Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23477
1 Bruger, 617 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rune.saksager
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Tottenham
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
15
Forfatter
Emne: Tottenham (Læst 47532 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
Sv: Tottenham
«
Svar #105:
23 Dec 2010, 10:19 »
Citat af: Lenny 21 Dec 2010, 23:43
Ahh jeg forstår. Så lader jeg bare hans indstillinger være. Han scorer KÆMPE mange mål for mig på langskud. Så lækkert
Det er jo også det vigtigste
Lenny
Reserveholdsspiller
«
Svar #106:
29 Dec 2010, 01:37 »
De to første sæsoner har jeg kørt Premier League sikkert hjem og været i CL finalen med Tottenham (vundet 1. sæson, sølv 2. sæson).
Denne sæson røg jeg ud til Real Madrid i kvartfinalen med samlet 7-7 efter 3-2 nederlag ude, hvor de scorede i overtiden og 4-3 sejr hjemme, hvor de scorede i overtiden!!! (tabte på udebanemål!) Derfor var jeg lidt sur.
I ligaen gik det også skod. Før CL kampen tabte jeg til nummer 1 Arsenal og nummer 19 Wolves og var pludselig 5 point bag Arsenal med 3 kampe igen og en væsentlig dårligere målscore. Jeg skød derfor en hvid pil efter PL trofæet og var mildest talt sur og ville bare i gang med den nye sæson.
MEN MEN MEN. Arsenal valgte at spille uafgjort mod Fulham på hjemmebane og kun hive en smal sejr hjem i 36. og 37. kamp, mens jeg vandt 4-1 over Chelsea og 3-1 over Newcastle. Inden sidste kamp var der derfor 3 point op:
1. Arsenal: 92 point (Målscore 86-22) + 64
2. Tottenham: 89 point (Målscore 85-26) + 59
Arsenal skulle tabe og jeg skulle vinde OG hente 5 mål i målscore i alt. Til min store glæde kom Arsenal hurtigt bagud til Man City på udebane. Pludselig var der ikke så langt igen. Dog var min modstander Man United (på min hjemmebane), så det var ikke såå nemt at vinde med 3 mål. Jeg kom foran efter 18 minutter ved Eden Hazard, mens den anden kamp stadig stod 1-0 til City og pludselig lurede håbet.
http://img253.imageshack.us/i/billede18.png/
Efter 22 minutter udlignede Vidic dog på hovedstød og jeg blev igen rolig foran min computerskærm. På samme tid kom Man City foran 2-0, hvilket medførte at en 3-måls sejr ville være nok for mig til at hente guldet. I det 27. minut bragte min evige topscorer Jermain Defoe håbet tilbage, selvom jeg ikke turde håbe
http://img715.imageshack.us/i/billede18005623.png/
2-1 var resultatet i min kamp ved pausen, mens den anden kamp stadig stod 2-0. Jeg manglede stadig 2 mål.
Efter 49 minutter var Aaron Lennon dog en dejlig dreng, som bragte os foran 3-1 og nu begyndte det for alvor at blive spændende.
http://img834.imageshack.us/i/billede20.png/
Da Jermain Defoe i det 62. minut med sit andet mål lavede stillingen om til 4-1 lå jeg pludselig nummer 1 (har intet SS, da jeg var for nervøs til at screenshotte på dette tidspunkt
)
Herefter var det neglebidende både at holde øje med at Man United ikke scorede (hvilket de havde muligheder til), mens Arsenal for alt i verden ikke måtte reducere (og slet ikke udligne). Heldigvis holdt resultatet i den anden kamp, og da Defoe fuldendte sit hattrick efterfulgt af, at min 22-årige indskifter Poli scorede til 6-1 var min fedeste kamp som manager nogensinde komplet
5-1:
http://img197.imageshack.us/i/billede19.png/
6-1
http://img31.imageshack.us/i/billede21.png/
Jeg fik vist ikke sagt, hvor glad den her sejr gjorde mig
Kezman
Landsholdsspiller
«
Svar #107:
29 Dec 2010, 02:14 »
Tillykke Lenny! Fantastisk mindre fra FM fremover, jo
Det kraftedme iorden!
Har selv et kanont spurs spil igang, med mesterskabs, pokal og charity shield- vinder første sæson, og nu igang med anden.
Det blev desværre ikke til noget Champions League som jeg håber på kommer nu!
Kører i ekstremt gode stimer og rider bare på bølgen, jeg føler jeg vinder uanset hvad jeg sætter mine indstillinger til.
var bagud 3-0 mod Real Madrid i gruppespilet ved pausen, men lidt tweaking hjalp sgu til at blive 3-3! helt fantastisk også
Hamrende sjovt spil jeg har gang i, også fordi jeg er kæmpe fan i virkeligheden, så det går godt for mig i øjeblikket
prøver i spillet at hente Balotelli til som er blevet utilfreds i City, håber han bliver relativt billig
Pisse flot resultat, Lenny, dejligt du gider dele med os, og man kan sgu mærke glæden i det du skriver
maaahhh-h-h-h
Lenny
Reserveholdsspiller
«
Svar #108:
29 Dec 2010, 17:28 »
Lyder lækkert med dit save også! Når jeg igen får tid til at gå i gang med den nye sæson er målet også at vinde FA Cup og Liga Cuppen, da de er blevet nedprioriteret indtil videre (og jeg er røget ud til nogen seriøst dårlige hold, desværre).
Hvem har du købt? Og skriv lige om dine erfaringer med Balotelli, hvis du køber ham
Jeg mangler en ny skarpskytte, da Defoe kun scorer mål pga. resten af holdets evner. En hurtig fætter med gode afslutninger ville ikke være af vejen. Hernandez fra United har fanget mit blik, men han er for dyr. Har I nogen forslag?
Nu må målet være at hive den 4. PL hjem og toppe det med the treble !
alex_champen
Reserveholdsspiller
«
Svar #109:
29 Dec 2010, 17:55 »
Abel Hernandez virker super skarp, men koster nok også kassen.
Hvis Hulk ikke er blevet solgt kan han erhverves rimelig billigt, har selv fået ham til 130 efter et halvt år, de to spillere burde godt kunne score mål
Lenny
Reserveholdsspiller
«
Svar #110:
29 Dec 2010, 19:52 »
Har allerede Hulk
kanok
Reserveholdsspiller
«
Svar #111:
29 Dec 2010, 20:00 »
Starter med Tottenham igen
Havde et netværksspil med en ven, men det gik dødt fordi hans pc's harddisk gik i stykker..
Hvilken taktik ville i bruge til at starte med? Og hvad indstillinger til Modric? For han spillede til 6.7 i det gamle spil som OMC og alle fire roller der
Humle1337
Førsteholdsspiller
«
Svar #112:
29 Dec 2010, 20:12 »
Citat af: Lenny 29 Dec 2010, 17:28
Lyder lækkert med dit save også! Når jeg igen får tid til at gå i gang med den nye sæson er målet også at vinde FA Cup og Liga Cuppen, da de er blevet nedprioriteret indtil videre (og jeg er røget ud til nogen seriøst dårlige hold, desværre).
Hvem har du købt? Og skriv lige om dine erfaringer med Balotelli, hvis du køber ham
Jeg mangler en ny skarpskytte, da Defoe kun scorer mål pga. resten af holdets evner. En hurtig fætter med gode afslutninger ville ikke være af vejen. Hernandez fra United har fanget mit blik, men han er for dyr. Har I nogen forslag?
Nu må målet være at hive den 4. PL hjem og toppe det med the treble !
Nu læste jeg du allerede har Hulk, hvilket er helt super, han er en fantastisk angriber. Til skarpretter rollen, prøv Neymar. Jeg har et spil med Chelsea hvor jeg har Hulk - Neymar i angrebet, det fungere super godt. Det er dog Hulk som står for flest mål, men Neymar ligger op til en del og scorer selvfølgelig også selv.
Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?
Humle1337
Førsteholdsspiller
«
Svar #113:
29 Dec 2010, 20:16 »
Citat af: kanok 29 Dec 2010, 20:00
Starter med Tottenham igen
Havde et netværksspil med en ven, men det gik dødt fordi hans pc's harddisk gik i stykker..
Hvilken taktik ville i bruge til at starte med? Og hvad indstillinger til Modric? For han spillede til 6.7 i det gamle spil som OMC og alle fire roller der
Nu spiller jeg ikke med Tottenham, men kigger en del herinde.
Jeg ville måske prøve en 4-4-1-1 eller 4-4-2. Hvor den centrale midtbane skulle være Huddelstone - Modrid. Jeg har succes med at spille med boldvindende midtbane og central midt, begge sat på support. Dette er dog med et Fiorentina hold. Grunden til jeg gør dette er at ham som ligger som central midt, får spillerum, når han står som advanceret playmaker synes jeg ofte spilleren bliver for fastlåst omkring midten af banen og får aldrig muligheden for at rykke med frem.
kanok
Reserveholdsspiller
«
Svar #114:
29 Dec 2010, 23:32 »
Citat af: Humle1337 29 Dec 2010, 20:16
Nu spiller jeg ikke med Tottenham, men kigger en del herinde.
Jeg ville måske prøve en 4-4-1-1 eller 4-4-2. Hvor den centrale midtbane skulle være Huddelstone - Modrid. Jeg har succes med at spille med boldvindende midtbane og central midt, begge sat på support. Dette er dog med et Fiorentina hold. Grunden til jeg gør dette er at ham som ligger som central midt, får spillerum, når han står som advanceret playmaker synes jeg ofte spilleren bliver for fastlåst omkring midten af banen og får aldrig muligheden for at rykke med frem.
Men bliver der ikke et kæmpe hul mellem midtbane og forsvar med to på support?
Jeg overvejer lidt den her:
Målmand
Back (s) - FC (f) - FC (f) - Back (s)
Kantspiller (a) - CM (s) - CM (d) - Kantspiller (a)
Adv. Playmaker (a)
Skarpretter (a)
Grunden til de 2 CM's er at Huddlestone har kvaliteter fremad på den defensive, og Modric skal have lov til at bevæge sig i dybden på den supportende plads
Humle1337
Førsteholdsspiller
«
Svar #115:
29 Dec 2010, 23:42 »
Det er i Italien jeg har haft held med min 4-4-2 og man kan ikke rigtig tage en formation og putte den over i en anden liga, det har jeg hvert fald ikke formået endnu. Jeg har ikke rigtig oplevet mine spillere efterlader et hul, men derimod heller ikke sagt at det ikke kan blive udnyttet.
Men man skal selv også eksperimentere med sine taktikker
Jeg har pt 2 spil i England hvor jeg benytter samme taktik, dette er en 4-3-1-2 smal, kan sige den virker både med storhold og småhold (Spiller med Chelsea og West Ham). Men Tottenham har helt klart deres kvaliteter over kanten i mine øjne, de har nogle vildt hurtige kanter som kan volde ethvert forsvar problemer.
Jeg kan godt følge dig på din taktik og det lyder også mere fornuftigt end min
Men jeg vil også helst spille angrebsfodbold, så har en tendens til næsten ikke at have nogle stå som defensiv, men derimod ligge et højt pres.
kanok
Reserveholdsspiller
«
Svar #116:
29 Dec 2010, 23:48 »
Citat af: Humle1337 29 Dec 2010, 23:42
Det er i Italien jeg har haft held med min 4-4-2 og man kan ikke rigtig tage en formation og putte den over i en anden liga, det har jeg hvert fald ikke formået endnu. Jeg har ikke rigtig oplevet mine spillere efterlader et hul, men derimod heller ikke sagt at det ikke kan blive udnyttet.
Men man skal selv også eksperimentere med sine taktikker
Jeg har pt 2 spil i England hvor jeg benytter samme taktik, dette er en 4-3-1-2 smal, kan sige den virker både med storhold og småhold (Spiller med Chelsea og West Ham). Men Tottenham har helt klart deres kvaliteter over kanten i mine øjne, de har nogle vildt hurtige kanter som kan volde ethvert forsvar problemer.
Jeg kan godt følge dig på din taktik og det lyder også mere fornuftigt end min
Men jeg vil også helst spille angrebsfodbold, så har en tendens til næsten ikke at have nogle stå som defensiv, men derimod ligge et højt pres.
Generelt er jeg også mere til et offensivt spil, men jeg har aldrig rigtig kunnet få det til at fungere
Har egentlig regnet med at startstrategien skulle være offensiv.
Det kan være at hvis de centrale midtbanespillere bliver på support begge to, at det vil hjælpe. Så vil man kunne lægge et højere pres da den ene ikke automatisk trækker længere tilbage og efterlader den anden med 2-3 mand.
Tottenham har Lennon og Bale der bare ikke må spildes på kanten. Men hvordan vil du så spille dem med f.eks. Defoe på toppen. Han er jo ikke ligefrem typen der vinder minimum 50 % af hans hovedstødsdueller i en kamp.
Måske man skulle spille dem som kantspiller (s) og så smide Modric på Central midtbanespiller (a)?
Humle1337
Førsteholdsspiller
«
Svar #117:
29 Dec 2010, 23:55 »
Det ville helt sikkert være en mulighed, men ved at benytte Defoe som ene angriber skal du huske at krydse ham af som Target Mand som skal spilles i fødderne. Hvis du sætter Modric cm(a) og Huddlestone bv(s) så tror jeg måske at det ville kunne opstå et hul til forsvaret, men det er jo værd at prøve, for jeg synes bestemt det lyder spændende. Jeg ser også selv gerne Modric skal frem i banen og være kreativ, men hvis du har VdV som ocm, har du jo faktisk ham til at lave det kreative, så vil Modric bare være med fremme for enten at løbe i felt eller blive liggende udenfor feltet og opsnappe bolde.
kanok
Reserveholdsspiller
«
Svar #118:
30 Dec 2010, 00:02 »
Citat af: Humle1337 29 Dec 2010, 23:55
Det ville helt sikkert være en mulighed, men ved at benytte Defoe som ene angriber skal du huske at krydse ham af som Target Mand som skal spilles i fødderne. Hvis du sætter Modric cm(a) og Huddlestone bv(s) så tror jeg måske at det ville kunne opstå et hul til forsvaret, men det er jo værd at prøve, for jeg synes bestemt det lyder spændende. Jeg ser også selv gerne Modric skal frem i banen og være kreativ, men hvis du har VdV som ocm, har du jo faktisk ham til at lave det kreative, så vil Modric bare være med fremme for enten at løbe i felt eller blive liggende udenfor feltet og opsnappe bolde.
Så skulle der spilles med et højt pres fra de 5 på midten + Defoe.
Måske skulle backerne så på defensiv, så de var med til at sikre en balance, men 4 defensive spillere i en offensiv formation er imod min opfattelse af taktik
Desuden ville Bassong og Gallas passe godt til en høj forsvarslinje med deres hurtighed
Tror jeg prøver:
Sweeper Keeper (s)
Back (s) - FC (f) - FC (f) - Back (s)
Kantspiller (s) - CM (a) - Boldvindende (s) - Kantspiller (s)
Adv. Playmaker (a)
Skarpretter (a)
Humle1337
Førsteholdsspiller
«
Svar #119:
30 Dec 2010, 00:08 »
Ja, det tror jeg bestemt godt kunne fungere
Men det bliver en lidt alternativ taktik må man sige.
Hvis du prøver den glæder jeg mig til at hører hvilke resultater den indbringer, og self hvis du retter noget på den
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
15
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »