home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  F.C. Internazionale Milano (Inter)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano (Inter)  (Læst 15268 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #15: 11 Dec 2010, 19:53 »

Føler også at tråden er gået lidt død, så vil lige komme med noget input fra mit nye Inter spil (det gik ikke så godt i mit gamle spil, da jeg købte for mange unge spillere og dyre spillere der alle ikke slog 100 % igennem):  Peace

Min 1 season foregik således at jeg vandt Serie A, Pokalturneringen, VM for klubhold, Super Cup og den italienske Super Cup. Jeg kom til champions league finalen hvor jeg tabte utrolige 6-4 til Real Madrid efter at have været foran 3-1 og 4-2. Ikke optimalt efter at have kommet så langt. Forlegen

Mine køb i første season var:
Sommer transfer: - Maxwell for 0 kr, hvilket jeg ikke kunne sige nej til.
Vinter transfer: - Yann M'Vila for 150m kr, som er en spiller jeg spår en stor fremtid.
                      - Dzeko for 67,5m kr, kunne ikke sige nej til sådan et tilbud (han gad ikke være i Wolsburg længere).
                      - I. Affellay for 0 kr, fik ham på fri transfer (kommer først til 2 season).

I slutningen af 1 season første sker der mest syrede jeg har prøvet længe: Real Madrid gad ikke at have C. Ronaldo længere, så han blev sat til salg for 315m kr. Det kunne jeg selvfølgelig ikke sige nej til, så jeg bød og han er nu fra 2 season af Inter spiller  Opstemt Det samme skete med M. Hamsik, og ham fik jeg for 92,5m kr.

Mit hold er fra 2 season nu:

Mm: J. Cesar
Fh: Maicon
Fc: Lucio
Fc: W. Samuel
Fv: D. Santon
Dmc: E. Cambiasso
Mc: W. Sneijder
Mc: T. Motta
Omc: C. Ronaldo
Ang: S. Eto'o
Ang: D. Milito

Uds: Materazzi, I. Cordoba, Maxwell, J. Zanetti, M. Mariga, Y. M'Vila, D. Stankovic, I. Affellay, M. Hamsik, Dzeko, M. Destro.

Jeg prøver at får lejet Coutinho og Criseteg ud da jeg ikke ser dem stærke nok til start 11'ern, men jeg vil heller ikke af med dem da de er store talenter.

De, nævneværdige, spillere der er blevet solgt indtil videre er: N. Rivas, Mancini, D. Suaso, S. Muntari, J. Biaiany, G. Pandev (lejet ud til Chelsea). Prøver også at få solgt C. Chivu.
« Seneste Redigering: 11 Dec 2010, 20:28 af hoeven » Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #16: 11 Dec 2010, 20:31 »

hahah for fedt med C.Ronaldo Opstemt
hvordan gør Dzeko det så, overvejer selv og købe ham? Smiley
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #17: 11 Dec 2010, 20:56 »

hahah for fedt med C.Ronaldo Opstemt
hvordan gør Dzeko det så, overvejer selv og købe ham? Smiley
Ja mega  Grin Men Dzeko, hmrf! Det går ikke godt, tror bare ikke han passer til min taktik. Har hørt fra mange andre at han skulle være en af de bedste, men han scorede kun 2 mål i 12 kampe den første halvseason han var i klubben. Arbejder stadig med at få ham til at spille godt  Tunge
Logged

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #18: 11 Dec 2010, 21:26 »

Hvad gav du for Cristiano Ronaldo? Og må jeg få et Screenshot af transfers Smiley
Logged

19. 5. 2012.

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #19: 11 Dec 2010, 21:37 »

Hvad gav du for Cristiano Ronaldo? Og må jeg få et Screenshot af transfers Smiley
Jeg gav som sagt 315m kr, øhm det med uploading er jeg ikke så ferm til?
Logged

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #20: 11 Dec 2010, 22:25 »

Hvis du har en bærbar gør da følgende;
Åbn paint.
Gå ind i FM.
Tryk fn+prt sc. (kan være du bliver nød til at gøre det et par gange)
Tryk på "Sæt ind" i Paint.
Gå ind på Imageshack.us
Upload det derinde.
View full size.
Tag linket og post herinde.
Markér linket og tryk på den med billede her på FmF.
Logged

19. 5. 2012.

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #21: 12 Dec 2010, 14:12 »

Hvis du har en bærbar gør da følgende;
Åbn paint.
Gå ind i FM.
Tryk fn+prt sc. (kan være du bliver nød til at gøre det et par gange)
Tryk på "Sæt ind" i Paint.
Gå ind på Imageshack.us
Upload det derinde.
View full size.
Tag linket og post herinde.
Markér linket og tryk på den med billede her på FmF.
Jeg prøvede det med print screen, og så tog den bare et billede af sådan som skrivebordet så ud. Ikke af det jeg havde åbnet i fm..?  Ubeslutsom Forstår jeg ikke?
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #22: 12 Dec 2010, 14:17 »

Det har jeg også prøvet det med prt scr. Det du skal er bare at oprette en mappe inde i FM i dine dokumenter der hedder screenshot (Hvis den ikke allerede er der). Så går du ind i FM, finder det billede du vil have og trykker: ALT F9
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #23: 12 Dec 2010, 14:47 »

Det har jeg også prøvet det med prt scr. Det du skal er bare at oprette en mappe inde i FM i dine dokumenter der hedder screenshot (Hvis den ikke allerede er der). Så går du ind i FM, finder det billede du vil have og trykker: ALT F9
Okay super! Hvordan indsætter man så billedet?
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #24: 12 Dec 2010, 14:48 »

Du kan uploade det på forskellige sider, jeg bruger http://imageshack.us/
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #25: 12 Dec 2010, 15:11 »


By hoeven1 at 2010-12-12
By hoeven1 at 2010-12-12[/img]
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #26: 12 Dec 2010, 15:14 »

Sådan! Grin
Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #27: 14 Dec 2010, 19:13 »

Efter jeg nu har fulgt Inter i mange år, er jeg i denne sæson blevet ufattelig sur og kede af det. Det har undret mig meget hvordan Rafael har ødelagt dette helt fantastiske hold(efter min mening skal lige siges). Jeg valgte så at tage udfordringen op, efter jeg havde færdig spillet mit Lyon save. Der valgte jeg så, at finde min gode stol frem og begynde at kigge Inter holdet igennem. Der var mange ting som fik mine øjne op som alderen, lønnen og så at de havde solgt/lejet mange af deres ungdomsspiller. jeg valgte nu at sætte mit projekt alder, lidt i bero. For det var jo trods alt et godt hold stadig, men der var så andre ting jeg ville røre ved og det blev lønnen, det var jo vildt hvad nogle af dem tjente. David Suazo tjente alt for meget, manden har aldrig vist de takter som han gjorder i Cagliari, tror de har glemt ham, med den løn han får (griner).  Der var så blevet skæret meget ned på lønnen, det førte så til min næste idé. Jeg ville gerne have at når der blev spillet kampe i Italien og Europa, skulle vi have bolden det meste af tiden. Det skal siges at jeg ikke ville spille samme taktik som Barcelona. Jeg ville gerne køre bolden rundt som de gør bare i en mere light udgave af Barcelona og ’’hov det er jo det man kalder Arsenal, så er jeg heldig at Coca Cola har lavet en ny som hedder Zero’’. Derfor kan man nu kalder mit Inter hold en Zero udgave af Barcelona og Arsenal. Jeg ville gerne skabe masser af chancer, men stadig holde den defensive del af holdet vælige. Det førte så frem til at jeg nu kunne investere i en angriber. Grunden til jeg valgte at købe en til fronten, var fordi det var der, der kom til at mangle en til min taktik. Nu ville jeg så til at få nogle unge Italiener op på første holdet, som var udviklet i ungdomsafdelingen og der lykkes det mig at finde én Italiener ved navn Felice Natalino, han er også blevet trukket op i virkeligheden. Dette bliver en af de ting i Inter jeg vil ligge meget vægt på, jeg vil søger for at der minimum kommer en ungdoms spiller på førsteholdet hver anden sæson. Det var nu lykkes at få nogle af mine punkter til at virke, nu mangler jeg kun alderen.
 
Punkter der skal opfyldes:
    •   Alderen:
         ikke opfyldt
    •   Lønnen:
         Nogenlunde opfyldt
    •   Spillere fra ungdomsafdelingen:
         opfyldt

Taktikken:
Så begyndte det svære, jeg ville gerne have bolden meget i egene rækker. Det blev så forsvaret der kom til at blive min første udfordring, de skulle stå kompakt, men stadig ikke være bange for at komme højt op på modstanderens banehalvdel, dette lykkes så efter lidt tid. Grunden til jeg kunne lade mig tillade at skubbe højt op, var at mine forsvare var temmelig hurtige. Der efter blev det så midtbanen der stod til skud, det skulle være folk, som både kunne fremad og bagud. Så det blev en midt med 3 midtbane centralt og en offensiv. Der blev der valgt Sneijder, de ting han kan fremad på en bane er der ikke mange andre klasse spiller der kan, derfor blev han det mest oplagte valg. Det var så lykkes mig at få en midtbane til at fungere helt fremragende, de kom langt frem på banen sammen med forsvarende. Nu var der kun dem tilbage som skulle lave målene, der ville jeg udnytte Eto’o hurtighed og Milito skraphed, og efter jeg nu har en Sneijder til at lægge boldene i dybden til en hurtig Eto’o blev der bare lavet mål på samlebånd. Jeg kunne så samtidig føre andre faser ind i spillet ved at sætte en Pandev på Sneijder plads, det gav en form for en 3 angriber, som også resulteret i mange chancer til mig. Det var også grunden til jeg købte en 3 angriber til holdet, for jeg mente ikke Pandev var god nok som ham fremme. Hele den taktik tog mig nogle dage og få sat sammen, så den kunne fungere, helt optimalt. En af mine venner prøvede den så af i sit Milan save, der gik det også super, det jeg specielt er glad for er, den måde forsvaret lukker af på, virkelig en fryd for øjet.

Indkøb:
Rossi – Han havde alt det jeg manglede en målfarlig herre og så han kunne spiller den 3 angriber.
Poli – Et midtbane talent fra en anden verden, han opfyldte alle mine krav for en midtbane på mit hold og så var han Italiener.
Galeano – en forsvars spiller som er ung har talentet og så kan man stadig bygge en masse på ham. 

Solgte:
Rivas
Suazo
Kerlon

Titler efter første sæson:
Serie A 2011
Super Cup (euro) 2010
Super Cup (Ita) 2010
Pokalturnering 2010
klub Wm 2010
 
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #28: 14 Dec 2010, 20:13 »

Det lyder rigtig fedt, kan du give et yderliger indblik i hvordan din taktik er skruet sammen?  Smiley
Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #29: 14 Dec 2010, 22:31 »

Jo da Smiley
altså meget kommer fra midtbanen, der er den delt lidt op, i en offensiv del og defensiv del. Så har jeg fået forsvaret til at lukke rigtig godt af, havde kun lukkede 9 mål ind, da jeg var nået til 30 spillerunde og vandt også mesterskabet der, så begyndte jeg og bruge alle de unge spiller, så endte med at lukke 17 ind. men forsvaret er bygget op, på den måde med at vi har to wingbacks, som går med frem af banen, ligesom Arsenal og Barcelona gør det, men der hvor fidusen ligger, er ved at min venstre wingback kun kommer frem til midten og en enkelt gang eller to hopper han helt op til baglinjen. De to midtstopper er hvor den ene er opbakker og den anden er stopper og det fungere rigtig godt. Midtbanen er bygget op hvor der ligger 3 centralt, hvor den ene er defensivt organiseret og den anden er ham som står uden for feltet og fungere som en playmaker i håndbold, hvor han så tager den anden med.  Undgår langskud, vil allerhelst have bolden spillet ind over stregen. Så er der min offensive midt, han laver den dybe stikning til den ene angriber, hvis modstanderen bliver fanget lidt oppe på banen, ellers går han med ind i feltet. De to angriber er sat op på den måde, at den ene som skal have stikningen dybden søger lidt ud på siden og den anden kommer ind til bagerste stolpe hvor han så enten laver mål eller ikke heh 
Men bruger ikke rigtig rolle og pligt, til så meget efter som jeg har lavet så mange individuelle indstillinger.
ellers ser det sådan her ud:     
Filosofi: Balanceret eller flydende – det afhænger lidt af hvilken modstander jeg møder.
startstrategi: Kontroller eller standard – går over til standard hvis jeg føre stort eller hvis jeg ikke rigtig får noget ud af kontroller.
Afleveringer: kort
kreativ frihed: Standard eller mere disciplineret – Disciplineret hvis jeg ikke rigtig kan få spillet til at hænge sammen.
skærm af: pres mere på. Så jeg kan presse dem til bage.
Tacklinger: Standard eller mere aggressivt – aggressivt hvis jeg ikke rigtig har boldbesiddelsen.
Markering: Zone – Undtagen midterforsvaret.
Indlæg: Hård – for har ikke høje spillere, så vil hellere have den fladt ind, hvis de endelig skulle lave et indlæg.
Bevægelsesfrihed: Mere frihed – igen hvis jeg går over til Disciplineret, gør jeg også sådan at bevægelsen kommer ned på standard.

Defensiv linje: 8 klik fra højre.
Bredde: 8 klik fra venstre.
tempo: 6 klik fra højre.
tidsspild: helt i bund i venstre.
Fokus på afl. Igennem midten.
kontra: ja. 
spil på offside: nej. 
Thumbs Up

Og er det begyndt at komme mål fra Dzeko? Smiley
« Seneste Redigering: 14 Dec 2010, 22:34 af RasmusA12 » Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010