|
ptrN
|
|
Hvad hedder den venstre back der minder om Dani Alves ?  . Og hvor langt er du for så kan det jo være at jeg ikke kan se ham endnu eller får lov til at se ham? Han skriver han er regen, hvilket vil sige det er en spiller spillet har oprettet. Derfor er han ikke med i dit.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
ptrN har allerede svaret kan jeg se 
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
fodboldkiller1983
|
|
er der nogen der kan nævne en god spiller som resave for Dani Alves
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Maicon, Santon, Azpilicueta,
Maicon som reserve  hold da op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slindj93
|
|
er der nogen der kan nævne en god spiller som resave for Dani Alves
Hvis du satse på ungdommen så Serge Aurier fra Lens. Bliver kanon god. Ellers er der nogle som er lidt ældre: Santon - Inter Dario Srna - Shakter Donetsk Zabaletta - Kan ikke helt huske hvor han er fra
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Dec 2010, 14:13 af slindj93 »
|
|
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4 Vinder af pokalen: 3 (5 finaler) Vinder af CHL: 2 Balance (økonomi): 4,48 mia. Anslået klubværdi: 12,06 mia. Klubrangliste: Nr. 2 Stadionkapacitet: 102.980 Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Hvis du satse på ungdommen så Serge Aurier fra Lens. Bliver kanon god.
Ellers er der nogle som er lidt ældre:
Santon - Inter Dario Srna - Shakter Donetsk Zabaletta - Kan ikke helt huske hvor han er fra
Din sidst nævnte: Man city
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Hvis du satse på ungdommen så Serge Aurier fra Lens. Bliver kanon god.
Ellers er der nogle som er lidt ældre:
Santon - Inter Dario Srna - Shakter Donetsk Zabaletta - Kan ikke helt huske hvor han er fra
Lol lidt ældre han er like 20 år eller noget i den stil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Lol lidt ældre han er like 20 år eller noget i den stil  Og dermed lidt ældre end Serge Aurier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Så er min første sæson overstået. Det blev til Pokal, La Liga og Champions League sejr. Er yderst tilfreds med det hele, især spillet hvor jeg ligger på ca. 60% af bolden hver kamp. Jeg har desuden også spurgt Xavi om han ville blive assisterende manager - så nu er han min spillende assisterende manager efter første sæson og han har for vilde stats 
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
brau
|
|
Hvad har du sat Hulk til at være i spillerinstruktione r ?  Bruger ham som komplet angriber (angreb). Han blev La Liga topscore med 32 mål i 30 kampe, og han blev også kåret som årets spiller af fansene  så er svært tilfreds med ham efter hans første sæson i klubben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Så er jeg halvvejs igennem anden sæson. Ligger nr. 3 efter en skuffende start. Men kun 4 point bagefter, og en kamp mindre.
Har desuden købt Fabregas for 750 - blev nød til det da jeg synes at han har Barcelona DNA!
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Anden sæson var uden trofæer. Tror det er den mest skuffende sæson nogensinde.. Har fået Fernando Torres for 150. Havde budt 450 flere gange, det afslog de dog. Så blev han lige pludselig utilfreds 
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Mit forslag til en taktisk er den de spiller i virkeliheden... Det er den eneste taktik der fungere for dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|