home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '34' Turen går til Skotland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: '34' Turen går til Skotland  (Læst 31154 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
'34' Turen går til Skotland
« : 08 Nov 2010, 19:09 »


Det rigtige Midtjylland
Min første blog i FM11 vil komme til at omhandle den bedste klub i Danmark. Så vil i nok tænke FCK, men det er helt forkert. Som Silkeborg fan skal jeg betragte Silkeborg som den bedste klub i Danmark også selvom vi nok må sande vi ikke er det i nu. Men vi er i hvert fald bedre end FC ”Midt”jylland, så det er jo altid noget. Okay det er vi så nok heller ikke helt enige om, men det skal vi i hvert fald blive i min blog. Denne blog kommer til at fungere på samme måde som den mest succesrige blog jeg havde i FM10. Nogle vil måske kunne huske den, den gang bloggede jeg om Kjellerup IF. Hvis i ikke husker den, går det ud på at jeg skriver om hvordan det går for mig i spillet og om hver enkelt kamp. Altså ikke som manageren. Det bliver helt simpelt og uden de store grafiske ting i. Det eneste grafiske der vil være er topbanneret som i kan se i toppen. Det har NicklasJakobsen været så venlig og lave til mig. Her til sidst er der ikke rigtigt andet at sige end velkommen til min blog og jeg håber virkelig i alle vil følge med!


Information om spillet
Databasestørrelse: stor
Ligaer: Danmark (2. Division) England (npower 2) Frankrig (Ligue 2) Italien (Serie B) Skotland (3. Divison) Spanien (2. Division)



Trofæer
Rangers
Co-Operative Cup
Vinder: 2012, 2013

Clydesdale Bank Premier League
Vinder: 2013
Bronze: 2012

Scottish Cup
Vinder: 2012, 2013

Updates


Silkeborg IF - 23.06.2010 - 11.01.2012
Update 1
Update 2
Update 3
Update 4
Update 5
Update 6
Update 7
Update 8
Update 9
Update 10
Update 11
Update 12
Update 13
Update 14
Update 15
Update 16
Update 17
Update 18
Update 19
Update 20

Rangers FC - 11.01.2012 - X
Update 21
Update 22
Update 23
Update 24
Update 25
Update 26
Update 27
Update 28
Update 29
Update 30
Update 31
Update 32
Update 33
Update 34
« Seneste Redigering: 29 Dec 2010, 13:31 af TheX » Logged


Jyden
Gæst
 
Sv: Det rigtige Midtjylland
« Svar #1: 08 Nov 2010, 19:14 »

Jeg vil i hvert fald følge med, selvom det er om Silkeborg (:
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det rigtige Midtjylland
« Svar #2: 08 Nov 2010, 19:38 »

Fedt topbanner. Jeg skal nok følge med, hvis du holder niveauet Opstemt
Og så et ganske udmærket klubvalg Smiley
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det rigtige Midtjylland
« Svar #3: 09 Nov 2010, 00:19 »

Det rigtige Midtjylland
Taktikken
Silkeborg har en særdeles smal trup og jeg mener derfor den passer bedst til en klassisk 4-4-2 opstilling. I angrebet er der mange om pladsen. Rajko Lekic, Christian Holst, Jesper Bech og Henrik Tømrer Pedersen. Angrebet vil bestå af en avanceret angriber og en targetman. På midtbanen vil der klassisk nok være 2 wingers og 2 spillere centralt, hvor den ene er defensiv og den anden er på support. I forsvaret vil der være 2 wingbacks og selvfølgelig 2 centrale som er defensive. Dette kan være dumt da vi har et dårligere hold end de andre i ligaen, men har valgt at spille offensivt med mandsopdækning, så må vi se hvordan det går. Spillerindkøb har jeg ikke foretaget nogle af i nu, og jeg er heller ikke sikker på, at der kommer nogle. Vil kun købe en spiller, hvis den helt rigtige skulle komme op.

Venskabskampe
Forud for den nye sæson i superligaen, har jeg selvfølgelig spillet nogle venskabskampe. 4 styks er det blevet til og det ser meget fornuftig ud forud for sæsonstarten. Første modstander var 2. Divisions holdet, Aarhus Fremad. I den kamp viste vi rimelig hurtigt hvem det var der bestemte, da Christopher Poulsen bringer os i front efter 15 minutter. Kort før uret runder 30 minutter kan holdets færøske landsholdsspiller, Christian Holst fordoble føring til 0-2. Jesper Bech scorer 7 minutter senere vores sidste mål, da han header den i kassen til 0-3. Vi slapper lidt mere af i 2. Halvleg, hvilket også resultere i, at Kim Have kan reducere for hjemmeholdet. Dog bliver det ikke til mere og vi tager derfra med en tilfredsstillende 1-3 sejr.

Senere stod Næstved på programmet. Det var nok optaktens mest skuffende kamp da vi måtte gå derfra med et 1-1 resultat. Kaimar Saag bringer os ellers foran efter 2 minutter, men kort før pausen lykkedes det dog alligevel for Næstved at gøre det til 1-1. 2. Halvleg bliver småkedelig og det resultere derfor i en uafgjort.

Ugen efter stod turen så på Skive. Her viste vi for alvor, at vi var et hold der høre til i superligaen. De første 12 minutter går ellers kun en vej, og det var mod vores mål, men derefter fik vi et straffespark som Frank Hansen scorede på, hvilket betød at spillet kom over til os i stedet for. Dennis Flinta kan kort før halvleg gøre det til 0-2 og efter halvlegen gør Thorbjørn Holst Rasmussen det til slutresultatet 0-3.

Sidste kamp var mod Hobro. Her tog vi hjem fra Hobro stadion med en 0-4 sejr. Ørnskov header et frispark i kassen efter blot 4 minutter og blot 3 minutter senere fordobler Flinta stillingen og gør det til 0-2. I anden halvleg kan Kaimar Saag og Frank Hansen afgøre kampen til 0-4.

Logged


WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '1' Det rigtige Midtjylland
« Svar #4: 09 Nov 2010, 17:37 »

Det ægte midtjylland ! Smukkere kan det ikke siges. følger med.
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '1' Det rigtige Midtjylland
« Svar #5: 09 Nov 2010, 17:42 »

Læser i hvertfald med nu hvor det er om silkeborg
Logged

Manchester United just arrogant, not better

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '1' Det rigtige Midtjylland
« Svar #6: 09 Nov 2010, 18:15 »

Jeg læser med, skal lige se hvordan blogge bliver senere hen, men følger med i starten Wink! Du skriver godt, og man kan vidst ikke klage over dine resultater i venskabskampene, udover din uafgjort, men venskabskampene er der jo også for at man skal prøve noget af, så resultaterne de skal nok komme! Smiley.. Silkeborg er en spændende klub, så glæder mig til at se hvad resultater du kan få med dem! Peace
KIU! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' Det rigtige Midtjylland
« Svar #7: 09 Nov 2010, 18:19 »

Det rigtige Midtjylland


Sæsonstart
Sæsonen er skudt i gang og 5 kampe er blevet spillet. Det er blevet til 4 nederlag og en enkelt sejr. Synes det har været en lidt skuffende sæsonstart eftersom vi ligger under stregen. Det havde været acceptabel hvis vi fik uafgjort eller vandt over SønderjyskE, men sådan skulle det ikke gå for sig. Udover det synes jeg faktisk vi har gjort det okay trods de mange nederlag. Den eneste sejr vi fik var i første kamp, som var mod Brøndby, hvilket jo var et utroligt positivt resultat mod et indtil videre, skuffende Brøndby mandskab. Nederlagene er også kommet over stærke hold som OB og FCK, så efter min mening er det eneste der er decideret ringe kampen mod SønderjyskE, hvor vi slet ikke er skarpe nok.

Derudover har jeg rent faktisk valgt at lave et enkelt indkøb. Der er tale om 33 årige Martín Astudillo som kommer fra Argentina. Astduillo blev købt på fri transfer eftersom han har været uden klub i et år. Han har tidligere spillet for spanske Alvarez, hvor han faktisk næsten havde spillet hele sin karriere. Et billede af ham, kan du se nederst i updaten. Til sidst kan jeg lige sige, at der også er blevet trukket lod til pokalturneringens 2. Runde. Her har vi trukket en let modstander i form af Rosenhøj, så det skulle ikke blive noget problem at komme videre til 3. Runde af turneringen.


18.07.10 Silkeborg IF 2-1 Brøndby IF (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 4.856) (Superligaen)
Sæsonåbningen skulle spilles mod Brøndby. Det var en flot og solrig dag på Silkeborg stadion og selvom vi nok ikke regnede med mange chancer for at tage noget med hjem, så vinder vi faktisk kampen. På trods af det  så kan Jallow efter 40 minutter bringe Brøndby i front da Farnerud sender et fladt indlæg ind til ham. I 2. Halvleg ser det ud som om at Brøndby vil komme til at kontrollere da hele, men så laver Gislason straffespark på Flinta efter 51 minutter, da han holdte fast i hans trøje. Frank Hansen skyder straffesparket ind forbi en uheldig Tørnes som næsten fanger bolden. 10 minutter senere sker miraklet så. På trods af vi ikk har meget spil, så kan Jesper Mikkelsen sende et frispark ind i panden på Martin Ørnskov, og han header læderet ubesværet i kassen og sikrer Silkeborg en 2-1 føring! Resten af kampen foregik logisk nok i forsvarsposition og det lykkedes, måske lidt ufortjent, at slide sejren hjem. Virkelig god sæsonstart!

25.07.10 OB 3-1 Silkeborg IF (TRE-FOR Park) (Tilskuere: 9.302) (Superligaen)
Efter vi sejrede over Brøndby var forventningerne til kampen mod OB høje. Ligeledes var selvtilliden i top da holdet trådte ud på TRE-FOR Park i Odense. På trods af den gode selvtillid starter kampen ud med, at OB i de første 20 minutter lægger et solidt pres på os uden vi kommer til de store chancer. Første chance til os falder efter 27 minutter da Frank Hansen skyder et indlæg ind i hovedet på Svensson. Og mon ikke unge Svensson sikrer os en helt fantastisk føring på vores eneste chance i kampen. Kort efter halvleg ser det ud som om at vi er kommet skidt ud fra omklædningsrummet da Utaka kan bringe OB på 1-1. Efter 51 minutter blev det endnu værre da Christopher Poulsen fik sit andet gule kort og måtte gå tidligt i bad. Vi kommer aldrig rigtigt ovenpå igen og efter 77 knækker det hele helt da Thorbjørn Holst Rasmussen nedlægger en OB spiller i feltet og modtager direkte rødt kort for forseelsen. Chris Sørensen skyder straffesparket i kassen til 2-1 og så lignede det en umulig opgave. Det blev det ganske rigtigt også og Blot 3 minutter efter det gør Caca det til 3-0 for fynboerne, hvilket også blev kampens slutresultat.

31.07.10 Silkeborg IF 0-2 FC Midtjylland (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.144) (Superligaen)
Rivalerne fra Midtjylland kom på besøg og der gik ikke lang tid før der blev åbnet for målscoringen. Uheldigvis for os var det midtjydernes Danny Olsen der kan skyde den i kassen efter 10 minutter. Resten af første halvleg bølger meget frem og tilbage og det ville ikke være til at sige hvem der skulle score det næste mål. I anden halvleg laver vi til gengæld fejl på fejl, og den største kommer efter 83 minutter da Emil Farver laver straffespark. Kristian Bak Nielsen udnytter det og gør det sikkert til 0-2. Midtjylland sejrede, desværre for os, fortjent 0-2 i en kamp hvor vi var utroligt uskarpe i anden halvleg. 

08.08.10 FC København 2-0 Silkeborg IF (Parken) (Tilskuere: 24.090) (Superligaen)
Kampen mod FCK var ikke en kamp vi regnede med at tage det helt store med hjem fra og det starter da også rigtig skidt ud da Claudemir efter 7 minutter gør det til 1-0. Resten af halvlegen foregår som man kunne forvente. FCK ligger et massivt pres på os, dog formår vi også at skyde nogle gange, men afslutningerne er af meget lav kvalitet. I anden halvleg kommer vi faktisk mere med i kampen, dog er det stadigvæk FCK som er tættere på 2-0 end vi er på 1-1. Det giver også pote for dem efter 83 minutter da N´Doye header et hjørnespark ind som også bliver det sidste mål i kampen. Fortjent 2-0 sejr til FCK, men bestemt godkendt indsats mod de danske mestre..

16.08.10 Silkeborg IF 1-2 SønderjyskE (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 4.742) (Superligaen)
Kampen mod SønderjyskE var en kamp som vi meget gerne skulle vinde i kampen om at undgå nedrykning. Og det er også os der kommer bedst for start. Efter 33 minutter giver det pote og efter flot opspil kan Dennis Flinta sikre os en 1-0 føring som vi kan gå til pause med. vi går igen ned efter halvleg og Kort efter dommeren har fløjtet 2. Halvleg igen, misforstår Ørnskov og Jesper Mikkelsen, hvem af dem der skal cleare bolden og det ender med at Kucukovic ubesværet kan gøre det til 1-1. Efter det begynder vi utroligt nok at få overtaget og det ser ud til at vi er på vej til at score et mål. Men bedst som det går fremad, ender det med at Fabricius hugger et langskud i kassen og gør det ufortjent til 1-2 efter 77 minutter. kampen slutter 2-1 til SønderjyskE. Virkelig et skuffende, men samtidigt uheldigt resultat.



Stillingen

Martín Astudillo

« Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 19:23 af TheX » Logged


Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '2' Det rigtige Midtjylland
« Svar #8: 09 Nov 2010, 18:30 »

Du skal selvfølgelig ikke ligge oppe i toppen af ligaen, hvilket du heller ikke gør lige nu, men det er nu ikke den bedste start vil jeg sige Wink!
Men jeg må godt nok også sige at dit kampprogram har været RIGTIG hårdt her i starten, men hold som Sønderjyske skal der være sejr over, hvis du har ambtioner om at blive i den bedste danske række Wink!
KIU!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' Det rigtige Midtjylland
« Svar #9: 09 Nov 2010, 18:42 »

Tak for kommentarende allesammen Smiley

Lassenolesen: Ja, det har du nemlig ret i. Det er nok et af de hold jeg skal komme til at kæmpe med i sidste ende.
Logged


pl15
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '2' Det rigtige Midtjylland
« Svar #10: 09 Nov 2010, 19:22 »

"sende et frispark ind i panden på Thomas Ørnskov" mener du ikke Martin Ørnskov?
Logged

En klub i Danmark! der er kun en klub i Danmark! Der kun en klub i Danmark!! Klubben = SILKEBORG IF
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14275.msg395546#msg395546

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' Det rigtige Midtjylland
« Svar #11: 09 Nov 2010, 19:23 »

"sende et frispark ind i panden på Thomas Ørnskov" mener du ikke Martin Ørnskov?

Jo da. Tak for rettelsen Smiley
Logged


WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '2' Det rigtige Midtjylland
« Svar #12: 09 Nov 2010, 22:26 »

Har også gang i et save med heltene fra søholt. Et godt råd hvis du kommer i krise situationer.. Hold fast i dit koncept lige meget hvem modstanderen er de giver bonus i længden:)

Henrik Tømrer bomber!!
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' Det rigtige Midtjylland
« Svar #13: 09 Nov 2010, 23:45 »

Det rigtige Midtjylland


Rigtig god periode
Kampen I Ekstra Bladet cup mod Rosenhøj blev vundet 0-5 og det har så sandeligt givet holdet selvtillid. 6 spillerunde mod AC Horsens, som også var kampen før Rosenhøj kampen, blev til en lidt skuffende uafgjort affære. Efter Rosenhøj kampen forvandlede vi os nærmest. Vi sejrede 2-1 over Lyngby. Spillede uafgjort mod FC Nordsjælland og vandt over formstærke Randers! Det giver os en 7 plads, dog kun med 4 point ned til linjen. Fornuftigt nok vil jeg sige. Derudover er Rajko Lekic kommet tilbage efter den skade han fik i første venskabskamp i sæsonen. Skaden har holdt ham ude i adskillige måneder men han er blevet klar igen og kom ind efter 80 minutter af Nordsjælland kampen og efter pausen i Randers kampen. Han leverede en fin indsats taget i betragtning at han kommer tilbage fra en skade.

Efter sejren over Rosenhøj, skulle der trækkes lod til 3. Runde. Her trak vi 2. Divisions holdet Ballerup Skovlunde. Et hold som vi burde være i stand til at slå stort også så det er bestemt en kamp der bliver set frem til.


22.08.10 AC Horsens 1-1 Silkeborg IF (Casa Arena) (Tilskuere: 7.439) (Superligaen)
AC Horsens er et oprykkerhold, men det ser ikke ud til at skræmme dem. Efter 5 kampe ligger de nummer 5 i ligaen. 3 sejre og 2 uafgjorte, så det var bestemt ikke nogen let opgave der stod foran os. Jeg valgte at starte lidt mere defensivt end tidligere og det skulle vise sig at være en stor fejl. Efter blot 6 minutter kan Gilberto skyde bolden i mål til 1-0. Vi begynder at spille offensivt igen og ender da også med at komme på 1-1 kort før pausen. Det er Stenild i Horsens mål, som der laver et kæmpe drop. Emil Farver laver et langskud som han burde tage, men i stedet så ryger den ud af hænderne på ham og Jesper Bech kan prikke bolden ind. Efter pausen bølger kampen meget frem og tilbage, men der bliver ikke scoret mere selvom begge hold er tæt på.

25.08.10 Rosenhøj 0-5 Silkeborg IF (Avedøre Stadion) (Tilskuere: 308) (Ekstra Bladet Cup 2. Runde)
En kamp som vi skulle vinde stort, hvilket vi også gjorde. Vi fik læderet skudt i kassen 5 gange i kampen. Flinta var på banen med både den første scoring efter 13 minutter og den sidste scoring efter 77 minutter. Udover det vidste den unge Kaimar Saag også at han bliver en vigtig man i fremtiden, da han efter 70 minutter lavede et klassemål. En anden ung spiller, nemlig Martin Svensson, fik også vidst sit værd med et mål efter 57 minutter. Det sidste mål blev scoret af Martin Ørnskov. En flot pligt sejr som virkelig gav moralen et kæmpe boost op.

30.08.10 Silkeborg IF 2-1 Lyngby (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 3.686) (Superligaen)
Igen er det en rigtig vigtig kamp da Lyngby også er en af nedrykningsfavoritt erne. Vi starte også rigtig flot ud, vi har det meste af spillet og efter 16 minutter er det tæt på at give pote, men Emil Farver bliver dømt offside. En offside som de færreste kunne se og jeg heller ikke. Dog skal vi ikke dvæle ved særligt længe for 5 minutter senere bliver der begået et straffespark på Jesper Bech, hvilket bliver udnyttet af Christopher Poulsen. Vi har kontrollen og det fortsætter også i 2. Halvleg, men så sker det der ikke må ske efter 70 minutter. Jesper Mikkelsen laver straffespark, og Marc Møller scorer til 1-1! På trods af deres mål fortsætter vi med at presse på og efter 80 minutter kan Jesper Bech med en fantastisk solo præstation gøre det til 2-1 da han dribler op til flere spillere og skyder fra kanten af feltet. Vi vinder kampen fortjent 2-1. Det var en vigtig sejr, dog bekymrer det mig vi ikke scorede flere mål, for vi havde bestemt chancerne til det. 

12.09.10 FC Nordsjælland 1-1 Silkeborg IF (Farum Park) (Tilskuere: 3.501) (Superligaen)
En af de kampe hvor jeg har lidt svært ved at sige om vi vil vinde eller tabe i. Det endte så med noget helt tredje. Uafgjort blev resultatet i en rigtig god og spændene kamp. I starten af første halvleg er vi overhovedet ikke med og vi skaber ikke særligt meget. Og da vi endelig er ved at komme lidt med, så scorer Lawan på et indirekte frispark kort før pausen. I 2. Halvleg er vi stadigvæk med, og vi er tæt på at score flere gange. Til sidst lykkedes det os også da Christopher Poulsen skyder et straffespark i mål til et fair 1-1 resultat..

18.09.10 Silkeborg IF 2-1 Randers FC (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.674) (Superligaen)
Randers har overrasket indtil nu I sæsonen og ligger nummer 5. Men det skulle ikke skræmme os som kom til kampen med en god selvtillid. Vi starter godt nok kampen ud, med at være massivt presset, men så ud af ingenting efter 29 minutter kan Flinta hugge bolden ind og så er vi overraskende nok i front. Resten af halvlegen har vi faktisk en del gode chancer som vi ikke formår at udnytte. I 2. Halvleg overtager de rimeligt meget spillet igen, men det ender alligevel med at det er os der kommer yderligere foran efter 58 minutter da Martin Ørnskov hugger et langskud utroligt elegant ind i kassen. Randers fortsætter med at presse på og Movsisyan kan da også efter 69 minutter reducere for Randers, men de kommer aldrig tættere på selvom de er tæt på og vi vinder en ufortjent, men vigtig sejr.



Stillingen
« Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 23:49 af TheX » Logged


Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '3' Det rigtige Midtjylland
« Svar #14: 10 Nov 2010, 11:07 »

Så kom de hold sgu, hvor du også burde være med, og det har du også vist på resultaterne Peace!
Nu ligger du jo et meget sjovere sted, sæsonen er jo også lige gået igang, så du kan komme til at ligge i begge ender, men forsæt du bare sejrs stimen, det kunne være dejligt, haha! Wink Og endnu engang flot skrevet, og dejligt at "stillingen" kommer med hver gang, og jeg ELSKER virkelig dit topbanner, selv lavet??Smiley
KIU!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010