home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 650 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham  (Læst 47529 gange)
kanok
Reserveholdsspiller

Sv: Tottenham
« Svar #120: 30 Dec 2010, 00:13 »

Ja, det tror jeg bestemt godt kunne fungere Smiley Men det bliver en lidt alternativ taktik må man sige.

Hvis du prøver den glæder jeg mig til at hører hvilke resultater den indbringer, og self hvis du retter noget på den Smiley

Den får ihvertfald en chance Smiley Det er blevet offensivt, men nu passer rollerne og spilkonceptet sammen Smiley

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #121: 30 Dec 2010, 01:20 »

Jeg kan anbefale en 4-2-4

GK
Automatiske backs
Centrale forsvarere
En boldvindende midtbane
En avanceret playmaker
2 offensive kanter
En komplet angriber support
En skarpretter

BTW: Indkøbet af angriber blev Vela for 30 mio. Han scorede 2 mål i sin debut i CL og afgjorde dermed kampen Smiley

Jeg forsøgte mig med Sanogo også, men det lykkedes ikke. Leder efter en mere.. kom gerne med flere råd. Gerne under 100 mio kr

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #122: 30 Dec 2010, 01:24 »

I venskabskampene har jeg eksperimenteret lidt og det er endt sådan her indtil videre Smiley

kantspiller (a) - b.v. midt (s) - adv. playmaker (s) - kantspiller (a)
off. midt (a)
skarpretter (a)

Holdet spiller noget af det bedste fodbold jeg har set i lang tid Smiley

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #123: 30 Dec 2010, 01:37 »

Der lyder sgu som en fin taktik du har fået bikset sammen Kanok. Bliver spændende om se om det er en taktik som er god med storhold og kan bruges i Europa Smiley

Lenny: Billigt køb af Vela Smiley Men ellers prøv at se om du kan hente Babacar fra Fiorentina, han bliver efter hvad jeg har erfaret meget bedre end Sanogo Smiley

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #124: 30 Dec 2010, 09:21 »

Tak for rådet. Det vil jeg prøve. Nu er klubben så ved at blive overtaget af en lokal forretningsmand. Bliver spændende, om han giver mig nogen dollars. Det burde han vel efter 3 PL titler i træk og en enkelt CL titel på vejen. Ku' være lidt lækkert at få råd til Messi  Hævet Øjenbryn

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 30 Dec 2010, 09:55 »

Tillykke Lenny! Fantastisk mindre fra FM fremover, jo Smiley Det kraftedme iorden!
Har selv et kanont spurs spil igang, med mesterskabs, pokal og charity shield- vinder første sæson, og nu igang med anden.
Det blev desværre ikke til noget Champions League som jeg håber på kommer nu!
Kører i ekstremt gode stimer og rider bare på bølgen, jeg føler jeg vinder uanset hvad jeg sætter mine indstillinger til.
var bagud 3-0 mod Real Madrid i gruppespilet ved pausen, men lidt tweaking hjalp sgu til at blive 3-3! helt fantastisk også Smiley
Hamrende sjovt spil jeg har gang i, også fordi jeg er kæmpe fan i virkeligheden, så det går godt for mig i øjeblikket Opstemt

prøver i spillet at hente Balotelli til som er blevet utilfreds i City, håber han bliver relativt billig Opstemt

Pisse flot resultat, Lenny, dejligt du gider dele med os, og man kan sgu mærke glæden i det du skriver Opstemt

Mit råd vil være at holde dig fra Balotelli - jeg købte ham selv billigt og fik aldrig noget særligt ud af ham andet end han slugte mange penge. Havde succes med de andre angribere, han passede bare ikke ind. Var lykkelig da jeg fik ham skippet til Sampdoria Peace Selv før Torres og Dzeko kom til var han ikke meget værd set over pris og kvalitet. Måske du kan få held med ham - det er ikke til at spå om........

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #126: 30 Dec 2010, 14:15 »

Jeg står nu her med 133 mio. kroner og skal have forstærket holdet forud for første sæson. Pavlyuchenko, Dawson og Jenas er alle tre til salg. Alle er eftertragtede på nuværende tidspunkt, så der kommer lidt ekstra penge, men hvem skal jeg  bruge alle de dejlige penge på?

En højreback så Kaboul rykkes ind i midten, hvor han så kan overtage Gallas' plads efter et par år,
eller
En lynhurtig angriber med mål i støvlerne,
eller
En Dzeko "her kommer jeg med min kæmpe fysik og tromler alle over"-angriber,
eller
Backup til Modric? Men så skal jeg af med Palacios, for Sandro er fremtidens mand på den bv. midtbane. Og hvem skulle det være?

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 30 Dec 2010, 14:16 »

Mit råd vil være at holde dig fra Balotelli - jeg købte ham selv billigt og fik aldrig noget særligt ud af ham andet end han slugte mange penge. Havde succes med de andre angribere, han passede bare ikke ind. Var lykkelig da jeg fik ham skippet til Sampdoria Peace Selv før Torres og Dzeko kom til var han ikke meget værd set over pris og kvalitet. Måske du kan få held med ham - det er ikke til at spå om........

Balotelli ville jeg holde mig fra! Han virker ligeså doven og egoistisk i FM som i virkeligheden..

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #128: 30 Dec 2010, 14:31 »

Tror heller ikke jeg får Balotelli, først ville han have 600.000 men det havde jeg ikke, så næste gang 700, og det fortsætter så nu vil han have 1 mio. Det får han sgu ikke, men jeg har spejdet ham 10 gange, og alle mine spejdere siger at han passer til min ambitiøse trup, og at han nyder de store kampe, så umiddelbart ville han da passe ind? Defoe har vist også hørt om interessen for han begyndte at bombe fuldstændig og har scoret 29 mål i denne sæson ( er i marts).

Ligger nr 1, og er videre i champions league efter jeg scorede 5 mål i forlænget spilletid mod porto Opstemt

Det medvirkede dog 3 uafgjorte kampe i streg og mit forspring til Man U på 2. pladsen gik fra 10 til 4 point Skuffet

Forspringet er faktisk på 3 point til Arsenal nu, men jeg har spillet 2 kampe færre. Håber Defoe har et par mål i støvlerne endnu Opstemt

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #129: 30 Dec 2010, 15:07 »

Skal møde Real madrid i chl igen, jeg vandt hjemme over dem i gruppespillet, men uafgjort på bernabeu + at de er forsvarende mestre, så den bliver sgu svær! ønsk mig held og lykke Wink

maaahhh-h-h-h

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #130: 30 Dec 2010, 21:29 »

Skal møde Real madrid i chl igen, jeg vandt hjemme over dem i gruppespillet, men uafgjort på bernabeu + at de er forsvarende mestre, så den bliver sgu svær! ønsk mig held og lykke Wink

Jeg ønsker dig held og lykke Wink

Hos mig er sæsonstarten 15 dage væk. Forventningerne er kval. til europæisk gennem ligaen, men jeg mangler stadigvæk indkøb.. Nogen forslag? Mine overvejelser har jeg lige citeret herunder Wink

Jeg står nu her med 133 mio. kroner og skal have forstærket holdet forud for første sæson. Pavlyuchenko, Dawson og Jenas er alle tre til salg. Alle er eftertragtede på nuværende tidspunkt, så der kommer lidt ekstra penge, men hvem skal jeg  bruge alle de dejlige penge på?

En højreback så Kaboul rykkes ind i midten, hvor han så kan overtage Gallas' plads efter et par år,
eller
En lynhurtig angriber med mål i støvlerne,
eller
En Dzeko "her kommer jeg med min kæmpe fysik og tromler alle over"-angriber,
eller
Backup til Modric? Men så skal jeg af med Palacios, for Sandro er fremtidens mand på den bv. midtbane. Og hvem skulle det være?

EDIT: Desuden virker taktikken, så selv Palacios laver assists  Grin
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 21:55 af kanok » Logged

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #131: 30 Dec 2010, 21:48 »

Jeg aner intet om de spillere Opstemt Jeg har sikret mig Rod Fanni på højrebacken, prøv ham Smiley

Er inde i en riiiigtig skod periode! Taber 3-1 til Real på bernabeu, og jeg mangler 8 point for at sikre mig mesterskabet, men der sker de sygeste ting. Miranda ( en centerforsvar jeg har købt) venter ( :S ) på at bolden ryger ind i feltet hvor han laver straffe + får rødt kort.... fanme latterligt, de score selvfølgelig, og 1-1... Så får de frispark 25 meter ude og den rammer muren og går ind...

Jeg er meeega hårdt ramt af skader, bla. Gomes som har stået ALLE kampe i år, så en fuldstændig uprøvet Carrizo skal ind i vigtige kampe om chl, og mesterskabet... Det ser sort ud...

maaahhh-h-h-h

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 30 Dec 2010, 21:57 »

Det ser lidt sort ud må man sige Skuffet

Jeg prøver lige nu at få Afellay til OMC og så Kranjcar som Modric back-up, men de vil have mere end de 49 mio mine scouts siger Sur

EDIT: Fik ham til 55 mio. Han har lige lavet sit debutmål i sin debutkamp mod Charleroi (venskabskamp) Smiley
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 22:25 af kanok » Logged

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #133: 30 Dec 2010, 22:17 »

Det er hårdt det nye transfer system, jeg har også sindssygt svært med agentsystemet, og jeg er hadet af MANGE agenter Opstemt Men jeg synes det er sjovt at det er en udfordring Opstemt

Kranjcar ville være en fin backup, han er jo en kanon spiller, ellers så hent Rakitic ligesom mig, han har fine playmaker stats, og spiller nogen gange en kanon kamp.

maaahhh-h-h-h

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #134: 30 Dec 2010, 22:26 »

Rakitic er efter min mening for langsom til en OMC der også skal i feltet Smiley

Kranjcar er også blevet backup efter købet af Afellay som backup til Vdv Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010