home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 383 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  High School
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: High School  (Læst 18610 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #60: 08 Maj 2012, 08:37 »

Dart i TV, pff. 
Jeg har boet i Dublin i et halvt aar snart, jeg er ved at gaa amok over Dart, Snooker og Gaelic Football i TV.

Der er alt, alt for lidt dart i tv i Danmark, og når der så endelig er noget, er det de falske events.

Vi er enige om rugby, men til gengæld blev jeg også lidt hooked på cricket da jeg boede i England - det var en del federe at se end jeg havde regnet med!
Logged



Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #61: 08 Maj 2012, 09:22 »

Gud hvor jeg dog håber jeg undgår dage hvor der kun er rugby, dart, og snooker i TV'et. Giv mig noget fodbold, så er jeg tilfreds. Men tak til jer som har delt jeres erfaringer med at bo i England. Det får blot en til at blive endnu mere motiveret.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #62: 10 Maj 2012, 19:12 »

Er der nogle steder i USA, hvor man kan spille fodbold? Evt. link Smiley

Overvejer nemlig om man skulle tage derover i stedet for efterskole.

Prøver lige igen
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Søgaard
Gæst
 
Sv: High School
« Svar #63: 10 Maj 2012, 19:20 »

Prøver lige igen
Jeg kender et par stykker, som har været i USA efter folkeskolen eller har taget et år midt i deres gymnasieuddannelse, hvor de har spillet fodbold på deres respektive High School. Niveauet har ikke været ret højt begge steder, hvor de hurtigt etablerede sig som stjernespillere på deres hold, selvom de ikke ligefrem vil blive betegnet som store talenter herhjemme. Derudover er det ikke ligefrem en sport, som får så meget fokus i skolen, men langt de fleste High Schools med andre sportshold på et vis niveau har også et soccer-hold.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #64: 10 Maj 2012, 19:22 »

Søgaard har ret. Havde selv dette som krav til alle de High School interviews jeg var til. Og jeg fik at vide at det var intet problem. Stortset alle High Schools har et soccer-hold.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #65: 10 Maj 2012, 19:25 »

Fedt man  Opstemt

- Tak for jeres hurtige svar.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #66: 12 Jul 2012, 21:33 »

Så har jeg fået at vide hvor jeg skal bo i det kommende år. Det bliver i Tennessee, i en lille by tæt ved Nashville! Opstemt
Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #67: 12 Jul 2012, 21:35 »

Kan så meddele at jeg endte på Grenaa Gymnasium. Ikke noget jeg er utilfreds med. Nu når USA ikke var en mulighed, så så jeg til sidst ikke nogen grund til at gøre det. Hvis jeg skulle tage afsted, så skulle det også have været til land jeg allerhelst ville, og det var jo bare ikke muligt. Måske en anden gang Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #68: 21 Nov 2012, 20:16 »

Så har jeg lige fået meddelt, at jeg er 100 % sikker på en plads til USA på high school fra august næste år  Opstemt Thumbs Up

Efter en lang ansøgningsprocess med både interview, lægeerklæring og engelsk/skole test er det nu dejligt at være sikker. Skal rejse med nonprofit organisationen AFS, og det betyder, at de ikke gør det for af tjene penge i modsætning til fx. EF.

Nu mangler jeg at få en værtsfamilie, men der kan gå lang tid før det sker.

Shit man begynder at glæde sig nu Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #69: 24 Jan 2014, 05:07 »

http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-01-22-mor-betalte-dyrt-s%C3%B8ns-ulykkelige-udlandsophold

Læste lige dette, det er jo ikke vildt fedt at høre. Jeg er selv afsted lige nu, og jeg kan på ingen måde nikke genkende til deres situation. Jeg rejser dog heller ikke med EF, men derimod AFS så måske det er derfor. Jeg har i hvert fald det fedeste år nogensinde!

Tænkte, at vi lige kunne få lidt gang i denne gamle tråd. Nogle, der har været afsted, er afsted, skal afsted eller overvejer det? Altså udvekslingsophold. Smiley
« Seneste Redigering: 24 Jan 2014, 05:25 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #70: 24 Jan 2014, 06:29 »

http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-01-22-mor-betalte-dyrt-s%C3%B8ns-ulykkelige-udlandsophold

Læste lige dette, det er jo ikke vildt fedt at høre. Jeg er selv afsted lige nu, og jeg kan på ingen måde nikke genkende til deres situation. Jeg rejser dog heller ikke med EF, men derimod AFS så måske det er derfor. Jeg har i hvert fald det fedeste år nogensinde!

Tænkte, at vi lige kunne få lidt gang i denne gamle tråd. Nogle, der har været afsted, er afsted, skal afsted eller overvejer det? Altså udvekslingsophold. Smiley
ja jeg overvejer om jeg skal på high school i USA ligesom dig Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #71: 24 Jan 2014, 15:28 »

ja jeg overvejer om jeg skal på high school i USA ligesom dig Smiley

Var det ikke noget med, at du kender nogle derovre?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010