home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 512 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 423694 gange)
SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *70* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #315: 11 Feb 2011, 15:07 »

tillykke... ...men Liverpool du er meget uheldig Skuffet
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: *70* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #316: 11 Feb 2011, 15:09 »

ved sku ikke hvordan nu har du lavet 70 gode updates
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *72* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #317: 12 Feb 2011, 08:59 »



KNOCK OUT 2. RUNDE EURO CUP


WARRENPOINT TOWN – LIVERPOOL

Liverpool var rangeret som nr. 22 i Europa efter nogle magre år i 2032 og 2033, og til Liverpool fans kan jeg fortælle, at det ikke er lykkedes Liverpool at vinde det engelske mesterskab siden 1990. Til gengæld blev de nr. 2 i 2020 og det efterfølgende år vandt de Champions League. Det var virkeligt en af de helt store klubber, som var på besøg på The Burren, hvor vores sædvanlige 225 tilskuere var på plads. Liverpool var store favoritter inden kampen, så det var forventet, at de ville løbe The Point over ende.

Vi fik en fantastisk start på kampen, da forsvarsspilleren for dagen Harper efter et hjørnespark og efter 2 min og 3 sekunder satte hovedet på lige foran målmanden, hvorefter bolden gik i mål. Fantastisk sejr og stor jubel på The Burren. Armene kom dog hurtigt ned igen, da Liverpool scorede i det 8. minut. Øv, nu var starten lige så god. Kampen fortsatte i et højt tempo med chancer til begge hold. Kampen skulle helt hen i det 83. minut, hvor Liverpools på målmand på et udspark sparkede bolden op til midten af banen, hvor Blake resolut satte hovedet på, således at vores helt unge angriber Sadowski kunne løbe fra Liverpools forsvar. Målmanden løb ud mod bolden, men gled, således at Sadowski kunne løbe forbi og score i det tomme mål. Vi havde igen bragt os foran og en sensation lurede..

Liverpool ville det dog anderledes. Mens vi var ved at fejre sejren, så var Liverpool ikke sene til at score i det 86. og det 91. minut. Det der kort tid forinden så ud til en fantastisk The Point sejr blev vendt til et ærgerligt nederlag. Vi glemte at lukke sækken til og troede, at vi kunne gå på vandet, men vi blev klogere. Som sagt et ærgerligt nederlag, men en rigtig god The Point indsats.

LIVERPOOL – WARRENPOINT TOWN

Det var med frygt for at massivt nederlag, at vi begav os ind på Torres Park (ja det hedder det altså – FM2011 i mit spil er ikke klar over, at Torres skiftede til Chelsea) foran 50.396 tilskuere. Vi gjorde, hvad vi kunne, og kampen igennem var vi med i alle spillets faser, men der var lige et enkelt punkt, hvor Liverpool var bedre end os, og det var på målsiden. Vi scorede desværre ingen mål, men det gjorde Liverpool. Det blev til to mål til Liverpool, som kunne trække sig sejrrigt ud af kampene med et samlet resultat på 5-2. Vores årlige europæiske eventyr var afsluttet, og vi havde efter mening haft stor succes, og der var mere i vente de kommende år.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2011, 12:17 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *70* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #318: 12 Feb 2011, 09:04 »

shit man hvad sker der lige for tilskuertallet Shockeret
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *70* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #319: 12 Feb 2011, 09:13 »

shit man hvad sker der lige for tilskuertallet Shockeret


Der må kun benyttes sidde pladser til de europæiske hjemmekampe, så derfor er der kun plads til 225 tilskuere.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *71* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #320: 12 Feb 2011, 09:23 »

hvad er gennemsnittet i ligaen?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *71* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #321: 12 Feb 2011, 09:37 »

hvad er gennemsnittet i ligaen?


Omkring 1.700 tilskuere.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *71* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #322: 12 Feb 2011, 09:42 »


Omkring 1.700 tilskuere.

ok hehe vil bestyrelsen ikke lave flere siddepladser?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *73* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #323: 12 Feb 2011, 12:09 »



4-1=3


POKALTURNERINGER 2034 – 2035


Ude af Champions League og Euro Cup havde vi nu mulighed for at koncentrere os om den hjemlige liga og om de hjemlige pokalturneringer, hvor vi havde stor tradition for at komme langt i. Det skulle blive spændende at se, hvor mange pokaler vi kunne hive hjem i år.

MID ULSTER POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – PORTADOWN

Newry Showgrounds i Newry lagde ryg til årets finale i Mid Ulster Pokalturnering, som skulle spilles på et fuldsat stadion foran 6.000 tilskuere. Warrenpoint Town var klasser bedre end Portadown, hvilket også kunne ses af resultatet samt spil og chancer. Vores brasilianske stortalent og højre midtbanespiller scorede på straffespark i det 22. minut, og begyndelsen til sejr var lagt an. Det blev til 2-0 i det 25. minut, da Pribyl stjal bolden fra en Portadown spillere, afdriblede to forsvarer og sparkede på mål, hvor målmanden reddede bolden, som røg ud til Norman, som kunne sætte bolden ind i det tomme mål. I det 35. minut blev det også til 3-0, da Touré igen scorede et af sine fantastiske mål, da han modtog bolden ved midterlinjen, afdriblede tre modstandere, trak ud i højre side i kanten af straffesparksfeltet, hvorefter han langt ude fra bankede bolden op i det modsatte målhjørne. Et utroligt mål, som ikke kan gøres meget bedre. I anden halvleg blev det også til et mål og slutresultatet 4-0, da William stod fri foran målet, hvor han kunne score uden indblanding fra andre. Vi havde endnu en gang sikret os pokalen, og det var nu vores 12 pokalsejre i pokalturneringen.

DEN NORDIRSKE LIGA POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – LINFIELD

Hvis man regelmæssigt læser bloggen kan man genkende disse tre ting for finalen i Liga Pokalturneringen: Oval i Belfast, dommer Brian Lynch og 3.080 tilskuere til kampen. Så er det vist slået fast. Vi var favoritter inden kampen mod Linfield, og Linfield havde ikke meget at komme med – altså lige foruden en masse fightervilje, og det var netop dette, som holdt dem inde i kampen. Vi var gennem hele kampen meget dominerende, men vores angribere havde bare ikke evnerne til at putte bolden i kassen. Stillingen var således 0-0 efter den ordinære spilletid. Men heldigvis kunne Linfield ikke blive ved med at modstå presset mod deres mål, og der var ingen tvivl om, at de håbede på, at kampen ville gå til straffespark, hvor det var 50 – 50, om hvem der ville vinde finalen. Efter 103 minutter syntes danskeren Møller, at han lige ville lave et af de bedste mål, som der var blevet scoret i år. Han modtog bolden ca. 30 m ude i venstre side, hvorefter han ramte bolden lige i røven, så den i en lige linje strøg mod mål og klinede sig ind i det fjerneste målhjørne. Et fremragende mål og også en afgørelse af kampen. Det blev også til 2-0 i det 116. minut, da Pribyl løb fra Linfields forsvar og scorede uden problemer. Årets anden pokal var hjemme. Vi har virkeligt lagt beslag på denne pokal.

DEN NORDIRSKE POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – QUEENS UNIVERSITY BELFAST

Queens University fra 1. division havde yderst overraskende kvalificeret sig til finalen, hvor de ikke var levnet de store chancer. Det gav sig selv, at vi var store favoritter inde kampen, og vi formåede da også at gøre livet surt for Queens University, som under kampen ikke havde et eneste skud på mål. Vi havde til gengæld 20 skud, hvoraf vi scorede på de fire, og således vandt vi 4-0. Dagens målscorer blev: Touré (41, 53), Sadowski (48) og William (57). Det var virkeligt Davids kamp mod Goliat, og Queens University måtte nøjes med at være tilfreds med at være kommet helt frem til finalen, for de kunne intet gøre ved vores dominans. Året tredje pokal var hjemme.

ALL-IRELAND CUP


WARRENPOINT TOWN – GLENAVON

Året sidste kamp og året sidste finale. Kan godt tage mig selv i at skrive det samme igen og igen, men endnu engang var vi favoritter og endnu engang var vi dominerende. Men denne gang vandt vi ikke kampen. Vi havde 15 skud på mål mod Glenavons 8, vi havde 54 % af spillet mod Glenavons 46 %, men da kampen var færdig var det Glenavons spillere, som havde det største smil på læben, eftersom de havde vundet 1-0. Lidt uretfærdigt i forhold til spil og chancer, men sådan er det nu engang imellem: Det bedste hold vinder ikke altid – og heldigvis. Det havde været endnu en lang sæson, og vi kunne stille tre nye pokaler ind i pokalskabet.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2011, 12:18 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *74* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #324: 13 Feb 2011, 00:12 »



ENDNU ET SKRIDT DEN RIGTIGE RETNING

Det blev til anden knock out runde i Euro Cup, hvor vi blev slået ud af Liverpool, men vi vandt tre hjemlige pokalturneringer og desværre tabte vi finalen i All-Ireland Cup. Men der er ingen tvivl om, at det går i den rigtige retning. Der kommer bedre og bedre spillere til klubben, og hvis jeg får mulighed for at beholde dem i klubben bare nogle år fremover, så vil de modnes som spillere. The Point vil med spillernes modenhed blive endnu mere velfungerende og vil kunne gøre sig gældende på det europæiske kontinent. Det bliver dog svært at holde på mine spillere, som gerne vil til større klubber for at tjene de helt store penge og for at opfylde deres ambitioner omkring en Champions League finale. Men bliv dog i Warrenpoint Town! Vi kommer i en Champions League finale snart, og vi vil også vinde den.

DEN NORDIRSKE LIGA PREMIER DIVISION

Endnu en sæson er overstået, og det kan nok ikke overraske mange, at det blev til vores 6 mesterskab i træk, men der er stadigvæk langt op til Linfields rekord med 71 mesterskaber. Vi startede som lyn og torden i ligaen, hvor vi nåede at spille 20 kampe, førend vi løb ind i sæsonens første nederlag i ligaen. Det blev kun til 2 nederlag i ligaen, mens vi vandt 29 kampe og spillede 7 kampe uafgjort. Årets Linfield barometer: 5-2-0 med målscoren 17-6. Vi havde 16 point ned til nr. 2 Linfield, mens der var 21 point ned til nr. 3 Portadown. Vi satte ny rekord i flest scorede mål, da det lykkedes os at banke hele 113 mål i kassen. Vi er dominerende i Nordirland, hvilket vi formentlig vil være mange år fremefter, men vi bliver stadigvæk nød til at forny os, og ikke bare tage det som en selvfølge, at vi vinder mesterskabet år efter år. Der er blevet større afstand til de små klubber, mens et par af de lidt større klubber stadigvæk kan følge med til en vis grad. Der ligger mange udfordringer i ligaen fremover.

Af disse 113 mål så scorede Touré 41 mål, hvilket gav ham topscorerprisen i Nordirland, men det var ikke det største. For første gang som FM spiller er det lykkedes mig at have en spiller, som er blevet kåret som Europas skarpeste angriber, idet Touré modtog titlen ”Den Gyldne Støvle i Europa” med en score på 61.50 for de 41 mål. Eftersom Touré spiller for The Point i Nordirland var han en meget overraskende vinder, da holdet er at betragte som et andenrangshold, og derfor skulle Touré score flere mål end sine rivaler fra de toprangerende nationer for at vinde titlen.

Liam Brown blev kåret som Årets Spiller i den Nordirske Liga Premier Division, mens Pribyl blev nr. 2 og Panik blev nr. 3. William blev kåret som Årets Unge Spiller i ligaen, mens Swift blev nr. 2 og Soares blev nr. 3. Jeg selv blev kåret som Årets Manager. Jeg vil igen udtrykke min utilfredshed med, at ligaens helt klart bedste spiller Touré ikke bliver belønnet for at være den spiller, som han er. Jeg ved ikke, om der er sneget lidt misundelighed ind fra andre trænere, men han havde igen i år fortjent at blive kåret som den bedste spiller.

Touré blev heldigvis kåret som den bedste spiller i The Point gennem sæsonen, ligesom han blev optaget til Warrenpoints all-star hold – i øvrigt som den eneste i denne sæson. Touré satte også ny klubrekord for gennemsnitlig bedømmelse med 7,95 (han slog selvfølgelig sin egen rekord på 7,90).

Der har været større tilstrømning af tilskuere til The Burren i forrige sæson, idet vi satte ny rekord, således at denne nu lyder på 1.971 tilskuere pr. kamp. Jeg selv er rykket lidt på den nordirske Hal og Fame, hvor jeg nu ligger nr. 4.

MANGE KAMPE – MANGE SPILLERE

I løbet af sæsonen blev det til 73 kampe, og ligesom de forrige år lå kampene meget tæt på hinanden i marts, april og maj måned, hvor spillerne skulle spille optil 4 kampe på en uge. Jeg har forsøgt at modgå træthed hos spillerne ved at have rigtigt mange spillere i førsteholdstruppen, som p.t. næsten består af 60 spillere. Det er selvfølgelig ikke alle, som får chancen på førsteholdet, men flere får chancen af og til, og så er det bare at slå til på det rigtige tidspunkt. Jeg vil regne med, at jeg på nuværende tidspunkt har næsten har spillere til 3 hold, som kan gøre sig gældende i den Nordiske Premier Division. Jeg køber mange unge spillere ind, som ser ud til at kunne blive til noget. Det er ikke for de store beløb, men hvis der skulle komme en spiller, som ser god ud – ja så bliver der lagt lidt flere penge på bordet.

ET MULTI ETNISK SAMFUND

Selve spillet holder stædigt fast i, at jeg skal have 100 % for brug af hjemlige spillere, men det må være en fejl i spillet, da vi på nuværende tidspunkt er ved at have et multietnisk samfund i Warrenpoint Town. Prøv lige at se her: 1 brasilianer, 2 danskere, 9 englændere, 1 franskmand, 2 hollændere, 2 kroater, 4 polakker, 3 portugisere, 1 serber, 1 spanier, 2 sydafrikaner, 10 tjekker, 2 ungarer og 1 waliser. Selvom spillerne har forskellig fodboldopdragelse, så fungerer de godt sammen alligevel, og det kan være lettere at få en ny spiller til klubben, hvis der allerede er én fra samme nation og med samme sprog i klubben.

RANGLISTER

Vores europæiske succes smitter selvfølgelig af sæson efter sæson, og derfor bliver vi ved med at rykke op på ranglisterne. På ligaranglisten er vi rykket 12 pladser op, således at den Nordirske Liga Premier Division nu ligger på 18. pladsen i Europa lige efter den Bulgarske Professionelle Liga. Ligaen har nu opnået 3 fulde stjerner. Vores succes har også betydet, at vi i år er direkte kvalificeret til gruppespillet i Champions League. Som klub er vi rykket 10 pladser frem til 40. pladsen, således at vi nu ligger lige efter Birmingham.

FORVENTNINGER TIL DEN NYE SÆSON

Mesterskabet skal selvfølgelig hjem til Warrenpoint Town, og så skal vi mindst vinde 3 hjemlige pokalturneringer. Så er der lige den om Europa. Det er mine forhåbninger, at det i år kan lykkes os at komme videre fra gruppespillet i Champions League, men det kræver, at vi blive nr. 2 i gruppen, og her er vi meget afhængige af, hvem som vi bliver trukket sammen med. En ny sæson står for døren, og denne blive atypisk i forhold til de sidste mange sæsoner, idet vi kommer til at spille hjemlige kampe, førend vi skal ud i Europa. Jeg har umiddelbart svært ved at se, om det er en fordel eller en bagdel.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 16:23 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: *74* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #325: 13 Feb 2011, 09:56 »

Du får sataneme høvlet noget FM igennem :-). 

Syntes det er fedt du har samme iver med dit spil. Mange andre havde sgu nok droppet det efter nogle sæsoner.

Jeg følger med helt til din champions league sejr :-)

Fedt at du har fået ligaen op til 3 * plus direkte kval til CHL. Hvor mange penge har du efterhånden på balancen?

Forventer der kommer et Nickmik stadion
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *74* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #326: 13 Feb 2011, 10:44 »

Du får sataneme høvlet noget FM igennem :-). 

Syntes det er fedt du har samme iver med dit spil. Mange andre havde sgu nok droppet det efter nogle sæsoner.

Jeg følger med helt til din champions league sejr :-)

Fedt at du har fået ligaen op til 3 * plus direkte kval til CHL. Hvor mange penge har du efterhånden på balancen?

Forventer der kommer et Nickmik stadion

hehe helt enig hehe lige som i dit FM10 save med Vics
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #327: 13 Feb 2011, 11:08 »

Tankerne går omkring blot at vinde det nordirske mesterskab og derved kvalificere sig til Champions League. Realistisk vil en Champions League sejr ligge mellem 10 og 12 år frem i tiden, hvis jeg stadigvæk er manager, og hvis der er tilgået penge til klubben. Det ville dog være lidt sjovt at spille mod de rigtigt store hold på hjemmebane med plads til "hele" 500 tilskuere på et fuldsat stadion.
ved ikke helt om du har overholdt de 10/12 år ?? Opstemt
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #328: 13 Feb 2011, 11:14 »

ved ikke helt om du har overholdt de 10/12 år ?? Opstemt

hehe han er nået til sæson 34/35 sååååå..... Opstemt Thumbs Up

men alligevel fedt at han kæmper videre
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *74* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #329: 13 Feb 2011, 11:28 »

Må nok indrømme, at det har taget lidt længere tid, end jeg regnede med, men The Point bliver ved og ved. Det skal nok lade sig gøre. Et Nickmik Stadion ligger desværre lidt langt ude i fremtiden, men det er også et af mine største ønsker at få et større stadion. Pengemæssigt er klubben i øjeblikket 360 mio kr. værd, men man kan følge med i første indlæg, hvor jeg opdaterer efter hver sæson. Det er desuden meningen at lægge flere aktuelle ting ind i indlæg 1, således at man i bloggen kan følge den Nordirske Liga Premier Division efter hver kamp er spillet. Skal lige regne ud, hvordan jeg vil have det.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010