home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '34' Turen går til Skotland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: '34' Turen går til Skotland  (Læst 31160 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '31' Turen går til Skotland
« Svar #90: 19 Dec 2010, 19:31 »


Chokerende exit i EL
Skuffelse. Det er faktisk det eneste jeg reelt har lyst til at skrive om vores ene kamp mod Getafe i Europa League. Den første kamp som blev spillet i Spanien gik som jeg forventede. Det var 2 hold der så hinanden af, og det var derfor en chancefattig første halvleg. Det blev dog bedre efter pausen hvor vi trak det længste strå. Juan Valera kunne sikre os sejren efter 55 minutter. Jeg synes faktisk det var fortjent, og det kan så godt være jeg er lidt farvet når jeg siger det for det var en tæt kamp. Skuffelsen dukkede til gengæld op i returkampen på Ibrox Stadium. Næsten 49.000 havde taget plads på tribunen og jeg havde godt nok mest af alt lyst til at give dem alle sammen pengene igen for entreen. For jeg har da aldrig i mit liv oplevet noget så skuffende i min karriere. Moral startede med at bringe gæsterne i front efter 19 minutter. Det var ellers rimelig lige hvad angår chancer men det lavede ikke om på at det var dem der trak det længste strå denne gang. Blot 4, undskyld sproget, fucking minutter senere kunne Kouyate så bringe Getafe på 0-2 og dermed skulle vi scorer 2 basser for at redde kampen. Det var dog ikke noget som der på nogen måde skete. Efter pausen styrede Getafe det hele og de kunne lukke kampen allerede efter 54 minutter da Colunga gjorde det til 0-3. Det blev også kampens slutresultat for vi scorede ikke noget mål der bare kunne have reddet æren en smule. Det var grimt, rigtig grimt.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 17:46 af TheX » Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '32' Turen går til Skotland
« Svar #91: 24 Dec 2010, 13:54 »


Mesterskabet tæt på at være i hus
Med 6 sejre og 2 uafgjorte i de seneste 8 kampe er vi nu uhyre tæt på mesterskabet. Med 15 point tilbage og spille om og med 10 point ned til Celtic burde det på ingen måde gå galt. Vi har været inde i en meget god periode dog med få svingninger. Blandt andet spillede vi 2-2 med oprykkerne fra Dunfermline. Dunfermline har klaret sig over alt forventning i denne sæson og er med i mesterskabsgruppen da de indtager 6 pladsen i ligaen. Den 2 uafgjorte kamp fandt sted hjemme på Ibrox Stadium i Glasgow da vi tog imod Dundee United. Vi kom fortjent foran med 2 mål i første halvleg på 2 mål af Beattie og Scott Robertson blev udvist for Dundee midt i halvlegen på et direkte rødt kort. Dog lykkedes det alligevel Buaben at scorer 2 mål i kampens sidste 10 minutter og dermed sikrer Dundee et ufortjent point. På trods af det havde vi også en del storsejre. Motherwell er blevet slået med 4-1 og Hibernian med hele 5-1. De 2 seneste runder har også budt på storsejre. Først var det St. Johnstone der på deres egen hjemmebane blev slået med hele 5-1 i en kamp hvor John Fleck scorede ikke mindre end 4 ud af vores 5 mål. Virkelig en utrolig indsats af ham som også gav ham en fornem karakter på 9.9. I den seneste kamp mod Inverness var det så Beattie der
slog til og scorede 3 ud af 5 mål i en 5-1 sejr på hjemmebane. Beattie har været fantastisk indtil videre i denne sæson og er topscorer i ligaen med 19 mål. Det er 3 mere end Derek Riordan fra Hibernian som ligger nummer 2.

I den Skotske Cup skulle vi møde Hamilton. Hamilton var ikke regnet for at blive den store trussel for os og specielt ikke når vi havde fået hjemmebane fordelen. Kampen blev også en walkover for os. Webster header et hjørnespark ind allerede efter 3 minutter og derefter kom det nogenlunde af sig selv. James Beattie scorede 2 mål før vi kunne gå til halvleg med en 3-0 føring. Efter pausen får David Foley dog udlignet, men det betød ikke det helt store og Chadli scorede også et sidste mål for os til sidst i kampen. I semifinalen har vi trukket St. Johnstone. Og med den seneste 5-1 sejr taget i betragtning burde de ikke blive et problem heller.

I Co-operative Cup var vi kommet til finalen. Her stødte vi sammen med Motherwell. Motherwell kom faktisk i front efter 30 minutter da Webster laver et dumt selvmål. Det lavede dog ikke om på det helt store i kampens forløb og i 2. Halvleg kunne Fleck og Bougherra så sørge for at vi vandt kampen med 2-1, hvilket var ganske fortjent. Det er ikke en cup der betyder det helt store, men med sejren over Motherwell her i finalen, betyder det at vi har vundet den 2 gange i træk.

Stillingen
Logged


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '33' Turen går til Skotland
« Svar #92: 24 Dec 2010, 15:20 »

Rigtig god blog og flot grafisk.

du cruiser da bare mod det mesterskab Wink
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '33' Turen går til Skotland
« Svar #93: 24 Dec 2010, 15:29 »

Hold nu op en blog!!

Den fanger mig

KIU
Logged

smulle21
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: '33' Turen går til Skotland
« Svar #94: 24 Dec 2010, 20:54 »

Pisse god blog følger med Peace
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '33' Turen går til Skotland
« Svar #95: 26 Dec 2010, 03:21 »

Rigtig god blog og flot grafisk.

du cruiser da bare mod det mesterskab Wink
Hold nu op en blog!!

Den fanger mig

KIU
Pisse god blog følger med Peace

Tak for kommentaren alle tre Smiley Håber i alle vil blive ved med at følge med.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '33' Turen går til Skotland
« Svar #96: 29 Dec 2010, 13:29 »


Mesterskabet kørt sikkert i hus
Det blev som forventet ikke noget problem at sikre det skotske mesterskab. Vi slog alle, udover Hearts, med nogle gode og sikrer resultater. Første kamp var mod Dunfermline. Oprykkerne har gjort det ufatteligt godt i denne sæson og placerede sig på en solid 6. Plads da ligaen blev delt. Chancemæssigt var kampen meget lige men vi var bare en del skarpere og kunne derfor tage hjem med en 1-3 sejr. Derefter ventede Hibernian. Hibernian blev heller ikke det store problem og vi kunne sejre 4-1 mod dem på Ibrox Stadium. Chadli stod for 2 mål mens Jelavic og Valera nettede en gang hver. Midtvejs i kampene var det så ærkerivalerne fra Celtic vi skulle besøge på Celtic Park. Celtic kunne faktisk midt i første halvleg ufortjent bringe sig i front med 1-0. Dog bombede vi nærmest deres mål efter pausen og først efter 86 minutter gav det pote da indskiftede Jalevic gjorde det til 1-1 og gode gamle James Beattie i dommerens overtid sikrede 3 fortjente point! Efter Celtic kampen kom kampen mod Hearts som skulle vise sig at blive den eneste plet på de ellers mange flotte resultater. På trods af vi igennem hele kampen pressede dem så endte den altså 1-1. Begge mål blev scoret i 1 halvleg og selvom de ikke fik en eneste chance efter pausen, så lykkedes det heller ikke os at score. Sidste kamp var mod St. Johnstone. Denne kamp blev også vundet 4-1. Dette var også en meget lige kamp chancemæssigt, men det var altså os der var en del skarpere da vi nærmest scorede på alle chancer inden for målrammen. John Fleck stod blandt andet for 2 mål. Det betød at vi endte med  4 sejre og 1 uafgjort og vi blev derfor mestre med hele 94 point. 18 point mere end Celtic!

Den skotske cup finale er også blevet spillet og den vandt vi også da vi slog Falkirk 1-0. Falkirk har netop sikret sig oprykning til den bedste liga og jeg må sige at jeg tror på at de kan blive oppe hvis de spiller som de gjorde i denne finale. Det var ikke fordi de havde mange chancer men deres forsvar står utroligt godt og det var derfor dejligt at Beattie kort før pausen kunne sikre os målet som gjorde at vi vandt kampen 1-0. Det betyder at vi tog alle tre skotske pokaler i denne sæson!


David Weir, Kenny Miller og David Whittaker takker af
Det er de 3 spillere som ikke er at finde i klubben længere indtil videre. Weir har i en alder af 43 år valgt at lægge støvlerne på hylden. Weir har haft en gloværdig karriere og han har blandt andet spillet i Everton i mange år. Hos os har han været siden 06 og vi takker ham selvfølgelig for en lang og god tid i klubben. 33 årige Kenny Miller er ikke gået på pension, men vi har ikke kunnet få en ny aftale i stand og dermed forlader han klubben med det samme. Til sidst men ikke mindst har Whittaker forladt klubben. Whittaker havde ikke fået en ny kontrakt inden Januar og det valgte Tottenham at udnytte da de derfor kunne hente ham på en fri transfer. Det er første gang den 28 årige spiller skifter til en udenlandsk klub. Han startede sin karriere i Hibernian, hvorefter han skiftede til os i 2007. Nu har han så valgt at skrive kontrakt med Tottenham som giver ham 190.000 kr. om ugen i en 1 årig kontrakt.

Stillingen
Logged


Philips
Gæst
 
Sv: '34' Turen går til Skotland
« Svar #97: 04 Jan 2011, 18:52 »

kan godt lide denne her blog, men jeg det er irriterende at der skal gå så lang tid mellem updatsne
og så synes jeg du burde skifte til en klub med noget mere udfordring i det må være kedeligt i længden at være så suveræn

« Seneste Redigering: 04 Jan 2011, 18:54 af Philips » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '34' Turen går til Skotland
« Svar #98: 04 Jan 2011, 18:57 »

Det er jeg også selv irriteret over  Thumbs Up

Men den er bestemt ikke død. Har bare haft travlt her i julen og nytåret, og nu er jeg startet i skole igen hvilket altså også tager tid. Dog skal der nok komme mange flere updates  Smiley

Dette save er fortsat det eneste save jeg har haft i FM og det er stadig det eneste. Dog bruges der meget tid på at lærer Photoshop (Da jeg skal bruge Photoshop på skolen nærmest hele tiden) og på Prison Break, I sær Prison Break tager meget af min tid da jeg er rimelig hooked på serien lige pt.

Men som sagt er den ikke død, blot lidt inaktiv for tiden. Smiley
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '34' Turen går til Skotland
« Svar #99: 06 Jan 2011, 10:18 »

og så synes jeg du burde skifte til en klub med noget mere udfordring i det må være kedeligt i længden at være så suveræn

Fik ikke lige svaret på det der kan jeg se.
Jeg har blot været i klubben i 1½ år og da jeg kom til var klubben i dyb dyb krise. Jeg vendte det så til en tredjeplads og har derefter spillet en sæson færdig hvor jeg var suveræn i ligaen men røg ud til Getafe i Europa League allerede i runden efter gruppespillet, derfor mener jeg bestemt ikke jeg har opnået nok i klubben overhovedet. Målet må være at vinde Champions League. Om det så lykkedes inden jeg bliver træt af at prøve på det må tiden jo vise Smiley
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010