home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 802 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 460444 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *68* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #300: 09 Feb 2011, 20:36 »

Ligaen er gået fra ½ stjerne til 2½ stjerne, og hvis de andre klubber kunne følge lidt mere med, så ville det nok gå stærkere. Er i øvrigt i gang med en fantastisk sæson, hvor det ser ud til, at vi kan slå mange gamle rekorder i ligaen samt egne rekorder.
Fedt, lyder til at du har slået Lindfield fuldstændig væk fra toppen.
Er der flere Halvtidsprofessione le hold nu?
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *68* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #301: 09 Feb 2011, 20:41 »

Fedt, lyder til at du har slået Lindfield fuldstændig væk fra toppen.
Er der flere Halvtidsprofessione le hold nu?

Der er 12 hold i ligaen, hvoraf de 5 hold indtil videre har skiftet over til fuldtidsprofessiona lisme, men det kniber måske lidt med de sidste. Den Nordirske Liga Premier Division er nok heller ikke lige den liga, som personer med mange penge investerer i. Men i øjeblikket ser mit hold rigtigt stærkt ud - i hvert fald i Nordirland.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *68* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #302: 09 Feb 2011, 20:53 »

Der er 12 hold i ligaen, hvoraf de 5 hold indtil videre har skiftet over til fuldtidsprofessiona lisme, men det kniber måske lidt med de sidste. Den Nordirske Liga Premier Division er nok heller ikke lige den liga, som personer med mange penge investerer i. Men i øjeblikket ser mit hold rigtigt stærkt ud - i hvert fald i Nordirland.
Det er jo det der gør udfordringen rigtig spændende Smiley

Også derfor jeg valgte at starte med det dengang, men efterhånden længe siden jeg har spillet det save.

Kan du ikke lige smide SS op af informationer om din klub.
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *68* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #303: 09 Feb 2011, 20:57 »

Det er jo det der gør udfordringen rigtig spændende Smiley

Også derfor jeg valgte at starte med det dengang, men efterhånden længe siden jeg har spillet det save.

Kan du ikke lige smide SS op af informationer om din klub.

Værsågod sådan ser det ud i 2035.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *69* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #304: 09 Feb 2011, 21:07 »



DET EUROPÆISKE EVENTYR XI


På grund af Nordirlands forbedrede rangering, så skulle vi i år kun gennem to kval runder for at kvalificere os til gruppespillet, så det så allerede godt ud inden kampene. Første kval runde kamp var også årets første kamp, så jeg var spændt at se, hvor langt vi var nået.

WARRENPOINT TOWN – TAMPERE UNITED

Finske Tampere kom på alle mulige måder i menneskehænder på deres hjemmebane Ratinan Stadion i Tampere. Det kan godt være, at størstedelen af 9.722 tilskuere havde store forventninger om, at deres helte kunne bringe The Point på glatis, mens sådan skulle det bare ikke gå. Dominansen var stor i spil, chancer og ikke mindst i mål, hvor Tamperes målmand nok fik en af de dage, som han hurtigst muligt vil glemme. Efter 20 minutter var The Point foran med 2-0 på mål af Panik (15) og Harper (20), men i det 22. minut lykkedes det Tampere at reducere til 2-1. Det var så også sidste gang, at Tampere var tæt på The Point. Det blev til en stor opvisning af The Point, som vandt med fantastiske 11-1 på mål af Panik (15, 23, 45, 65), Harper (20), Brown (52), William (57, 60) og Touré (62, 80, 89). To spillere med et hattrick hver – det sker sjældent, men endnu et bevis på, at vi har to top angribere, som virkelig forstår og putte bolden i kassen. Det tegner godt for sæsonen. 

Returkampen var kun en formsag, men vi ville da også gerne vise vores hjemmebanetilhænger e, at vi kunne spille fodbold. Returkampen blev ikke så målrig, som første kamp, men det lykkedes os da at vinde 5-0 på mål af Panik (7, 48), Touré (12), William (50) og selvmål (90+1). Vi fik vist, at de mindre hold i Europa har svært ved at give os modstand, og at vi er dem overlegne.

WARRENPOINT TOWN – FC LEVADIA TALLINN

FC Levadia Tallinn fra Estland var modstanderen, som skulle besejres for at komme videre til gruppespillet og derved de mange penge. Jeg var på ingen måde utilfreds med lodtrækningen, og jeg var af den mening, at Levadia var en modstander, som vi skulle kunne slå over to kampe. Første kamp blev spillet på Kadriorg i Tallinn, hvor 3.203 tilskuere var mødt frem. Vi var inden kampen favoritter, og som ventet kunne Levadia ikke give den store modstand. Til trods for stor dominans i første halvleg lykkedes os ikke at score. Det gjorde Panik til gengæld i det 59. minut, hvor han i straffesparksfeltet satte indersiden på og placeret bolden i den modsatte trekant. Et flot mål. McCallum fordoblede målscoringen til slutresultatet 2-0, da han på hjørnespark løb på første stolpe og headede bolden i mål. Vi havde skaffet os et rigtigt godt udgangspunkt inden returkampen.

Hvis Levadia havde forhåbninger om at få en god start i returkampen, så måtte de tro om igen. 4 minutter henne i kampe var vi foran med 2-0. Det blev til 1-0 i det 2. minut, da Touré sparkede på mål, målmanden parerede og Brown sendte bolden i mål på reposen. 2-0 målet blev scoret af Panik i det 4. minut efter en frisparksbold af Brown, hvorefter Panik satte hovedet på og scorede. I det 28. minut fordoblede Panik sin målscoring, da han snubbede bolden midterlinjen, spurtede med sin fantastiske speed fra tre modstandere og scorede sikkert alene med målmanden. 4-0 målet kom efter hjørnespark, hvor William mellem medspillere og modstandere ekspederede bolden i mål. Levadia fik reduceret i anden halvleg til 4-1. Vi havde endnu engang kvalificeret os til gruppespillet.

Lodtrækningen gav os fra 1. seedningslag Real Madrid (nr. 1 selvfølgelig), som i øjeblikket er verdens bedste klubhold. Det bliver spændende at se, hvordan nogle af verdens bedste spillere reagerer, når de skal spille Champions League foran 225 tilskuere på The Burren. Fra 2. seedningslag trak vi Benfica (nr. 14 i Europa), og fra 4. seedningslag blev det til to utroligt spændende kampe mod ikke mindre end FC København, som i år 2034 ligger nr. 150 på ranglisten. Hvad kan vi så forvente, at vi kan hive hjem af point? Absolut ingenting mod Real Madrid, men måske et enkelt mod Benfica på hjemmebane, og så den vigtige kamp mod FCK, hvor jeg forventer en sejr på hjemmebane, og så er det udebanekampen mod FCK, som afgør, om vi skal blive nr. 3 eller 4 i gruppespillet, men mon ikke vi kan hive en uafgjort hjem.
« Seneste Redigering: 09 Feb 2011, 21:11 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *68* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #305: 09 Feb 2011, 21:07 »

Værsågod sådan ser det ud i 2035.

Fantastisk du har en værdi på 265 Mio. kr. med det hold.
Men du er nok også sikkert 1 første pladsen hver sæson, som så gir penge fra Quali?
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *68* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #306: 09 Feb 2011, 21:13 »

Fantastisk du har en værdi på 265 Mio. kr. med det hold.
Men du er nok også sikkert 1 første pladsen hver sæson, som så gir penge fra Quali?

Ja, det er kun Champions League, All-Ireland Cup og spillersalg, som holder klubben ovenpå. Det er nødvendigt med penge for hver sæson. Ellers vil klubben have underskud sæson efter sæson.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *68* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #307: 10 Feb 2011, 15:26 »

Ja, det er kun Champions League, All-Ireland Cup og spillersalg, som holder klubben ovenpå. Det er nødvendigt med penge for hver sæson. Ellers vil klubben have underskud sæson efter sæson.
Spillersalg?
Uhhh, den har jeg aldrig været go til. Kun hvis der kommer et godt tilbud til en backup spiller.
De engelske klubber banker måske tit på døren?
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *70* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #308: 10 Feb 2011, 18:55 »



THE POINT BEDRE END FCK – JA SELVFØLGELIG


GRUPPESPILLET I CHAMPIONS LEAGUE 2034


WARRENPOINT TOWN – BENFICA

Vi bød stjernerne fra Benfica velkomne til The Burren, og der var ingen tvivl om, at de var kommet for at vinde, og de var inden kampen store favoritter. Alle omkring Benfica må nok have haft en underlig fornemmelig, da de så, at der kun var 225 tilskuere på plads, men da vi kun 225 siddepladser – ja så er der ikke adgang til flere tilskuere. Selvom Benfica var favoritter til kampen, så havde vi dog tænkt os at sætte vores præg på kampen. Benfica var dominerende fra start, og det blev gennem hele kampen et stort pres mod The Points mål, men stik mod spil og chancer, så syntes tjekken Panik, at han skulle score i det 17. minut, hvor han spille 1-2 med Touré og så var det bare at placere bolden fladt i det fjerneste målhjørne – udenfor målmandens rækkevidde. Benfica fortsatte presset mod The Point mål, og det lykkedes dem endeligt i det 77. minut at reducere til 1-1 efter et hjørnespark. Det blev ikke til flere mål, og jeg var selvfølgelig mere end tilfreds med et resultat, som må runge blandt eksperterne i Europa. Vi havde spillet uafgjort med et af de største hold i Europa. Rigtig god start på gruppespillet.

FC KØBENHAVN – WARRENPOINT TOWN

Dette var virkeligt en kamp, som jeg havde glædet mig til. Vi skulle spille i mit hjemland på landet nationalstadion 22.133 tilskuere mod det bedste danske hold, som eksperterne dog mente, at vi havde en rigtig god chance mod. Det blev til en hårdt spillet kamp med 5 advarsler til The Point, mens FCK fik 6 advarsler og 1 rødt kort. William var i fokus, da han brændte straffespark i det 53. minut, men det var en kun 17 årig polak, som stjal al opmærksomheden, og heldigvis så spillede han på vores hold. Stefan Sadowski var inden sæsonen blevet købt ind i polske Jagiellonia, og det var ikke forventet, at han skulle have meget spilletid gennem sæsonen, men jeg fortrød ikke, at jeg satte ham ind i denne kamp. Kampen var 13 minutter gammel, da vores målmand kastede bolden ud til højre back. To station senere lå bolden for Paniks fødder, og på må og få sparkede han bolden ind over, hvor Sadowski kastede sig ind i bolden og scorede. Stor begejstring hos spillere, fan og personale, da FCK netop var det hold, som skulle slås for at komme videre til knock out spillere i Euro Cup – altså en tredje plads i gruppespillet i Champions League.

Kort før pausen var det så vores tur til at score igen, og vores andet mål kunne godt ligne lidt til det første mål. Det var igen Panik, som serverede bolden foran Sadowskis fødder, og hårdt presset kunne han sparke bolden ind med venstre foden. Kort efter pausen tændte FCK i lys i mørket, da de reducerede til 2-1, men det blev ikke til flere scoringer, og vi kunne rejse hjem fra København med sejr, som havde bragt os et godt stykke mod Euro Cuppen.

REAL MADRID – WARRENPOINT TOWN

Selvfølgelig skulle kampen spilles på Santiago Bernabéu i Madrid, og selvom det var ”lille” Warrenpoint Town, som var på besøg, så var der alligevel 76.450 tilskuere på plads, og det er uden sammenligning det største antal tilskuere, som The Point har spillet for. Vi var virkeligt kommet i menneskehænder, og allerede efter 24 minutter, så var vi bagud med 0-3, hvorefter Real kørte lidt ned i tempo, men stadigvæk med masser af chancer. Vi havde kun fem chancer i kampen, men vi scorede på to, og det første mål kom i dommerens forlængede spilletid i første halvleg. Blake sparkede et forkølet skud ind i straffesparksfeltet, hvor Brown stod fuldstændigt udækket – ja og så kunne han lige så godt sparke bolden op i den fjerneste trekant. Det lykkedes os også at få bragt mere spænding ind i kampen, da Touré på en smuk helflugtning kanonerede bolden i mål på en forsvarsløs målmand. Lige pludselig var vi inde i kampen igen, og det må alligevel have rystet Real spillerne lidt, men ikke mere end de punkterede kampen i det 73. minut med en scoring til 2-4 og dermed sejr til Real. Vi havde tabt til et langt bedre hold, men det var lykkedes os at score 2 mål, hvilket jeg var yderst tilfreds med.

WARRENPOINT TOWN – REAL MADRID

Mægtige Real Madrid var med deres verdensklassespille re på besøg i Warrenpoint Town, og der var stor rift om de kun 225 tilskuerpladser, som var til salg. Det blev stort set til spil mod et mål, men vores spillere kæmpede, som de syntes aldrig havde gjort før med næb og klør og til sidste blodsdråbe for at sikre The Point et godt resultat. Og det blev det da også til, men desværre lykkedes det for Real at score det afgørende mål i det 70. minut. Vi havde dog gjort, hvad vi kunne og havde spillet op til vores bedste.

BENFICA – WARRENPOINT TOWN

Det var et noget slukøret The Point hold, som måtte rejse hjem fra Lissabon med et 0-5 nederlag til Benfica. Benfica havde fire gange så mange chancer, som vi havde haft, og det var da også dem, som forstå at sætte bolden i kassen. Vi måtte dog erkende, at her var vi også kommet i menneskehænder mod et hold, som lige ville vise opkomlingen The Point, hvor skabet skal stå. Vi havde fået en lærestreg, men der var intet andet at gøre end at komme op på hesten igen.

WARRENPOINT TOWN – FC KØBENHAVN

Så var det vores tur til at byde velkommen til FCK på The Burren, og denne gang skulle vi møde en modstander, som vi skulle kunne matche. Vi lagde rigtigt god fra land, da vi ville vise FCK, hvem som bestemte på The Burren. FCK blev presset tilbage på banen gennem hele første halvleg, men det lykkedes os ikke at score. Til gengæld glemmer FCK sent anden halvleg, hvor de blev spillet langt ud af banen på The Burren. Touré satte gang i målfesten, da han i det 51. minut med ryggen mod mål modtog bolden, vendte om på en tallerken, så hele FCK forsvaret blev snydt, og bankede herefter bolden i mål. I det 61. minut blev en tilsyneladende bold spillet løst ind i straffesparksfeltet, hvor højrefløjen Brown kom snigende, modtog bolden og placerede bolden fladt ved målstolpen med en inderside. I det 68. minut bragte FCK spænding ind i kampen, da de scorede på et flot langskud. Det blev til en 3-1 føring, da McNish sprang højt til vejrs efter et hjørnespark og scorede med hovedet. I det 88. minut afdriblede Pribyl to forsvarere og scorede i det lange hjørne. Målfesten blev afsluttet i det 91. minut, da Cameron efter et flot indlæg fra Browns højrekant kunne sætte foden på bolden, således at denne gik i mål. En fantastisk sejr til The Point, som fik vist forskellen på nordirsk og dansk fodbold. Desuden var tredje pladsen i gruppe hjemme, og vi skulle spille Euro Cup.

I lodtrækningen trak vi desværre tyske Werder Bremen, som efter min mening var et af de bedste hold, som vi kunne trække, men som alle ved skal ”man ikke sælge skindet før bjørnen er skudt”. Vi har en lille chance uanset hvad.
« Seneste Redigering: 10 Feb 2011, 19:55 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: *69* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #309: 10 Feb 2011, 18:57 »

god update som altid
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *69* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #310: 10 Feb 2011, 19:27 »

god update som altid

Mange tak. Gør mit bedste - altså ligesom The Point Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *69* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #311: 10 Feb 2011, 19:34 »

syntes tit at du undervudere dit eget hold. tror på at du slår WB
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *69* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #312: 10 Feb 2011, 19:38 »

syntes tit at du undervudere dit eget hold. tror på at du slår WB

Tror altid på mit hold, men er nød til at være realistisk, når vi møder hold, som er klart bedre end os selv - i hvert fald på papiret. Jeg kigger altid på holdets spillere, som jeg kan se, er meget mere værd tilsammen end vores hold. Men uanset hvad, så tror jeg på, at vi over to kampe kan slå Werder Bremen.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *71* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #313: 11 Feb 2011, 09:12 »



KNOCK OUT SPIL I EURO CUP


WARRENPOINT TOWN – WERDER BREMEN

Andreas Pedersen fra Norge var udpeget til dommer i denne vigtige kamp for The Point, og han gjorde klar til at fløjte kampen i gang denne onsdag aften kl. 1945 i støvregn og 7 graders varme. Gennem flere europæiske kampe har vi vist, at vi godt kan gøre det godt på hjemmebane, og det syntes jeg nu også, at vi gjorde i denne kamp. Det blev til en meget lige kamp i spil og chance, og vi var direkte uheldige, idet vi havde to skud på stolperne, men det var desværre stolpe ud. Det blev desværre Werders Bremen, som løb af med sejren, da de scorede i det 51. minut. Spillemæssigt var jeg tilfreds, men resultatmæssigt var jeg utilfreds. Det var ikke nødvendigt at tabe denne kamp, hvor en 1-0 til os havde været et mere retfærdigt resultat. Nu var det jo bare at håbe, at vi kunne lave sensationen om 8 dage, hvor vi skulle spille returkampen.

WERDER BREMEN – WARRENPOINT TOWN

Der er jo altid håbet, men det var alligevel ikke med de store forventninger, at vi gik ind til returkampen mod Werder Bremen. 29.375 tilskuere var mødt frem på Weserstadion i Bremen, og tilrejsende fans fra The Points fanklub gjorde deres til at opildne spillerne til at præstere deres yderste. Lad mig sige det med det samme – det blev faktisk en meget lige kamp, som lignede meget den første kamp. Spil og chancer var ligeligt fordelt på begge sider af banen.

Tjekken angriberen/midtbanespilleren Vladimir Pribyl tiltrak sig al opmærksomheden denne aften i Bremen, hvor han allerede efter 8 minutter var på pletten. Bolden blev spillet frem i målfeltet, hvor Panik modtog bolden og med ryggen til sine med- og modspillere sendte bolden bagud i straffesparksfeltet, hvor bolden fortsatte hele vejen gennem feltet til Pribyl, som blot satte foden på bolden, og bolden lå i mål. Allerede efter 8 minutter havde vi sikret os forlænget spilletid, men der var jo lang tid tilbage af kampen, men lå der en sensation og lurede. I det 42. minut modtog venstre back Henry bolden, hvorefter han i venstre side spillede en lang bold frem til Panik, som med bolden spurtede til hjørneflaget, hvorfra han spillede bolden bagud til Swift, som med en førstegangsafleveri ng spillede bolden videre ind i feltet, hvor Pribyl igen dukkede op og satte foden på til en sensationel 2-0 føring til The Point. Resten af kampen bølgede bolden frem og tilbage på begge sider af banen, men Werder Bremen kom ikke tættere på end et skud på stolpen, og derved var sensationen en realitet. The Point havde vundet på udebane med de nødvendige cifre.

Efter kampen var det svært at få armene ned igen, og denne sejr må nok betragtes, som et af The Point største resultater på udebane nogensinde. Vi havde virkeligt præsteret over evne. Næste modstander, som skulle slås var Liverpool, og min umiddelbare opfattelse var, at her skulle vi præstere endnu mere over evne for at bringe os videre.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2011, 12:17 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: *70* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #314: 11 Feb 2011, 10:02 »

Imponerende resultater. Fedt du bliver ved. Sejren over Werder må da også betyde et godt hop op ad på ranglisten.

KEEP IT UP
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010