home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  High School
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: High School  (Læst 18519 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #30: 15 Sep 2011, 17:36 »

Jeg har også en veninde fra gymnasiet der tilbragte et år i Wisconsin, og det skulle efter sigende have været en fantastisk oplevelse. Hun havde et rigtig fedt år og det virker på hende som om at hun har savnet det helt vildt. Med hensyn til skolen så havde hun ingen problemer med at følge med og fik en helvedes masse flotte karakterer, da niveauet skulle være noget lavere. Men det kan selvfølgelig være det er forskelligt fra stat til stat.

Hendes eneste problem var, som det også tidligere er blevet nævnt, at hun mistede en del af hendes venner hjemmefra. Folk forandrer sig mere end som så i løbet af et år og hun har fortalt mig at det hun havde det noget svært ved ligesom at finde sin rolle og finde sig tilpas i Danmark igen. Men hvis man ser bort for det tror jeg klart det er fantastisk oplevelse og klart noget der er værd at prøve hvis pengene og lysten er til det. :-)
« Seneste Redigering: 15 Sep 2011, 17:37 af Newton Heath » Logged

Enged
Gæst
 
Sv: High School
« Svar #31: 15 Sep 2011, 18:22 »

Jeg er sgu glad for at denne tråd er blevet aktiv, igen. Jeg har nemlig fået taget det første skridt imod High School i USA, da det første interview med en organisation er blevet faslagt. Jeg har endnu ikke besluttet mig for hvilken stat jeg skal rejse til, men jeg har dog et krav til den skole jeg skal på. Det skal være muligt at spille fodbold (soccer) der. Altså at de har et soccer hold, på skolen.
Hvis du gerne vil være stjernen, så tag til N. eller S. Carolina. Jeg kender en, der er virkelig elendig til fodbold, og han spillede på deres varsity hold, og han var endda en af de bedre på et udmærket hold i forhold til de andre i deres kreds.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #32: 18 Sep 2011, 23:22 »

Nu læste jeg lige dit indlæg fra inden du rejse, Nibali.
Hvordan går det så med at få mindst C i alle dine fag? Jeg kunne forestille mig, at specielt amerikansk historie er svært, fordi det er så meget udenadslære. Jeg har en veninde, der også var afsted for et par år siden, og hun sagde, at hun dumpede de fleste fag, fordi det simpelthen er for anerledes i forhold til i Danmark.

Jeg beklager jeg har været så længe om at svare. Har ikke fået tjekket op på tråden.

Nu har jeg kun haft to ugers skole, men det burde ikke blive noget problem. Altså, forstå mig ret, jeg havde ganske nemt ved skolen i Danmark, men herhenne ligger jeg på A eller A+ i det meste. Engelsk grammatik er ikke min stærke side, men jeg dog raget et B til mig i den test vi har haft. Så alt i alt, burde det ikke blive noget problem. Jeg har US History 10 (altså med Soaphmores) og jeg kan tydeligt mærke at niveauet er noget lavere end Senior Social fx, som jeg har på Senior niveau. I alle fag, afhænger det dog af om du laver dine lektier. Der er lektier for dagligt, og ofte bliver karakteren baseret på den test du har, om det stof du har læst hjemme. Så en god hukommelse og lidt vilje, så burde karakterne være opnåelige.

Desuden har jeg Study Hall i sidste time, hvilket er en time dagligt dedikeret til at lave lektier. Derfor får jeg lavet mine lektier inden football og inden jeg kommer hjem, hvilket helt sikkert hjælper en helt masse.

Jeg er sgu glad for at denne tråd er blevet aktiv, igen. Jeg har nemlig fået taget det første skridt imod High School i USA, da det første interview med en organisation er blevet faslagt. Jeg har endnu ikke besluttet mig for hvilken stat jeg skal rejse til, men jeg har dog et krav til den skole jeg skal på. Det skal være muligt at spille fodbold (soccer) der. Altså at de har et soccer hold, på skolen.

Hvis jeg ikke svarer her i tråden, så smid en personlig besked. Altså hvis du har nogle spørgsmål. Pas på med at lægge alt for meget i hvilken stat du kommer til. (Jeg er overrasket over hvis du selv kan vælge stat - jeg kunne, mod et gebyr på næsten 6000 kroner, vælge område, men ingenlunde stat). Jeg ønskede at komme til syden og ned i varmen. California havde jeg klart fortrukket. Ja, jeg havde set mig selv i en forstad til San Diego. Men sådan skulle det ikke gå. Jeg bor i det nordligeste du kan finde, i en by med blot 2000 indbyggere... Og alligevel har jeg det fantastisk.

Hvis du gerne vil være stjernen, så tag til N. eller S. Carolina. Jeg kender en, der er virkelig elendig til fodbold, og han spillede på deres varsity hold, og han var endda en af de bedre på et udmærket hold i forhold til de andre i deres kreds.

Jeg har en kammerat, der ligeså spiller soccer. Han er ikke fantastisk, slet ikke, men han siger at der faktisk har været snak om at et collage har kigget på ham. Niveauet herhenne er utvivlsomt rigtig lavt, og det er også grunden til at europæere ofte ender med at være kicker på deres hold - Vi har simpelthen så meget nemmere ved at sparke til en bold, end de har.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #33: 01 Maj 2012, 20:27 »

Der er sgu sket meget siden jeg startede denne tråd. Jeg kommer IKKE til USA, pga. en masse ting og sager. Men jeg har dog stadigvæk mulighed for at komme til udlandet og studere i et år. Og hvis det er, så skulle det gerne blive efter sommerferien. Jeg har ringet rundt omkring, og har fundet frem til nogle få muligheder der er tilbage. England, Frankrig, Costa Rica, Brasilien, og New Zealand, var de mest interessante lande som stod tilbage. Tyskland var også tilbage, men det interessere mig overhovedet ikke.

Det er et meget svært valg, og der skal jo reageres hurtigt. Men jeg er ekstremt meget i tvivl. Så har brug for nogle råd omkring dette. Hvad ville i gøre, hvis i stod i denne situation?

Smiley
« Seneste Redigering: 01 Maj 2012, 20:39 af Chamberlain15 » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: High School
« Svar #34: 01 Maj 2012, 20:30 »

En af mine venner  har det seneste års tid været i Brasilien, og han elsker det. De skulle være kanon søde mennesker derovre, og tøserne er vidst rimelig vilde efter lyshårede drenge Wink Jeg vil helt klart vælge Brasilien, det må være en unik oplevelse. England og Frankrig kan man jo altid rejse til, mens Brasilien nok ikke er det sted man tænker på først.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #35: 01 Maj 2012, 20:35 »

Jeg vil også vælge et af de lande længst væk. Måske Costa Rica. Landet er omgivet af mange utrolige fattige og skumle lande, men Costa Rica er overraskende nok et yderst velfungerende land. Landet er ikke indblandet i krig eller konflikter, og derfor har man blandt andet ikke noget militær. Derudover er menneskerne efter sigende meget meget gæstfrie og venlige, og landets natur skulle være helt unik.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #36: 01 Maj 2012, 20:57 »

Der er sgu sket meget siden jeg startede denne tråd. Jeg kommer IKKE til USA, pga. en masse ting og sager. Men jeg har dog stadigvæk mulighed for at komme til udlandet og studere i et år. Og hvis det er, så skulle det gerne blive efter sommerferien. Jeg har ringet rundt omkring, og har fundet frem til nogle få muligheder der er tilbage. England, Frankrig, Costa Rica, Brasilien, og New Zealand, var de mest interessante lande som stod tilbage. Tyskland var også tilbage, men det interessere mig overhovedet ikke.

Det er et meget svært valg, og der skal jo reageres hurtigt. Men jeg er ekstremt meget i tvivl. Så har brug for nogle råd omkring dette. Hvad ville i gøre, hvis i stod i denne situation?

Smiley

Som ovenover ville jeg også vælge enten Costa Rica eller Brasilien. Damens lillesøster har lige været en tur i New Zealand, og var vældigt imponeret over den fantastisk flotte natur, men ellers var der vist ikke så meget andet at komme efter. Så det skal man nok kun vælge hvis man godt kan lide at trekke i sin fritid.
Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #37: 01 Maj 2012, 21:10 »

Brasilien og Costa Rica lyder også mest spændende, og også klart det der ville være den største forskel, i forhold til hvordan det er at bo i Danmark. Men ved ikke om forskellen simpelthen bliver for stor? Jeg kan godt lide at opleve nye ting, og opdage nye kulture, men samtidig er der også en lille del af mig som godt kan lide tingene som de er. Så det er lidt et stort meningsløst dilemma.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #38: 07 Maj 2012, 14:32 »

Så fik jeg så en plads i USA alligevel. Dog med Interstudies, som jeg intet kender til. Er der nogle andre her fra siden som har nogle erfaringer med dem? Evt. fra bekendte, eller bare jer selv? Smiley

EDIT: Glem alt om at jeg skal rejse med dem. Aldrig i livet, jeg takker nej til denne mulighed.
« Seneste Redigering: 07 Maj 2012, 15:02 af Chamberlain15 » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #39: 07 Maj 2012, 20:48 »

Er der nogle steder i USA, hvor man kan spille fodbold? Evt. link Smiley

Overvejer nemlig om man skulle tage derover i stedet for efterskole.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #40: 07 Maj 2012, 21:07 »

Jeg smutter selv til USA næste år, og det bliver som 10. skoleår. Jeg skal med organisationen YFU. Vi er godt inde i processen, men mangler dog stadigvæk at finde en værtsfamillie. Har dog fået at vide, at det bliver i South East distriktet, hvilket indbefatter stater som Florida, Georgia, D.C. osv.
- Glæder mig meget til at komme afsted Opstemt
Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #41: 07 Maj 2012, 21:30 »

Helt forståeligt, det bliver helt sikkert en kæmpe oplevelse!

Jeg har tænkt tingene igennem, og har besluttet mig for at prøve at komme til England. Har aldrig været i landet, som jeg dog alligevel lidt fascineret af. Vil gerne opleve at bo derover. Håbet er at ende i en rigtig fodboldfamilie, som støtter Arsenal. Dette er dog blot et kæmpe drømmescenarie! Så det vil jeg gå efter! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #42: 07 Maj 2012, 21:33 »

Helt forståeligt, det bliver helt sikkert en kæmpe oplevelse!

Jeg har tænkt tingene igennem, og har besluttet mig for at prøve at komme til England. Har aldrig været i landet, som jeg dog alligevel lidt fascineret af. Vil gerne opleve at bo derover. Håbet er at ende i en rigtig fodboldfamilie, som støtter Arsenal. Dette er dog blot et kæmpe drømmescenarie! Så det vil jeg gå efter! Smiley

Hvad blev der af dine tanker omkring Brasilien? Det tror jeg ville være fuldstændig fantastisk, at bo i et land, med en så anderledes kultur?
Logged

Manchester United

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #43: 07 Maj 2012, 21:38 »

Hvad blev der af dine tanker omkring Brasilien? Det tror jeg ville være fuldstændig fantastisk, at bo i et land, med en så anderledes kultur?

De er der fortsat, men tror bare ikke det passer til mig. Er eventyrlysten, men tror bare det bliver for svært for mig at vænne mig til det. Så derfor satser jeg på England.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: High School
« Svar #44: 07 Maj 2012, 21:47 »

De er der fortsat, men tror bare ikke det passer til mig. Er eventyrlysten, men tror bare det bliver for svært for mig at vænne mig til det. Så derfor satser jeg på England.

Men ligger England ikke alt for meget op ad Danmark? Og det tager kun 2 timer i et fly, så er du der? Nu er det selvfølgelig dit valg, men jeg ville klart foretrække noget mere eksotisk, og længere væk.

Jeg forstår heller ikke dem, som tager på efterskole 20 km. hjemmefra.
Logged

Manchester United

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010