home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Odense Boldklub (OB)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub (OB)  (Læst 29161 gange)
Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #30: 23 Dec 2010, 16:26 »

Du skriver at jeg er helt galt på den men ikke at FM er galt på den. Det havde ligesom ændret konteksten lidt hvis du bare havde nævnt til at starte med at FM havde fat i nogle forkerte oplysninger istedet for at stille spørgsmålstegn ved hvad jeg skriver.
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #31: 23 Dec 2010, 16:30 »

Du skriver at jeg er helt galt på den men ikke at FM er galt på den. Det havde ligesom ændret konteksten lidt hvis du bare havde nævnt til at starte med at FM havde fat i nogle forkerte oplysninger istedet for at stille spørgsmålstegn ved hvad jeg skriver.

At jeg stiller "spørgsmålstegn"(Det er fakta, ikke spørgsmålstegn) ved det du skriver, er ikke det samme som at blåstemple FM!! Du tolker vidst som fanden læser biblen.
Btw, så har jeg edited i sidste indæg siden du svarede.
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #32: 23 Dec 2010, 16:41 »

Nu mistolker du da også fuldstændigt hvad jeg skriver. Det hele startede med at jeg kritiserede FM for at have gjort OBs økonomi til den dårligste i Danmark og påpegede at det er den langt fra, hvilket jeg har fået af vide den ikke er fra min onkel der styrer TDCs sponsorat i OB, der er et af de største sponsorater og dermed bliver han underrettet om disse ting ligesom jeg vidste og skrev på OBs forum allerede i vinteren 2008 inden vi fik nyt tøjmærke om sommeren, at det ville blive Puma der blev ny sponsor som jeg havde fået afvide af ham, og som det også blev. Du kommer så og siger at jeg er helt galt på den og OBs økonomi er helt til rotterne og det har du selvfølgelig fra en hemmelig kilde som vi ikke kan få en prej om hvem er. Det er også fint nok at du er af den opfattelse jeg er bare af en lidt anden. Selvfølgelig er økonomien ikke fantastisk men den er bestemt heller ikke så kritisk som vi ser i mange af de andre klubber. Du påstår at jeg ikke ved en skid om det og jeg vil så påstå at du ligeså heller ikke har styr på det. Så bliver vi vidst aldrig enige og lad os lukke den der.
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #33: 23 Dec 2010, 16:46 »

LOL, big shot Opstemt Og nej, selvfølgelig kan jeg ikke afsløre mine kilder, det er da logik for burhøns! Ligesom jeg ikke går udfra at din onkel ville være særlig tilfreds med at du på et offenligt forum afslører at han plaprer op for et godt ord. Kommer det OB for øre kan du roligt regne med at OB lægger låg på og varsomt vælger hvad de vil fortælle fremover.
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #34: 23 Dec 2010, 17:03 »

Skændes det kan i- ticked off
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #35: 23 Dec 2010, 17:08 »

Skændes det kan i- ticked off

Hvem skændes?  Rullende Øjne
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

TheBeast
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #36: 10 Jan 2011, 07:59 »

Hov, og jeg som troede at jeg kunne finde tips og tricks til mit OB save i denne tråd....

Folkens, stop nu for h..... det ævl om økonomi, onkler og tanter og hemmelige kilder.

Spiller i FM2011 med OB? - så kom med lidt input om spillet.

Jeg har lige startet et nyt save med OB med den nye patch.

Umiddelbart er det en god trup, med mange erfarne og dygtige spillere. Dog kan forsvaret trænge til en ny mand.
Overvejer at skille mig af med Troest og Håland og erstatte med en bedre spiller.

Økonomien er i den grad under pres i OB. For at spare lidt på lønkronerne lader jeg Absalonsens kontrakt udløbe, ligesom Helveg´ jo også stopper pr. 31.12.10. Som afløser for Absalonsen vil jeg lade Kadrii overtage pladsen.
Samtlige spillere er til salg, såfremt det rette bud kommer. Forventer ingen spillerindkøb men har derimod forfremmet et par unge spillere, herunder Daniel Høgh som jeg forventer kan udvikle sig godt.

Der vil tidligst blive indkøbt en ny mand til forsvaret i vinterpausen, idet jeg giver Høgh en chance for at vise om han udvikler sig.

Jeg har spillet 5 træningskampe med 5 sejre til følge. Angrebet virker skarpt og både Utaka, Nyren og Caca har været ekstremt målfarlige, så jeg er ganske fortrøstningsfuld.

Håber vi kan få lidt gang i tråden igen.

« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 08:10 af TheBeast » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #37: 10 Jan 2011, 08:38 »

Har selv færdigspillet den første sæson med OB, der resulterede i et dansk mesterskab to point foran FCK, og 25 point ned til Silkeborg på 3. pladsen.

Jeg køre med en ganske alm. 4-4-2, med Utaka som skarpretter, og indkøbte Niflore som targetman. På midtbanen har jeg Feldballe og Caca på fløjene og rotation med Djemba-Djemba, Andreas Johansson, HHA og Traore på midtbanen. Forsvaret er de sædvanlige fire, dog satser jeg på egne talenter i forsvaret med Daniel Høegh og Kasper Larsen. Specielt sidstenævnte tror jeg at der vil blive satset på da han er yngre end Høegh, og har en bedre personlighed (mener det er ambitiøs)

Absalonsen blev solgt fra spillets start for 25 millioner kr. da hans kontrakt stod til at udløbe, og at forhandlinger brød sammen. derudover har jeg netop solgt Peter Utaka fra starten af 2. sæson for 48 millioner kr, for at få gang i økonomien, som nu er kommet et godt stykke på plus 30-40 millioner kr. Utakas kontrakt stod til at udløbe om et år, og der var ingen chancer for at forlænge med ham med hans krav.

det er dog tilgengæld lykkedes mig at forlænge med Djemba-Djemba.  Thumbs Up

Her i starten af 2. sæson regner jeg med at bruge kadrii som skarpretter som en direkte afløser for Utaka, mens jeg satser på unge Rasmus Falk som hans makker i angrebet. Et ungt, men dynamisk duo som forhåbentlig kan gøre det godt. jeg forventer dog ikke at vinde mesterskabet her i 2. sæson, da afgangen af Utaka nok gør det meget svært for mig. Og da jeg intet transferbudget har haft, må jeg nok nøjes med sølv (håber jeg)
Logged

TheBeast
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #38: 10 Jan 2011, 08:48 »

Har selv færdigspillet den første sæson med OB, der resulterede i et dansk mesterskab to point foran FCK, og 25 point ned til Silkeborg på 3. pladsen.

Jeg køre med en ganske alm. 4-4-2, med Utaka som skarpretter, og indkøbte Niflore som targetman. På midtbanen har jeg Feldballe og Caca på fløjene og rotation med Djemba-Djemba, Andreas Johansson, HHA og Traore på midtbanen. Forsvaret er de sædvanlige fire, dog satser jeg på egne talenter i forsvaret med Daniel Høegh og Kasper Larsen. Specielt sidstenævnte tror jeg at der vil blive satset på da han er yngre end Høegh, og har en bedre personlighed (mener det er ambitiøs)

Absalonsen blev solgt fra spillets start for 25 millioner kr. da hans kontrakt stod til at udløbe, og at forhandlinger brød sammen. derudover har jeg netop solgt Peter Utaka fra starten af 2. sæson for 48 millioner kr, for at få gang i økonomien, som nu er kommet et godt stykke på plus 30-40 millioner kr. Utakas kontrakt stod til at udløbe om et år, og der var ingen chancer for at forlænge med ham med hans krav.

det er dog tilgengæld lykkedes mig at forlænge med Djemba-Djemba.  Thumbs Up

Her i starten af 2. sæson regner jeg med at bruge kadrii som skarpretter som en direkte afløser for Utaka, mens jeg satser på unge Rasmus Falk som hans makker i angrebet. Et ungt, men dynamisk duo som forhåbentlig kan gøre det godt. jeg forventer dog ikke at vinde mesterskabet her i 2. sæson, da afgangen af Utaka nok gør det meget svært for mig. Og da jeg intet transferbudget har haft, må jeg nok nøjes med sølv (håber jeg)

Lyder som en super sæson. Jeg har ikke spillet min første superliga kamp endnu, men en udekamp mod Silkeborg venter i premiereren.

Har du fået noget ud af Nyren, Toft og Runstrøm?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #39: 10 Jan 2011, 08:52 »

Nyren og Rundström var ofte reserver der blev brugt i lidt rotation. Men de leverede aldrig rigtigt noget, hvorfor de til sidst blev sendt på reserveholdet permanent, og solgt til vinter. Toft ser jeg lidt mere i, men han har desværre været skadet i meget lang tid, så han fik kun ganske få kampe i første sæson. Dog imponerende han ikke, men han har nogle af de kvaliteter jeg søger til mit hold. Så han får chancen i 2. sæson, når han er sin skade kvit.


Jeg har desuden lavet en blog omkring det som kan følges her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=29098.0
Logged

TheBeast
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #40: 10 Jan 2011, 09:13 »

Nyren og Rundström var ofte reserver der blev brugt i lidt rotation. Men de leverede aldrig rigtigt noget, hvorfor de til sidst blev sendt på reserveholdet permanent, og solgt til vinter. Toft ser jeg lidt mere i, men han har desværre været skadet i meget lang tid, så han fik kun ganske få kampe i første sæson. Dog imponerende han ikke, men han har nogle af de kvaliteter jeg søger til mit hold. Så han får chancen i 2. sæson, når han er sin skade kvit.


Jeg har desuden lavet en blog omkring det som kan følges her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=29098.0


Tak for linket. Det er sgu godt nok en fin blog du har gang i. Fedt.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #41: 12 Jan 2011, 14:50 »

Hej. Er i Februar 1. sæson og har følgende hold:

Formation

Det skal siges at jeg får Frederik Krappe og Mikkel Thygesen til sommer på fri.

Har pt 23 mio til transfer, men ved ikke hvor jeg skal forstærkes henne. Nogle som har forslag og hvilke spillere som jeg skal have solgt? Min trup er nemlig for stor så skal have solgt nogle, dog ikke nogle som har været i OB i lang tid, da jeg har problemer med "mindst 4 spillere skal have spillet 3 år i klubben i alderen 18-21 år"

Tak på forhånd  Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #42: 15 Jan 2011, 19:58 »

Er ob's økonomi bare helt skidt?
Det må da kunne lade sig gøre at gøre den god igen.. Overvejer selv at starte en save med dem..
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #43: 25 Feb 2011, 14:34 »

Er startet med en OB'er.

Første sæson gik sådan til:

Landpokalturneringe:
Det gik godt, hvor jeg slog Skovbakken 6-0. Desværre fik jeg rødt kort efter2 min. i næste kamp, mod Brøndby. De betød at jeg måtte lide et smertefuldt 2-3 nederlag Skuffet

Europa Leauge: Det gik helt fint. Jeg kom i gruppe med Liverpool Sampdoria og Partizan.

Jeg vandt begge kampe over Partizan, vandt en og en uafgjort mod Sampdoria, også tabte jeg begge to kampe til Liverpool. Det betød at jeg fik 10 point, hvilket jeg regnede med at gå videre med, men desværre for mig, fik Sampdoria 11 point, og Liverpool 10, og jeg røg ud! ticked off

Ligaen:

Der var en ikke så stor sæson, jeg gjorde de godt i efteråret, men fik en skidt start på forårssæsonen. Jeg endte med at blive nr. 2 med 20. point op til FCK og 1 point ned til FCM.

Første sæsons indkøb:

http://s1136.photobucket.com/albums/n486/Malthe_Friis/?action=view&current=OdenseBoldklubTransfers_Historie-2.png

Her var jeg mest tilfreds med Sviatchenko. Han gjorde det så godt at klubber som Arsenal var ude efter ham Opstemt


Anden sæsons indkøb:
http://s1136.photobucket.com/albums/n486/Malthe_Friis/?action=view&current=OdenseBoldklubTransfers_Historie.png

Er MEGET tilfeds med købet af Diarra! Tidligere Madrid og Lyon spillere! Mahamadou Diarra forever!

SS af Diarra: http://s1136.photobucket.com/albums/n486/Malthe_Friis/?action=view&current=MahamadouDiarraProfil_Egenskaber.png


Tiden må vise hvordan det går i 2.sæson! Smiley
Følg med senere ;-)
Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub (OB)
« Svar #44: 25 Feb 2011, 15:20 »

synes det er imponerende at du har fået fat i Diarra, i det hele taget et ganske godt save du har gang i...
- hvis du er hurtigt ude, kan du som regel lejer Chr. Eriksen fra 2. sæson Smiley
Logged

... U ain't got a minute.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010