Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:58:30
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23448
0 Brugere, 787 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
centuryregaliablr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
30
Forfatter
Emne: Herrehåndbold VM 2011 (Læst 89237 gange)
Chamberlain15
Manager
Sv: Herrehåndbold VM 2011
«
Svar #300:
24 Jan 2011, 12:10 »
Citat af: Swizz CataR 24 Jan 2011, 12:02
Men jeg synes blot, at vi i Danmark har en tendens til at gøre vore egne spillere bedre end de egentlig er, i hvert fald i nogle tilfælde.
Enig. Dog kan jeg huske at jeg sagde inden slutrunden startede at Aron Pálmarsson var bedre end Mikkel Hansen. Det må jeg jo så bare sande at jeg fuldstændig har taget fejl i den vurdering. Dog har jeg sikkert også(uden at vide det) overdrevet meget med de islandske spillere.
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
Swizz CataR
Manager
«
Svar #301:
24 Jan 2011, 12:15 »
Citat af: anders100 23 Jan 2011, 23:38
Det danske hold kan næsten intet uden Mikkel Hansen. Han er så ubeskrivelig vigtig for holdet, og har helt klart været den spiller, med størst betydning hidtil ved slutrunden. Han er med i alt, det er næsten altid ham der kaster kontraerne, ham der ligger op til bagspillerne, eller ham der scorer. Den mand har været outstanding ved slutrunden, og i mine øjne været den klart mest betydningfulde, og også den bedste i hele tuneringen. Uden ham er vi uden for top 10.
Landin har virkelig oppet sig. Sikke da hvor han tager alt i dag, godt nok får han kun 15 minutter idag, men stadig en fantastisk præstation. 2 straffe, lidt 100 % chancer, og nogen skud udefra. Han tog alt. Sørenn Rasmussen er langt fra Landin's niveau.
Vores fløje er tuneringens absolut bedste, Lindberg og Svan er utrolig træfsikre på højrefløj. Eggert og Lars er utrolig træfsikre på venstefløj, og de er samtidig træfsikre på straffe også.
Vores forsvar fungerer ganske godt, Toft og Nielsen står virkelig godt inde i midten. Mikkel laver mange fejl defensivt, desværre.
Både Nøddesbo og Toft, gør det godt på stregen. Godt nok har Nøddesbo scoret flest mål, men synes Toft har været den bedste af de to.
Søndergaard og Mads spiller på vores højreback. Mads sutter så sindsygt offensivt, at selv Svan, Lindberg eller Lars, ville være bedre at have inde. Defensivt er han god, men offensivt sutter han. Søndergaard spiller som en drøm. Et stykke fra Mikkel's niveau, men han har gjort det rigtig godt.
Vores playmackerplads, blev betydeligt svækket da Mogensen blev skadet. Jaja Lauge er okay, men nogengange taber han bolden, smider den væk, eller laver andre fejl. Han har gjort det okay, men heller ikke mere. Spellerberg er begyndt at score lidt, og har gjort det godt i de seneste kampe. Boesen ser jeg dog stadig som vores førstevalg på pladsen.
Wilbek har været rigtig god under slutrunden, men en ting, som manden virkelig ikke fatter, er at Mads Christiansen IKKE skal starte inde i offensiven, og kun skal være med i defensiven. Flipper ud hver eneste gang en Danmark starter, og jeg ser ham fjolset rende rundt i offensiven. Han sutter virkelig.
Danmark - Frankrig
Sverige - Spanien
Danmark slår Frankrig, og møder Spanien i finalen. Tvivler på en dansk sejr over Sverige. Wilbek vil helst bare spare spillere til semifinalen, hvilket jeg godt kan forstå. Så fint nok, hvis vi taber til Sverige, men til gengæld spare nogen spillere. Kan ikke se den store forskel på om vi møder Frankrig, Spanien eller Island. En ting er sikkert, de skal alle slås, hvis man skal vinde guld. Om Danmark bliver 2'er eller 3'er, er jeg ligeglad med. Så lad os bare møde Frankrig i semifinalen.
Og nu hvor vi er igang, vil jeg gerne lige vise denne video til jer:
http://www.youtube.com/v/eZiVWN7y46M
Enig i meget af det du skriver. Men tror dog ikke nødvendigvis at vi var uden for top 10 uden Mikkel - dertil er vi som hold simpelthen for dygtige. Ingen tvivl om, at Mikkel Hansen er den vigtigste spiller i vores offensiv, men vi gør jo også alt hvad vi kan for at udnytte hans kvaliteter. Selvfølgelig kaster han boldene fremad banen, det er han jo god til. Hvis ikke han var med, så ville det i stedet være Spellerberg der gjorde det, og formentlig lige så godt. Mikkel har de evner individuelt qua hans skud, at han er outstanding. Uden ham ville vi ikke have den dimension, og meget muligt ville vi ikke få helt lige så mange "lette" mål når det hele spidser til. Men med spillere som Mogensen, Boesen, Søndergaard og Spellerberg, alle i hopla (som normalt), så ville vi jo nok få en del af de bolde i kassen alligevel - dog uden dem alle sammen.
Mikkel er en super gevindst for holdet, og han giver os helt sikkert et ekstra nøk opad. Jeg synes bare det er en skam, at ingen her lytter til hvad han selv så klogt siger - det er holdet der gør det hele, og hvis ikke det var for medspillerne, så ville Mikkel heller ikke have været turneringens bedste indtil nu. Vi skal huske, at DK meget muligt er det bedste taktiske hold til slutrunden, og det er bl.a, via vores mange dygtige og kloge spillere, og derfor ville vi også nok klare os uden Mikkel Hansen - men som sagt nok lige et par placeringer efter. Jeg tror at vi uden Mikkel Hansen ville have skullet kæmpe væsentligt hårdere for en semifinale, og vi ville meget muligt stå overfor at skulle vinde over Sverige i den sidste kamp, og så kun nuppe semifinalen fordi vi var indbyrdes bedre, og dermed ville nuppen en 2. plads.
Som I nok kan høre, så er jeg generelt træt af, at vi lægger så meget på de enkelte individer. Da Hvidt og Jørgensen stoppede, da skød flere eksperter os helt ud af top 10 - hvorfor fanden dog det? Kig engang på vores hold nu - vi er sq favoritter til at gå i finalen med det spil vi har vist.
På samme måde med Mikkel, så nøj hvor jeg elsker at han selv lægger vægt på holdet og kollektivet - uden det er man intet i håndbold, og det burde flere af os værdsætte!
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #302:
24 Jan 2011, 16:34 »
Farvel Island
Semifinalerne bliver Frankrig - Sverige og Danmark - Spanien..
Finalen: Frankrig - ? ? ?
Chamberlain15
Manager
«
Svar #303:
24 Jan 2011, 16:40 »
Citat af: Messi1987 24 Jan 2011, 16:34
Farvel Island
Semifinalerne bliver Frankrig - Sverige og Danmark - Spanien..
Finalen: Frankrig - ? ? ?
Det er fandme da pinligt at se på! Bagud med hele 10 i pausen. Gústavsson kan lige pludselig ikke finde ud af at redde en bold, angrebspillet er jo helt væk og forsvaret er jo værre end Bahrains.
Farvel semifinale.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
Know112233
Førsteholdsspiller
«
Svar #304:
24 Jan 2011, 17:12 »
Skal vi spille mod spanien?
JKJ
Gæst
«
Svar #305:
24 Jan 2011, 17:25 »
Citat af: Know112233 24 Jan 2011, 17:12
Skal vi spille mod spanien?
Ret sikkert hvis vi lige snupper 1 point fra svensken. Og det bliver altså ikke nogen walk-over selv om gud og hvermand snakker om semifinalen på fredag.
Hvis vi løber ind i Franskrig skal vi igen spille om 3-4 pladsen ved et stort mesterskab.
patrick J
Manager
«
Svar #306:
24 Jan 2011, 17:27 »
Jeg tror godt vi kan slå Frankrig. Spanien spillede lige op med dem, så det bliver heller ikke ligefrem nemt i semifinalen hvis folk er så bange for Frankrig..
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #307:
24 Jan 2011, 17:31 »
Citat af: patrick J 24 Jan 2011, 17:27
Jeg tror godt vi kan slå Frankrig. Spanien spillede lige op med dem, så det bliver heller ikke ligefrem nemt i semifinalen hvis folk er så bange for Frankrig..
Kan høre du ikke har set nogen af Frankrigs kampe..
Danmark og Spanien skal kæmpe om hvem der skal imod det sikre nederlag Frankrig..
«
Seneste Redigering: 24 Jan 2011, 17:36 af Messi1987
»
JKJ
Gæst
«
Svar #308:
24 Jan 2011, 17:40 »
Citat af: Messi1987 24 Jan 2011, 17:31
Kan høre du ikke har set nogen af Frankrigs kampe..
Danmark og Spanien skal kæmpe om hvem der skal imod det sikre nederlag Frankrig..
Enig.
Der er Frankrig og så alle de andre. Som forsvarende VM- EM- og OL mestre så er de altså et niveau over andre hold.
Selvfølgelig skal man ikke gå på banen med den tanke at kampen er tabt, man skal have den fornødne respekt og det er så det. Jeg tror bare ikke vi er gode nok.
Landin har højnet hans niveau de sidste par kampe men ellers har vores målmænd ikke været noget at råbe hurra for og det kan blive et problem mod Frankring som jo bare bomber til højre og venstre.
Chamberlain15
Manager
«
Svar #309:
24 Jan 2011, 17:40 »
Det er så irriterende at vi er røget ud. Virkelig. Især efter den 1. halvleg. Det var da noget nær det ringeste omgang håndbold jeg har set fra vores side. 2. halvleg startede med et brag men det tætteste vi kom på var da vi var bagud med 5. Kampen ændrede sig jo helt vildt i 2. halvleg hvor bl.a jeg blev ret sur da Garcia løber ind i Gudmundur Gudmundsson og skubber ham. Og så er det Island der får en udvisning? Spot on dommer. Det skuffer mig også gevaldigt at Sterbik valgte at skuffe sit fødeland Serbien med at vælge Spanien.
El Kun
Landsholdsspiller
«
Svar #310:
24 Jan 2011, 17:54 »
At hele holdet spiller godt hjælper oftest også de store individualister, og det er derfor Mikkel spiller godt, men det er også en årsagskæde der virker den anden vej. Mikkel Hansen får hele det danske hold til at spille godt. Det er befriende at rose en dansk spiller for at være noget helt specielt når han rent faktisk er det. Alle der følger håndbold kan se han er noget særligt.
Han har et forrygende hårdt skud, og ja det er der mange andre spillere der har (Illic, Bielecki og Narcisse) men hvad der gør Mikkel Hansen speciel er at han krydrer det med et endnu bedre håndled, og det er der ikke andre storskytter der har. Andre der placerer bolden så godt har ikke samme skudstyrke. Han er hovedarkitekten bag verdens bedste kontramaskine, hvilket mange andre topnavne selvsagt ikke er. Og så har han også et fremragende blik for resten af holdet, vi har set ham lave kanonafleveringer til begge fløje, finde stregen godt, og mod Kroatien vil jeg påstå at var en vigtig del af Søndergaards succes, idet han lagde mange gode bolde til ham.
Så alt i alt tror jeg ikke der er mange der regner ham for at være på samme niveau med Schmidt, Lijewski og Larholm.
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #311:
24 Jan 2011, 17:59 »
Nu skal vi ikke vide os for sikre på en semifinale mod Spanien. Jeg tror Sverige får en stor hjemmebanefordel. Både vha dommerne og tilskuerne. Det har vi set før. For mig at se er der sådan set tre faktorer der er afgørende for en mulig dansk sejr; Niklas Landin, dommerne og Mikkel Hansen. Landin har i den grad hævet niveauet og ligner mere og mere en værdig aftager til Kasper Hvidt. Desuden har Mikkel Hansen spillet godt næsten hver kamp og er desuden topscorer. Ikke dårligt af en bagspiller.
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #312:
24 Jan 2011, 18:12 »
Citat af: matnic_92 24 Jan 2011, 17:59
Nu skal vi ikke vide os for sikre på en semifinale mod Spanien. Jeg tror Sverige får en stor hjemmebanefordel. Både vha dommerne og tilskuerne. Det har vi set før. For mig at se er der sådan set tre faktorer der er afgørende for en mulig dansk sejr; Niklas Landin, dommerne og Mikkel Hansen. Landin har i den grad hævet niveauet og ligner mere og mere en værdig aftager til Kasper Hvidt. Desuden har Mikkel Hansen spillet godt næsten hver kamp og er desuden topscorer. Ikke dårligt af en bagspiller.
At tvivle på Mikkel Hansen er som at tvivle på håndbold.. Ellers enig
nikovic
Reserveholdsspiller
«
Svar #313:
24 Jan 2011, 18:23 »
Citat af: petur 24 Jan 2011, 17:40
Det er så irriterende at vi er røget ud. Virkelig. Især efter den 1. halvleg. Det var da noget nær det ringeste omgang håndbold jeg har set fra vores side. 2. halvleg startede med et brag men det tætteste vi kom på var da vi var bagud med 5. Kampen ændrede sig jo helt vildt i 2. halvleg hvor bl.a jeg blev ret sur da Garcia løber ind i Gudmundur Gudmundsson og skubber ham. Og så er det Island der får en udvisning? Spot on dommer. Det skuffer mig også gevaldigt at Sterbik valgte at skuffe sit fødeland Serbien med at vælge Spanien.
At 2. halvleg startede med et brag fra Island's side, er lidt en overdrivelse fra min side. Spanien kom ud med en dårlig indstilling efter halvlegen, og det varede lige 10-15 minutter for Garcia, og resten af flokken før de vågnede op.
Vi har vidst også en blandet mening omkring, den specielle udvisning. Jeg mener at Gudmudur Gudmundsson udvisning var helt klar, og meget fortjent efter min mening. Men hver sin smag
Chamberlain15
Manager
«
Svar #314:
24 Jan 2011, 18:32 »
Citat af: nikovic 24 Jan 2011, 18:23
At 2. halvleg startede med et brag fra Island's side, er lidt en overdrivelse fra min side. Spanien kom ud med en dårlig indstilling efter halvlegen, og det varede lige 10-15 minutter for Garcia, og resten af flokken før de vågnede op.
Vi har vidst også en blandet mening omkring, den specielle udvisning. Jeg mener at Gudmudur Gudmundsson udvisning var helt klar, og meget fortjent efter min mening. Men hver sin smag
Jeg vil nu kalde det er brag hvis vi lige tænker på hvordan 1. halvleg var
Din mening om Gudmudur Gudmundsson udvisningen vil jeg rigtig gerne høre
Jeg klikkede mig lige ind på islands største nyhedshjemmeside for at se om der var kommet interview med spillerne. Det var der ikke. Dog fik jeg læst at Island stadigvæk har mulighed for en plads i semifinalen.
Disse punkter skal gå i opfyldelse hvis Island skal i semifinalen:
* Frankrig skal spille uafgjort eller tabe i aften. Uafgjort er nok til at holde liv i semifinalen.
* Tyskland må ikke både slå Ungarn og Norge. Det er nok hvis de blot mister 1 point i en af disse kampe.
* Island skal slå Frankrig.
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
30
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »