home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Odense Boldklub (OB)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub (OB)  (Læst 29019 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #90: 19 Jul 2011, 22:19 »

Har du et SS af Høegh..? Ved ikke helt selv hvor meget jeg skal satse på ham endnu. Tror mere på Kasper Larsen. Men lige med Utaka tror jeg godt du kan få mere end hvad han er værd. plejer selv at sætte ham til salg for 62.5 mio. kr. og så plejer klubberne at byde lidt under dette.. (44 mio. i mit save, men det er også ved spillets start)



Jeps tager lige et Ss af høegh 2 sek..
har lige fået bud på utaka på 30 mio.. det har jeg accepteret han er utilfreds og kontrakten udløber næste sommer så vil ikke risikere at skifter på fri
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #91: 19 Jul 2011, 22:26 »

Her er et SS

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #92: 19 Jul 2011, 22:29 »

Ja han virker meget god af sin alder. Dog er han lige på grænsen til at være for langsom til mig.. Men man kan jo håbe at det vil udvikle sig også..

30 millioner for Utaka er en okay pris, dog lige i underkanten af hvad jeg ville accepter. Men det afhænger jo både af økonomien, hans præstationer og ikke mindst hvor store dine chancer for CL er, og hvor vigtig en brik han ville være for at opnå dette.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #93: 19 Jul 2011, 22:37 »

Ja han virker meget god af sin alder. Dog er han lige på grænsen til at være for langsom til mig.. Men man kan jo håbe at det vil udvikle sig også..

30 millioner for Utaka er en okay pris, dog lige i underkanten af hvad jeg ville accepter. Men det afhænger jo både af økonomien, hans præstationer og ikke mindst hvor store dine chancer for CL er, og hvor vigtig en brik han ville være for at opnå dette.

Er sikker på han udvikler sig.. han er meget stabil og min bedste forsvar..
Og handlen med utaka blev ikke til noget, han afviste kontrakten med dortmund. er bare deperat med at komme af med ham lige nu så jeg ikke mister ham på fri transfer.. det ville være en katastrofe
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #94: 19 Jul 2011, 22:43 »

Ja det forstår jeg godt..

Er selv kommet godt igang med sæsonen nu, hvor det i Superligaen er blevet til 4 sejre, 1 uafgjort og et enkelt nederlag til FCK i 2. spillerunde. Har lige slået Brøndby 1-4 hvilket naturligvis er meget tilfredsstillende, og det ser ud til at spillerne har fundet godt sammen, og vænnet sig til taktikken.

I Euro League kan det næsten ikke gå galt med at kvalificere mig til gruppespillet, efter en 1-4 sejr over Ekranas. Finske Mypa blev slået i 3. kval runde, og jeg var yderst tilfreds med lodtrækning af Ekranas som vel næsten var et af de nemmeste hold jeg kunne møde.

Faktisk er alle 5 danske hold i 4. kval runde, og alle med fine muligheder for avancement. Så det bliver spændende at se hvor mange hold der går videre.. Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #95: 19 Jul 2011, 22:47 »

Ja det forstår jeg godt..

Er selv kommet godt igang med sæsonen nu, hvor det i Superligaen er blevet til 4 sejre, 1 uafgjort og et enkelt nederlag til FCK i 2. spillerunde. Har lige slået Brøndby 1-4 hvilket naturligvis er meget tilfredsstillende, og det ser ud til at spillerne har fundet godt sammen, og vænnet sig til taktikken.

I Euro League kan det næsten ikke gå galt med at kvalificere mig til gruppespillet, efter en 1-4 sejr over Ekranas. Finske Mypa blev slået i 3. kval runde, og jeg var yderst tilfreds med lodtrækning af Ekranas som vel næsten var et af de nemmeste hold jeg kunne møde.

Faktisk er alle 5 danske hold i 4. kval runde, og alle med fine muligheder for avancement. Så det bliver spændende at se hvor mange hold der går videre.. Smiley

Mega men håber at jeg når at sælge ham der er 6 dage tilbage til vinduet lukker..

okay det da en god start du har fået.. det samme her så må man bare håbe det kan holde ved..
jeg er i gang med min sidste kval kamp som jeg føre også er det gruppespillet
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #96: 19 Jul 2011, 22:49 »

Ellers kan du altid forsøge at sælge inden næste transfervindue, så han bare skifter til vinter.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #97: 19 Jul 2011, 22:53 »

Nå så fik jeg ham solgt for 30 mio.. og tænk så får man ikke en eneste krone til indkøb.. det er en grådig bestyrelse
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #98: 20 Jul 2011, 14:53 »

Fik sgu hentet kerlon fra inter til 0 kr og javier portillo for 3 mio.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #99: 20 Jul 2011, 14:54 »

kan du smide SS af dem?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #100: 20 Jul 2011, 16:28 »

kan du smide SS af dem?

Her er Portillo

[img]http://imageshack.us/photo/my-images/705/javierportilloprofilege.png/[img/]

[img]http://imageshack.us/photo/my-images/851/kerlonprofilegenskaber.png/[img/]

Kerlon har dog ikke rigtig slået til endnu, han kan ikke falde til
men Portillo er fantastisk..
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #101: 20 Jul 2011, 16:32 »

prøver lige igen..

Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #102: 21 Jul 2011, 21:03 »

Ellers kan du altid forsøge at sælge inden næste transfervindue, så han bare skifter til vinter.


Så hæv jeg mesterskabet hjem..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #103: 22 Jul 2011, 09:43 »

Stort tillykke..  Mit spil er desværre blevet ødelagt af et sandt skades helvede.. lå ellers nummer 2 i ligaen, og var så godt som sikret videre fra gruppespillet i Euro League, hvor jeg var i gruppe med Liverpool og Sampdoria og så et rumænsk hold. Efter 4 kampe havde jeg 2 sejre og 2 uafgjorte, og havde 5 point ned til nummer 3 og 4. Så den var stort set sikret.

Desværre magtede jeg bare ikke de mange skader længere. Har i alt 11 forsvarsspillere i truppen, og når nr. 9 og 10 er i startopstillingen på uvante positioner så er det bare ikke længere sjovt. Også midtbanen og angrebet var hårdt ramt, og spillerne lå ofte på 88-93% ved kampstart. Dette varede ved i over en måned i spillet, og er ikke ovre endnu.. Så nu overvejer jeg et nyt spil med OB, eller om jeg skal finde et helt nyt hold..   Skuffet
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #104: 22 Jul 2011, 22:35 »

Stort tillykke..  Mit spil er desværre blevet ødelagt af et sandt skades helvede.. lå ellers nummer 2 i ligaen, og var så godt som sikret videre fra gruppespillet i Euro League, hvor jeg var i gruppe med Liverpool og Sampdoria og så et rumænsk hold. Efter 4 kampe havde jeg 2 sejre og 2 uafgjorte, og havde 5 point ned til nummer 3 og 4. Så den var stort set sikret.

Desværre magtede jeg bare ikke de mange skader længere. Har i alt 11 forsvarsspillere i truppen, og når nr. 9 og 10 er i startopstillingen på uvante positioner så er det bare ikke længere sjovt. Også midtbanen og angrebet var hårdt ramt, og spillerne lå ofte på 88-93% ved kampstart. Dette varede ved i over en måned i spillet, og er ikke ovre endnu.. Så nu overvejer jeg et nyt spil med OB, eller om jeg skal finde et helt nyt hold..   Skuffet


Synes også der er større tendens til skader i superligaen ved ikke hvorfor.. har selv oplevet at mange af mine spiller for skader.. men har heldigvis ikke været ramt i år hvor jeg vandt.. plus mine 2 angriber blev 1 og 2 på topscore listen.. så gør det jo tingene nemmere... gik sgu også videre fra gruppe spillet men så fik jeg klø og porto.. men i år gælder det champions league.. så det glæder jeg mig til.. men synes da du skal starte op med OB igen Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010