home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 321 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  nPower League 1 & The Championship
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: nPower League 1 & The Championship  (Læst 8182 gange)
Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
nPower League 1 & The Championship
« : 12 Nov 2010, 15:25 »

For dem som har valgt at starte lidt nede i rækkerne i England, eller som har taget turen fra bunden og op hertil!

Snak om erfaringer med ligaerne, spillerne og gode handler osv. alt hvad der har med de to ligaer at gøre!

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #1: 12 Nov 2010, 15:46 »

Jeg spiller pt med Crystal Palace i første sæson, meget hård kamp for at undgå nedrykning, det er yderst svært at sælge spillere, så dermed også svært at forstærke sig.

Et god bud på et god køb kunne dog være Leigh Griffiths fra Dundee som fås for omkring £200k.
Han er absolut eneste grund til jeg ikke rykker ned 21 pinde pt
« Seneste Redigering: 12 Nov 2010, 16:00 af Sunbao » Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #2: 12 Nov 2010, 15:50 »

nice
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #3: 12 Nov 2010, 16:13 »

Starter så selv, for at få lidt igang Wink

Jeg startede med Southampton i League 1, valgte klubben som tidligere har været oppe i PrL at vende i nyere tid også at økonomien var en af de klart bedre i League 1! så det ville give mig de bedste start betingelser Wink

Desuden har Southampton 125 Jubilærum, hvilket bla. kan ses på deres klub logo er lavet om i FM 11 udfra deres ellers normale logo!

Første sæson startede jeg ud med at finde så mange mulighed kup på det frie marked! også ellers lige se hvad klubben havde af spillere!

Man starter med en håndfuld rigtig gode spillere faktisk!

José Fonte (FC) - Solid forsvar! har været fastmand for mig og er det stadig i the Championship

Dean Hammond (MC) - Loyal klubspiller og god nok til League 1, i The Championship kniber det lidt!

Morgan Schneiderlin (MC) - Fastmand på den centrale! han er en allround spiller og score tilmed en del mål!

Adam Lallana (OM HVC) - Super talent man starter med! gør det rigtig godt på fløjen!

Jason Puncheon (OM HVC) - Endnu en rigtig god fløjspiller! har lidt mangler til at kunne følge med i The Championship

Alex Chamberlain (OM HVC) - Han er på ens ungdomshold, men jeg trak ham op med det samme, kom på Englands u19 hold i en alder af 17 år! har potientalet til PrL, Arsenal, Man U og Tottenham har været efter ham! men det lykkedes at holde på ham!
Rickie Lambert (Bo) - stærk angriber til League 1

Som det kan ses starter man med en helt udmærket stamme af spillere!

Men nogle pladser manglede virkelig forstærkninger!

Mine indkøb:

Quinton Fortune (FRI) - gammel united spiller, men virkede fremragene som rotations spiller når nogle skulle ha' pause! kan klart anbefales at hente til et League 1 hold eller lavere!

Micheal Ball (FRI) - Venstra Back, virkelig et kup for klubben! han er dog oppe i alderen, men har stadig nogle sæsoner i sig! og nok til at klare League 1 og Championship!

Ahmed Soukouna (FRI) - Stærk ung angriber som spiller på Malta's u20 hold! kan helt sikkert forstærke de fleste hold op til the Championship!

Alex Smithies (5,75 mil) - Målmand som er udråbt til den nye David Seaman Wink han tog hele mit transfer budget for den sæson, men var det hele værd! han er virkelig solid! og PrL klubber har også været ude efter ham!

Ellers fik jeg lejet

Jordan Spencer (FC) West Ham
Corry Evans (FC,DM) Manchester United
Jordi Gomez (OMC) Wigan
Daniel Pacheco (Bo) Liverpool

De leje spillere var en rigtig stor hjælp!

Startede sæsonen i en ordinær 4-4-2, offensivt indstillet!
Synes ikke den gav de store resultater. Var i toppen af League 1, men det var rigtig tæt blandt de 5 øverste!

Derfor besluttede jeg at prøve min egen taktik af, som virkelig gav et skub i den rigtig retning!

En 4-3-3 ifl. FM..


Filosofi: Flydene
Mentalitet: Offensiv
Afleveringstil: Kortere
Kreativ Frihed: Mere Udfordrende
Skærm Af: Pres mere på
Tacklinger: Mere Aggressivt

Så begyndte jeg at trække fra i League 1

1. Southampton - 104p
2. Peterborough - 94p
3. Sheff Utd - 85p

En dejligt 10p forspring, samt det mest scorende og mindst scoret imod!

Med nPower League 1 sejren i hus, begyndte jeg at se mod den nye sæson i the Championship!

og her blev jeg stillet et transferbudget på 21 mil, og jeg regnede med at ville ende i toppen af tabellen!

Jeg var egentlig sikker på at jeg ville storme mod toppen, men med halvdelen af sæsonen nu gået er jeg blevet klogere Wink

Mine vigtigste indkøb:

Fri transfer:

Donal McDermott (OMV) - Fik ham på fri, er virkelig tilfreds med det her køb, har vidst sig som en super spiller! med 10 mål og 10 assist!

Eidur Gudjohnsen (Bo/OMC) - Oppe i alderen, men kan stadig levere en solid midtbane præstation!

Jérémy Hélan (FV) - Bliver aftageren efter Michael Ball, har talentet til det!

Paul Stalteri (FH) - Oppe i alderen, men manglede en solid højre back!

Mark Randall (M/OM C) - Positiv overraskelse, har vist sig at være en rigtig god handel, klare det rigtig godt!

Jonathan Lacourt (MC/DMC) - Kom til i vinter pausen! men har gjort det rigtig godt, fik lavet månedens mål i sin første kamp!

Indkøb:

Martin Kelly (2,2 mil) - Lidt flop, blev vildt ledt af min scout! men han har potientale til en solid højreback/central forsvar

Jordan Clarke (7,25 mil) - Ud over det alt for høje prisskilt har han gjort det godt, er den kommende mand på højre back!

Chris Burke (6,75 mil) - Lidt dyr, men Styre den ventre wing! har dog konkurrence fra Chamberlain!

Muhammed Shawky (6,75 mil) - Havde brug for en defensiv midtbane med kvalitet, og han har gjort det rigtig godt Wink

Reice Charles-Cook (200k) - Målmand talent hentet i Arsenal, som har en tilbagekøbt klausul på 35 mil. Håber han kan få et lille gennembrud hvis at Smithies skal gå hen og blive solgt til en større klub!

The Championship
Startede rigtig skidt ud, havde annonceret at jeg gik efter toppen af tabellen! men efter de første 10 runder lå jeg nede på en 17 plads! fik dog vendt skuden og er kommet op på en 7. plads!

Det skal så siges at pladserne fra nr. 5-13 ligger inde for 7 point! så alt der skal ikke gå meget galt!

Bruger stadig samme taktik!


det var så mit hold, kom endelig gerne med spiller forslag eller andre kommentare eller idéer til mit hold hvis i lige har nogle Wink

Ellers glæder jeg mig til at se og læse hvad i andre har gjort i League 1 og The Championship!

Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #4: 12 Nov 2010, 16:15 »

Et god bud på et god køb kunne dog være Leigh Griffiths fra Dundee som fås for omkring £200k.
Han er absolut eneste grund til jeg ikke rykker ned 21 pinde pt

Hvor stor database spiller du med? for kan ikke finde Leigh Griffiths?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #5: 12 Nov 2010, 18:10 »

George Boyd og Jordi Gomez bør være stensikre indkøb....
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #6: 12 Nov 2010, 22:16 »

Så nice!! Opstemt fik sikret mig en slutspilsplads i The Championship med Southampton i den første sæson som oprykker!

glæder mig til slutspilkampene begynder for at se om det kan bærer mig op i PrL! Smiley men først er der lige 2 kampe tilbage i den ordenære turnering Wink
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #7: 13 Nov 2010, 14:42 »

Overvejer at starte mig et spil med en klub fra en af disse ligaer, nogle forslag? Wink
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #8: 13 Nov 2010, 20:23 »

Så starter jeg med Portsmouth! Det bliver ens stor udfordring både spillermæssigt og økonomimæssigt!

Kan godt komme med en update en gang i mellem, hvis det ønskes Smiley
Logged

Arsenal <3

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #9: 13 Nov 2010, 20:37 »

Overvejer at starte mig et spil med en klub fra en af disse ligaer, nogle forslag? Wink

Tjaa Nottingham Forrest har setuppet til at være en PL klub.. Her tænker jeg specielt på deres stadion..
Leicester samme grund som ovenstående .. Godt nyt stadion og en fin spillertrup ...
Leeds få den gamle kæmpe tilbage til PL ..

Portsmouth eller Crystal Palace hvis du virkeligt vil have udfordring hvad angår økonomi og spillermateriale  Thumbs Up
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #10: 13 Nov 2010, 20:40 »

Hvor stor database spiller du med? for kan ikke finde Leigh Griffiths?

Large
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #11: 13 Nov 2010, 20:41 »

Tjaa Nottingham Forrest har setuppet til at være en PL klub.. Her tænker jeg specielt på deres stadion..
Leicester samme grund som ovenstående .. Godt nyt stadion og en fin spillertrup ...
Leeds få den gamle kæmpe tilbage til PL ..

Portsmouth eller Crystal Palace hvis du virkeligt vil have udfordring hvad angår økonomi og spillermateriale  Thumbs Up

Jeg overlever færste søson med Palace, så ellers sort ud i november og januar
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #12: 13 Nov 2010, 20:50 »

Jeg overlever færste søson med Palace, så ellers sort ud i november og januar

Hehe jaa ku jeg forestille mig Peace
Hvordan ser det ud med økonomien?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #13: 13 Nov 2010, 20:53 »

Hehe jaa ku jeg forestille mig Peace
Hvordan ser det ud med økonomien?

Lille overskud pt ender nok med kassen ca er tom og jeg har tabt de £600k der var i den fra start af når spillet opdateret til næste sæson.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #14: 13 Nov 2010, 21:17 »

Shit du har det hårdt.. :O hvad med holdet har du forstærket det?
Hvad blev du i 1. sæson?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010