home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 801 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 423332 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *74* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #330: 13 Feb 2011, 11:36 »

Må nok indrømme, at det har taget lidt længere tid, end jeg regnede med, men The Point bliver ved og ved. Det skal nok lade sig gøre. Et Nickmik Stadion ligger desværre lidt langt ude i fremtiden, men det er også et af mine største ønsker at få et større stadion. Pengemæssigt er klubben i øjeblikket 360 mio kr. værd, men man kan følge med i første indlæg, hvor jeg opdaterer efter hver sæson. Det er desuden meningen at lægge flere aktuelle ting ind i indlæg 1, således at man i bloggen kan følge den Nordirske Liga Premier Division efter hver kamp er spillet. Skal lige regne ud, hvordan jeg vil have det.

hvad med evt rangliste placering for dit hold og ligaen og sådan nogle ting?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *74* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #331: 13 Feb 2011, 11:47 »

Rangliste kan du allerede se i indlæg 1, men det bliver noget med sejre i træk, kampe uden nederlag, placering o.s.v.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *74* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #332: 13 Feb 2011, 11:51 »

HEHE sorry jeg må være ved at være meget gammel....

nu svigter både synet, hørelsen og hukommelsen Thumbs Up
plus man er ved at blive tynd i toppen Tunge SKØNT
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *76* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #333: 14 Feb 2011, 15:40 »



CHAMPIONS LEAGUE – HERE WE COME


Som tidligere beskrevet har vores succes i Europa medført, at Nordirland er kravlet op ad ranglisterne, således at Nordirland nu har et hold direkte kvalificeret til gruppespillet. Som var Nordirske Mestre var det selvfølgelig The Point, som havde fået tildelt dette erhverv. Først skulle der dog lige trækkes lod om, hvem vi skulle spille mod. Igen i år var vi selv placeret i tredje seedningslag. Lodtrækningen gjorde, at vi fra første seedningslag trak mægtige portugisiske Porto (nr. 5 på ranglisten), fra andet seedningslag trak vi franske Girondins Bordeaux (nr. 18 på ranglisten), og fra fjerde seedningslag trak vi rumænske CFR Cluj (nr. 306 på ranglisten). Umiddelbart syntes jeg nu, at det var en rimelig pulje at blive trukket i, og vi havde chancer for point. Jeg ville mene, at vi skulle havde mindst 4 point (hvis ikke 6 point) mod Cluj, 0 eller 1 point mod Porto og 1 eller 3 point mod Bordeaux. Hvis dette skulle gå i opfyldelse, så ville vi have chancer for at blive nr. 2 i puljen.

FC CFR 1907 CLUJ – WARRENPOINT TOWN

Vores første kamp i gruppespillet skulle spilles på Constantin Radulescu i Cluj Napoca i Rumænien foran 11.412 tilskuere. Vi var lille favorit inden kampen, men vi kunne dog ramme et godt spillende rumænsk hold på en af deres gode dage. Kampen blev meget lige, og Cluj viste sig at være meget stærke på hjemmebane. Første halvleg sluttede 0-0, og så kom forhåbentlig nogle mål i anden halvleg. Det var dog Cluj, som i det 52. minut scorede kampens første mål. Vi fik dog hurtigt bragt balance i regnskabet, da Panik løb i det tomme hul i straffesparksfeltet, hvor han med et tørt venstrehug kunne score. Men knap havde glæden lagt sig, førend Cluj på et mistænkeligt offside mål i det 59. minut igen havde bragt sig foran. Rumænske Burcea gjorde det lidt lettere for The Point, da han blev udvist for en nødbremse i det 69. minut. Vi fik lagt et større pres på Clujs forsvar, og det lykkedes os at score i det 83. minut, da Panik efter en ripost modtog bolden og resolut sparkede til den, så den strøg direkte i mål. 2-2 blev kampens slutresultat, og det må vil siges at være et retfærdigt resultat, da Cluj udover deres to mål også havde to skud på stolperne. Af en udebanekamp at være, så er jeg tilfreds med at hive et enkelt point med hjem fra Rumænien.

WARRENPOINT TOWN – FUTEBOL CLUBE DO PORTO

Jeg havde ved den største optimisme måske kunne regnet mig frem til et mindre nederlag, så det var bare at tage imod vores berømte modstandere og gøre vores bedste. Porto må være blevet overrasket over vores styrke på hjemmebane, og det så umiddelbart ud til, at vi kunne spille lige op med et af Europas bedste hold. I det 15. minut blev bolden spillet fra vores målmand op gennem vores forsvar, videre til vores midtbane, hvor Burton med en fremragende lang aflevering på tværs af banen spillede William fri, hvorefter han med sit venstre ben kunne score til en sensationel 1-0 føring. Vi fortsatte vores optimistiske spil frem mod halvleg, hvor vi bevarede vores føring.

Anden halvlegs 72. minut sparkede vores målmand et udspark udover midterlinjen, hvor Panik førstegangs tæmmede bolden, vendte rundt på en tallerken, afdriblede fire modstandere og spurtede ned mod modstanderens målmand. Forsvaret kunne ikke følge med, og Panik svigtede ikke, så det blev til 2-0 til The Point. I det 90. minut blev det også til 3-0 til The Point på et kontraangreb, hvor Touré i venstre side spurtede fra alt og alle. Panik fulgte med på midten, og han kunne helt fri score i det tomme mål på Tourés aflevering. Sensationelt vandt vi kampen med 3-0, og det så endelig ud til, at vi kunne gøre os gældende i Champions League. Sejren gjorde, at vi pludselig lå nr. 1 i vores pulje – skulle det virkeligt kunne lade sig gøre at hive en anden plads hjem i puljen.

FC GIRONDINS DE BORDEAUX – WARRENPOINT TOWN

Efter vores succes i sidste kamp, så var vi selvfølgelig optimistiske inden mødet med Bordeaux. Vi fik en utrolig god start på kampen, da nyindkøbet Kevin Thomas i det 5. minut efter flere The Point afleveringer modtog bolden i straffesparksfeltet, hvorefter han med indersiden af højre fod kunne sparke bolden helt op i den modsatte trekant. Et flot mål. Bordeaux fik hurtigt rystet overraskelsen af sig og blot tre minutter senere scorede de på et kontraangreb. Herefter stod der kun Bordeaux på programmet, og inden første halvleg var færdig, så var Bordeaux foran med 3-1. De fortsatte deres dominans i anden halvleg, men det lykkedes dem ikke at score yderligere. Efter vores sejr mod Porto kom vi igen ned på jorden, og nu lå vi nr. 3 i vores meget jævnbyrdige pulje.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2011, 20:07 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: *75* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #334: 14 Feb 2011, 16:09 »

Super resultater! God update.  Peace
Logged


Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *75* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #335: 14 Feb 2011, 20:04 »



ENDELIG


Der er kun et halv gruppespil tilbage, og jeg vil tro, at det kræver mindst 5 point for at komme videre med en anden plads fra puljen, således at fortsætte i Champions League. Til gengæld kræver det ”kun” en sejr over Cluj på hjemmebane, hvis vi skal sikre os tredje pladsen i puljen og videre spil i Euro Cup. Lad os nu se, hvad anden halvdel af puljespillet bringer.

WARRENPOINT TOWN – FC GIRONDINS DE BORDEAUX

Hvis vi skulle have den største chance for at sikre os andenpladsen i gruppespillet, så skulle vi slå Bordeaux på hjemmebane, men det ville nok kræve, at vi endnu engang skulle spille over evne. Det blev til en kamp mellem to meget jævnbyrdig kamp, hvor begge hold gjorde deres for at sikre sig sejren i kampen. I det 34. minut blev vi ramt af en Bordeaux kontraangreb, hvor vi blev spillet tynde i forsvaret og ikke kunne hindre Mulder i at score på en friløber. Heldigvis fik vi dog hurtig rystet målet af os, således at Panik blot to minutter senere efter et godt lagt hjørnespark scorede på hovedet. Lidt usædvanligt, idet det ikke er hver dag, at man ser ham score med hovedet. Der skulle herefter næsten gå 40 minutter, førend næste mål faldt i kampen. Desværre blev det igen Bordeaux tur til at score, da Mulder scorede sit anden mål i kampen, efter at højre backen Petr havde stået og snorksovet. Nu var gode råd dyre, for hvis vi tabte kampen, så var der kun tredje pladsen at spille for i puljen. Vi kastede flere folk frem og allerede i det 78. minut gav det gevinst, da Brown driblede sig fri på højrefløjen, hvorefter han spillede en perfekt bold indover, hvor William kom løbende til, kastede sig frem og scorede med hovedet. Kampen endte 2-2, hvilket var mere end ærgerligt, da en gevinst ville have bragt os foran netop Bordeaux, men nu bibeholder vi tredje pladsen i puljen, da Bordeaux fører samlede indbyrdes resultat over os.

WARRENPOINT TOWN - FC CFR 1907 CLUJ

Kampen mod Cluj på hjemmebane skulle bare vindes – der var ikke noget andet resultat som duede. Det var ikke fordi vores gæster fra Cluj spillede dårligere end os, men vi var bare det mest effektive hold. Det viste sig allerede i det 11. minut, da Touré på et kontraangreb tog hele turen fra egen halvdel til hjørneflaget, hvorfra han spillede skråt bagud, hvor Swift kom løbende til og sikkert kunne score med sit venstre ben. Det blev også til 2-0 i det 18. minut, da Sadowski på en ripost kunne score i målfeltet. Inden første halvleg var færdig, så skulle det blive endnu værre for Cluj, idet Pribyl i første halvlegs forlængede spilletid fandt på at drible mellem fire modstandere og derefter afgive et skud. Målmanden parerede, men bolden røg direkte ud til Brown, som kunne score sikkert i det tomme mål. 3-0 ved halvleg, og vi var på vej mod et rigtigt godt resultat. I det 69. minut tog McNish den sidste spænding ud af kampen, da han scorede med hovedet efter et hjørnespark. Inden dommerens slutfløjt havde Cluj reduceret til 4-1, men det kunne ikke tage noget af glæden fra The Burren, hvor der blev jublet, som vi havde vundet Champions League finalen. Jo der var tilfredshed over hele linjen.

FUTEBOL CLUBE DO PORTO – WARRENPOINT TOWN

Det var selvfølgelig med spænding, at vi gik ind til kampen. Porto var kæmpefavoritter, og for at sikre os pladsen som nr. 2 i gruppen, så skulle vi vinde kampen, idet jeg ikke havde meget fidus til, at puljens dårligste hold Cluj ville få nogle point på hjemmebane mod Bordeaux. Men man skal aldrig sige aldrig, for det er netop på hjemmebane, at Cluj har gjort det godt. Bordeaux skulle dog vinde kampen for at sikre sig andenpladsen.

42.380 tilskuere var på plads på Estádio do Dragão i Porto for at se deres stjerner banke Warrenpoint Town ud af banen. Vi var meget koncentrerede omkring kampen, men jeg må nok sige, at min fokus også lå på gruppens anden kamp, hvor Cluj og Bordeaux mødtes. Den kamp havde stor betydning for vores videre færd i Europa. Portos Palacio blev onde ond i kampen, da scorede kampens to eneste mål i det 17. og det 70. minut til slutresultatet 2-0 til Porto. Vi var på ingen måde spillet ud af kampen, og faktisk havde vi spillet lige op med Porto i spil og chancer, men vi scorede ikke på 100 % chancer.

Stort set samtidig med Porto 1-0, så scorede Bordeaux også i Rumænien til 1-0, og så var der lang vej igen. Enten skulle vi selv score 2 mål, eller også skulle Cluj score i deres hjemmekamp. Bordeaux’s føring hold helt indtil det 86. minut Clujs Ratui udlignede til 1-1, og derved blev han The Points redningsmand. Hvad vi ikke kunne klare selv, det klarede Cluj for os – vi blev nr. 2 i puljen, og derfor har The Point nu for første gang i vores historie kvalificeret os til knock spillet i Champions League – endelig. Så er der lidt flere penge på kontoen – både for at kvalificere os til næste runde og de gode dejlige tv penge.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2011, 20:06 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *76* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #336: 15 Feb 2011, 12:54 »

tilykke det må da give Fodbold Nordirland et kæmpe boost
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *76* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #337: 15 Feb 2011, 13:17 »

tilykke det må da give Fodbold Nordirland et kæmpe boost

Ja, noget må det betyde. Skal i øvrigt op mod Roma, hvor jeg nok vil tro, der er 85-15 chance til Romas fordel.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *77* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #338: 15 Feb 2011, 17:28 »



WARRENPOINT TOWN – PÅ VEJ MOD TOPPEN

Det er vist på tide at skifte overskrift i bloggen, også selvom The Point stadigvæk er en kæmpemæssig udfordring. Det har indtil videre været en meget større udfordring, end jeg regnede med, da jeg startede som manager for The Point. Det tog et godt stykke tid, inden det lykkedes os at komme fra 2. division til Premier Division, og det var fra starten svært at skaffe nogle nogenlunde spillere til klubben.

Det er dog gået slag i slag og efterhånden er spillerne ved at have international styrke på niveauet under de bedste spillere i Europa. Jeg køber som altid ret unge spillere i alderen mellem 16 og 21 år, således der er mulighed for at udvikle dem på den måde, som jeg ønsker det. Indtil videre er det blevet til flere gode spillere, som er blevet solgt videre til større klubber, idet de ikke har ønsket at skrive ny kontrakt. Det er sgu lidt irriterende, at når vi endelig har fået fat på et stort talent, så ønsker han ikke at forlænge kontrakten, da han ser sin fremtid i de større klubber i Europa. Men ikke græde over spildt mælk, så er vi bare nød til at købe endnu bedre spillere til klubben, ligesom vi må blive ved med at forsøge at skrive nye kontrakter.

Vi er som klub drønet op gennem ranglisterne, og vi nærmer os de næstbedste i Europa. Samtidig smitter vores succes af på den Nordirske Liga Premier Division, således at ligaen også rykker opad, men dog ikke lige så hurtigt. Vores europæiske succes har også betydet, at ligaen nu har to klubber i Champions League. De andre klubber i rækken har dog ikke kunnet følge op på vores succes, og vi blive mere og mere suveræne i ligaen. En af de letteste måder at holde øje med de andre klubbers styrke er, når de køber spillere ind, så kan jeg se, at de ligger noget under vores bedste spilleres styrke.

Vi er som klub blevet rigere gennem årene, men tidligere mange gange beskrevet, så har vi svært ved at skaffe samme kapital, som de større klubber i Europa. Spillersalg og Champions League er vores største indtægtskilder. Desværre giver det ikke ret mange penge at deltage i Premier Division, ligesom TV pengene også er ret små. Men det kan jo være at vores liga udvikler sig yderligere, således at der kommer flere penge. Ligaen mangler også kapitalstærke pengemænd til ligaen, men også her er ligaen noget bagefter. Men måske i fremtiden vil der komme en meget aldrende Don Ø og bruge nogle af sine mange penge på en klub i ligaen.

Det kniber også med at få opgraderet faciliteter og stadion, selvom det dog er gået fremad og det p.t. ser godt ud med faciliteterne. Det er til gengæld stort set umuligt at få gjort vores stadion større, da vi på nuværende tidspunkt kun har 30 % belægning af vores stadion. Det er en lang sejr kamp om at få tilskuere til klubben, men det skal nok komme – vi skal bare være tålmodige.

Som et nyt tiltag i bloggen vil du i ”indlæg 1” kunne se, hvad der aktuelt foregår i The Point. Det er specielt omkring ligaen m.h.t. stillingen, vundne kampe, kampe uden nederlag o.s.v., at der vil ske opdatering. Men du er velkommen til at skrive i bloggen, hvis du have belyst noget omkring Warrenpoint Town. Du vil ligeledes også i ”indlæg 1” kunne følge med i, hvordan klubben udvikler sig pengemæssigt.

Hvis du har tid og lyst, så kom forbi og læs om The Points som er ”på vej mod toppen”.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *77* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #339: 15 Feb 2011, 19:32 »

hehe super fed blog Nickmik bare klø på så kommer fansene nok på et tidspunkt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *78* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #340: 16 Feb 2011, 18:10 »



ENDNU ET SKRIDT?


Så er der blevet foretaget lodtrækning til første knock out runde i Champions League, og uanset hvilket hold vi ville trække, så ville modstanderen være kæmpe favorit inden vores to kampe. Det blev italienske Roma (i øjeblikket Europas nr. 28 ), som blev trukket op ad hatten, og selvfølgelig bliver det yderst svært at komme videre i turneringen, så som jeg plejer at sige: ”Vi må gøre vores bedste. Mere kan jeg ikke forlange”.

WARRENPOINT TOWN – ROMA

Romas spillere måtte rejse 1.924 km undervejs, førend de ankom til The Burren foran vores fantastiske 225 tilskuere, som var på plads. Det blev til én af de bedste kampe på The Burren i årevis, hvor vi virkeligt fik budt vores modstander op til dans. Som der stod i medierne efter kampen: ”The Point chokerer Giallorossi med disciplineret indsats”. Heldigvis var Touré tilbage efter sin fjerde skadespause i denne sæson, og han skulle allerede vise sin betydning i kampen, da han scorede allerede efter 20 sekunders spil. Panik spillede bolden mellem to modstander forsvarer, hvor Touré løb i hullet og scorede sikkert. En utrolig start for The Point. Roma fik ikke overraskende udlignet i det 27. minut, hvorefter der igen var bragt balance i kampen. Roma kunne dog ikke nøjes med 1-1, så da The Point forsvar stod og snorksov i det 39. minut kunne Roma score til halvlegsstillingen 1-2.

Først i anden halvleg stod den igen på Panik – Touré, da Panik spillede en lang bold op til Touré, som tæt ved mål løb til baglinjen, hvorfra han spillede bagud, hvor Swift kom løbende til og bankede bolden op i nettaget. 2-2. Hænderne kom ned igen i det 54. minut, da Roma scorede på et hjørnespark. Vi ville dog ikke give op, så Panik havde endnu en aflevering ind i målfeltet, hvor der opstod klumpspil, således at bolden landede foran indskiftede Thomas fødder, og han kunne score til 3-3 tæt på mål. Et yderst tilfredsstillende resultat, men vi ville endnu mere, og ikke mindst Touré, som foran straffesparkfeltet modtog bolden med ryggen til mål, vendte om, tog et par træk og bankede bolden i mål. Vi havde gjort det umulige – vi havde slået Roma på hjemmebane, og bragte os selv i en rimelig god udgangsposition førend returkampen – men her skulle vi spille endnu bedre.

ROMA – WARRENPOINT TOWN

Inden kampen var der forventet et lavt tilskuertal på omkring de 41.000, og medier havde skrevet, at vi skulle rejse 1.214 km til Rom, og det var sjovt nok en kortere vej fra Warrenpoint Town til Rom end fra Rom til Warrenpoint Town. Vi var spået meget små chancer inden kampen, men holdt os dog ikke tilbage, idet jeg har udtalt på den forudgående pressekonference, at vi ville forsøge at spille et åbent og fritflydende angrebsspil.

Det var et ungt Warrenpoint Town mandskab på en gennemsnitalder på lige under 23 år, som gik ind på Olimpico i Rom foran 41.863 tilskuere med et langt mere erfarent og på papiret meget bedre hold.  Men lad mig sige det med det samme, vi fik en fantastisk start på kampen, da vi i det 5. minut fik et frispark midt banen, og 11 afleveringer senere lå bolden i Romas mål. Bolden gik fra Point spiller til Point spiller, indtil Pribyl spillede en genial aflevering frem til Brown, som var løbet i hullet, og som fri foran målmanden kunne placere bolden ved den ene stolperod. I det 37. minut blev det også til 2-0, da McNish efter et hjørnespark headede mod mål, hvor en ikke helt sagesløs Roma målmand fumlede bolden i mål. Pludselig var vi foran 2-0, og nu skulle Roma score 3 mål for at gå videre. Det så nu ret godt ud. Romas mareridt i første halvleg var dog ikke forbi, idet Brown i det 41. minut pillede bolden fra en Roma spiller, løb ned til baglinjen i højre side, hvorfra han spillede en flad bold ind over, hvor årets topscorer Panik løb direkte ind i bolden, og derfor ikke kunne undgå at score til fabelagtige 3-0. Det var selvfølgelig svært at skjule glæden, så der blev jublet i stor stil. Vi gik til halvlegspause med en 3-0 føring med håb om at kunne holde denne i anden halvleg. Og det lykkedes os faktisk i en anden halvleg, hvor begge hold havde chancer til at score, men ind ville bolden ikke. Vi havde vundet 3-0, og det må vel nok siges at være vores internationale gennembrud på topplan, idet vi havde kvalificeret os til kvartfinalen i Champions League.

Efter kampen blev der sat dejlige 23,58 mio kr. ind på The Points konto.

Om fredagen blev der foretaget lodtrækning til kvartfinalen, hvor vi trak Manchester City, som i øjeblikket ligger nr. 2 på Europa ranglisten. Kvartfinalerne så således ud:

Manchester United (4) – Hull (7)
Atlético Madrid (22) – Real Madrid (1)
Warrenpoint Town (40) – Manchester City (2)
HSV (25) - Mallorca (33)



Fire meget spændende opgør, hvor United, Real, City og HSV var favoritter til at gå videre i turneringen.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2011, 18:13 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *78* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #341: 16 Feb 2011, 19:14 »

Hvis du spiller evne resten af dine kampe i chl kan du med held vinde Opstemt. Hvordan går det for danmark(Både klubhold og landshold)
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *78* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #342: 16 Feb 2011, 19:27 »

det er fandeme flot klaret Nickmik...

held og lykke i den næste kamp
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *78* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #343: 16 Feb 2011, 19:43 »

Hvis du spiller evne resten af dine kampe i chl kan du med held vinde Opstemt. Hvordan går det for danmark(Både klubhold og landshold)

Det danske landshold ligger nr. 11 på verdensranglisten, og FCK har de sidste to år spillet med i Champions League gruppespillet uden at komme videre. Jeg kan desværre ikke se den danske liga.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *78* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #344: 16 Feb 2011, 20:55 »

Det danske landshold ligger nr. 11 på verdensranglisten, og FCK har de sidste to år spillet med i Champions League gruppespillet uden at komme videre. Jeg kan desværre ikke se den danske liga.
Nice med lndsholdet håber der kommer nogle gode danskere  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010