|
Lassenolesen
|
|
Navn: Lasse Olesen By: Hobro Plads: AC, CM (fortrukne) DMC. Nation: Danmark Favorit ben: Højre
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Navn: Lasse Ahmt By: Haderslev plads: Venstre/Højre back, wingaback defensiv og normal centralmidtbane Nation: Danmark Favorit ben: Begge
Jeg tvivler virkelig på, at du kan lave en ordentlig DB udfra de her informationer. Når der tidligere har været lignende forsøg, så har man bl.a. skulle skrive foretrukne træk, spidskompetencer, personlighed osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel SS
|
|
Navn: Daniel Sørensen By: Skovby plads: BO,OMH, OMC, MH og MC Nation: Dansk Favorit ben: Højre 
|
|
|
|
|
|
19. 5. 2012.
|
|
|
|
|
Andreaskj
|
|
Navn: Peter Kajhøj By: Laven plads: Målmand Nation: Dansk Favorit ben: Højre
Kan ikke finde Laven hvad ligger det i nærheden af
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chiika123
|
|
Navn: Marcus Kistrup By: København Plads: OMV (foretrukne) og OMH Nation: Danmark Og Italien som anden Nationalitet Favorit ben: Venstre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LucasLeiva
|
|
Navn: Johannes Falkenberg By: Tórshavn Plads: FV(foretrukne), FC,FH, DMC Nation: Færøerne, Danmark som anden nation Favorit ben: Begge
|
|
|
|
|
|
Kolo Abib Touré
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
Kan ikke finde Laven hvad ligger det i nærheden af
bare tag silkeborg så
|
|
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
|
Andreaskj
|
|
Jeg har fået lavet 5 spillere jeg arbejder på fuldtryk men skal til svømning om lidt. Og forsættere bagefter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Navn:Marcus Møller Christensen By: Nyborg plads: DMC - MC - OMC Nation: Danmark Favorit ben: Højre
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Navn: Patrick Johansen By: Nyborg Plads: Off midt og begge kanter Nation: Danmark ben: Højre.
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Navn: Jógvan Emil Joensen By: Torshavn plads: Venstreback og central forsvarsspiller. Nation: Færøerne Favorit ben: Højre
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
Gøkke
|
|
Navn: Gøkhan Kavak By: Slagelse Plads: FH(naturlig), MH/OMH(meget dygtig) Nation: Danmark Ben: Højre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Navn: Nicolaj Tolstrup Madsen By: Farum plads: OMH, ANG Nation: Dansk Favorit ben: Højre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emil5417
|
|
Navn: Oskar Bjerre Sørensen By: Ry plads: DM Nation: Danmark Favorit ben: Begge ben (højre en tand bedre)
|
|
|
|
|
|
Arsenal<3
|
|
|
|