home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  nPower League 1 & The Championship
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: nPower League 1 & The Championship  (Læst 8180 gange)
Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #15: 14 Nov 2010, 18:34 »

Er lige rykket op i PrL i min 2. sæson som Southampton manager!

Efter to helt fantastiske semifinale sejr og en flot finale sejr i Championship slutspillet!

Har nu fået solgt min Maliske angrebs stjerne, for den lille sum af 30 mil til Middelbrough, så må håbe jeg kan finde et røverkøb der kan erstatte ham!

Fik 326 mil i Tv-aftale og har fået et transfer budget på 205 mil! ikke dårligt som oprykker!!
« Seneste Redigering: 14 Nov 2010, 18:37 af Maze » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #16: 14 Nov 2010, 18:40 »

Shit du har det hårdt.. :O hvad med holdet har du forstærket det?
Hvad blev du i 1. sæson?

Endte som nummer 15.
forstærket tjah lidt blandet folk ind, helt store hurdle er her til 2 sæson, er ende på 14 mand på kontrakt på 1 holdet ingen målmænd kun en angriber kun 2 fløje heh.

så skal findes folk
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #17: 14 Nov 2010, 18:57 »

Endte som nummer 15.
forstærket tjah lidt blandet folk ind, helt store hurdle er her til 2 sæson, er ende på 14 mand på kontrakt på 1 holdet ingen målmænd kun en angriber kun 2 fløje heh.

så skal findes folk

Hehe jaa det ser ikke godt ud ellers ..
Havde du ikke råd til at forlænge med dem eller hvad??
Jeg startede et spil om med QPR så lavede FM det der underlige (sjældne) Mac crash så mistede alt.. Så mistede jeg lige lysten til QPR men begynder med Forrest nu Opstemt Gammel legendarisk klub Opstemt
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #18: 14 Nov 2010, 21:08 »

Er gået i krig med Leeds, så vender snarest muligt tilbage med opdatering. De har jo en spændene trup, der, selvom de er oprykkere, godt kan spille med om opryknings pladserne til Premier League efter min mening.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #19: 15 Nov 2010, 17:18 »

Hehe jaa det ser ikke godt ud ellers ..
Havde du ikke råd til at forlænge med dem eller hvad??
Jeg startede et spil om med QPR så lavede FM det der underlige (sjældne) Mac crash så mistede alt.. Så mistede jeg lige lysten til QPR men begynder med Forrest nu Opstemt Gammel legendarisk klub Opstemt

Well jeg er endt med et okay hold og har faktisk stadig midler til overs, nu hvor vinduet er lukket.
Mit hold er lige her: http://sunbao.dk/team.jpg.

QPR har pænt med penge her i 2 sæson de topper med £6.5 mill i sponsor penge, jeg får blot £300k totalt ulige konkurrence.
Logged

oonissenoo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #20: 16 Nov 2010, 18:07 »

Hej alle. Smiley

Jeg har også valgt at give mig i kast med sådan et spil, og mit valg faldte på Nottingham forest den gamle traditionsklub som jeg tænkte jeg ville føre tilbage til toppen af engelsk forbold. Smiley

Jeg har spillet 1 sæson færdig, og vil selv sige at det er gået meget godt selvom jeg til tider var ved at kaste min skærm ud af vinduet når mine spillere ikke gad at høre efter det jeg sad og råbte til dem. Skuffet

Når, men tilbage til spillet, ligaen blev afgjort i sidste spille runde hvor både Reading og jeg havde 70 point, jeg lå dog nr.1 pga bedre målscorer, men det blev ikke nødvendigt at afgøre det på målene da jeg vandt min sidste kamp og Reading tabte, så mesterskabet kom hus og vi kunne fejre at vi i næste sæson skal spille i Prl.

Derudover havde vi jo også 2 cups der skulle spilles hvilket gik over alt forventing, i ligacuppen kom vi helt frem til semifinalen! hvor Blackburn dog blev vores endestadion hvor de vandt samlet 2-0. I Fa cuppen kom vi til 5 runde, men desværre blev Blackburn igen vores banemænd, denne gang vandt  de 3-2. Skuffet

Ligaen:http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Hlb26814.jpg

Bedste 11 efter første sæson:http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/kLk26880.jpg

Nuværnde hold:http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/o7926857.jpg
Tranfers:
2010/2011:http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/3SR26904.jpg
2011/2012:http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/nGq26922.jpg

Til den sæson jeg går i møde i Prl har jeg ikke de store forventinger og jeg håber bare at jeg kan overleve første sæson, selvom det blever meget svært, da jeg ikke mener at alle mine spiller er gode nok til at være i prl. Og selvom jeg fik et tranfersbudget på 190 mio så fik jeg kan et lønbudget på 1,2 mio om ugen. Så det har betydet at jeg ikke kan købe de allerbedste spiller og heller ikke så mange da har skulle lavet om på mit lønbudget så jeg kunne få nogen spiller der kunne begår sig på et højere niveau, men jeg har ikke fået nok spiller eller de spiller som jeg gerne ville have pga det, og lige nu overskrider jeg mit lønbudget med 120 k om ugen. :/ I må spørge hvis i vil have SS af noget. Smiley

[url][/url]
« Seneste Redigering: 16 Nov 2010, 18:09 af oonissenoo » Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #21: 16 Nov 2010, 18:38 »

Well jeg er endt med et okay hold og har faktisk stadig midler til overs, nu hvor vinduet er lukket.
Mit hold er lige her: http://sunbao.dk/team.jpg.

QPR har pænt med penge her i 2 sæson de topper med £6.5 mill i sponsor penge, jeg får blot £300k totalt ulige konkurrence.

Cool det ser ikke værst ud faktisk..
Jaa QPR er en økonomisk magtfaktor i the championship hehe Peace

Satser du på oprykning i denne sæson? Opstemt
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #22: 16 Nov 2010, 21:17 »

Cool det ser ikke værst ud faktisk..
Jaa QPR er en økonomisk magtfaktor i the championship hehe Peace

Satser du på oprykning i denne sæson? Opstemt

Slet ikke, har jeg slet ikke gode nok folk til, jeg er totalt afhængig af min bomber.
Derudover er det igen i denne sæson som nat og dag 3 sejre så 3 uden sejr så 4 sejre så 5 nederlag meget op og ned.
Logged

marni13
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #23: 16 Nov 2010, 23:30 »

Jeg har startet et spil med Grimsby i Blue square og er nu i min 2 sæson. Jeg formåede at blive nummer 1 i første sæson og opnå oprykning til n.power league 2 hvor jeg efter 9 kampe ligger nummer 4. Jeg spiller en balanceret hurtig 4-4-2. Mine indkøb i første sæson lød på:
Ralf Pedersen, gammel erfaren spilller som kunne hoppe direkte ind i mit midterforsvar ved siden af min nyindkøbte back Dan Anton Johansen. Gammel brøndby mand som viste sig at blive en vigtig brik. Udover de to danskere købte jeg også Allan Olesen(gammel vejle mand). Og sidst men ikke mindst Mazurkiewich(gammel AGF mand) som gik direkte ind styrer nu holdet som anfører fra den centrale midt. Også lejede jeg et par spillere som også gjorde en forskel: Luscombe, Chambers, briggs.

Her i 2 sæson. fik jeg intet trans. budget. men fik hentet nogle glimrende unge spillere på fri. Deriblandt Luscombe som havde været glimrende sæsonen før, Matthew Lund 20. Stoke, Ranieri mm19. Charlton, Smallwood 20. Middlesborough, Ignasi Miguel 19. Arsenal og to mere erfarne Jo Kuffour og Matt Sadler.

Af de nye indkøb har Kuffour, Luscombe og Lund levet op til forventningerne og mere til!
Satser på at ende i top 7 denne sæson og spille om oprykning, mener faktisk truppen kan være til det på trods af jeg er oprykker : )
« Seneste Redigering: 16 Nov 2010, 23:31 af marni13 » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #24: 17 Nov 2010, 11:30 »

Sluttede på en fin 13 plads her i 2 sæson, spiller alt for ustabilt sluttede 14 point fra play-off og 16 fra nedrykning.
Desværre hænger økonomien ikke sammen selvom jeg er £25k under løn budgetet så de forstærkninger der forhåbentligt ville kunne bringe mig ind i kampen om play-off pladserne, er der ganske simpelt ikke økonomi til. Kassen er så at sige tom så der skal ikke ske øgede udgifter i alt fald.

En "stor" signing er det dog blevet til Andy Reid er blevet hentet ind til venstre kanten.
Derudover har klubben over mit hoved lavet en parrent club aftale med Chelsea, men ingen af deres gode reserver vil her til.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #25: 17 Nov 2010, 12:24 »

Well der blev så lige vendt lidt rundt på tingene efter en af mine mc'ere brækkede benet, og jeg samtidig fik 1.1 mill £ for min "skod" målmand. Samt solgte en venstre back. Alt i alt £1.5 mill i uventet indtægt og £17k sparede løn kroner.

På den baggrund er det lykkedes mig at hente Stephen Appiah ind på free for at afløse min skadede midtbane mand.
Og yderst sensationelt snyde bayern for Tomasz Kuszcak.

Da jeg nu har flere penge på kistbunden forsætter jagten på yderligere forstærkninger.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #26: 07 Dec 2010, 18:25 »

Hvordan går det med folks hold?

Jeg er personlig i min 3. Premier League Sæson, hvor jeg i de to foregående er blevet nr. 16 og nr. 11!

Har dog fået mig selv med i Euro League via. en 2. plads i FA Cuppen

og fået skaffet mig et rimelig slag kraftigt hold, glæder mig vildt til den nye sæson!

mm: Alex Smithies (købte ham i første sæson, Holder stadig i PrL) (R: Paul Robinson)
FH: Jonathan (R: Kyle Walker)
FC: L. Galeano (Pinchu Atienza)
FC: D. Vrana (regen)
FV: Arbeloa (J Robinson & M. Alonso)
DM: F. Melo
MC: Huddelfield (J. Fleck)
MC: Schniederlin (var i klubben fra start) (M. James)
OMH: A. Chamberlain (talent som var i klubben fra start)(Joe Cole)
OMV: M. Bastos
BO: Pospisil (Adebayor/S. Vokes)

Så er klar til Southampton slår til i Europa Opstemt
Logged

-Fugge-
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #27: 23 Dec 2010, 00:40 »

Skal til at begynde et spil med Not. Forest.

Nogen der har forslag til gode signings? Smiley
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #28: 27 Mar 2011, 21:19 »

Jeg har i de sidste par dage siddet og leget lidt med tanken om at starte et spil med Huddersfield.

Grundlag for spillet
Huddersfield var i sidste sæson meget tæt på at rykke op i Championship, men tabt desværre opryknings slutspils finalen Skuffet
Men med den tanke og et hurtigt kig på spillerne i truppen så burde der været et fundament til en hurtig oprykning til Championship.

Er der nogen der har erfaring med Huddersfield, som de vil dele med mig og selvfølgelig de andre bruger her på FMF?

Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #29: 30 Maj 2011, 22:26 »

Har taget udfordringen op med Sheffield Wednesday og er tippet til at slutte som 3'er. Havde et uheldigt prøvespil, hvor jeg var nær fyring + mine låneaftaler udløb (manglende kendskab), så startede helt forfra og med anden taktik. Det har virkelig hjulpet og efter 21 kampe er jeg 2 point fra Southampton på førstepladsen.
Dog har jeg stadig ikke rigtigt fundet en ordentlig taktik og vinder ofte point på mine justeringer undervejs, men jeg forsøger og så længe det går fint er det jo okay Peace
Har købt Nampalys Mendy og Edu som den eneste og lejet Bostock, McEachran, Situ, Bulot og Bakambu hvor specielt Bakambu har været en fornøjelse.
Sæsonens udgangspunkt var landsholdets 4-1-2-2-1 formation med begrænset succes, selvom jeg vandt de første 4 ligakampe. Dominerede ikke rigtigt og scorede næsten ingen mål. Så gik efter 7 kampe over til 4-1-2-1-2 med diamant på midtbanen. Det har givet flere mål og mere domination, men mangler stadig det sidste synes jeg.
Nu håber jeg at holde min topplacering og rykke op.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010