home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 89500 gange)
Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #105: 13 Jan 2011, 16:54 »

særdeles spændende med Vujin, har du en ekseptionel begrundelse? Wink

Topscore i Chl må hvis nok være den mest ekseptionelle begrundelse jeg kan komme med ;)En spiller af en uddøende race, de gode gamle kæmpe østeurpæiske huggere Opstemt

Mht. Abalo skulle det undre mig hvis han ikke lavede 5 basser i snit. Han er især giftige mod de svagere hold der ikke kan håndtere ham, og så ligger Karabatic og Fernandez bare et enormt tryk på forsvaret og når der er så meget fokus på dem kommer det til at kunne ses på Abalo's muligheder

Mht. Strlek er det sku total lotteri med ham og det kroatiske hold, da det er et humørhold, dog i mindre grad end før efter Balic er skubber lidt i baggrunden. Men han er dygtige, ingen tvivl om det, men det faktum at han spiller hjemme i Kroatien og ikke får den store matchning af modstandere til hverdag tvivler jeg lidt på ham (Af samme grund er Mikkel Hansen heller ikke på mit allstarhold) Desuden har Strlek kun scoret 10 mål i champions league hvor han virkelig ville kunne vise sigfrem i forhold til den kroatiske liga. I modsætning har Morfar Lars scoret næsten 50 Smiley

Håber det var svar nok til de forskellige ting Wink

- 96 -

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #106: 13 Jan 2011, 20:20 »

http://vmhh2011.tv2.dk/article.php/id-36514203:top-3-her-er-vms-største-stjerner.html

Jeg vil sige Nikola Karabatić, Ivano Balić og Thierry Omeyer Smiley

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #107: 14 Jan 2011, 10:52 »

Kan Frankrig vinde med over 9 mål i mod Tunesien i aften Smiley ?

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #108: 14 Jan 2011, 12:15 »

Jeg har ikke den store fidus til Balic længere. Håndbolden har ændret sig meget siden han var på sit højeste niveau hvilket gør han ikke har nemt ved at lave sine finurligheder, selvom vi nok skal få nogle at se. Og hvis Duvnjak får schancen på midten og griber den til fulde, så bliver balic skubbet lidt ud Smiley

Frankrig kan vinde med 15 over Tunesien, men det kan også gå hen at blive en tæt kamp - Tough Call. Tuneserne er så uforudsigelige, og Frankrig er jo et hold der er kendt for at spille sig igang i turneringen, så de starter sjældent ud med lyn og torden Smiley

- 96 -

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 14 Jan 2011, 12:40 »

Har væsentlig større fidus til Balic, end til Duvnjak. Duvnjak er stadig ung, men føler snart han kan få prædikatet evighedstalent på sig. Synes ikke han rykker sig det store i øjeblikket, og han har heller ikke været den store profil på hans position på Hamburg's mandskab i år. Så er slet ikke i tvivl om at Balic bliver deres foretrukne mand som playmaker, og så kan Duvnjak måske blive brugt mere som højre back, for at de begge får spilletid. For der er ingen tvivl om at Duvnjak har potentialet til at blive stor, men han skal til at skynde sig, inden han blot går hen og bliver en "god" håndboldspiller.

Med henblik på Frankrigs kamp, tror jeg ikke at de vinder med over ni mål, også selvom de mødtes to gange for 3 måneder siden, hvor Frankrig vandt med 10 mål og 12 mål. Det var uden de store stjerner for begge hold, så man skal nok ikke ligge det store i de kampe. Danmark havde rigeligt med problemer mod Tunesien, og vi vandt kun med seks mål, fordi at Søren Rasmussen var flyvende. Så jeg tror at vi vil se nogenlunde samme billede i denne kamp, og så er den første kamp for begge hold ofte præget af at de lige skal igang.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #110: 14 Jan 2011, 13:29 »

Synes Balic har mistet væsentligt hurtighed og flair de sidste par år. Han ser Vori godt, men han er ikke selv særlig farlig længere og som man ser med mange skytter der kommer op i alderen mister han skudkraft. Mod store 6:0-forsvar som Frankrig, Polen og Danmarks har jeg aldrig set ham som en verdensklassespille r, vi har f.eks. oftest haft held til at lukke ned for ham. Duvnjak derimod har selv et bedre skud og er bedre til at spille skytterne op, og så skader det vel ikke at satse på yngre kræfter Wink

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #111: 14 Jan 2011, 14:12 »

Jeg har ikke den store fidus til Balic længere da han for det første er blevet 32 hvilket er en ret høj alder for en bagspiller. For det andet er han ikke tvunget til at præstere hver uge til kamp når han møder de dårligere hold i den kroatiske liga hvor de kun er to-tre hold der kæmper om noget. Og som jeg har sagt før har håndbolden udviklet sig meget siden Balic var verdens bedste. Der er Duvnjak en meget mere komplet to-vejs spiller, hvilket vil være godt mod de store hold hvor der bliver lagt et større tryk i kontrafasen. Men qua hans manglende rutine tror jeg også at spilletiden bliver meget delt, og afhængig af Butnic's niveau på højreback og Lackoviv på venstre, kommer han nok også til at dække de positioner. Han har ikke været prangende i år, men HSV er et hold med mange stjerne, og derfor er han ikke manden der går ind og tager ansvar som folk som: Marcin Licewskjj, Kraus og Hans Linddberg Smiley Desuden hader jeg Balic attitude når tingene går ham imod  crazy

- 96 -

Chamberlain15
Manager

« Svar #112: 14 Jan 2011, 15:54 »

Så er det Island-Ungarn om lidt! Opstemt Nøøøøj jeg glæder mig! Opstemt

Har aldrig rigtig set Ungarn spille før så vidt jeg husker. Så derfor kan jeg ikke rigtig vurdere deres styrke. Dog har de ikke vist noget som helst ved sidste EM og VM(igen. så vidt jeg husker)

Island 29-22 Ungarn <3 Kys

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Lavezzi
Gæst

« Svar #113: 14 Jan 2011, 15:55 »

Jeg har penge på Island. Hvis I ikke vinder, betaler du mig, Petur.

Chamberlain15
Manager

« Svar #114: 14 Jan 2011, 15:56 »

Jeg har penge på Island. Hvis I ikke vinder, betaler du mig, Petur.

Skal jeg nok! Skuffet

Men vi vinder så det går nok  Cool

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #115: 14 Jan 2011, 16:11 »

Skal ind og se Kroatien, og Danmark idag Smiley Glæder mig sku Opstemt

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Swizz CataR
Manager

« Svar #116: 14 Jan 2011, 16:50 »

Det lyder sq fedt Smiley Go' tur.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Chamberlain15
Manager

« Svar #117: 14 Jan 2011, 17:40 »

Island 14-11 Ungarn i pausen! Hold da helt kæft hvor står Björgvin Gústafsson klasse! <3

Lavezzi
Gæst

« Svar #118: 14 Jan 2011, 17:49 »

Og ham elsker vi meget højt lige nu.

patrick J
Manager

« Svar #119: 14 Jan 2011, 17:55 »

Har island med 4 eller mere, så det ser jo godt ud! Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010