home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '34' Turen går til Skotland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: '34' Turen går til Skotland  (Læst 31155 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' Det rigtige Midtjylland
« Svar #15: 10 Nov 2010, 11:14 »

Så kom de hold sgu, hvor du også burde være med, og det har du også vist på resultaterne Peace!
Nu ligger du jo et meget sjovere sted, sæsonen er jo også lige gået igang, så du kan komme til at ligge i begge ender, men forsæt du bare sejrs stimen, det kunne være dejligt, haha! Wink Og endnu engang flot skrevet, og dejligt at "stillingen" kommer med hver gang, og jeg ELSKER virkelig dit topbanner, selv lavet??Smiley
KIU!

Takker igen for kommentaren Smiley

Ja det kan gå begge veje og det er det der er det spænende ved Superligaen.

Alt credit for mit topbanner skal gå til NicklasJakobsen Smiley Synes også det er virkelig flot.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' Det rigtige Midtjylland
« Svar #16: 10 Nov 2010, 20:45 »

Det rigtige Midtjylland


Ligaen er tæt
Pokalkampen mod Ballerup Skovlunde blev som forventet uden problemer klaret med en 4-0 sejr. Der er selvfølgelig også blevet trukket lod til Ekstra Bladet cup 4. Runde og her skal vi op mod Esbjerg. Det vil helt sikkert blive en tæt og spændene kamp på Blue Water Arena. I ligaen går det også ganske udmærket. Vi er nummer 7, men ligaen er rimelig tæt i bunden, så det kan hurtigt ændre sig, hvis alle resultaterne ikke flasker sig. Det har været 4 spændene ligakampe. Eller i hvert fald de 2 seneste. På Brøndby Stadion fik vi nogle tæsk og blev sendt hjem med et 4-1 nederlag. Mens vi på hjemmebane mod OB fik en spændene kamp at se med hele 9 mål i alt.

22.09.10 Ballerup Skovlunde 0-4 Silkeborg IF (Ballerup Idrætspark) (Tilskuere: 340) (Ekstra Bladet Cup 3. Runde)
Som forventet kom vi ikke i de store problemer mod Ballerup. Under hele kampen formår vi at holde et massivt pres på dem og det belønnes også med 4 scoringer. Dennis Flinta stod igen i dag for 2 scoringer. Den første falder efter 12 minutter og den anden efter 28 minutter. Derefter stod Jesper Bech for de 2 resterende scoringer som han scorede efter 23 minutter og kort før halvleg. 2. Halvleg foregår stille og roligt hvor vi bare kører sejren hjem. Ballerup fik ikke et eneste skud affyret.

26.09.10 Esbjerg FB 1-0 Silkeborg IF (Blue Water Arena) (Tilskuere: 7.742) (Superligaen)
Esbjerg ligger godt nok under nedrykningsstregen, men de var stadigvæk et hold jeg frygtede fordi jeg tror de er på vej tilbage. Og ganske rigtigt ser det ud til at de er det. Hele første halvleg forgår godt nok med chancer til begge hold, men det er uden tvivl Esbjerg der har de bedste. I anden halvleg kan Conboy så også bringe dem, en smule fortjent vil jeg sige, foran med 1-0 som også bliver slutresultatet. Vi kunne godt have scoret et mål, hvis vi var lidt mere skarpe, men de kunne så også have scoret en del flere, hvis de var meres skarpe.

03.10.10 Aab 0-0 Silkeborg IF (Energi Nord Arena) (Tilskuere: 11.635) (Superligaen)
Aab har klaret sig fantastisk i superligaen indtil videre og ligger nummer 1, så det var en stor opgave der stod foran os på Energi Nord Arena. Dog viser det sig under hele kampen at vi faktisk er utroligt godt med. Eller også var det Nordjyderne der var ligeså ringe som os, for målet blev kun ramt en gang fra hvert holds side af, så det var ikke meget modstand målmændene fik. En kedelig 0-0 kamp i Aalborg, som dog er rigtig vigtig for os. 

17.10.10 Brøndby IF 4-1 Silkeborg IF (Brøndby Stadion) (Tilskuere: 14.979) (Superligaen)
Vestegnen har fået en historisk dårlig start på sæsonen og ligger nummer 11. Derfor regnede jeg også med at tage sejren fra dem i dag, selvom de faktisk har fået 4 point i de 2 seneste kampe. Dog bliver muligheden for det forringet kraftigt da Jesper Mikkelsen bliver udvist. Og hold nu godt fast. Efter 13 sølle sekunder! Jeg har da aldrig i mit liv oplevet noget så hjernedødt! Resten af kampen blev et sandt mararidt. Jens Stryger Larsen laver et mål allerede efter 6 minutter og følger op på det med et mere 10 minutter senere. Efter 37 minutter gør Mike Jensen det til hele 3-0. I starten af 2. Halvleg bringer Lekic lidt håb ind i kampen da han scorede sit første sæsonmål. Dog lukker og slukker Jan Kristensen helt efter 57 minutter. Sikke en møgkamp..

24.10.10 Silkeborg IF 5-4 Odense BK (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 4.878) (Superligaen)
OB ligger nummer 3 og så derfor også ud til at blive en svær modstander at knække. Svære var det også, men hold da kæft en kamp. 9 mål blev der scoret og heldigvis stod vi for størstedelen. Det er faktisk OB der kommer i front efter 15 minutter da Gislason let kan sætte den forbi Heinze, da den urutinerede forsvarsspiller, Emil Farver stod helt forkert placeret. 3 minutter senere bliver skaden dog god igen, da vi får et straffespark, som jeg ikke rigtigt kunne se. Christopher Poulsen kan sikkert sætte den ind til 1-1. Efter 30 minutter skulle vi så have et straffespark til. Denne gang var det tydeligt at Christopher Poulsen blev hevet i trøjen. Poulsen tager selv sparket og gør det til 2-1. Så skal vi frem til 2. Halvleg hvor vi viser at vi også kan score uden et straffespark. Det er Jesper Bech der sætter den i kassen efter 58 minutter til 3-1. Det holder dog kun kort. 6 minutter senere kan Absalonsen reducere til 3-2. Det vil Rajko Lekic dog ikke være med til og 4 minutter efter det øger han føringen yderligere. Efter 75 minutter vælger Djemba Djemba så også, at han gerne vil score og reducere til 4-3. Vi er dog ikke færdige i nu, og vi er opsatte på at sikre os sejren, så Jesper Bech kan knalde den ind 1 minut inde i overtiden til 5-3. Sidste mål blev scoret 4 minutter inde i overtiden af Absalonsen og kampen endte dermed med hele 5-4.



Stillingen
« Seneste Redigering: 10 Nov 2010, 20:48 af TheX » Logged


Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '4' Det rigtige Midtjylland
« Svar #17: 10 Nov 2010, 20:59 »

Du fortsætter med at ligge midt i tabellen, men jeg synes godt nok du svinger i dine præstationer!! Smiley.. Fortsætter med at læse her, du fanger mig godt nok med den her blog! Opstemt
KIU! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Det rigtige Midtjylland
« Svar #18: 10 Nov 2010, 21:28 »

Du fortsætter med at ligge midt i tabellen, men jeg synes godt nok du svinger i dine præstationer!! Smiley.. Fortsætter med at læse her, du fanger mig godt nok med den her blog! Opstemt
KIU! Peace

Takker for kommentaren igen Lasse.

Glad for at du kan li den  Thumbs Up
Ja, det er lidt nogle svingene resultater, men udvisningen betød også meget i Brøndby kampen.
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Det rigtige Midtjylland
« Svar #19: 10 Nov 2010, 22:34 »

God update, TheX. Det kører jo godt i ligaen, måske lige lære dine spillere det med temperamentet Opstemt
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Det rigtige Midtjylland
« Svar #20: 10 Nov 2010, 23:09 »

God update, TheX. Det kører jo godt i ligaen, måske lige lære dine spillere det med temperamentet Opstemt

Tak for kommentaren IL!

Håber at jeg kan banke lidt fornuft ind i ham crazy
Logged


Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '4' Det rigtige Midtjylland
« Svar #21: 11 Nov 2010, 11:01 »

Takker for kommentaren igen Lasse.

Glad for at du kan li den  Thumbs Up
Ja, det er lidt nogle svingene resultater, men udvisningen betød også meget i Brøndby kampen.
Ja et rødt kort betyder meget, og som manager bliver man bare mega sur, hvis man nu fx har taget på det modsatte hold, og man så lige pludselig skal få en dum udvisning! Wink.. Det kan virkelig smide en sejr væk! Thumbs Up Men sådan er det jo at være manager engang imellem, medgang og modgang! Smiley
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Det rigtige Midtjylland
« Svar #22: 11 Nov 2010, 12:15 »

 
Det rigtige Midtjylland


6. Pladsen intakt
17 kampe er blevet spillet i denne sæsons superliga og vi holder stadig fast i 6. pladsen, dog med lidt op og nedture. Der er 2 kampe tilbage inden vinter pausen mod henholdsvis Lyngby og Nordsjælland. Med 2 sejre i dem kan vi skabe os en solid placering i ligaen. De 4 seneste superliga opgør har budt på mange sjove resultater. Hjemme mod FCK formåede vi at spille 2-2, mens vi i SønderjyskE fik nogle ordentlige tæsk. Mod AC Horsens, som har haft en fantastisk halvsæson, formåede vi at vinde 2-1, og vores vinder mål blev endda scoret med en mand i undertal. I pokalen måtte vi sige farvel, da vi blev sendt hjem fra Esbjerg med en ordentlig skideballe på hele 5-0!

27.10.10 Esbjerg FB 5-0 Silkeborg IF (Blue Water Arena) (Tilskuere: 6.462) (Ekstra Bladet Cup 4. Runde)
Selvtilliden fejlede såmænd ingenting, hvad der gik galt kan jeg ikke rigtigt svare på, men et svigende 5-0 nederlag og farvel til pokalturneringen vil kunne mærkes i lang tid. Vi er faktisk meget godt med i hele kampen og det er også først efter 38 minutter at det første mål falder. Det er et selvmål af Thomas Hansen der får det hele til at kollapse på ingen tid. Kort før halvleg når Tim Jansen nemlig også at gøre det til 2-0. Efter pausen scorer han igen, mens Jesper Lange står for de 2 sidste mål. Jeg håber virkelig vi kan rejse os hurtigt efter denne skuffelse.

30.10.10 FC Midtjylland 1-1 Silkeborg IF (MCH Arena) (Tilskuere: 7.144) (Superligaen)
Vi skulle have revanche for nederlaget i sidste derby kamp og det blev også til en god og spændene kamp på MCH Arena. Der bliver dog ikke scoret før efter 80 minutter da Henrik Tømrer Pedersen nærmest laver en flyvende hollænder og header os i front. Vi troede lykken var gjort men desværre kunne Mads Hvilsom udligne efter 88 minutter til 1-1 som også bliver slutresultat. Et fair resultat i en god kamp.

07.10.10 Silkeborg IF 2-2 FC København (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 6.888) (Superligaen)
Vi forventede ikke at, vi kunne stille det store op mod FCK, og det forventede de vel heller ikke. Men de skulle blive klogere. Mestrene kommer faktisk foran efter 40 minutter da Hjalte Nørregaard netter på flot opspil af NŽDoye. 2 minutter senere svare Flinta fortjent igen ved at skrue bolden ind næsten helt ude ved hjørnesparket! Det var nok en bold Wiland skulle have taget, men det gør det ikke mindre flot. Da 2 halvleg starter lægger vi ud med en stor portion selvtillid og det giver også pote efter 50 minutter, hvor Jesper Bech bringer os i front! Derefter ser det ud som om vi skulle nappe sejren fra FCK, men 6 minutter før slutfløjt scorer NŽDoye til 2-2. Selvom de udlignede var det uden tvivl en fantastisk præstation, som vi kan være meget glade for! 

14.11.10 SønderjyskE 3-1 Silkeborg IF (Haderslev Fodboldstadion) (Tilskuere: 3.212) (Superligaen)
Kampen mod SønderjyskE blev en ordentlig omgang grim fodbold fra vores side. Vi skaber intet overhovedet i første halvleg, men alligevel får vi et mål til 0-1 da Østli laver selvmål. Dog skaber vi stadigvæk intet, og efter 18 minutter kan Fabricius bringe SønderjyskE op på 1-1, hvilket var alt, alt for let da Jim Larsen ydede en alt for dårlig indsats i situationen. Senere er det Kucukovic der alt for let kan snige sig igennem forsvaret efter 35 minutter og bringe SønderjyskE i front. I anden halvleg begynder vi at komme med i kampen, men som det ser ud til at gå bedst laver indskiftede Thomas Bælum en kæmpe brøler. Han ville spiller bolden tilbage til Jim Larsen, men ender med at servere den for Fabricius som bringer SønderjyskE fortjent på 3-1. Kampen slutter utroligt skuffende med et ordentligt nederlag. .

21.11.10 Silkeborg IF 2-1 AC Horsens (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.548) (Superligaen)
AC Horsens ligger sensationelt nok nummer 3 i ligaen, så jeg forventede ikke nogen let kamp mod dem, og det skulle det bestemt heller ikke blive. I første halvleg er vi meget godt med og det er da også os der kan bringe os i front efter 35 minutter da Astudillo header den i nettet til 1-0. I 2 halvleg mister vi kontrollen fuldstændigt og vi har nærmest ikke en eneste chance i starten. Niels Lodberg ender da også med efter 65 minutter at udligne til 1-1. Derefter ville jeg bare gerne holde den uafgjorte, og det troede jeg ville blive sværere da indskiftede Peter Degn blev udvist efter 75 minutter for en grov tackling. Underligt nok var det faktisk os der tog kontrollen efter udvisningen og efter 90 minutter er det Christian Holst, som eller har været utrolig uskarp her i sæsonen, som kan bringe os til en fantastisk vigtig 2-1 sejr!



Stillingen
Logged


Jyden
Gæst
 
Sv: '5' Det rigtige Midtjylland
« Svar #23: 11 Nov 2010, 12:28 »

Du skriver godt Thex, og jeg følger klart med, også nogle flotte resultater (:
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Det rigtige Midtjylland
« Svar #24: 11 Nov 2010, 12:56 »

Du skriver godt Thex, og jeg følger klart med, også nogle flotte resultater (:

Tak skal du ha Smiley
Logged


Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '5' Det rigtige Midtjylland
« Svar #25: 11 Nov 2010, 12:58 »

Simpelt og overskueligt samt gode resultater  Smiley
vil da helt sikkert følge med
KIU! Thumbs Up
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Det rigtige Midtjylland
« Svar #26: 11 Nov 2010, 13:38 »

 
Det rigtige Midtjylland


Chokerende spillersalg!
Det endte med en skuffende afslutning hvor vi kun fik uafgjort mod Lyngby og tabte til FC Nordsjælland. Den uafgjorte mod Lyngby kan accepteres, men med FCNs form burde vi have vundet over dem, men vi var simpelthen for dårligt spillende. Udover det er der kommet noget af en nyhed. Silkeborgs boksspiller Rajko Lekic er blevet solgt! Han har været skadet op til flere gange, og har ikke rigtigt kunne komme ind i truppen, så jeg valgte simpelthen at sætte ham til salg til 9 millioner. Dog var der ingen der ville give så meget, og 3 klubber kom med et bud på 6,25 millioner, som svarer til hans værdi. Jeg accepterede de 2 bud fra Racing og Leicester men afviste buddet fra FCK, da jeg ikke ville sælge til en dansk klub. Lekic valgte Racing, og ser nu frem til at flytte til Spanien den 2 januar 2011. Salget var til dels fordi han spillede dårligt og var for meget skadet, men også fordi klubbens økonomi skrænter. Med et minus på 2 millioner kroner hjælper salget rigtigt godt på økonomien, og samtidigt sparer vi 130.000 kr. i løn om måneden.

29.11.10 Lyngby 1-1 Silkeborg IF (Lyngby Stadion) (Tilskuere: 2.743) (Superligaen)
Lyngby ligger lige under os i tabellen, så det var vigtigt at vi fik noget ud af opgøret og det gik da også nogenlunde okay. Christian Holst ser ud til at have fundet formen, for efter 18 minutter kunne han skyde bolden ind og bringe os i front. Derefter overtager Lyngby mere spillet og det er også dem der scorer efter 37 minutter da Patrick Mortensen sætter den i kassen. Resten af kampen er meget lige, men det er nu Lyngby der får de største chancer. Dog ender opgøret uden flere mål og vi kan tage hjem med vores 6. Plads i behold.

05.12.10 FC Nordsjælland 0-2 Silkeborg IF (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 4.408) (Superligaen)
Sidste kamp inden vinterpausen og min selvtillid fejlede intet. Nordsjælland burde let kunne besejres med deres dårlige form, men vi skulle blive klogere. Anders Due overrasker alt og alle med et mål efter kun 4 minutter og derefter virkede vi utroligt rystede resten af kampen. Vi har enkelte gode chancer i kampen, men udover det står den på FCN i næsten hele kampen. Til sidst lykkedes det også Lawan at lukke kampen til 2-0 efter 81 minutter.



Stillingen
« Seneste Redigering: 11 Nov 2010, 13:40 af TheX » Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' Det rigtige Midtjylland
« Svar #27: 11 Nov 2010, 23:43 »

 
Det rigtige Midtjylland


Vinterpausen
Vinterpausen er blevet brugt på lidt af hvert. Som skrevet tidligere blev Rajko Lekic solgt for en sum på 6,25 millioner kroner. Kort efter han var røget til Racing besluttede jeg mig for at jeg skulle have en venstreback mere da Christopher Poulsen nogle gange bliver nødt til at tage tjørnen på midtbanen når der er skader, og jeg synes ikke rigtigt unge Emil Farver er god nok til, hverken at stå dernede en hel kamp, men heller ikke i alle kampene, hvor der er brug for Poulsen på venstre midtbane. Derfor har jeg valgt at ansætte 26 årige Dennis Cagara på en fri transfer. Dennis har tidligere spillet for FC Nordsjælland og Hertha Berlin. Klubben han er opvokset i er Brøndby. Dennis skrev under på en 3 årig kontrakt med en løn på 52.500 kr. om måneden.

Der er selvfølgelig også blevet spillet venskabskampe. Her har vi mødt 4 modstandere. Først var vi på besøg i Vejle, hvor vi skulle spille mod Vejle Kammaraterne. Det var en let kamp, og de skabte ikke noget som helst mod os, så vi tog en let 4-0 sejr med hjem til Silkeborg. Derefter ventede Lolland Falster Alliancen på os på Lolland. Her vandt vi også overbevisende 4-0, dog gav de lidt mere modstand end Vejle Kammaraterne. Ugen efter det rejste vi op igennem mors og videre over til Thisted, hvor vi skulle spiller mod Thisted FC. Her var der lidt flere problemer og jeg var ikke imponeret over vores spil på trods af vi vandt 3-1. Det er altså ikke godt nok når de får en mand udvist efter 5 minutter og efter 65 minutter. Sidste venskabskampe før Superligaen brager i gang igen var mod AGF. Ærkerivalerne kom på besøg på et velbesøgt Silkeborg Stadion, hvor intet mindre end 5.329 tilskuere var samlet. Dog måtte de gå skuffet hjem igen, eftersom vi taber kampen efter 88 minutter da Nicolai Thorkildsen gjorde det til 0-1. Det var ikke rigtigt fortjent, men vi kunne jo bare have scoret på vores mange chancer. På trods af nederlaget mod AGF ser jeg frem til sæsonstarten. Første ligakamp i 2011 er mod Randers.


Dennis Cagara
« Seneste Redigering: 11 Nov 2010, 23:46 af TheX » Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' Det rigtige Midtjylland
« Svar #28: 12 Nov 2010, 22:47 »

 
Det rigtige Midtjylland


God start på foråret
Det har været nogle gode kampe vi har fået spillet her I starten af foråret. 24 kampe er nu spillet i ligaen og vi ligger nummer 5! Det er dog utroligt tæt, og der skal ikke mange kampe til, før du kan ende som nummer 10. Vi startede ellers lidt skidt ud da vi taber 2-1 til Randers, hvor vi først taber kampen i sidste minut. Men derefter har vi vundet 3 og spillet 1 kamp uafgjort! Mod Aalborg som spiller utroligt godt for tiden kunne vi utroligt nok tage alle 3 point i en sindssyg god kamp, hvor vi scorede begge vores mål til allersidst. Mod OB kunne vi tage en uafgjort med hjem, hvilket også er rigtigt flot. Esbjerg, som vi fik tæsk af i pokalen, vandt vi 1-0 over og rivalerne fra FCM vandt vi 4-3 over i en medrivende kamp.

06.03.11 Randers FC 2-1 Silkeborg IF (Essex Park) (Tilskuere: 6.503) (Superligaen)
1. Halvleg er kampen en tam affære på trods af, at der bliver scoret 2 mål. Vi starter med at bringe os foran 1-0 da Flinta sætter den ind på halvlegens eneste chance. Randers udligner så på deres eneste chancer efter 36 minutter da Bobbie Friberg da Cruz header bolden i mål. I 2. Halvleg har vi over taget spillet mere, og vi er en del tættere på at score til 2-1 end de er. Dog ender det hele i total fiasko da Jesper Mikkelsen efter 91 minutter begår straffespark. Straffesparket blev køligt sat ind af Morten Friis og dermed vandt kronjyderne kampen.


13.03.11 Silkeborg IF 1-0 Esbjerg FB (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 4.816) (Superligaen)
Efter pokalnederlaget på hele 5-0 mod selveste Esbjerg, var vi opsatte på at få revanche. Eller jeg var i hvert fald, men jeg er ikke så sikker på spillerne var. Vi havde ikke så meget som noget der mindede om en chance i første halvleg, mens Esbjerg flere gange var tæt på at bringe sig i front. I 2. Halvleg starter vi ligeledes ud, uden noget som helst. Det er først efter 75 minutter da Jesper Mikkelsen knalder et frispark på overlæggeren at der begynder at ske noget. Pludselig kom vi med i kampen og fik flere fine chancer. Dog lignede det stadigvæk en kedelig uafgjort, men så skete der noget utroligt 3 minutter inde i overtiden. Dennis Cagara tager et hjørnespark som flyver ind i panden på Christian Holst. Holst rammer overlæggeren og bolden ryger ned på baglåret af Fredrik Risp som scorer selvmål! Vigtig 1-0 sejr i en kamp, hvor vi nok burde have tabt. 

21.03.11 Silkeborg IF 2-1 Aab (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.012) (Superligaen)
Aab har klaret sig fantastisk i år og ligger nummer 2 lige efter FCK, så det var noget af en opgave vi var på. I første halvleg skabte vi ikke det store og allerede efter 14 minutter kunne Daniel Holm bringe Aab i front med 1-0. Efter pausen kom vi noget bedre med og fik nogle gode chancer. Men det var først efter 88 minutter at Dennis Flinta kunne gøre det til 1-1 da Jesper Mikkelsen sender et frispark ind i hovedet på ham. Og utroligt nok så lykkedes det os at vinde kampen, da Christian Holst scorer 2 minutter inde i dommerens overtid. En fantastisk god sejr, og vi kravler nu ligeså stille opad i tabellen..

04.04.11 Odense BK 2-2 Silkeborg IF (TRE-FOR Park) (Tilskuere: 8.978) (Superligaen)
Med en sejr over OB ville vi ende på en fjerdeplads i ligaen, så der var virkeligt noget at spille for. Vi matchede dem meget godt i hele kampen og 2-2 var også et fair resultat. OB bringer sig i front efter 13 minutter da Utaka skyder bolden i kassen. Derefter skal vi frem til 2. halvleg hvor Astudillo header os på 1-1 efter 55 minutter. Og blot 2 minutter senere kan Thorbjørn Holst Rasmussen bringe os i front da han header Jesper Mikkelsens frispark i kassen. Desværre kan Gislason efter 69 minutter scorer det sidste mål til 2-2.Vi kæmpede godt og vi har dermed taget 4 point for 2 af de hold i top 3! Vi må derfor tage til takke med en 8. Plads og blot 1 point skiller os fra 4. Pladsen!

09.04.11 Silkeborg IF 4-3 FC Midtjylland (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.878) (Superligaen)
Det blev noget af et drama som der udspillede sig på Silkeborg Stadion. 4-3 til os endte kampen men det var bestemt ikke en sejr vi kom sovende til. Vi startede ellers godt ud ved at komme foran 1-0 på mål af Christian Holst da der var spillet 12 minutter. 10 minutter senere bliver der begået straffespark på en af vores spillere. Det tager Frank Hansen og han gør det uden problemer til 2-0. FC Midtjylland er dog overhovedet ikke ude af kampen i nu, for kort før pausen kan Jonas Borring reducere til 2-1. I 2. Halvleg scorer Holst igen. 54 minutter er spillet da han hugger bolden flot i mål. Dog varede glæden kort for 2 minutter senere kunne Frank Kristensen gøre det til 3-2 da han scorede på en friløber. FCM udlignede efter 68 minutter da Albæk kan hugge et smukt langskud ind i fjerneste hjørne. Dog ender alting godt da vi får et straffespark mere efter 83 minutter. Igen får Frank Hansen lov til at vise, hvor farlig han er på straffespark og igen er han sikker og sikre os kampen.


Stillingen

« Seneste Redigering: 13 Nov 2010, 14:09 af TheX » Logged


Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '8' Det rigtige Midtjylland
« Svar #29: 12 Nov 2010, 22:50 »

Gode resultater du har fået, og hold kæft AAB og FCK er rykket fra i toppen?!:O Også er det en skuffelseaf Brøndby..
Men du ligger perfekt til du er silkeborg! KIU Peace!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010