »

@Vondracek - Kan du upload din taktik så men kan download den? Vil meget gerne prøve den Wink
« Seneste Redigering: 27 Jan 2011, 20:30 af Messi1987 » Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #101: 28 Jan 2011, 16:51 »

Det kunne være fedt nok hvis folk skrev hvad stats spillerne skal have til de taktikker de lægger ind, fordi indtil videre fungerer ingen af dem optimalt for mig. Jeg har tit meget af spillet, men mine angribere/fløje scorer ikke, og det er ikke fordi de er dårlige (c. ronaldo er en af dem). Når modstanderne så får de 5-7 chancer de får i løbet af en kamp, så scorer de normalt på en af dem..
Logged

fcbarcelona
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #102: 28 Jan 2011, 16:52 »

Jeg ved godt det her er fmfreaks, jeg er også ny men spiller i rigtig Football manager 2010. Eller bare en hjemmeside??.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tiki-taka
« Svar #103: 28 Jan 2011, 16:57 »

Nej, vi spiller Heroes 3. Forkert hjemmeside Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #104: 28 Jan 2011, 17:01 »

Jeg ved godt det her er fmfreaks, jeg er også ny men spiller i rigtig Football manager 2010. Eller bare en hjemmeside??.
Er alt på nettet ikke hjemmesider?  Grin
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010