home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 820 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 75260 gange)
PyRm8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #225: 12 Feb 2011, 21:57 »

Fin update! Synes du får de vigtigste ting med når du skriver om kampene og skriver generelt godt! :-)
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #226: 12 Feb 2011, 22:10 »

Rigtig god start, og også god update Wink også dejligt at Elmander allerede har scoret lidt mål Smiley
Tak for det, og ja det er dejligt med en Elmander der viser form fra starten af! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #227: 12 Feb 2011, 22:10 »

Fin update! Synes du får de vigtigste ting med når du skriver om kampene og skriver generelt godt! :-)
Tak for rosene, det er altid dejligt med noget ros, vil dog også gerne have noget jeg kan gøre bedre engang imellem! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #228: 12 Feb 2011, 22:29 »

Er der nogen der kan komme med noget kritik / noget der skal gøres bedre, så jeg også kan ændre lidt i min blog måske? Wink Synes altid det er positive kommentarer der kommer. Det er selvfølgelig ikke træls med positive kommentare, men vil gerne have lidt negative engang imellem! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Fernando
Gæst
 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #229: 13 Feb 2011, 22:58 »

Har læst din blog igennem igen Lasse og dne er særdeles god og fin grafik og håber du kan udrette noget stort i QPR. ;-)

KIU!
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #230: 13 Feb 2011, 23:01 »

Har læst din blog igennem igen Lasse og dne er særdeles god og fin grafik og håber du kan udrette noget stort i QPR. ;-)

KIU!
Tak for den flotte kommentar, og dejligt du har brugt tid på at læse den igennem! Wink..
Håber jeg kan holde interessen høj for dig!;)
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #231: 20 Feb 2011, 01:28 »

Er bloggen gået kold ?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #232: 20 Feb 2011, 20:35 »

Er bloggen gået kold ?
Desværre så ja! ;/.. Har ikke rigtig lysten for tiden, håber dog den kommer igen, så helt død er den ikke endnu! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #233: 24 Feb 2011, 21:25 »



Q.P.R viser Premier League kvaliteter
Der er stemning, rigtig god stemning da vi kom gående ind på Loftus Road, som er vores hjemmebane. Man kunne virkelig godt vænne sig til denne stemning man kan næste ikke forlade sådan et fyldt stadion igen når man først er, kommer herind. Der er dog ikke udsolgt i dag, men det føles sådan med denne stemning. Country kommer til byen i dag og jeg regner med endnu 3 point. Der gik 24 minutter før hele byen kunne høre det største jubelråb, da Jordan Spence lavede selvmål for gæsterne og sendte os i front med 1-0.

Første halvleg bød på rigtig flot fodbold, men desværre kun et mål for tilskuernes synsvinkel. De kan dog være glade for at vi spiller flot fodbold og hvis vi forsætter på denne måde hiver vi de 3 point hjem. Viser på det store ur på stadionet slog 67 minutter og lige på slaget blafrede netmaskerne endnu engang og der stod med store bogstaver ”GOOAAL” oppe på måltavlen, og endnu en jubel brød løs. Forsvarsklippen Matthew Connolly headede os foran med 2-0 og gjorde det svært for Coventry der nu har rigtig langt vej hjem. Det blev heller ikke til flere mål i dagens kamp, og dermed kunne spillerne og jeg lade os juble blandt de mange fans der er blevet efter kampen for at tilråbe os. Det er virkelig en rar følelse at have sådan nogle fans der virkelig bakker os op i tykt og tyndt, både i medgang og modgang, det er virkelig ægte fans.
 

Fratton Park hedder stadionet, og det er den gamle Premier League klub Portsmouths hjemmebane. I dag er det vores tur til at være på udebane overfor de mange andre fodboldfans, dog har vi 2.000 medrejsende fans med, som er klar til at støtte os i dagens kamp. De fik dog ikke mange mål for pengene og desværre måtte de gå lidt nedtrykte hjem, da Andy Reid scorede kampens eneste mål og gav hjemmeholdet de 3 point i denne 1-0 sejr til Portsmouth. Der er jo mange fans der går før tid bare fordi de spiller en dårlig kamp, men ikke vores fans, de er virkelig trofaste! Selvfølgelig spillede vi ikke fantastisk fodbold i dagens kamp, men det var heller ikke DÅRLIG fodbold, men der er nogle ting som vi må hjem og arbejde på.

Endnu en hjemmekamp står for døren, denne i gang imod et af de bedre hold, nemmerlig Nottm Forest. Fansene er klar, vi er klar, dommer fløjtet har lydt, hvad mere har man brug for i en sejr. 11 minutter spillet og endnu engang netter vi på dødbold efter et hovedstød fra Matthew Connolly som sender os foran 1-0 endnu engang. Fansene fyldte hele den ene ende af tribunen med et banner hvorpå der stod ” Lasse Olesen is already in our hearts”, det er virkelig noget der rør ved noget inde i en, og giver mere mod på at fortsætte livet som manager.

Første halvleg blev fløjtet af og anden halvleg i gang og der skulle gå lidt tid før der kom endnu et mål. Jamie Mackie hedder målscoren, som sendte os på 2-0 med 10 minutter igen. Efter slutfløjt råbte alle tilskuerne mit navn og ventede på jeg kom løbende og klappede ud til dem, hvorefter de klappede tilbage til mig. Endnu en rigtig god dag på grønsværen og jeg glæder mig allerede til næste aktion på den grønne bane.
 

Ligacup 2. runde
Ligacuppen står ikke højt over forventningerne i denne sæson, men jeg er ikke en manager der stiller med FULDT reserve hold i sådan nogle kampe, og selvfølgelig går jeg efter en sejr, men et nederlag kan da accepteres hvis det skal ende sådan. Det er ikke mange fans der er mødt om, men det havde jeg heller ikke forventet. 6240 fans er på stadionet i dag. Ashley Vicent sendte Hartlepool på vinderkurs efter 30 minutter med et rigtig flot langskud. Med 2 minutter tilbage sendte Hartlepool os tilbage i kampen, da Neil Austin lavede selvmål til stillingen 1-1, som også blev halvlegsstilling.

Anden halvleg blev fløjtet i gang, og denne halvleg blev Adel Taarabts halvleg. Han vælger at scorer to mål i anden halvleg og dermed både at blive kampens spiller og dobbelt målscorer. Han er en spiller der virkelig kommer til at dominere og blive en nøgle spiller i denne sæson og jeg håber jeg kan holde fast i ham nogle år frem endnu. Jeg tænker dog ikke på at forlænge med ham lige nu, da han er bundet til klubben 3 år endnu efter en forlængelse i starten af sæsonen, da jeg kom til klubben. Tilbage til kampen, vi er nu gået videre til 3 runde af Ligacuppen og jeg kan allerede nu sige at vi har trukket Fulham, som vi skal møde den 24.9.2013 på hjemmebane.


Ligastilling




Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Feb 2011, 16:50 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #234: 26 Feb 2011, 15:27 »

O.K. start du har fået i QPR Lasse. Jeg ved ikke om jeg er så fandens vild med dine handler, i hvert fald hvis du har ambitioner om oprykning. Jeg kan godt lide at du har købt nogle kendte, men du har vist brug for noget på længere sigt måske? Wink

Well, det er en super fin blog, og det er et spændende spring du har lavet til QPR.

Fortsæt Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #235: 26 Feb 2011, 16:32 »

O.K. start du har fået i QPR Lasse. Jeg ved ikke om jeg er så fandens vild med dine handler, i hvert fald hvis du har ambitioner om oprykning. Jeg kan godt lide at du har købt nogle kendte, men du har vist brug for noget på længere sigt måske? Wink

Well, det er en super fin blog, og det er et spændende spring du har lavet til QPR.

Fortsæt Thumbs Up
Tak for det, og jeg gik også efter lidt mere kendte spillere den her gang, da jeg synes det er lidt sjovere at skrive om dem engang imellem, men jeg går selvfølgelig efter den oprykning også regner jeg med lidt ekstra penge så jeg kan købe spillere til fremtiden! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #236: 15 Mar 2011, 11:44 »

Hej Fmfreaks!
Nu har min blog stået på pause i rigtig lang tid, og jeg er begyndt at lyste det lidt igen. Sså ville høre om der stadig ville være nogle læsere hvis nu jeg fik den startet igen ? Smiley..
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Philips
Gæst
 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #237: 15 Mar 2011, 11:54 »

Ja!!
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #238: 15 Mar 2011, 11:55 »

jeg vil i hvert fald læse med
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #239: 15 Mar 2011, 11:57 »

Ja!!
Lyder godt, så lyster jeg lidt mere at starte igen hvis man har læsere fra starten af! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010