home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 928 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 423327 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *80* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #345: 17 Feb 2011, 19:27 »



CHAMPIONS LEAGUE KVARTFINALE


WARRENPOINT TOWN – MANCHESTER CITY

Så var det City’s tur til at gæste The Burren, og jeg ved sgu godt, jeg har sagt det mange gange, men det er da mærkeligt at skulle spille Champions League kvartfinalen foran 225 tilskuere, men sådan skal det bare være. Vi var klart undertippede inden kampen, og vores modstandere var næste sikre på, at de allerede var videre til semifinalen. Kampen mod The Point skulle bare overstås. Vi havde dog før vist, at vi kan spille godt på hjemmebane og derved også overraske. Så hvem ved – måske havde vi alligevel en mulighed for at gøre det godt.

Vi startede kampen som lyn og torden, og viste vores berømte modstandere, at de ikke skulle tro, at de var noget. Men det var dog City, som fik puttet bolden i kassen i det 15. minut, da vores målmand Nascimento ikke så alt for godt ud i forbindelse med et hjørnespark, og derved kunne City score til 0-1. Vi fortsatte gennem hele første halvleg det gode spil, men vi kunne ikke få bolden ind i målet. Det lykkedes os dog i det 50. minut, da Panik spillede Thomas fri i straffesparksfeltet, hvorefter Thomas kunne score ved at placere bolden højt i målet. Vi var dominerende gennem hele anden halvleg, men desværre måtte vi lide den tort at se Manchester City score det afgørende 1-2 mål i det 93. minut. Det var et skide ærgerligt nederlag til et bedre hold på papiret, men vi havde været det bedste hold, så derved endnu mere ærgerligt.

MANCHESTER CITY – WARRENPOINT TOWN

Vi skulle efter vores 1-2 nederlag på hjemmebane endnu engang præstere over evne, og foran 61.671 på Man City Stadium i Manchester, så det ikke let ud og slet ikke efter 3 minutter, hvor Alba havde bragt City foran med 0-1. Vi forsøgte at komme ind i kampen, men City gjorde det svært for os. Vi gjorde det heller ikke lettere for os selv, da Beto trak noget, der lignede nødbremsen. Han modtog heldigvis kun et gult kort, men City scorede på det efterfølgende straffespark. Touré reducerede også på straffespark i det 73. minut, men kræfterne slap mere og mere ud af vores spilleres kroppe, så det var fortjent, at City i de afsluttende minutter kunne score 2 mål og derved vinde kampen med 4-1. Vi havde tabt til en bedre modstander i Champions League kvartfinalen, men vi havde fået uforudset succes og var på vej mod toppen af europæisk fodbold. Vi måtte takke af for året Champions League og se andre hold spille sig mod finalen.

Semifinalerne:
HSV – Manchester City
Manchester United – Real Madrid
Finale:
Manchester United – Manchester City

Vinder:
Manchester City


Ja, det var jo netop City, som slog The Point ud af turneringen.
« Seneste Redigering: 19 Feb 2011, 13:10 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *79* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #346: 17 Feb 2011, 19:47 »

bad luck makker...

det bliver din tur inden 7år tror jeg Thumbs Up
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *79* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #347: 17 Feb 2011, 20:04 »

hvordan går det resten af de Nordirske hold i Europa?
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *80* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #348: 18 Feb 2011, 14:24 »



UOVERVINDELIGE PÅ VORES GRØNNE Ø


DEN NORDIRSKE LIGA POKALFINALE


WARRENPOINT TOWN – PORTADOWN

Det blev til en ny tilskuerrekord på 20.306 tilskuere i den Nordirske Liga Pokalfinale, da The Point og Portadown tørnede sammen denne regnvåde eftermiddag i april. Vi var favoritter inden kampen, men trods for adskillige chancer i første halvleg blev det ikke til nogen mål. Der blev til gengæld scoret 6 mål i anden halvleg, hvor Portadown lagde ud med det første mål i det 50. minut. 4 minutter senere fik vi et frispark midt på banen i højre side, hvorfra bolden blev spillet frem til Pribyl, som tog bolden ned, tog en dribling udenom målmanden og scorede. Inden der var gået 60 minutter havde vi igen scoret, da Touré løb fra alt og alle og scorede alene med målmanden. Touré gentog bedriften minuttet efter, da han på sammen måde løb fra alt og alle og placerede bolden i mål med et flot indersidespark. Portadown kom igen ind i kampen, da de i det 62. minut reducerede til 3-2. Vi punkterede kampen i det 89. minut, da Touré scorede et af hans mange hattricks. Swift fik en friløber mod Portadowns målmand, men uselvisk spillede han bolden bagud til en fremadstormende Touré, som kunne score sikkert. Det blev til en 4-2 sejr, og vi har nu vundet 30 kampe i træk i turneringer og derved ikke tabt de sidste 5½ år i turneringen, ligesom vi nu har vundet den 6 år i træk.

MID ULSTER POKALTURNERING FINALE


WARRENPOINT TOWN - PORTADOWN

Så var det tid til den ”lille” pokalturnering, hvor The Point endnu engang havde kvalificeret sig til finalen. Der var Nordirlands nr. 2 i ligaen, som også havde kvalificeret sig, og det skulle vise sig at blive en spændende og målrig finale, hvor der helt store spiller blev Touré. Han lagde ud med at score i det 11. minut efter et par driblinger og et tørt venstre hug langs med stolpen. Herefter var det Portadown, som tog over, og det blev til Portadown mål i det 30. og 31. minut, hvor The Point spillere var helt oppe i det røde felt, da 1-2 målet lignede en klar offside kendelse. Vi gik til pausen og var nede med et mål, og vi forsøgte gennem hele anden halvleg, men ind ville bolden ikke. Der var ikke andet for, end at tage chancen og kaste alle mand frem i slutfasen af kampen, og heldigvis lykkedes det for Touré at udligne til 2-2 i det 90. minut, da et skud røg i ryggen på en Portadown forsvarer, hvorefter bolden i luften landede foran Touré, som med en flot helflugter bankede bolden i mål. Vi var med i kampen igen.

I det 93. minut stod Button det helt rigtige sted, da en tilfældig bold landede foran hans fødder, og så var vi foran med 3-2. I det 102. minut var det igen Touré, som scorede sit hattrick, da han løb på en lang bold og scorede usvigeligt sikkert med venstre foden. Portadown fik reduceret 2 minutter efter, og det blev Touré, som afsluttede målscoringen i det 108. minut, da han erobrede bolden fra en Portadown forsvarer og bankede bolden op i nettaget. Vi havde vundet 5-3 og havde vundet pokalen igen.

DEN NORDIRSKE POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – DONEGAL CELTIC

Endnu en finale skulle afgøres, da The Point og Donegal Celtic tørnede sammen i den Nordirske Pokalturnering. 15.341 tilskuere var på plads på Windsor Park i Belfast, da dommer Brian Lynch (han må sgu snart være én af de mest berømte personer i denne blog, da han dømmer stor set alle hjemlige finaler) fløjtede kampen i gang. Vi var inden kampen store favoritter, og vi levede da også op til vores favoritværdighed. Kampen blev afgjort i første halvleg, hvor først Panik i det 15. minut efter en aflevering, som han tæmmede flot fremadrettet, hvorefter han kunne løbe fra forsvaret og score sikkert. Angrebskollegaen Sadowski scorede til 2-0 i det 26. minut på et kontraangreb, hvor han kom først på en aflevering fra Panik. Det blev også til 3-0 i det 38. minut, hvor angrebs duoen igen spillede godt sammen, og igen blev det til en aflevering fra Panik til Sadowski, som kunne score sikkert. Det blev ikke til flere mål i kampen, hvor vi kampen igennem var klart toneangivende, men vi fik ikke scoret flere mål.

ALL-IRELAND CUP


WARRENPOINT TOWN – BOHEMIANS

Lidt overraskende havde irske Bohemians spillet sig i finalen i All-Ireland Cup i 2036, men de var klart undertippede inden kampen, og der var ikke store forventninger om, at de ville vinde kampen. 20.935 tilskuere var på plads på Aviva Stadium i Dublin, som i det 36. minut kunne se Brown score, da The Point flyttede spillet fra venstre til højre side, hvor Brown stod helt fri, og han kunne score på et fladt skud under målmanden. På et kontraangreb i dommerens tillægstid i første halvleg kunne Touré score til 2-0. 3-0 ved Panik, 4-0 og 5-0 ved Brown på typiske The Point ved gennemspil over fløjene, aflevering ind over og bolden i mål.

Det blev til fire pokaler ud af fire finaler, men det afspejler blot vores nuværende dominans i Nordirland og på den irske ø. Der skal efterhånden noget til, førend vi taber en kamp, så der er virkeligt nogle store udfordringer for de andre nordirske hold.
« Seneste Redigering: 18 Feb 2011, 14:30 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *79* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #349: 18 Feb 2011, 14:50 »

hvordan går det resten af de Nordirske hold i Europa?

Det ville jeg egentlig også gerne vide!!!.
ved godt det ikke er en blog om nordirland men kan du ikke sådan skrive en lille smule om hvordan de andre nordirske hold klarer sig når de deltager i de europæiske turneringer
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *80* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #350: 18 Feb 2011, 14:52 »

Man må sige at du dominerer Nordirland! Ser du egenligt Linfield eller Portadown som din største konkurrent?
Men fedt med 80 updates, det er sgu flot!
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *80* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #351: 18 Feb 2011, 15:07 »

Man må sige at du dominerer Nordirland! Ser du egenligt Linfield eller Portadown som din største konkurrent?
Men fedt med 80 updates, det er sgu flot!

De er vel lige store konkurrenter, idet de ligger og kæmper om anden pladsen i ligaen. Der er dog en lille tendens til, at Portadown er lidt foran, men det er ikke meget. Vi er også meget dominerende i ligaen, men det kommer jeg tilbage til ved næste update.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *79* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #352: 18 Feb 2011, 15:10 »

Det ville jeg egentlig også gerne vide!!!.
ved godt det ikke er en blog om nordirland men kan du ikke sådan skrive en lille smule om hvordan de andre nordirske hold klarer sig når de deltager i de europæiske turneringer

De andre hold klarer sig egentlig meget god, men det er endnu ikke lykkes Portadown eller Linfield at komme videre til gruppespillet i Champions League, ligesom andre hold ikke har haft den store succes i Euro Cup. Det er ikke fordi de andre klubber er gået i stå, men de udvikler sig ikke lige så hurtigt som The Point. Det er selvfølgelig pengene, som spiller ind her, da vi har tjent godt i Europa gennem flere år.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *79* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #353: 18 Feb 2011, 15:29 »

De andre hold klarer sig egentlig meget god, men det er endnu ikke lykkes Portadown eller Linfield at komme videre til gruppespillet i Champions League, ligesom andre hold ikke har haft den store succes i Euro Cup. Det er ikke fordi de andre klubber er gået i stå, men de udvikler sig ikke lige så hurtigt som The Point. Det er selvfølgelig pengene, som spiller ind her, da vi har tjent godt i Europa gennem flere år.

så må du jo tilføje en manager mere til et af de andre hold i nordirland Wink og hjælpe dem videre hehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *79* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #354: 18 Feb 2011, 21:26 »

så må du jo tilføje en manager mere til et af de andre hold i nordirland Wink og hjælpe dem videre hehe
gjorde jeg i FM09 med danmark hvor jeg havde 20managers for de 20 bedste hold i danmark. danmark blev helt klart verdens bedste fodbold nation  Opstemt
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *79* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #355: 18 Feb 2011, 21:28 »

gjorde jeg i FM09 med danmark hvor jeg havde 20managers for de 20 bedste hold i danmark. danmark blev helt klart verdens bedste fodbold nation  Opstemt

hehe god stil...

men man kan da sige at i nickmik's tilfælde er det da ligefør det er den eneste mulighed der er tilbage
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *79* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #356: 19 Feb 2011, 12:13 »

hehe god stil...

men man kan da sige at i nickmik's tilfælde er det da ligefør det er den eneste mulighed der er tilbage
Han siger jo ogsåat de andre hold udvikler sig, men bare ikke lige så hurtigt.
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *79* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #357: 19 Feb 2011, 12:33 »

Han siger jo ogsåat de andre hold udvikler sig, men bare ikke lige så hurtigt.

netop men så er spørgsmålet vel bare om han har tålmodighed til at vente på at de bliver gode nok hvis der går lige så mange år sm der gik for ham... men jeg tror personligt at han har tålmodigheden til det hvis han da har planer om at spille så længe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *80* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #358: 19 Feb 2011, 13:04 »



DET ENDELIGE GENNEMBRUD

Sæsonen 2035 – 2036 blev året, hvor vi løftede os fra at være nogenlunde hold i Europa til at være et godt hold i Europa. Det lykkedes os at spille klubben frem til kvartfinalerne i Champions League, hvor vi tabte til de senere vindere Manchester City. På vores grønne ø Irland var vi også gennem sæsonen uovervindelige i de hjemlige pokalturneringer, som vi var med i. Vi ryddede simpelthen bordet og løb af sted med alle pokalerne. Ikke pænt gjort mod de andre hold, men vi er ligeglade. Vi er en klub med succes, som hungrer efter endnu mere succes.

NORDIRSKE LIGA PREMIER DIVISION

Det er svært at undgå at vinde ligaen, når vi vinder 37 ud af 38 kampe (den sidste blev uafgjort). Vi gik fra den ene sejr efter den anden, og vi kunne bare ikke tabe. Vi var overlegne i stort set alle kampe, og hvor der var lidt spænding til sidst i kampen – ja så scorede vi da bare i de døende sekunder – og sejrede igen. Vi var utrolige 43 point foran nr. Portadown og 50 point foran nr. 3 Linfield, og jeg har bestemt mig for at droppe det årlige Linfield barometer, da det ikke har nogen betydning mere. Det gik så godt, at vi allerede havde kvalificeret os til Champions League, da der var 11 runder tilbage af sæsonen. I vores 38 kampe scorede vi 134 (3,5 mål pr. kamp!!), mens vi kun lod 18 mål gå ind (0,4 mål pr. kamp), hvilket begge var nye rekorder i Nordirland. Vi spillede i løbet af sæsonen rigtigt mange gode kampe, og specielt op mod jul i december måned spillede vi tre kampe i træk, hvor vi vandt 7-0, 9-0 og 8-0. Det var svært at tørre smilet væk fra managerens mund. Det blev til det 8. mesterskab i alt og det 7. mesterskab i træk, og vi bliver rigtigt svære at slå af pinden, da vi efterhånden har et rigtigt godt hold, som lige er en klasse bedre end alle andre hold i Nordirland.

Til trods for adskillige skader gennem sæsonen, som holdt ham ude i mange kampe, så blev Touré alligevel topscorer i ligaen, og han satte også ny klubrekord, idet han nu var oppe på 105 ligamål for The Point – og dette var klaret på bare fire sæsoner. Og bare lige for at få det med, så har han scoret fantastiske 207 mål for klubben i alle turneringer. Hvis han bliver i klubben, så får han en klubrekord, som aldrig nogensinde bliver slået. Det skal altså også lige nævntes, at Panik også scorede 24 ligamål, men da han spillet flere kampe end Touré, så faldt æren til Touré.

Af alle de kampe, som vi spillede gennem sæsonen, så blev det til 69 kampe med 57 sejre, 7 uafgjorte og 5 nederlag. Det var lidt svært at være utilfreds med mandskabets præstationer gennem sæsonen.

KÅRINGER

Højrekantspilleren Liam Brown blev kåret som Årets Spiller i ligaen, mens Pribyl blev nr. 2 og William (han er blevet kaldt den nye Gérson) blev nr. 3. Prisen som Årets Unge Spiller i ligaen gik til Kevin Thomas (han er blevet kaldt den nye Davis Platt), mens forsvarsspilleren Petr blev nr. 2 og en anden forsvarsspiller Liska blev nr. 3. Året Spiller i Warrenpoint Town blev Panik.

RANGERINGER

Vores hjemlige liga gik to placeringer op, således at ligaen på ligaranglisten nu ligger nr. 16 – lige efter den Skotske Pokalturnering. På klubranglisten rykkede vi 10 pladser op, således at vi nu ligger 30 – lige efter skotske Celtic.

Flere af vores stamspillere og store stjerner ønsker ikke at forlænge deres kontrakter med 1 år tilbage, så det bliver et kapløb med tiden for at se, om det kan lykkes. Alternativet bliver at sælge dem og derved svække holdet, men det er der ikke noget at gøre ved, for jeg vil ikke give spillerne gratis til andre klubber. Jeg kan godt et eller andet sted forstå, at de vil til de store klubber for at tjene de store penge, men det kan være med til at bremse vores succes. De store klubber kan lokke med lønninger, som for nogles vedkommende kan 10 doble deres nuværende lønninger, og vi kan som klub med vores nuværende lønniveau ikke være med, da endnu højere lønninger vil være med til at dræbe klubben langsomt. Men jeg prøver at holde udgifterne nede og har gennem rigtigt mange år køre sæsonerne igennem med plus på spillerlønningerne. Stjerneangriberen Panik er én af disse spillere, mens Årets Spiller i ligaen Liam Brown er en anden af disse spillere.

Til alt held har vi nye talenter parate til at overtage pladserne efter stjernerne, og talenterne er alle klar til at vise, at de kan gøre i forskel i The Point.

Jeg vil lige reklamere for, at man stadigvæk kan følge med ”live” i indlæg 1, hvor der under Aktuelt bliver opdateret fra den Nordirske Liga Premier Division.

Hvis man skulle have lyst til at spille Vics spillet fra FM2010, så vedlægger jeg et link til upload af spillet, som blev spillet indtil år 2059.
http://www.megaupload.com/?d=2ZWUCWUL

« Seneste Redigering: 19 Feb 2011, 13:09 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *80* Warrenpoint Town F.C - på vej mod toppen
« Svar #359: 19 Feb 2011, 13:14 »

satme endnu en flot præstation... og man må da håbe at du kan holde på Touré i mange år fremover... han kan vel blive den nye "Everaldo" Thumbs Up

til det med Vics spillet i FM10 vil jeg da lige sige at jeg har selv downloadet det og det er vildt fedt at prøve at spille i ligaer man kender men med spillere man ikke kender selvfølgelig fordi de er Regens allesammen...
jeg fandt dog en person for et par dage siden som spiller fodbold altså IRL. Nicklas Bendtner... hehe som Talentspejder hos Vics Opstemt Opstemt Opstemt vildt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010