home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 89450 gange)
bacigo
Ynglingespiller

Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #165: 15 Jan 2011, 23:37 »

Jeg ved nu ikke hvor meget, at Mikkel Hansen blev slået i kampen om venstrebacken, selvom jeg er enig i, at han ikke ligefrem leverede verdensklassespil dernede. Handlede det ikke lige så meget om at Barcelona skød en frygtelig masse penge i Rutenka, der dermed selvfølgelig skulle være førstevalg?

Jeg ser for lidt tysk håndbold til at vurderer, hvem der er bedst af de to, men skudmæssigt har jeg svært ved at se Palmarsson som stærkere end Mikkel med de kampe jeg alligevel har set.

Jo men de havde ikke købt Rutenka hvis Mikkel var bedre og spille på et højt nok niveau. Der er ingen der når Mikkel Hansen skudmæssigt, men nu handler håndbold om meget meget mere, dog kan et skud bærer dig langt når man spiller i en "blødere" liga som den danske, i forhold til den tyske.

EDIT: Foromtalte Jicha har et skud på niveau med Mikkel, men det vidst også det.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2011, 23:38 af bacigo » Logged

Badefar
Manager

« Svar #166: 15 Jan 2011, 23:38 »

Nu så jeg max en 3-4 Kiel kampe sidste sæson hvor jeg i ingen af kampene fandt Palmarsson dominerende. Så går jeg ind og ser hans stats fra hans tid i Bundesligaen der siger: 31 kampe, 45 mål i 09/10 og 18 kampe/30 mål i 10/11. Nu kan man selvfølgelig ikke kun dømme en spiller ud fra hvor mange mål men kan da slet ikke forstå at Palmarsson kan blive årets spiller i Bundesligaen sidste år med det snit når man ser på alle de fantastiske spillere der ellers husere i Tyskland.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #167: 15 Jan 2011, 23:42 »

Er det ikke lige lovligt optimistisk? Rumænerne er nogle store gutter med en fremragende fysik, så vi skal kæmpe os til sejr. En spiller som Bo Spellerberg bliver vigtig med hans fleksible spillestil, mens vores kontramaskine skal køre uden problemer, hvis en storsejr skal sikres.
Selvfølgelig er det optimistisk, men ser ikke Rumænien som noget godt hold. Tror sagtens vi kan smadre dem.

Liverpool F.C

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #168: 15 Jan 2011, 23:42 »

Der er ingen der når Mikkel Hansen skudmæssigt, men nu handler håndbold om meget meget mere, dog kan et skud bærer dig langt når man spiller i en "blødere" liga som den danske, i forhold til den tyske.

Jeg har heller aldrig sagt andet, det var mere en kommentar til Petur, der mente at Palmarsson og Mikkel Hansen er meget lige på det punkt.

Men hvordan tror du Palmarsson situation ser ud i Kiel, når deres trup er skadesfri? Er han virkelig blevet så god mens de har været tynde, at han kan begå sig i førstekæden? Jeg tvivler selv.

former zoesuckins

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #169: 15 Jan 2011, 23:46 »

Nu så jeg max en 3-4 Kiel kampe sidste sæson hvor jeg i ingen af kampene fandt Palmarsson dominerende. Så går jeg ind og ser hans stats fra hans tid i Bundesligaen der siger: 31 kampe, 45 mål i 09/10 og 18 kampe/30 mål i 10/11. Nu kan man selvfølgelig ikke kun dømme en spiller ud fra hvor mange mål men kan da slet ikke forstå at Palmarsson kan blive årets spiller i Bundesligaen sidste år med det snit når man ser på alle de fantastiske spillere der ellers husere i Tyskland.

Han blev ikke kåret til årets spiller, men rokie of the year. Stor forskel! Både Mikkel og Aron er talenter, og ikke verdensstjerner som Karabatic, jicha, balic. Men de har begge potentialet og indtil videre må man bare konstatere at Aron har udnyttet og klaret det bedst. Som du selv siger er det flere om buddet i kiel og derfor er det svært for en gut på 20 at bide sig helt fast, da alle stjernerne i Kiel skal holdes i kog. At Aron er en målfalig herre kan ses på hans stats fra U- Landsholdet.  34 matches, 158 goals

Altid FCK
Manager

« Svar #170: 15 Jan 2011, 23:47 »

Jo men de havde ikke købt Rutenka hvis Mikkel var bedre og spille på et højt nok niveau. Der er ingen der når Mikkel Hansen skudmæssigt, men nu handler håndbold om meget meget mere, dog kan et skud bærer dig langt når man spiller i en "blødere" liga som den danske, i forhold til den tyske.

EDIT: Foromtalte Jicha har et skud på niveau med Mikkel, men det vidst også det.

Dårligt argument. Mikkel Hansen var topscorer for Barcelona langt henne i sæsonen, jeg ved ikke om han endte som topscorer. Grunden til at de købte Rutenka, var at de kunne tage ham næsten gratis fra deres største konkurent. Samtidig er han også en rigtig godt spiller, så det havde ingen indflydelse, hvor godt Mikkel havde spillet.

Men jeg er klart enig i, at Aron er en del bedre. Jeg synes, at mange danskere overvurdere Mikkel. Et rigtig godt skud, men det er langtfra nok mod de bedste hold. Jeg håber på, at han med bedre overblik, bedre forsvarsspil og mere fysik bliver en af verdens bedste spillere om fem år.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #171: 15 Jan 2011, 23:47 »

Selvfølgelig er det optimistisk, men ser ikke Rumænien som noget godt hold. Tror sagtens vi kan smadre dem.

Som jeg så kampen mod kroation bliver det en svær kamp og med i mente skal også at de slog Rusland ud i kampen om VM pladsen, så noget dårligt hold er de langt fra. Men en 12 måls sejr ville være lækker!

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #172: 15 Jan 2011, 23:48 »

De spillede da lige op med Kroatien i store dele af deres indbyrdes kamp. Det kan godt være, at Kroatien er dårlige startere, men alligevel var de i store problemer med Rumæniens betondefensiv.

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #173: 15 Jan 2011, 23:50 »

Jeg har heller aldrig sagt andet, det var mere en kommentar til Petur, der mente at Palmarsson og Mikkel Hansen er meget lige på det punkt.

Men hvordan tror du Palmarsson situation ser ud i Kiel, når deres trup er skadesfri? Er han virkelig blevet så god mens de har været tynde, at han kan begå sig i førstekæden? Jeg tvivler selv.

Altså med den kontrakt han har fået og med det spil han levere tror jeg at han fortsat vil være en vigtig brik for Kiel. Petur kan på sin hvis have ret, da mikkel til har det svært når han skal skyde på målmænd af virkelig høj klasse hvilket Aron er vant til fra bundesligaen, men ingen tvivl om at Mikkels skud er exeptionelt.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #174: 15 Jan 2011, 23:50 »

Jaja, hvad ved jeg også om håndbold Smiley.

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #175: 15 Jan 2011, 23:51 »

Det tror jeg ikke han kan. Med navne som Narcisse, Jerome Fernandez og ikke mindst Filip Jicha, tror jeg ikke han er førstevalg. Jeg har fulgt den tyske liga i mange år, og de er alle fantastiske spillere. Det er Palmarsson også, og han skal også nok få masser af spilletid.

Badefar
Manager

« Svar #176: 15 Jan 2011, 23:52 »

Han blev ikke kåret til årets spiller, men rokie of the year. Stor forskel! Både Mikkel og Aron er talenter, og ikke verdensstjerner som Karabatic, jicha, balic. Men de har begge potentialet og indtil videre må man bare konstatere at Aron har udnyttet og klaret det bedst. Som du selv siger er det flere om buddet i kiel og derfor er det svært for en gut på 20 at bide sig helt fast, da alle stjernerne i Kiel skal holdes i kog. At Aron er en målfalig herre kan ses på hans stats fra U- Landsholdet.  34 matches, 158 goals

Det er bare blevet påstået flere steder men dejligt at få det dementeret. Det kan godt være at Aron spiller på et højere niveau men jeg ved nu godt hvem jeg helst ville have på mit hold, men fedt at få lidt debat omkring de 2 spillere.

Altid FCK
Manager

« Svar #177: 15 Jan 2011, 23:52 »

Iøvrigt tror jeg snart vi får en ny Mikkel Hansen. En der går på Oure i år, der hedder Nikolaj Pedersen, har bidt sig fast på U-19 landsholdet i en alder af 16 år og scorede fire mål i sidste kamp mod Tyskland. Han har været altdominerende på Sjælland de sidste par år og han er en virkelig god VB. Lur mig om vi ikke får ham, at se på A-landsholdet en dag Wink

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Badefar
Manager

« Svar #178: 15 Jan 2011, 23:53 »

Det tror jeg ikke han kan. Med navne som Narcisse, Jerome Fernandez og ikke mindst Filip Jicha, tror jeg ikke han er førstevalg. Jeg har fulgt den tyske liga i mange år, og de er alle fantastiske spillere. Det er Palmarsson også, og han skal også nok få masser af spilletid.

Kim Andersson og Ilic ej at forglemme.  Smiley

Edit: Så får de jo iøvrigt også Vujin i 2012  Shockeret

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #179: 15 Jan 2011, 23:53 »

Dårligt argument. Mikkel Hansen var topscorer for Barcelona langt henne i sæsonen, jeg ved ikke om han endte som topscorer. Grunden til at de købte Rutenka, var at de kunne tage ham næsten gratis fra deres største konkurent. Samtidig er han også en rigtig godt spiller, så det havde ingen indflydelse, hvor godt Mikkel havde spillet.

Men jeg er klart enig i, at Aron er en del bedre. Jeg synes, at mange danskere overvurdere Mikkel. Et rigtig godt skud, men det er langtfra nok mod de bedste hold. Jeg håber på, at han med bedre overblik, bedre forsvarsspil og mere fysik bliver en af verdens bedste spillere om fem år.

Mikkel brugte alt for mange brændte sku til hans mål i Barca, og så var han lort i forsvaret. Rutenka blev hentet for en stor kontrakt, så gratis var han langtfra, måske i overgangssum, men ikke i løn. Og i håndbold er overgangsummen ikke noget der batter generalt, en rekord handel på 1,6 mil euro for duvnjak siger vidst det hele.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010