home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 89415 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #180: 15 Jan 2011, 23:55 »

Iøvrigt tror jeg snart vi får en ny Mikkel Hansen. En der går på Oure i år, der hedder Nikolaj Pedersen, har bidt sig fast på U-19 landsholdet i en alder af 16 år og scorede fire mål i sidste kamp mod Tyskland. Han har været altdominerende på Sjælland de sidste par år og han er en virkelig god VB. Lur mig om vi ikke får ham, at se på A-landsholdet en dag Wink

Hvad er Nikolaj Markussen så? Han må da være det tætteste vi kommer på en ny Mikkel Hansen pt. Han bliver virkelig spændende at følge frem mod EM 2014, hvor han gerne må slå helt igennem.

Jakob E og Niklas: Nu er det jo kun Ilic, Narcisse og tildels Fernandez at han skal kæmpe med. Der ser jeg kun Narcisse som en stærkere spiller. Smiley

former zoesuckins

Badefar
Manager

« Svar #181: 15 Jan 2011, 23:56 »

Iøvrigt tror jeg snart vi får en ny Mikkel Hansen. En der går på Oure i år, der hedder Nikolaj Pedersen, har bidt sig fast på U-19 landsholdet i en alder af 16 år og scorede fire mål i sidste kamp mod Tyskland. Han har været altdominerende på Sjælland de sidste par år og han er en virkelig god VB. Lur mig om vi ikke får ham, at se på A-landsholdet en dag Wink

Sikke et bud der kommer om den plads hvis Nikolaj Markussen får gang i det efter sin skade.

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #182: 15 Jan 2011, 23:56 »

Meget tidligt at sige om en så ung spiller, men helt enig i at Nikolaj er virkelig dygtig. En stor og stærk bagspiller med en virkelig god teknik! Han har jo spillet GOG's ynglinge hold i liga på næsten egen hånd. Men om han er en Mikkel Hansen tror jeg ikke, da de i spillertype er forskellige. Men jeg tror du har ret i at han har muligheden for at komme på landsholdet og blive en stjerne en dag.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #183: 15 Jan 2011, 23:58 »

Kim Andersson og Ilic ej at forglemme.  Smiley

Edit: Så får de jo iøvrigt også Vujin i 2012  Shockeret
Det er helt rigtigt. Jeg havde dog ikke glemt dem, men bare vurderet at Palmarsson var foran dem i køen. Vujin er rigtig god, og ham vil Danmark nok højst sandsynlig også få at mærke.

Altid FCK
Manager

« Svar #184: 16 Jan 2011, 00:02 »

Meget tidligt at sige om en så ung spiller, men helt enig i at Nikolaj er virkelig dygtig. En stor og stærk bagspiller med en virkelig god teknik! Han har jo spillet GOG's ynglinge hold i liga på næsten egen hånd. Men om han er en Mikkel Hansen tror jeg ikke, da de i spillertype er forskellige. Men jeg tror du har ret i at han har muligheden for at komme på landsholdet og blive en stjerne en dag.

Synes nu, at han minder en del om Mikkel. Godt skud og ikke den bedste i forsvaret. Samtidig har Nikolaj også rigtig god teknik. Men som sagt, kan man udvikle sig enormt og blive god på nogle punkter og dårligere på andre, men som jeg ser det nu, er det kun en skade der kunne gøre, at han ikke kommer rigtig langt.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #185: 16 Jan 2011, 00:09 »

Synes nu, at han minder en del om Mikkel. Godt skud og ikke den bedste i forsvaret. Samtidig har Nikolaj også rigtig god teknik. Men som sagt, kan man udvikle sig enormt og blive god på nogle punkter og dårligere på andre, men som jeg ser det nu, er det kun en skade der kunne gøre, at han ikke kommer rigtig langt.

Han er mere fysisk overlegen end Mikkel var i sine ungdoms år. Men ja, det er svært at se hvad der skal gå galt, så lad os håbe at intet gør det.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #186: 17 Jan 2011, 15:54 »

Tror Danmark vinder med ca 3mål i dag over Serbien Smiley

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #187: 17 Jan 2011, 16:14 »

Må vi se hvor godt Danmark klare sig. Rasmus Lauge er blevet kaldt ind, så der ikke bliver taget nogen chancer med Thomas Mogensen. Selvom det er slutrunde debut til Lauge og han er meget ung, synes jeg han var god i test kampene, men han er desværre ingen Thomas Mogensen.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #188: 17 Jan 2011, 16:20 »

Synd for Thomas Mogensen. Han er en fantastisk spiller, og han ville vi kunne have haft meget gavn af. Jeg tror desværre ikke Lauge får den store betydning for dette VM, og det ligger et kæmpe pres på Bo Spellerberg. Han kan dog klare det.

Jeg tror det bliver en lige kamp mod Serbien i aften. Dog tror jeg vi vinder med 3 mål. 24-27 til Danmark.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #189: 17 Jan 2011, 21:19 »

Synd for Thomas Mogensen. Han er en fantastisk spiller, og han ville vi kunne have haft meget gavn af. Jeg tror desværre ikke Lauge får den store betydning for dette VM, og det ligger et kæmpe pres på Bo Spellerberg. Han kan dog klare det.

Jeg tror det bliver en lige kamp mod Serbien i aften. Dog tror jeg vi vinder med 3 mål. 24-27 til Danmark.

Undervurder nu ikke Rasmus Lauge Wink
Hans første 15 sekunder var da ihvertfald mere end godkendt Rullende Øjne

Men Thomas Mogensen er stadigvæk et kæmpe tab Ubeslutsom

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #190: 17 Jan 2011, 21:21 »

Så fik Lauge da peppet det danske publikum op men den scoring efter 15 sek på banen. :p

Hala Madrid!

Chamberlain15
Manager

« Svar #191: 17 Jan 2011, 22:12 »

Island fører 22-8 over Japan her i pausen! Nøøøj der er noget jeg er gået glip af. Jeg fortryder dælme at jeg ikke så 1. halvleg! Skuffet

Fatter ikke hvordan Østrig kunne tabe til Japan siden de får så meget tæsk lige nu Shockeret

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #192: 17 Jan 2011, 22:15 »

Mikkel Hansen er bare den bedste i verden skudmæssigt!!! SHIT!!! 10mål og 7-8 assists. Han var jo bare ustoppelig her til aften Smiley  God kamp af Danmark, det er utroligt som vi bare kan løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb og løb.. Om vi kan vinde medalje, vil jeg først udtale mig om efter Kroatien kampen, som jeg stadig tror at vi taber Skuffet
« Seneste Redigering: 17 Jan 2011, 22:23 af Messi1987 » Logged

patrick J
Manager

« Svar #193: 17 Jan 2011, 22:27 »

Jeg tror at hvis vi fortsætter de gode takter, så tager vi helt sikkert en sejr mod Kroatien.! Og ja hold da kæft hvor var Mikkel Hansen ustoppelig. Han kan udvikle sig til at blive verdens bedste hånboldspiller imo! Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #194: 17 Jan 2011, 22:43 »

Synes generelt da bagkæden hed Hansen - Boesen - Søndergaard, så var der virkelig meget pres på Serbien. Det gode ved disse spillere er også, at de er gode til at finde stregen og fløjene.

Kunne godt tænke mig at se denne kæde som startkæde mod Kroatien.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010