home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  5 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham  (Læst 43972 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #150: 06 Jan 2011, 18:05 »

Nu har jeg også givet mig i kast med Tottenham, og det er gået udemærket. Jeg spiller 4-4-1-1 som jeg kan dominere de fleste kampe med. Jeg kan dog ikke rigtig få gang i Van Der Vaart som offensiv midt. Hvordan bruger i ham?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Xavi4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #151: 06 Jan 2011, 18:14 »

Brugte ham som offensiv midt, suppurt. der scorede han 9 mål og lavede 21 assist første sæson! Smiley
Logged

Xavi4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #152: 06 Jan 2011, 18:23 »

Er lige blevet færdig med min 7. sæson med Tottenham, som må sige at være min bedste ren spillemæssigt. Har dog ryddet meget op i truppen da økonomien pludselig sejlede pga. de alt for høje lønninnger til mange spillere, så fik taget 550 mio fra mit transferbudget i midten af sæsonen. Har dog lige vundet Premier League samt Champions League (sjovt nok med en sejr igen over Arsenal på 2-1, som for præcis 2 år siden) Har lige uploadet billeder af mine 3 bedste spillere i sæonen, hold overall og ligetabelen:

Edin Dzeko - http://img832.imageshack.us/i/edindzekoprofilegenskab.png/

Gareth Bale - http://img253.imageshack.us/i/garethbaleprofilegenska.png/

Sergio Aguero - http://img146.imageshack.us/i/sergioageroprofilegensk.png/

Hold - http://img18.imageshack.us/i/tottenhamtottenhamtakti.png/

Ligatabel - http://img20.imageshack.us/i/engelskepremierdivision.png/

Logged

Lenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #153: 07 Jan 2011, 23:16 »

Er lige blevet færdig med min 7. sæson med Tottenham, som må sige at være min bedste ren spillemæssigt. Har dog ryddet meget op i truppen da økonomien pludselig sejlede pga. de alt for høje lønninnger til mange spillere, så fik taget 550 mio fra mit transferbudget i midten af sæsonen. Har dog lige vundet Premier League samt Champions League (sjovt nok med en sejr igen over Arsenal på 2-1, som for præcis 2 år siden) Har lige uploadet billeder af mine 3 bedste spillere i sæonen, hold overall og ligetabelen:

Edin Dzeko - http://img832.imageshack.us/i/edindzekoprofilegenskab.png/

Gareth Bale - http://img253.imageshack.us/i/garethbaleprofilegenska.png/

Sergio Aguero - http://img146.imageshack.us/i/sergioageroprofilegensk.png/

Hold - http://img18.imageshack.us/i/tottenhamtottenhamtakti.png/

Ligatabel - http://img20.imageshack.us/i/engelskepremierdivision.png/


Vildt nok hold !!
Håber jeg selv kan skaffe Pastore/Aguero på et tidspunkt. De er fanme lækre!

Selv har jeg haft umiddelbar vild succes med Babacar, der har scoret 16 ligamål i 15 kampe i sin første sæson i PL.
Derudover har jeg fået købt 2 regens, der kan spille venstre og højre back og også begge gør det fint i det centrale forsvar. Begge vurderet til 4,5 stjerner og har slået ret prominente forsvarsspillere af holdet allerede som 19-årige!
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #154: 08 Jan 2011, 01:33 »

Jeg er i 3 sæson nu. Og jeg har virkelig fundet ud af hvor vigtig pre-season er! vandt prl de 2 første år og kørte en god pre season.
Så nu her i 3 prøvede jeg uden, og spillerne er fuldstændig uden selvtillid. Jeg har købt Maicon som er det største lorte køb nogensinde, man ser ham aldrig i en kamp og jeg håber at kunne skyde  ham af igen. Har også købt Dzeko, som ikke rigtig kan score heller.... Defoe fyrer den bare af.... er dog også løbet ind i en hel masse skader, så med min lille trup har jeg en meget svær opgave foran mig!


11. plads :/
Logged

maaahhh-h-h-h

Blaugrana4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #155: 08 Jan 2011, 16:15 »

Så har jeg også valgt at prøve Spurs af. Det lyder jo til at i andre er glade for dem. Smiley Har spillet 2 kampe i PL so far og de er begge vundet. Den første med 6-2 over Sunderland og den anden 0-1 over United. Er videre til CL gruppespillet med samlet 7-0 over Celtic (0-3 og 4-0).

Har ikke været særlig aktiv hvad inkøb angår (skal lige siges at jeg ikke kan lave SS, så i får den på skrift Wink )
Leighton Baines (60 mio)
Liam Ridgewell (50 mio) (Købt for at blive omskolet til Central forsvarsspiller)

Ud:
Keane (lejet til Birmingham)
Hutton (30 mio til City)
Bassong (40 mio til At. Madrid)
Kaboul (50 mio til Hércules (!!) )
Crouch (47 mio til Aston Villa)
Jake Livermore (8 mio til Burnley)

Start 11'er:
Gomes; Baines-Ridgewell/Gallas-Dawson (ny kaptajn)-Corluka/Naughton; Bale-Modric-Huddlestone-Bentley; Van der Vaart; Defoe

Veksler meget mellem spilinstruktionerne: Flydene-kontrollér (mod de store hold hvor jeg er undertippet), Stift-Offensiv (På hjemmebane, dog ikke mod de helt store) og stift-kontrollér (ude mod hold hvor jeg er favorit).

EDIT: Min CL gruppe blev med Bayern, Shaktar og Rubin Kazan.  Peace

« Seneste Redigering: 08 Jan 2011, 16:20 af Blaugrana4ever » Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #156: 08 Jan 2011, 17:52 »

Så sluttede en mærkværdig sæson med Spurs i 2016. Efter pæn succes og med ca. samme taktik de foregående år, ville jeg spille på en ny måde. Krydret med en masse talenter (regens), fik jeg en katastrofal start på sæsonen, men var midtvejs stadig kun 10 point fra førstepladsen, selvom jeg lå nr. 10-11 stykker. I starten af januar kom jeg så til at fyre Kranjcar ved et uheld, da jeg ville tilbyde ham ny kontrakt ticked off Så stod kun med 2 kanter (Bale + Regen, samt Lennon + regen). Endte som nr. 5 og lå faktisk nr. 4 indtil West Ham fik udlignet i 90. minut efter at have været nede med 2-0 ticked off

Til gengæld rendte jeg med en treble, ligacup sejr, FA cup sejr og CL sejr Thumbs Up
har 10 regens, der alle render rundt med wonderkid-betegnelsen :
Nu har jeg kun 2 lån tilbage, de begge udløber i 2023 til sammenlagt €273k om ugen, så det er lækkert; kan ikke helt huske hvor mange jeg startede med, men det var dyrt husker jeg!
Økonomien ser pt rigtig sund ud. Har 102,7 mio euro på kistebunden og får Pastore på fri transfer til næste sæson. Lønnen er kun på 1,369 mio euro pr uge, hvor jeg har lov til 2,465 mio euro og Torres sælges og Dzeko overvejer jeg at sende samme vej, da de begge er løntunge og faktisk slået af, da mine regens er fantastiske! 7 angribere er ret mange til 2 pladser!
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #157: 08 Jan 2011, 19:35 »

Min taktik virker fantastisk!

3-0 mod Lyon i Frankrig Opstemt
I ligaen står jeg noteret for 2 sejre og 2 uafgjorte Smiley 1-1 mod Arsenal og Everton, 2-1 over Newcastle og 3-0 mod Wigan Smiley

sweeper keeper (s)
Back (s) - cent. forsvar (d) - cent. forsvar (d) - back (s)
Kant (a) - adv. playm. (s) - bv. midt. (s) - kant (a)
Off. midt. (a)
Skarpretter (a)

Offensiv
Flydende
Resten på standard.
Playmaker: OMC
Targetman: Bo
Bolde til tm.: Defoe/Keane: fødderne, Crouch: hovedet
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #158: 08 Jan 2011, 21:51 »

Så har jeg langt om længe fået nosset mig sammen til at starte med mit engelske yndlingshold.
Men kan da godt nok slet ikke lige få VDV til at gøre det godt som amc bag en enlig angriber, nogle råd tilat få dem til at køre bedre.
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #159: 08 Jan 2011, 22:04 »

Prøv offensiv midtbanespiller/angreb Smiley Sæt ham desuden som playmaker.
Med den indstilling har han lige scoret to mål i en 4-2 sejr over Villa Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #160: 09 Jan 2011, 00:04 »

Prøv offensiv midtbanespiller/angreb Smiley Sæt ham desuden som playmaker.
Med den indstilling har han lige scoret to mål i en 4-2 sejr over Villa Smiley

Tjah har prøvet lidt af hvert heh dog ikke med ham som playmaker ligger dog delt nr 1 med man u efter 7 runder møder dem hjemme om lidt, har dog tabt 4-2 ude til lyon i cl var bagud 4-0.

Har kun købt Suarez til første holdet
Logged

Blaugrana4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #161: 09 Jan 2011, 14:10 »

Hos mig gør Van der Vaart det rigtig godt som off. midtbanespiller/angreb bagved Defoe. 5 mål og 10 oplæg og gennemsnitsbedømmel se på 7.93 efter 15 kampe.  Thumbs Up Jeg spiller med at stikke bolden i dybden til Defoe, det kan være det kan hjælpe dig?  Wink

EDIT: Til gengæld kan jeg slet ikke få Pavlyuchenko (stav.dk) til at fungere i de få kampe jeg giver ham? Nogle der har erfaringer med ham?
« Seneste Redigering: 09 Jan 2011, 14:13 af Blaugrana4ever » Logged

Lenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #162: 10 Jan 2011, 02:58 »

På vej mod 5. PL titel på 5 sæsoner.
På vej mod seminfinalen i CL
På vej mod semifinalen i FA Cup.

Måske 2015 er året, hvor Tottenham tager the treble
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #163: 10 Jan 2011, 16:16 »

Hos mig gør Van der Vaart det rigtig godt som off. midtbanespiller/angreb bagved Defoe. 5 mål og 10 oplæg og gennemsnitsbedømmel se på 7.93 efter 15 kampe.  Thumbs Up Jeg spiller med at stikke bolden i dybden til Defoe, det kan være det kan hjælpe dig?  Wink

EDIT: Til gengæld kan jeg slet ikke få Pavlyuchenko (stav.dk) til at fungere i de få kampe jeg giver ham? Nogle der har erfaringer med ham?

Kan da prøve med lidt dybe stikninger heh, kan heller ikke få Bale til at gøre det godt hmm.
Der må jeg melde pas han spiller ca aldrig her.
Logged

Lenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #164: 10 Jan 2011, 21:00 »

Kan da prøve med lidt dybe stikninger heh, kan heller ikke få Bale til at gøre det godt hmm.
Der må jeg melde pas han spiller ca aldrig her.
Han er genial som central midtbane spiller med indstilling avanceret playmaker og support
+ dybe stikninger
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010