home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 226 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  nPower League 1 & The Championship
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: nPower League 1 & The Championship  (Læst 8181 gange)
Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #30: 04 Jun 2011, 10:01 »

jeg er også lige starter med Southhampton! Wink
Det kører rigtig godt, og har følgt jeres råd og købt Smithies på mål. Han gør det ekstremt godt, og så er han blot 20 år! Opstemt
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #31: 20 Jun 2011, 08:02 »

En update på mit Sheffield Wednesday hold:
Blev nr. 2 i første sæson og rykkede op + jeg vandt Johnstone's paint trophy

Sæsonen efter blev jeg nr. 6 og nåede finalen i playoff, hvor jeg (heldigvis) tabte til Birmingham, som jeg 3 uger forinden havde klasket 4-0. Mit hold var slet ikke klar til PL og det meste af holdet bestod af lejesvende Wink Dog var spillere som Digne, Owen, Luis Jiménez og Vincent Pajot hentet - de tre sidste på fri transfer. Prominente spillere som Situ, Bulot, Bostock og Bakambu blev lejet igen efter stor succes året forinden. Owen blev solgt (måske for tidligt), selvom han gjorde det fint.

Sæsonen efter skulle jeg rykke op og efter en svag start blev kursen stille og roligt sat og sluttede nr. 1 og nåede semifinalen i FA cuppen, hvor Sunderland vendte 0-1 til 2-1 de sidste 5 min ticked off Ind kom spillere som Breno (scoop på fri transfer), Miguel Medina og Bernoît Costil (ny keeper). Bostock og Bakambu blev igen lejet - sidstnævnte som altid en succes Peace Desuden købte jeg en højre back (regen), som har lidt talent og han fik lov at spille, da Kyle Walker ikke var til at få fat i Skuffet Ud røg Jiménez, da jeg aldrig fik ham til at fungere + han skulle have højeste løn i klubben.

I PL var forventningerne ikke særligt store og på forhånd spået til en plads som nr. 19. Dog blev egne forventninger sat højere og med et transferbudget på 32 mio euro (mener jeg) og nyudbygget stadion (45.000) var der plads til fornyelse. Udgifterne forsøges at blive holdt nede og max lønnen er på 26.000 euro, så visse spillere kommer ej i betragtning.
Sæsonen startede glimrende, da kæmpetalentet Lloyd Porter kom til fra egen avl og er blandt de bedste i hans generation. Uheldigvis kunne Sandro ikke få arb. till. til en spotpris på 2,1 mio euro, men fik Fleck på fri transfer til den off. midt. Pludselig kom Arshavin gratis til klubben og så overtog han denne off. midtbane og med nu 35 årige Drogba på toppen sammen med Medina. På midtbanen fik vi tilgang af Gago og Delph (begge på fri transfer) og endelig kunne jeg tilknytte Walker på min højre back for 8,5 mio euro. Min keeper blev også erstattet af et spansk målmandstalent, der kostede 10,5 mio euro, men han er bestemt alle pengene værd. Ellers blev pengene brugt på unge talenter (regens), som der er fremtid i og specielt nogle unge brassere har jeg stor tiltro til. Selvom de mange nyindkøb gav grund til optimisme var der også mange der skulle spilles ind på holdet og det har været med til at give holdet en svag start og kun 4 mål i 11 kampe (inkl. 2 selvmål). Drogba havde endnu ikke puttet, men i kampen mod Chelsea kom vendepunktet. Drogba scorede 2 mål og Arshavin et i 3-1 sejren og så håber jeg holdet er kommet i gang!

Taktikken er stadig 4-1-2-1-2 diamant og du kan se SS af mine regens + mine 4 talenter, der kommer til klubben, når de er gamle nok. 4½ stjerne er de vurderet til, mens Robinho er vurderet til 5 stjerner Peace
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #32: 20 Jun 2011, 08:06 »

Mine købte talenter:



Egen avl talent:

Logged

Hej1234
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: nPower League 1 & The Championship
« Svar #33: 20 Jun 2011, 09:25 »

Ipswich er en fed klub at starte med. Har jeg gjort!   Grin
Logged

Neymar <3<3<3<3<3<3

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010