home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Tiki-taka
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Tiki-taka  (Læst 62855 gange)
Orko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #120: 11 Feb 2011, 14:13 »

Syntes nu godt at du kunne uploade den, selvom du ikke har gennem testet den...
Logged


hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #121: 18 Feb 2011, 13:51 »

Hvordan uploader man mål? Jeg har nemlig nogle gode basser som jeg mener minder meget om hvordan Barca spiller Smiley
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #122: 20 Feb 2011, 19:49 »

For lige at få gang i den her tråd igen vil jeg gerne lige spørge, hvordan laver i den falske 9'er? Peace
Eksperimenterer selv lidt med en taktik i Madrid og aner ikke hvordan 9'eren skal laves? Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #123: 10 Mar 2011, 12:30 »

Jeg er begyndt med den hollandske talentmasse fra Amsterdam, Ajax. De har i længere tid været et fremragende hold med potentiale, der røg ud af vagten lidt for tidligt, men jeg har tænkt mig at holde sammen på stammen af van der Wiel, Vertonghen, Alderweireid, Eriksen, Lodeiro og så videre.

Jeg har vundet mesterskabet i de første to sæsoner, og jeg har ikke forstærket mig med spillere over 20 år. Det har været vigtigt for mig, at jeg skulle have fat i verdens største talenter så tidligt som muligt. Derfor købte jeg Babacar i første sæson, Galvan i samme og Areola fra PSG til at overtage for Stekelenburg når han en dag bliver for gammel. I sidste sæson har jeg hentet Neymar og nogle lidt forskellige talenter - men vigtigst af alt er, at jeg er begyndt at spille vildt godt. Jeg har kæmpet for at få min Tiki Taka kørende, men i seneste kamp, så den ud til at virke HELT som den skulle.

Ikke alene vandt jeg 5-0, men jeg tilbage-erobrede også bolden straks som min modstander havde fået den. Jeg brød bolden højt oppe, og jeg lavede flotte mål. Hvis det ikke er Tiki Taka, så ved jeg ikke ...



Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #124: 11 Mar 2011, 15:43 »

Ser spændende ud Zulue, kan du uploade din taktik? Jeg har nemlig lidt problemer med at få Tiki-Taka'en til at fungere for mit hold.. :/
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tiki-taka
« Svar #125: 11 Mar 2011, 21:06 »

Ser rigtigt fornuftigt ud Zulue, bare bliv ved med at klø på med konceptet for den kan blive rigtigt godt! Smiley
Havde tidlige succes med konceptet i Real Madrid, men har stærkt overvejet at starte med en mindre klub i det engelske, som jeg så vil bygge op omkring konceptet. Altså få spillet konceptet langsomt ind både på førsteholdet, reserveholdet og ungdomsholdet så spillere fra eget akademi kender systemet hvis de evt. skal prøves af på førsteholdet. Derudover ville mine indkøb så også være købt ud fra om de passer i systemet. Tror måske den her metode vil kunne gøre tiki-taka systemet endnu mere effektivt så vil give det et forsøg Wink
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Tiki-taka
« Svar #126: 12 Mar 2011, 14:56 »

@Zulue

Kører du med Lodeiro og Eriksen på den centrale midt, eller har du en af dem som offensiv midtbane?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #127: 13 Mar 2011, 11:41 »

Hey alle sammen. Fedt at I stadig er med.

Jeg kan godt uploade taktikken hvis det er, men så kan jeg ligeså godt gøre det ordentligt, hvis interessen er stor nok. :-)
C 23 @ Jeg har i lang tid spillet meget offensivt - det vil sige en 4 forsvarsspillere, 1 defensiv, 3 centrale offensive og 2 angribere. Nu prøver jeg mig med en 4-1-1-3-1, altså 1 def, 1 midt midt, 3 offensive (ikke centrale) og 1 angriber kun. Det skal nok også blive spændende, men ellers har jeg så meget kvalitet at jeg kan skifte. Jeg har altså spillet med både ERiksen og Lodeiro på den offensive i starten. Nu spiller Lodeiro højrefløj, hvor han skal ind i banen og fordele spillet, mens Eriksen ligger som central, avanceret playmaker.


Endnu et resultat mod VVV. Selvfølgelig en lidt let modstander, I know.


Her er min taktik med spillerne. Johan Cremers på den defensive midt er lidt et eksperiment - han er 16 år og et fantastisk talent, som jeg prøver at spille så meget som muligt. Ellers har jeg Enoh, Bonevacia og så videre til den defensive.




Her er ligaen. Det går meget godt i år, men jeg har alligevel 'mistet' 8 point allerede. Sidste år sluttede jeg efter 34 kampe med en total på 90 point, hvilket betød jeg jeg kun smed 12 point, men den rekord kommer jeg vist ikke til at holde i år. Jeg er videre i Champions League, men selvom jeg vandt min gruppe, har jeg trukket Barcelona, så det bliver vist min endestation.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #128: 13 Mar 2011, 11:58 »

Det ser helt fornuftigt ud Zulue! Wink Jeg ville da blive glad hvis du gad at uploade din taktik, har nemlig selv lidt problemer med at få det til at fungere 100%, hvilket det ser ud til at du formår Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #129: 13 Mar 2011, 22:42 »

Med den taktik, den trup og den Klaassen tror jeg sgu, at du trækker to 1-0-sejre over Barca!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #130: 13 Mar 2011, 23:51 »

Haha, ja, nu skal man ikke være hjerneforsker for at kunne regne ud, at Inferno har fået fortalt om mit spil ... Jeg trak FC Barcelona på udebane, tiqui-taca'ens fødested, hjemby og udviklingsstenen for denne taktik. Jeg startede på Camp Nou, og sensationelt vandt jeg 0-1. I returen nåede jeg at brænde et straffespark ved Sulejmani og ramme trækværket 2 gange ved Christian Eriksen, inden Devy Klaassen scorede i overtiden. 1-0 i begge kampe, og jeg er nu klar til Bayern - sensationelt!!
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #131: 14 Mar 2011, 16:52 »

Haha, ja, nu skal man ikke være hjerneforsker for at kunne regne ud, at Inferno har fået fortalt om mit spil ... Jeg trak FC Barcelona på udebane, tiqui-taca'ens fødested, hjemby og udviklingsstenen for denne taktik. Jeg startede på Camp Nou, og sensationelt vandt jeg 0-1. I returen nåede jeg at brænde et straffespark ved Sulejmani og ramme trækværket 2 gange ved Christian Eriksen, inden Devy Klaassen scorede i overtiden. 1-0 i begge kampe, og jeg er nu klar til Bayern - sensationelt!!

Hvad fanden?

Anyway, godt klaret mate!
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tiki-taka
« Svar #132: 16 Mar 2011, 12:18 »

UPLOAD TAKTIK Opstemt!!!
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tiki-taka
« Svar #133: 16 Mar 2011, 19:40 »

Du kan da prøve at lave en selv? Smiley Der er flere gode forslag og gode råd til hvordan man kan spille tiki-taka her i tråden, så det er bare at følge dem og prøve sig frem så burde det lykkes nogenlunde. Det er altid lidt sjovere at få succes med en taktik man selv har lavet Thumbs Up
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tiki-taka
« Svar #134: 16 Mar 2011, 20:00 »

Du kan da prøve at lave en selv? Smiley Der er flere gode forslag og gode råd til hvordan man kan spille tiki-taka her i tråden, så det er bare at følge dem og prøve sig frem så burde det lykkes nogenlunde. Det er altid lidt sjovere at få succes med en taktik man selv har lavet Thumbs Up
Det ikke alle der gider bruge tid på det  Tunge
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010