home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1271 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 42766 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: FC Barcelona
« Svar #30: 30 Nov 2010, 00:16 »

Messi som targetmand, bolde i fødderne, indster angriber (angreb) meget kreativ frihed, træk ind i banen, stikninger nogen gange, landskud ofte, løbt ofte med bold, byt plads med Villa på toppen Smiley

brau
Juniorspiller
**

« Svar #31: 30 Nov 2010, 16:57 »

Er i November 2011. Det gik ikke fandens godt første sæson, vandt godt nok ligaen, men blev rimelig tidlig slået ud af pokalen til Ath. Madrid og røg allerede ud af CL i 1/8 finalen mod Marseille.

I sommertransfervindu et har jeg købt følgende:
De Gea, 135 mio
Hulk, 215 mio
Javier Pastore, 290 mio
Haris Medunjanin, 12 mio

------------------------------------Valdes/De Gea-------------------------------------

-Dani Alves----------- Puyol----------------------Piqué--------------Abidal/Maxwell-

------------------------------------Mascherano----------------------------------------

-------------------------Xavi------------------Iniesta/Pastore------------------------

-Messi----------------------------------------------------------------------David Villa-

----------------------------------------Hulk--------------------------------------------

Ligger pt. nummer 1 i la liga efter 10 kampe, 9 sejre, 1 uafgjort

Må sige at det er Messi og Hulk der især har stået for kasserne
Messi: 17 kampe, 18 mål
Hulk: 13 kampe, 14 mål

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #32: 30 Nov 2010, 18:17 »

Er i November 2011. Det gik ikke fandens godt første sæson, vandt godt nok ligaen, men blev rimelig tidlig slået ud af pokalen til Ath. Madrid og røg allerede ud af CL i 1/8 finalen mod Marseille.

De Gea, 135 mio
Hulk, 215 mio
Javier Pastore, 290 mio
Haris Medunjanin, 12 mio

------------------------------------Valdes/De Gea-------------------------------------

-Dani Alves----------- Puyol----------------------Piqué--------------Abidal/Maxwell-

------------------------------------Mascherano----------------------------------------

-------------------------Xavi------------------Iniesta/Pastore------------------------

-Messi----------------------------------------------------------------------David Villa-

----------------------------------------Hulk--------------------------------------------

Godt hold du har fået der  Wink

Tænkte på om du har messi og hulk til at bytte plads? synes nemlig Messi bliver gemt lidt væk i kampene, da han spiller på en kant, og det er rigtig synd. Bruger ham pt som angriber ved siden af Villa og det kører fantastisk, så det kunne du overveje, hvis det begynder at gå helt galt, men synes sku det ser fornuftigt ud, også med indkøbene. Måske skulle forsvaret forstærkes næste gang, men det har du helt sikkert styr på  Wink

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 30 Nov 2010, 18:19 »

De Gea, 135 mio
Hulk, 215 mio
Javier Pastore, 290 mio
Haris Medunjanin, 12 mio

Det er noget af et hold du har fået samlet dig der Peace! Hvordan gør  Hulk det for dig, har nemlig købt ham i et par karriere og der er han ikke den skarpeste ? Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

brau
Juniorspiller
**

« Svar #34: 01 Dec 2010, 13:45 »

Godt hold du har fået der  Wink

Tænkte på om du har messi og hulk til at bytte plads? synes nemlig Messi bliver gemt lidt væk i kampene, da han spiller på en kant, og det er rigtig synd. Bruger ham pt som angriber ved siden af Villa og det kører fantastisk, så det kunne du overveje, hvis det begynder at gå helt galt, men synes sku det ser fornuftigt ud, også med indkøbene. Måske skulle forsvaret forstærkes næste gang, men det har du helt sikkert styr på  Wink

Tak skal du have Smiley Har ikke Messi til at bytte plads. Har ham bare som target man, bolde i fødderne, bevægelsesfrihed fra position og selvf. inderste angriber.

Ja jeg ville også gerne have forstærket det. Ville gerne have haft en ny offensiv venstre back i sommertransfervindu et, men synes priserne er vanvittig i forhold til spillernes egentlige niveau.  Kiggede på Lahm og Glichy, men de er vanvittig dyre 300 mio+. Overvejer lidt Bastos der kan fåes for omkring 200 mio.

Har også kigget på Sakho til at erstatte Puyol når han ikke kan mere Smiley

Stats:
Messi: 21 kampe, 21 mål
Hulk: 15(4) kampe, 20 mål

brau
Juniorspiller
**

« Svar #35: 01 Dec 2010, 13:47 »

Det er noget af et hold du har fået samlet dig der Peace! Hvordan gør  Hulk det for dig, har nemlig købt ham i et par karriere og der er han ikke den skarpeste ? Thumbs Up

Tak  Cool
Hulk scorer masser af mål for mig Smiley men han bruger da også en del chancer, men så længe han kommer frem til nok chancer holder han et fint snit. lige pt er det 20 mål i 19 kampe. Kun overgået af Messi med 21 mål i 21 kampe Smiley

brau
Juniorspiller
**

« Svar #36: 01 Dec 2010, 17:01 »

Nu har jeg fået købt Lahm i vintertransfervindu er for 235 mio
+ Nuri Sahin for 55 mio

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 01 Dec 2010, 19:57 »

Nu har jeg fået købt Lahm i vintertransfervindu er for 235 mio
+ Nuri Sahin for 55 mio

Godt gået. Har først set det nu, men du kunne have købt ham fra Benfica til en venstre back (concentrao) staves  Smiley ellers nice med Lahm  Wink

brau
Juniorspiller
**

« Svar #38: 02 Dec 2010, 12:22 »

Godt gået. Har først set det nu, men du kunne have købt ham fra Benfica til en venstre back (concentrao) staves  Smiley ellers nice med Lahm  Wink
Ham Coentrao havde jeg slet ikke set  Ubeslutsom Chelsea har købt ham for 82 mio. desværre

JB
Juniorspiller
**

« Svar #39: 02 Dec 2010, 15:45 »

Messi som targetmand, bolde i fødderne, indster angriber (angreb) meget kreativ frihed, træk ind i banen, stikninger nogen gange, landskud ofte, løbt ofte med bold, byt plads med Villa på toppen Smiley

Har aldrig prøvet det med at bytte plads med forskellige spillere som du gør med messi og Villa, hvordan fungere det sådan generelt?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #40: 02 Dec 2010, 17:34 »

Hold da op det kører for mig! Ved 1 januar er jeg ubesejret i ligaen. Har købt Kevin i Zaragoza, Afellay i psv, og Coentrao i Benfica. Bruger Messi som dybdeliggende angriber, David Villa som venstre kant (inderste angriber) og Pedro som højre kant (inderste angriber) Messi bomber, Villa bomber, Xavi og Iniesta er fantastiske som "Avanceret playmaker", og Dani Alves som rigtig offensiv back! Har 60-70 % boldbesiddelse i stort set hver kamp, og det var det jeg ville opnå. At spille som de gør i virkeligheden Smiley

Manchester United

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 02 Dec 2010, 20:18 »

Hold da op det kører for mig! Ved 1 januar er jeg ubesejret i ligaen. Har købt Kevin i Zaragoza, Afellay i psv, og Coentrao i Benfica. Bruger Messi som dybdeliggende angriber, David Villa som venstre kant (inderste angriber) og Pedro som højre kant (inderste angriber) Messi bomber, Villa bomber, Xavi og Iniesta er fantastiske som "Avanceret playmaker", og Dani Alves som rigtig offensiv back! Har 60-70 % boldbesiddelse i stort set hver kamp, og det var det jeg ville opnå. At spille som de gør i virkeligheden Smiley

Lyder rigtig godt, og gode indkøb  Wink
Interessant du bruger Messi alene på top og Villa på kanten, godt set synes jeg  Thumbs Up
Kan du prøve at skrive eller tage SS af din taktik så andre evt. kan lære af dig?   Tunge

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #42: 03 Dec 2010, 09:12 »

Det skal jeg nok gøre når jeg kommer hjem fra skole Smiley. Og har lige fundet en brasilliansk højre back som minder utrolig meget om Dani Alves, han er regen og 16 år, han skal overtage når Dani står af Smiley

Manchester United

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 03 Dec 2010, 09:24 »

Tak  Cool
Hulk scorer masser af mål for mig Smiley men han bruger da også en del chancer, men så længe han kommer frem til nok chancer holder han et fint snit. lige pt er det 20 mål i 19 kampe. Kun overgået af Messi med 21 mål i 21 kampe Smiley
Hvad har du sat Hulk til at være i spillerinstruktione r ?  Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 03 Dec 2010, 09:25 »

Det skal jeg nok gøre når jeg kommer hjem fra skole Smiley. Og har lige fundet en brasilliansk højre back som minder utrolig meget om Dani Alves, han er regen og 16 år, han skal overtage når Dani står af Smiley
Hvad hedder den venstre back der minder om Dani Alves ? Smiley. Og hvor langt er du for så kan det jo være at jeg ikke kan se ham endnu eller får lov til at se ham? Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010