home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 39221 gange)
Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #180: 21 Jul 2011, 12:27 »

VERDENS BEDSTE BARCA HOLD !!!!

MM: VALDES
DC: PUYOL
DC: PIQUE
VWB: BALE
HWB: ALVES
DMC: SISSOKO
MC: XAVI
MC: FABREGAS
HOM: MESSI
VOM: INIESTA
ST: VILLA

BÆNK: ARÉOLA (MM), SANTON (H/VWB), VRSALJKO (HWB), VARANE (DC), MUNIESA (DC)
BUSQUETS (DMC), THIAGO (MC), ALEXIS SANCHEZ (H/VOM / ST), CAVANI (HOM/ST), NEYMAR (VOM/ST).

Spiller champagne fodbold , Messi blev suværen topscorer i sidste sæson, skarpt efterfulgt af Villa.

Har stadig over 1 millard at købe spillere for. Nogle forslag ? Hvor kan holdet forstærkes ??

Fik accepteret et bud på Christiano Ronaldo på 1,3 millard, men han ville ikke til Barca Skuffet æv
kunne have været sjovt.




Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #181: 28 Jul 2011, 11:55 »

Hej.
Som jer andre har jeg også startet et spil med Barcelona. Første sæson endte med at blive en stor skuffelse. Jeg blev kun nr. 2 i ligaen, jeg tabte kun 1 kamp, men spillede alt for mange kampe uafgjort. Derudover tabte jeg finalen i copa del rey til Espanyol og Champions league finalen til Real madrid, selv jeg var 2 mand i overtal i stort set hele kampen.. Messi var den store stjerne (Ligesom IRL) men Villa skuffede fælt.. Han brændte simpelthen så mange 100 % chancer at jeg på et tidspunkt overvejede at sælge ham.. Bestyrelsen var selvfølgelig ikke glad, men jeg har fået lov til at blive en sæson til.. Derfor har jeg sat alt ind på at vinde alt jeg kommer i nærheden af, hvilket også skulle kunne ses på mine transfers.. Er lige startet på 2. sæson og har netop vundet 1-0 over Real, uden Pique, Puyol, Iniesta og Xavi, så jeg håber det er et tegn på bedre tider..

Stilling 2010/11
http://i54.tinypic.com/2zqsmlc.jpg

Messi 2010/11
http://i53.tinypic.com/w1rb5x.jpg

Villa
http://i53.tinypic.com/20gijoz.jpg

Transfers 2010/11
http://i54.tinypic.com/25kk2m0.jpg

Transfers 2011/12
http://i54.tinypic.com/2afbujr.jpg

Opstilling 2011/12
http://i51.tinypic.com/29nwly0.jpg
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #182: 31 Jul 2011, 11:18 »

Hey Plambek...
Det lyder godt nok som en sløj 1. sæson - kan godt forstå at du har været ude og forstærke dig i sommerens transfervindue, men forstår dog ikke mange af dine dispositioner - Du har brugt over 1 mia. frem mod den kommende sæson, alligevel er det Kun én spiller, der går direkte ind i start 11´eren (Agüero), resten af spillere, du hele tiden har rådet over. Du køber en af spillets klart bedste offensive midtbanespillere (Pastore), men spiller i din formation uden off. midt. Jeg spiller selv med Barca, og samme formation som dig, men det gør også at jeg ikke køber stjerner ind til en position, der ikke findes i formationen.
Med det sagt, ser jeg frem til at høre om du har mere held i 2. sæson Opstemt
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #183: 31 Jul 2011, 11:36 »

Er overordnet set enig med dig Zachar, vil dog sige til Plambeks forsvar at Pastore nu sagtens også kan spille noget a la en offensiv playmaker på midtbanen. Skal ikke sige om det er den plads og rolle Iniesta har på screenshotet, men hvis det er vil jeg mene at Pastore sagtens kunne spille det Smiley
Logged

FC Barcelona

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #184: 31 Jul 2011, 11:41 »

Helt sikkert, har også tidligere haft ham spillende på den centrale midtbane med offensive pligter - men mener bare at han er en klart større stjerne når han får lov til at spille på sin "naturlige" plads. Jeg har i mit barca-save forsøgt at skrotte den defensive ankermand og prøve med en off. midtbane, men det ødelage balancen på holdet, derfor køber jeg heller ikke stjernespillere, der gør det bedst på netop denne position Smiley Man kommer nogle gange til at købe spillere og navne, der i sig selv er stjerner, men måske ikke passer 100% ind i formation og filosofi... Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #185: 31 Jul 2011, 11:50 »

Helt enig, man skal self altid have øje for sin måde at spille på, men man kunne forestille sig at hvis Pastore spillede fast på midtbanen kunne han på et år eller der omkring omskoles til også at være naturlig på den position. Havde i hvert fald et gammelt save med Palermo hvor han netop agerede som avanceret playmaker på midtbanen og han klarede det så vidt jeg husker rigtig godt Smiley
Logged

FC Barcelona

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #186: 31 Jul 2011, 12:14 »

Tror jeg også, men han er i hvert fald i ikke start-11´eren i opstillingen - og mener at man for over 1 mia. kroner bør ha´ mindst 3 spillere der kan gå direkte ind i start-opstillingen Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #187: 31 Jul 2011, 12:27 »

 Det er jeg for så vidt egentlig også 100 % enig i  Thumbs Up
Logged

FC Barcelona

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #188: 01 Aug 2011, 10:49 »

Jeg kan sagtens se din pointe, mht. at bruge 1 mia. på spillere der ikke går direkte ind i startopstillingen, men det var netop heller ikke min tanke. For det første er start 11´eren i mine øjne svær at gøre væsentlig bedre, ihvertfald ud fra min formation. I første sæson havde jeg svært ved at lukke en del kampe, bl.a. de gange hvor iniesta var skadet eller træt. Derfor blev Pastore købt som back-up til midten, og da han samtidig også kan omskoles til at spille angriber, kan han samtidig dække Messi´s plads. Derudover har jeg så købt 2 nye backs, da Adriano og maxwell er solgt, samt 1 midterforsvar, da Puyol efterhånden bliver dårligere og dårligere, hvilket også gjorde at Zapata overtog Puyols plads i løbet af sæsonen. Som du siger, har man hver sin måde at spille på, men jeg kan slet ikke se problemet i at bruge spillere som er tæt ved at være ligeså gode som dem man har, således at man hele tiden har en trup, der kan vinde over Real, hvis man er ramt af skader.
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #189: 30 Aug 2011, 13:38 »

Har startet et nyt barca save, da jeg mistede det gamle :\

Er lige startet på tredje sæson. Første sæson var ikke så god, da jeg kun blev nr. 2 i ligaen 5 point efter RM, desuden tabte jeg Copa del rey finalen på straffe til Villarreal, dog vandt jeg CL finalen 3-2 over RM Smiley

Anden sæson blev det til the treble, vandt mesterskabet med 14 point ned til nr. 2 som var Ath. Madrid. RM blev kun nr. 3 og var 27 point bagefter. Høstede selv hele 107 point i la liga, og havde en målscore på 123 - 14 Peace

Har følgende opstilling:

----------------------Valdes------------------------

--Alves--------Puyol---------Pique--------Taiwo--

----------------Xavi---------Iniesta----------------

--Robben------------------------------------Villa--

---------------Messi---------Agüero---------------

Bænk/reserver:

Stekelenburg
J. Pastore
Hulk
Alexis Sanchez
Busquets
C. Eriksen
Musacchio
M. Fellaini
Pedro
Mario Götze
Yanga Mbiwa
Adriano
Carlos Kameni

RM har ellers lige tilbudt C. Ronaldo til 325 mio, da han vil væk fra klubben. Men svinet vil sgu ikke skrive kontrakt med Barca! Peace

Har stadig 1,15 milliard til transfers, men ved ikke lige hvem jeg skal købe.. Evt, Fabregas, men har mange midtbane folk til de 2 pladser der er i min opstilling. Overvejer dog også om man skulle finde en ny venstre back eller en fuldblodserstatning for gamle Puyol

Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010