home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Odense Boldklub (OB)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub (OB)  (Læst 29035 gange)
atrium
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Odense Boldklub (OB)
« : 11 Nov 2010, 12:57 »

Hvad med at få startet en tråd om OB ?

OB har i mit spil cirka 5mill til spiller køb og 3,4mill til lønninger..

Rådet fra Ass. træneren er, at OB's forsvar er det der skal trimmes...

Har spillet et par træningskampe kampe og første runde i Superligaen og alle kampene er vundet.
Spiller standard 4-4-2 med følgende spillere:

               Carroll
Troest - Håland - Christensen - Sørensen
Gislason - H. Andreasen - Djemba - Absalonsen
Utaka - johansson/Feldballe

Har købt følgende spillere:
Guido Burgstaller M/OM (HV) / BO - 3,25mio fra SC Neustadt
Ondrej Svedjik F (CH) - Fri fra Gronningen

Har lånt Timmi Johansen ud til BIF

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #1: 11 Nov 2010, 13:23 »

Spillede kortvarigt med dem i demoen, hvor det hurtigt stod klart for mig at Håland skal sparkes ud af truppen. Syntes bestemt ikke han har gjort det godt for mig.

Derudover plejer jeg gerne at investere i en targetman (Frank Kristensen i dette tilfælde, da det kun var med den danske liga) for at både kun udnytte dybe bolde til Utaka og høje bolde til Frank Kristensen. Frank kunne købes for små 2 millioner kr, men er tilgengæld dyr i løn, og så er han selvfølgelig ved at være godt oppe i årene.

Dog forstår jeg ikke din udlejning af Timmi Johansen. han er jo ideel som backup til Chris Sørensen, hvor du vel er tyndt besat nu..?
Logged

atrium
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #2: 11 Nov 2010, 13:42 »

Jeg regner med, at bruge det resterende budget på en venstre back.. Opstemt - Så jeg har en back up

Svedjik er også blevet fast mand efter et par kampe, men nu må vi se hvordan forsvaret ser ud efter et par indkøringsrunder..

Lige pt. er CACA min topscorer..



Logged

Runddreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #3: 14 Nov 2010, 01:19 »



Nuff said! Eller kræver det en uddybning?
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #4: 14 Nov 2010, 01:47 »

Smiley
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #5: 14 Nov 2010, 01:49 »

Hvis det er uden snyd må man da sige det er ganske godt klaret. Peace

Smiley

Hvad skal vi dog bruge det til? Stram nu lidt op.
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #6: 14 Nov 2010, 09:24 »

Køb helt klart Moysiasiyan(stav) fra Randers Fc Smiley
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #7: 15 Nov 2010, 22:52 »

Har også valgt at starte et save med OB.
Jeg har så valgt at tage konsekvensen af det, i mine øjne alt for gamle OB hold.
Jeg har solgt følgende spillere.

Ud:
Hans Henrik Andreasen (Malaga) 5 mio DKK
Alte Roar Håland (Cagilari) 3.75 mio DKK
Anders Møller Christensen (villareal) 5.5 mio DKK


Og uheldigvis er der en frikøbsklausul hos gislason på 7.5 mio kr. og efter 5 kampe og 11 mål og 5 oplæg ja. så udnyttede sporting den klausul

Ind:
Indtil videre ikke nogen spillere. men forsøger at hente nogle talenter. fremfor gamle spillere.
Logged

Nicolas77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #8: 17 Nov 2010, 21:00 »

Er nået til vinterpausen med OB.

Spiller med en 4-4-2 diamant.

Er i pokal semifinalen mod Aab
Ligger nr 2 i ligaen med samme antal point som FCK. (regner dog med de tager mesterskabet, har tabt begge indbyrdes kampe mod dem)

Ind opstart: Vinicius (fri transfer), Jay DeMerit (fri transfer), Selim Benachour (fri tansfer), Ondrej Sveidik (fri tansfer), Nicolai Boilensen (Lån fra Ajax), Erik Mjelde (3,75mill fra Brann).

Ud opstart: Rurik Gislason (7,5mill til Torino), Timmi Johansen (1,3mill til Leicester), Oliver Feldballe (2,75mill til FCK), Jonas Troest (udlejet til Monaco med købsoption på 6mill), Alte Roar Håland (3mill til Espanyol), Caca (8mill til Fc Lorient.

Ind vinterpause: Adam Larsen Kwarasey (fri transfer), Bobby Convey (fri transfer), Gai Assulin (fri transfer), Paulo (14mill fra Atletico Mineiro).

Ud vinterpause: Alexander Lund Hansen (1,4mill til Southamton), Bjørn Runstrøm (850k til Rostock), Henrik Hansen (400k til Vålerenga), Johan Absalonsen (15mill til LOSC Lille Metropole).

Syntes indtil videre at FM11 er rigtig godt, men skal nok spiller i et par andre ligaer før jeg gir min endlige dom  Rullende Øjne
Logged

henssel
Gæst
 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #9: 17 Nov 2010, 21:05 »

Efter 1. sæson kan man tjene kassen på Peter Utaka  Opstemt
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #10: 18 Dec 2010, 12:03 »

Nogen der spiller med OB efter den seneste patch?

Skal selv til at i gang med dem, og jeg glæder mig vildt meget til den udfordring der er i OB efter at de har fået tilføjet en gæld på næsten 270 millioner kr. og en balance på knap -20 millioner kr. Enten så skal man jo vælge at sælge profiler og løntunge spillere for at få rettet lidt op på økonomien, eller også skal man satse benhårdt efter CL.

Problemet og udfordringen i mine øjne, er at hvis man vælger at sælge, så er det yderst begrænset hvad man får til rådighed i transfersum for at hente nye spillere til.. Så jeg overvejer stadig lidt hvordan man skal gribe situationen an i OB.
Logged

Martin_Beyer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #11: 19 Dec 2010, 04:17 »

Nogen der spiller med OB efter den seneste patch?

Skal selv til at i gang med dem, og jeg glæder mig vildt meget til den udfordring der er i OB efter at de har fået tilføjet en gæld på næsten 270 millioner kr. og en balance på knap -20 millioner kr. Enten så skal man jo vælge at sælge profiler og løntunge spillere for at få rettet lidt op på økonomien, eller også skal man satse benhårdt efter CL.

Problemet og udfordringen i mine øjne, er at hvis man vælger at sælge, så er det yderst begrænset hvad man får til rådighed i transfersum for at hente nye spillere til.. Så jeg overvejer stadig lidt hvordan man skal gribe situationen an i OB.

Jeg har ikke kørt den nye patch ind, men det er da forhåbentligt løgn? Det er jo helt hen i vejret... Hvordan ser det så ikke ud i de andre klubber. Ved du om der er lavet lignende rettelser hos FCK og Aab?
Men jeg vil give dig ret i at det er en spændende udfordring.
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #12: 19 Dec 2010, 05:08 »

OMFG hvad er der lige gået galt i den patch. Eller spørgsmålet er måske nærmere: Hvem har drukket af natpotten?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #13: 19 Dec 2010, 10:38 »

Mener faktisk at alle danske klubber i Superligaen er sat til Usikkert angående økonomi, med undtagelse af FCN og Lyngby.. Så det er vist ikke kun i OB at der er problemer med økonomien. Dog er OB det hold med den største gæld af alle klubber..
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #14: 19 Dec 2010, 16:48 »

Det er da godt nok dårlige kilder de har fat i så. OB hvis ikke den så en af de klubber i Suppen med den sundeste økonomi.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010