home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 813 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 89363 gange)
Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #255: 21 Jan 2011, 09:53 »

Som i hver især giver udtryk for er der argumenter for og imod den svenske sejr. Personligt havde jeg helst set en Polen sejr, da vi så højest sandsynligt kun skulle bruge en sejr ! Derudover sagt, så tror jeg vi vinder de 3 mellemrunde kampe, og rammer ind i enten Spanien eller Island i Semifinalen (:

Som Danmark har spillet ser jeg det da som en klar fordel at de er eneste hold med fire point da de er bedst spillende og med sikkerhed slår argentina og sverige selvom de periodevis har spillet godt håndbold. Med to sejre er Danmark så godt som sikret avancement som etter, da jeg simpelthen ikke tror på at Polen kan vinde over både Serbien og Kroatien da det er to stærke nationer med ryggen mod muren som vil give alt for at gå videre Smiley

- 96 -

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #256: 21 Jan 2011, 11:05 »

Tjae, det afhænger vel af om man vil gå efter guldet eller tage sig til takke med en semifinaleplads! Wink eej, Polen med 4 point med over ville i så fald have været en utroligt giftig modstander i kampen om 1. pladsen og dermed, højst sandsynligt, undgå Frankrig i semifinalen. Desuden er Polen til tider et humørhold som når de først er begyndt at vinde, tror de ikke på at de kan tabe og det er der de er giftige, så et svækket Polen mandskab og eneste hold med 4 point i mellemrunden er for mig at se optimalt Smiley
Vil man vinde guld skal Frankrig jo slås på et eller andet tidspunkt. Om det så er i semifinalen eller i finalen er efter min mening ligegyldigt. Der er jo kun en der kan vinde, resten er jo tabere. Du lyder til at være tilfreds med at være 1. taberen Smiley
Havde både Danmark og Polen haft 4 point havde mulighederne for at komme i semifinalen unægtelig været større, ikke at de er dårlige nu, men de kunne have været bedre.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #257: 22 Jan 2011, 14:54 »

Tror Danmark vinder med ca 5mål i dag over Polen Smiley De kan ikke være med i vores tempo i 60min og Mikkel Hansen er jo bare fantastisk Wink
« Seneste Redigering: 22 Jan 2011, 14:59 af Messi1987 » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #258: 22 Jan 2011, 15:11 »

Er slet ikke så sikker på sejr i aften.

For første gang ved det her VM står vi over for en rigtig klassekeeper i Szmal, og selv hans bundniveau er meget højt. Mikkel Hansen, Kasper Søndergaard og Lasse Boesen tror jeg næppe får lov til at banke den i nettet efter behag, som de gjorde det bag de kroatiske keepere.

Tror på en smal sejr til Danmark, men Polen er et rutineret slutrundehold, og skal bestemt ikke undervurderes.

Et forsigtigt bud er 26-24 til Danmark. :-)

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #259: 22 Jan 2011, 15:53 »

Om vi for lov eller ej Mikkel Hansen gør det jo bare alligevel! Boesen og især Søndergaard tror jeg heller ikke så meget på i aften pga Polens forsvar er meget fysisk stærke også har de vel nok verdens anden bedste målmand.. Vi skal helt klart ud og løbe med de store polakker (tvivler på at de kan være med i vores vanvittig tempo) også skal Mikkel Hansen nok scorer de nemme mål for os Smiley 
« Seneste Redigering: 22 Jan 2011, 15:55 af Messi1987 » Logged

Swizz CataR
Manager

« Svar #260: 22 Jan 2011, 16:47 »

Er slet ikke så sikker på sejr i aften.

For første gang ved det her VM står vi over for en rigtig klassekeeper i Szmal, og selv hans bundniveau er meget højt. Mikkel Hansen, Kasper Søndergaard og Lasse Boesen tror jeg næppe får lov til at banke den i nettet efter behag, som de gjorde det bag de kroatiske keepere.

Tror på en smal sejr til Danmark, men Polen er et rutineret slutrundehold, og skal bestemt ikke undervurderes.

Et forsigtigt bud er 26-24 til Danmark. :-)

Er uenig med dig omkring målmændene. Allilovic hos Kroatien er normalt også blandt verdens bedste, men heldigvis for os var han helt ved siden af sig selv i fredags.. Men det skal på sin vis også tilskrives de danske skytter Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #261: 22 Jan 2011, 17:06 »

Er uenig med dig omkring målmændene. Allilovic hos Kroatien er normalt også blandt verdens bedste, men heldigvis for os var han helt ved siden af sig selv i fredags.. Men det skal på sin vis også tilskrives de danske skytter Smiley
Er uenig med dig. Alilovic har vært en skygge af sig selv under hele slutrunden.

Chamberlain15
Manager

« Svar #262: 22 Jan 2011, 17:11 »

Jeg sidder lige nu og ser Norge-Spanien. Stillingen er Spanien 15-12 Norge. Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke just er imponeret af Spanien. Deres forsvar får overhovedet ikke lukket ned for Myrhol som har scoret 5 mål indtil videre. Konstant får Norge lov til at spille bolden ind til Myrhol. Ham fik Island lukket fint ned for da de mødtes. Dog er deres offensiv fantastisk. Men det er dog ikke nok for mig. Island skal nok slå Spanien. Men nøøøøj hvor ville det være fantastisk med en sejr til Norge. Kom så med det comeback!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Swizz CataR
Manager

« Svar #263: 22 Jan 2011, 18:10 »

Er uenig med dig. Alilovic har vært en skygge af sig selv under hele slutrunden.

Enig i, at han ikke har været god ved slutrunden. Men normalt når man siger Allilovic, så er der tale om en klassemålmand.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #264: 22 Jan 2011, 18:33 »

Enig i, at han ikke har været god ved slutrunden.
Så er det jo også den først klasse målmand, Danmark skal spille mod ved denne slutrunde? Som du skrev det IKKE var tidligere?

Men normalt når man siger Allilovic, så er der tale om en klassemålmand.
Ja normalt er Allilovic en af verdens bedste målmænd dog er Szmal og især Omeyer lige niveauet over Allilovic normalt..

Edit: Ser meget lige ud http://vmhh2011.tv2.dk/article.php/id-36743617:headtohead-danmark-vs-polen.html
« Seneste Redigering: 22 Jan 2011, 18:39 af Messi1987 » Logged

Chamberlain15
Manager

« Svar #265: 22 Jan 2011, 19:59 »

Hvor var det dog trist at se på! Græder Tyskland 27-24 Island.

Silvio Heinevetter stod en vild kamp samtidig med at dommerne var utroligt inkompetente! Så vidt jeg lige huske fik vi annulleret 4 mål fordi han havde dømt frikast efter afslutningen. Så latterligt. Så bliver vi nød til at slå både Spanien og Frankrig. Det ser satme sort ud.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #266: 22 Jan 2011, 20:27 »

6 i træk

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #267: 23 Jan 2011, 08:07 »

Endnu 1gang kører vi et klassehold ud af banen i en halvleg. Ingen af de hold vi har spillet mod indtil videre har kunne være med i vores vanvittig tempo. Også har vi en af verdens 3 bedste spillere (1 Nikola Karabatic, 2 Filip Jicha, 3 Mikkel Hansen) og slutrunden bedste spiller indtil videre i Mikkel Hansen. Alle på det her danske hold gør det fantastisk. Landin var klasser over Szmal i går Smiley

Tror på sølvet, tvivler simpelthen på at nogen hold kan være med i vores fuldstændig outstanding tempo Wink

Edit: Når ja også har vi også verdens bedste landsholdstræner især taktisk i Ulrik Wilbek..
« Seneste Redigering: 23 Jan 2011, 09:19 af Messi1987 » Logged

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #268: 23 Jan 2011, 19:13 »

Balic har godt nok en dårlig attitude, jeg synes det tager meget fra ham som håndboldspiller. Han opfører sig som et lille barn, og jeg forstår ikke hvorfor der ikke er nogen ledere der skærer igennem over for ham.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #269: 23 Jan 2011, 19:25 »

Balic har godt nok en dårlig attitude, jeg synes det tager meget fra ham som håndboldspiller. Han opfører sig som et lille barn, og jeg forstår ikke hvorfor der ikke er nogen ledere der skærer igennem over for ham.
Enig, har jeg heller aldrig forstået. Han er virkelig en dårlig spiller når det ikke fungerer for holdet. Hvor folk som Nikola Karabatic kan være et oneman-show, når holdet ikke fungerer.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2011, 19:28 af Messi1987 » Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010