home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  F.C. Internazionale Milano (Inter)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano (Inter)  (Læst 15226 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #45: 10 Mar 2011, 21:38 »

En ny opdatering betyder for mit vedkommende også et nyt save med Inter.

Jeg kan sige så meget omkring mit gamle save at, jeg ikke lige nåede at spille det helt færdigt. Mit forsøg med to offensive midtbanespillere fejlede desværre fælt, da Pjanic floppede fælt, angriberne ikke gad og score, og sneijder også spillede semi-dårligt i hans nye rolle. Dog spillede VdV væsentligt bedre end forventet. Sidst men ikke mindst spillede Veloso heller ikke op til forventning, og Kolarov spredte dårlig stemning grundet mangel på spilletid.

Nå, tilbage til det nye save. Jeg vil prøve den her gang at lege lidt med taktikken, uden dog at skride for meget væk fra mine taktik idealer. Noget der falder mig i øjnene omkring Inter midtbane, og her menes der specielt Stankovic, Cambiasso, Motta og Mariga, er at de alle er ret gode både defensivt og offensivt, samt de er meget udholdene og sidst at de har nogle ret gode langskud. Dette vil jeg i min nye taktik forsøge at udnytte. Derudover vil jeg forsøge at udnytte Maicon noget mere. Dette har fået mig til at forsøge mig med følgende opstilling.



Hvis vi starter med forsvaret så har jeg ligt Macon op på en angribende wingback rolle, hvorimod Chivu ligger på meget mere defensivt orienteret back rolle, dette er først og fremmest for at udnytte Maicons suveræne løb fra de dybere positioner, samt at Chivu ikke er ret god offensivt. Dette giver et hul bag ved Maicon, som Zanetti Skal fylde ud, fra midtbanen, af, hvor han forhåbentlig vil ligge sig ned omkring der hvor Macon burde ligge, hvis han er oppe i angrebet, og stadig være til rådighed under opspillet. Derudover har vi de to andre midtbanespillere som begge er felt til felt, dette er fordi jeg gerne vil udnytte deres udholdenhed, og mest af alt deres store forcer både defensivt og offensivt. Jeg har også grundet deres forcer i langskud, sat langskud til ofte under individuelle opstillinger.
På den offensive midtbane ligger Sneijder, han skal som altid fungere som boldfordeler, og skal gerne fodre angrebet. Derfor er han sat som Spilfordeler førstevalg, samt han har indlæg sat til ofte fra dyb, samt sat langskud til ofte, for at udnytte hans langskud.
Angrebet er som de plejer at være i mine taktikker, og det samme er holdindstillingerne Wink

Jeg har opsagt lejeaftalerne for Kharja og Nagatomo. Kharja fordi han ikke er den type spiller jeg vil bruge, Nagatome fordi at hvis jeg alligevel skal have en semi-dårlig reserve på den plads, så vil jeg hellere investere i Pasquale fra Udinese, da han tæller for egen avl.

Af indkøb er Pasquale allerede nævnt, derudover har jeg købt, Diego Renan og Zuculini, de skal begge agere backups for henholdsvis Maicon og Zanetti.

Dette giver et hold på 25 mand der ser således ud:

Målmænd:
Julio Cesar - 1. valg
Castelazzi - 2. valg
Orlandoni - 3. valg

Central Forsvar:
Lucio - 1. valg
Samuel - 1. valg
Rannochia - 2. valg
Cordoba - 3. valg (rotation)
Materazzi - 3. valg (rotation)

Venstre Back
Chivu - 1. valg
Pasquale - 2. valg

Højre Wing Back
Maicon - 1. valg
Renan 2. valg

Boldvindene Midt
Zanetti (kaptajn)
Zuculini

Felt til Felt midt
Cambiasso - 1. valg
Motta - 1. valg (rotation)
Stankovic - 1. valg (rotation)
Mariga - 2. valg

Playmaker
Sneijder - 1. valg
Coutinho - 2. valg

Angribere
Eto'o - 1. valg
Milito - 1. valg
Pazzini - 2. valg
Pandev - 2. valg
Suazo - 3. valg

Jeg syntes personligt at jeg har en udmærket trup, med en blanding af både unge talenter, erfarne spillere, stjernespillere og reserve spillere, der sagtens kan spille med der hvor det er sjovt.

Ris/Ros, kritik og ss anmodninger modtages gerne Smiley

kan også uploade taktikken hvis nogen er interesseret.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2011, 23:34 af rolighed99 » Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #46: 10 Mar 2011, 23:41 »

det ser ikke ud til at Zanetti dækker særlig godt af for Maicon, når han rusher op ad banen, tilgengæld bliver der scoret mange mål fra den side, og Maicon spiller fænominalt, samt at Zanetti stadig er godt med i opspillet.

Jeg har sporet mig frem til at Zanetti ligger sig foran og lidt til højre for den højre centerforsvar, i stedet for at ligge sig bag ved Maicon.

Nogen der har en ide til hvordan jeg kan få ham til det uden at han også ligger sig derude i det tidlige opspil hvor han gerne skal ligge midt i, samt i det defensive når maicon er kommet tilbage hvor han også gerne skal ligge sig midt i, dvs at han kun ligger sig ud i kanten bag maicon når han rusher op?
Logged




nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #47: 07 Maj 2011, 20:22 »

Der er et gammelt hold i 1. sæson må man sige!
Har i nogle gode råd til hvilke talenter der er specielt gode? (især en winger!)
Har lidt over 200 mio
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

martintermansen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #48: 27 Maj 2011, 22:05 »

Hey Opstemt
Vil høre om jeg er den eneste der har utroligt svært ved at fylde stadion ud?
Har i gennemsnit 63000 tilskuere pr. hjemmekamp, selvom der jo kan være 80000 Skuffet
Er der noget man kan gøre for at få flere tilskuere? Opstemt
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #49: 06 Jun 2011, 17:04 »

Hey Opstemt
Vil høre om jeg er den eneste der har utroligt svært ved at fylde stadion ud?
Har i gennemsnit 63000 tilskuere pr. hjemmekamp, selvom der jo kan være 80000 Skuffet
Er der noget man kan gøre for at få flere tilskuere? Opstemt
Desværre tager sådan noget tid, mange sæsoner (jeg har i hvert fald aldrig prøvet markante stigninger i tilskuertal), og en masse vundne trofæer. Men sørg altid for at det ene fanarrangement der er i løbet af sæsonen bliver en stor succes Peace
Logged

martintermansen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #50: 07 Jun 2011, 22:59 »

Desværre tager sådan noget tid, mange sæsoner (jeg har i hvert fald aldrig prøvet markante stigninger i tilskuertal), og en masse vundne trofæer. Men sørg altid for at det ene fanarrangement der er i løbet af sæsonen bliver en stor succes Peace

Tilskuerne kan i hvert fald ikke klage over manglende trofæer.. Opstemt
Men det fanarrangement du snakker om, hvad er det for noget? Er ret sikker på at jeg ikke har oplevet det? Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #51: 08 Jun 2011, 15:12 »

Tilskuerne kan i hvert fald ikke klage over manglende trofæer.. Opstemt
Men det fanarrangement du snakker om, hvad er det for noget? Er ret sikker på at jeg ikke har oplevet det? Smiley
Én kamp i løbet af sæsonen arrangerer din klubs fangruppe en dag for familier, børn og andre der måske ikke er så fodboldinteressered e, hvor billetpriserne bliver sat ned, og hvis det er en succesfuld kamp (mange mål og god fodbold) så bliver dine tilskuertal forhøjet i fremtiden. Ikke meget, men mere end hvis kampen bliver en fiasko (kedelig kamp uden mål, osv.)
« Seneste Redigering: 08 Jun 2011, 15:15 af hoeven » Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #52: 08 Jun 2011, 15:14 »

Man får besked om det en uge før kampen eller sådan noget Smiley
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #53: 21 Jun 2011, 01:16 »

Jeg har værret gået lidt tilbage til mit gamle save, da det mit forsøg failede lidt so here is an update.

Sæsonen der gik

Ikke overraskende genvandt jeg Serie A med 91 point. I champions League gik det næsten lige så godt. Her blev jeg slået ud i Semifinalen af Barcelona, som gik hen og vandt CL, jeg vandt ellers den første kamp 2-0, men blev så udraderet på Camp Nou med hele 4-0. I Coppa Italia, blev mit (reserve)hold slået ud i kvartfinalen til Palermo. Dog vandt jeg Super Cuppen over Jubentus Smiley Så det blev til to titler i sæson 2012/2013.

Den største skuffelser var helt klart Pjanic, og dernæst mit taktik valg. Efter en meget sløj sæson optakt med 7 ud af 9 venskabskampe, en vundet super Cup og ellers 2 uafgjorte en vundet kamp i serie a samt en tabt kamp i CL fik jeg hurtigt skiftet taktikken tilbage til den ganle. Hvilket gav pote, og pludselig begyndte jeg at spille godt.
Det betød dog at Coutinho fik en del kampe som angriber, og Pjanic, jaaa ham fik jeg aldrig til at fungere, og han blev da også sat af holdet efterhånden.

Omkring mine forventninger sidste sæson, well jeg vandt ikke CL, men jeg vadt da Serie A overbevisende. Den brede trup viste sig at være en god ide, da jeg også denne gang havde skades problemer.


Forventninger og løsninger
Den her gang vil jeg sgu vinde CL, så flere gode spillere ind! og eller vil jeg spiller i min all time favorit opstilling 4-1-2-1-2. Derudover vil jeg satse mere på ungdommen.

Transfers

Spillere ind:
Nigel De Jong - Han kunne fåes for 20 mio og acceptere en rotations rolle, såå hvorfor ikk?
Hulk - Han spillede de sidste par sæsoner i Real Madrid, men fil ikke meget spilletid, så han kunne fåes billigt til 150 mio.
Sunday Salami -  Ung regen og MEGET talentfuld målmand, halt tysker og halvt nigerianer, fik ham for kun  10 mio i Schalke.
Diverse ungdomsspillere - Jeg vil gerne satse noget mere på ungdommen, derfor har jeg brugt 140 mio på diverse unge talenter.

I alt brugt 320 mio - Budget på 500 mio Jeg har været totalt økonomisk ^^

Spillere ud:
Federico Fazio - Jeg brugte ham ikke, og han ville have 1. holds bold, så han røg til Genoa for 15 mio.
Viviano -  samme grund som Fazio, ha røg til Frankfurt for 38 mio.
Pjanic - Han have skuffet gevaldigt, så jeg tilbød ham til div. klubber for 250 mio, hvilket flere klubber hoppede på, dog ville de give mindre end de 250, men jeg fik da forhandlet det ned til 220 mio. Overraskende nok var det Espanyol der fik ham.
Diverse unge spillere - ud på en fri transfer

I alt indtjening 273 mio totaaaal økonomisk.

Budget tilbage
245 mio


Truppen

Målmænd
Julio Cesar - 1. valg, still going strong..
Sunday Salami - 2. valg, skal spilles ind til 1. valg i denne sæson
Ricardo - 3. valg

Central Forsvar
Ranocchia - 1. eneste førstevalg
Lucio - rotation med Galeano om 1-2. valg
Galeano - rotation med Lucio om 1-2. valg
Samuel - 3. valg

Wingback
Maicon - stadig 1. valg
Santon - 2. valg, overhaler formentlig snart Maicon
Coentrao - 1. valg vandt kampen over Kolarov
Kolarov - 2. valg, ligger og lurer, og er klar til at springe på hvis Coentrao skulle fejle

Defensiv midt
Cambiasso - 1. valg, nuværrende anfører, ligger på den defensive midt
Veloso - 1. valg ligger som felt til felt på den centrale midt
De Jong - 2. valg, backup for begge sammen med Palombo
Palombo -2. valg, backup for begge sammen med De Jong

Kreativ Midt
Montolivo - roterer lidt rundt sammen med Motta, som playmakeren på midten.
Motta - roterer lidt rundt sammen med Montolivo, som playmakeren på midten.

Offensiv midt
Sneijder - Stadig 1. valg, dog meget tæt forfulgt af Coutinho
Coutinho - 2. valg, bliver nok snart 1. valg
Van der Vaart - 3. valg, havde en pragtsæson sidste sæson, men må af taktiske grunde tage sig til takke som 3. valg, desværre.

Angreb
Hulk - 1. valg, og nok også den bedste angriber pt.
Eto'o - 1. valg, han får titlen af 1. valg sammen med Hulk.
Milito - 2. valg, "degraderet" grundet hans fremskredne alder
Destro - 2. valg, skulle gerne snart udvikle sig noget mere, ellers en udemærket backup der indtil videre ikke brokker sig, og endda af egen avl Smiley

??
Pandev - 1. valg, har ikke helt besluttet mig for hvad jeg vil bruge ham til endnu, men ha er da en dygtig spiller..

Honorable mentions on loan
Crisetig hos Genoa
Verratti hos Bologna
Dini hos Pro Patria, nyindkøbt 17 årig centralforsvar/højreback, og kæmpe talent (regen)
Tulli hos Hercules, måske noget af det bedste der er kommet ud af min fodboldskole, angriber (regen)
Kadlec hos Bologna, har endnu ikke bevist sig, desværre
Ianelli hos Bologna, Argentinsk/Italiensk talent, der gjorde ret godt for sin tidligere klubs u-hold og Argentinas U-hold, højreback (regen)
Stankovic hos Genoa, ville have 1. holds bold, hvilket han kunne få hos Genoa. Lejet med købsoption

« Seneste Redigering: 22 Jun 2011, 14:25 af rolighed99 » Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #54: 22 Jun 2011, 14:26 »

Taktik
Opstilling
4-1-2-1-2

Holdindstillinger
Filosofi - Flydende
Startstrategi - kontroller
Aflevering - kortere
Kreativ frihed - mere udfoldende
Skærme af - afvent mere
Tackling - standard
Markering - Standard
Indlæg - standard
Bevæg.frihed - mere frihed

avancerede indtillinger:
Kontraangreb sat til ja

Individuelle indstillinger:
FH/FV - Indlæg=ofte, Indlæg fra=baglinien - tvinger dem til at komme mere frem uden at ændre på mentaliteten
MC(felt til felt) Langskud=ofte, fordi mange af de andre også har et godt langskud, og De små hold pakker sig tit ned i feltet og så vil jeg gerne udnytte langskud.
OMC - Langskud=ofte, Indlæg=ofte - de har næsten alle nogle ret gode skud fra distancen, det vil jeg udnytte, plus at det skal være OMC og FH/FV der skal være assist magerne

Spillerroller
GK
Wingback(au) - Forsvar(d) - Forsvar(d) - Wingback(au)
Defensiv midt (s)
Avance. playmaker (s) -Felt til Felt(s)
Offensiv midt (s)
Skarpretter(a) - Avanceret Angriber(a)



Spørgsmål, SS eller lignende, sig til
Logged




r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #55: 22 Jun 2011, 14:30 »

Kunne godt tænke mig og se et par ss, af nogen af dine unge spillere? 15-18 år Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #56: 22 Jun 2011, 16:00 »

Alessandro Filippi
http://img838.imageshack.us/img838/9509/alessandrofilippiprofil.png
Fik prisen som Serie B's bedste ungdomsspiller, og var på det tidspunkt kun 16, og havde spillet 17 kampe for Siena, hvor han havde scoret 1 mål og lavet to assists. Der var stor kamp om ham, som jeg vandt. Indtil videre er han kun på del ejerskab, da de ikke ville acceptere en fuld transfer.

Dennis Lorenz
http://img863.imageshack.us/img863/7761/dennislorenzprofilegens.png
Tysk Talent anbefalet af mine spejdere, havde blandt andet spillet 22 kampe for 1860 München II med et snit på 7,65.

Giorgio Poggi
http://img21.imageshack.us/img21/116/giorgiopoggiprofilegens.png
Købt i min feeder klub Piacenza, og skulle være et kæmpe talent. Indtil videre er han del ejet. Nåede at få 14 kampe i Serie C1 for klubben med et snit på 7.26 .

Matteo Dini
http://img3.imageshack.us/img3/6126/matteodiniprofilegenska.png
Nyindkøbt fra Reggina, og udlejet til Pro Patria med det samme, da han skal have en masse bold i benene, og jeg mener han allerede som 17 årig er for god til u rækkerne. Glæder mig til at følge ham.

Mohamed Tej
http://img838.imageshack.us/img838/933/mohamedtejprofilegenska.png
Den nye Patrick Vieira, og ifølge min assistent, mit største talent. Han Har allerede som 16 årig, nogle rigtige gode stats. Han håber jeg bliver rigtig god.

Sergio Ianelli
http://img860.imageshack.us/img860/1948/sergioiannelliprofilege.png
kæmpe talent fra Argentina, og allerede fast man hos Bologna og Argentinas U-hold

Ivan Afougou
http://img824.imageshack.us/img824/2299/ivnafougouprofilegenska.png
Han er et stort fransk talent, mine spejdere fandt til mig.

Michael Eckhardt
http://img803.imageshack.us/img803/1369/michaeleckhardtprofileg.png
Han er et stort tysk takent, der ifølge mine spejdere skulle blive ret god. Der er dog en del områder han skal blive bedre først.

Sunday Salami
http://img808.imageshack.us/img808/4232/sundaysalamiprofilegens.png
Han er godt nok ikke u spiller, men derimod min 2. målmand i en alder af kun 20 år, nyindkøbt fra Schalke 04.

De 5+1
Fælles for disse 5+1 spillere er at de alle er angribere plus en offensiv midtbane, de alle kommer fra egne rækker, og de alle er ret store talenter, 3+1 af dem er pt lejet ud og 2 af dem spiller på mit u-hold.
http://img12.imageshack.us/img12/5361/fabiotulliprofilegenska.png - Fabio Tulli
http://img862.imageshack.us/img862/371/marcomasieriprofilegens.png - Marco Masieri
http://img821.imageshack.us/img821/8441/pasqualeaielloprofilege.png - Pasquale Aiello
http://img851.imageshack.us/img851/1545/sergiogrecoprofilegensk.png - Sergio Greco
http://img59.imageshack.us/img59/4323/marcotroianoprofilegens.png - Marco Troiano
+
http://img851.imageshack.us/img851/5095/marcopavoneprofilegensk.png - Marco Pavone
« Seneste Redigering: 22 Jun 2011, 16:16 af rolighed99 » Logged




jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #57: 07 Aug 2011, 14:26 »

Jeg er også starten med denne fantastiske klub.. Jeg startede et save med FCK, og efter en kvartdel af første sæson tilføjede, jeg en ny manager og blev derfor manager for inter. Da jeg overtog lå Juventus i spidsen med 5 point ned til andenpladsen (mig), de spillede utrolig godt hele sæsonen, og var en stor udfordring, ligeså var Roma. Det første jeg gerne ville ændre, var tendensen til de ældre spillere. Jeg har derfor fokuseret på at købe spillere der er udelukkende under 28, gerne en del under. Det har også resulteret i salg af klassespillere som Esteban Cambiasso, da City havde et godt bud og han var på vej op i årene.

Første sæson forløb fint for mig, vandt ligaen med 3 point over Juventus og Roma, andenplads i Champions Leauge. Jeg tabte i finalen til Barca 1-0, mener jeg vist. Jeg vandt også pokalturneringen og Italienske Super Cup. Alt i alt et vellykket år, da jeg lige skulle have fundet den rette taktik, og satser stærkt på at holdet kan vinde Champions Leauge her i anden sæson.

Jeg spillere en 4-2-4 (4 forsvarspillere, 2 centrale midtbanespiller, 2 offensive kanter og 2 angribere), og det første jeg ville forbedre i første sæson var kanterne. Jeg synes der manglede dygtige kanter utrolig meget, hvilket resulterede i at jeg købte Eden Hazard (160 mio.) og Alexis Sanchez (220 millioner), begge to blev en kæmpe succes og gav mit hold et frisk pust, og samtidigt er det jo unge spillere. Specielt Alexis er blomstret i anden sæson med 8 mål og 12 assist i 15 kampe.

Opsummering på transfervinduet i januar - 1. sæson:
Eden Hazard - 160.000.000 DKK
Alexis Sanchez - 220.000.000 DKK

Da 1. sæson var overstået, og transfervinduet åbnede, vidste jeg at jeg skulle forstærke mig, hvis min drøm om at vinde Champions Leauge skulle opfyldes. Jeg startede derfor ud med at forstærke den centrale midt med den unge Moussa Sissoko for 135 mio., den mand har været en evig succes for mig, i hvert et save! Derefter blev det til et salg af Andrea Ranocchia til Liverpool for 75 mio., jeg accepterede tilbuddet, da jeg allerede havde den perfekte afløser i tankerne.. Nemlig Mats Hummels, som blev købt for 260 mio. - en kæmpe succes i klubben allerede, ung og en dygtig forsvarsspiler!

.. Og så var der så en enkel spillere, som jeg længe havde tænkt på, at jeg ville forsøge at skrive kontrakt med - den fantastiske, Mesut Ozil, som jeg skulle ofre 370 mio. for, men han har været det hele værd, med blandt andet 4 mål mod Roma i en 5-0 sejr. Og i det, at jeg fik et ret godt bud på en aldrende herre (Cambiasso) fra Manchester City, accepterede jeg, da jeg allerede havde fået en Moussa Sissoko i hus, jeg fik 182 mio. for ham. Den sidste spiller, som jeg solgte var Giampaolo Pazzini, da jeg IKKE kunne få gang i ham, samtidigt med at Real Madrid ville give 150 mio. for ham. Det efterlod dig et hul i angrebet, som jeg dog fik en ung brasilianer til at udfylde - nemlig Hulk. Jeg købte ham for 147 mio., og han har været FANTASTISK! 15 mål i 15 kampe siger vist alt. Samtidigt fik jeg ophævede en del kontrakter med forskellige spillere, som jeg vurderede til at trække for meget i løn, David Suazo fx.

Opsummering på sommer transfervinduet - 2. sæson:
Moussa Sissoko - 135.000.000 DKK
Mats Hummels - 260.000.000 DKK
Mesut Ozil - 370.000.000 DKK
Hulk - 147.000.000 DKK

Esteban Cambiasso - 182.500.000 DKK
Giampaolo Pazzini - 150.000.000 DKK
Andrea Ranocchia - 75.000.000 DKK
- Samt andre ikke nævnværdige


* Salg i kursiv

Jeg har indtil videre spillet 11 kampe af sæsonen, og jeg ligger a point med Juventus på førstepladsen. Jeg ligger på førstepladsen i min gruppe i Champions Leauge med 10 point efter 4 kampe, 3 point mere end Besiktas, 5 point mere end CSKA Moskva og 10 point mere end H. Tel-Aviv.

- Jeg vil med glæde ligge screens op, eller svare på spørgsmål mht. transfer og/eller taktik.
Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #58: 11 Aug 2011, 12:27 »

Jo da Smiley
http://www.megaupload.com/?d=B343UFWJ

Hvis i vil prøve den af, må i gerne skrive tilbage hvordan det går heh  Thumbs Up

Hey.
Ved godt det er OT, men jeg vil bare lige sige at din taktik skam også virker utrolig godt med Man City.
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #59: 03 Sep 2011, 03:48 »

Nu har jeg efterhånden spillet rigtig meget med Inter, alt i alt har jeg pt spillet 505 timer i FM11 og 816 i FM10, hvoraf langt størstedelen har været med Inter, så nu tænker jeg at jeg vil dele en del af min erfaring med jer, hvis der er nogen der her kort tid inden FM12's udgivelse har lyst til at starte ud med Inter.


Den gamle og tildels ubrugelige målmand Orlandoni, kan klart anbefales at beholde som 3. valg, da han tæller med som egen avl, hvilket klart er en mangelvare på holdet, derudover så brokker han sig ikke over manglende spilletid.
Man ejer fra starten en halv Viviano, som efter nogle år udvikler sig til en rigtig god spiller, han ønsker dog regelmæssig spilletid, og kan derfor med fordel lejes ud til enten Chievo eller Genoa i et par sæsoner, som man fra start har som rugekasse klubber.

Mangler man pludselig en ok centralforsvars backup har man en halv Andreolli man billigt kan købe fri i Chievo, han tæller endda også med som homegrown.
Maicon spiller helt klart bedst som wingback, han er hurtig og lige god i offensiven som defensiven, og så har han derudover nogle ret gode fysisk egenskaber.
Modsat ham, så spiller Chivubedst som back, mest af alt grundet hans enormt ringe naturlige form, så hvis han får en position som wingback, vil han gå død ret hurtigt, spiller man med 3 mands forsvar kan han med succes bruges som boldspillende forsvar.
Mangler man en god venstreback, kan Giovanni Pasquale fra Udinese anbefales, han brokker sig ikke over at være backup, er en ok spiller, kan købes for omkring 21 mio dkr og vigtigst af alt, han tæller som egen avl.
Santon er klart en spiller jeg syntes man skal holde fast i, han kan spille både venstre og højreback, udvikler sig til enten stam ellers bredde spiller, og vigtigst af alt, tæller som egen avl.

Zanetti kan bruges lige godt som enten boldvindene eller back/wingback, på trods af hans alder skal man ikke undervurdere ham, han spiller stadig rigtig godt i 1-2 sæsoner.
Cambiasso syntes jeg er bedst som enten boldvindene eller felt til felt midtbanespiller, jeg syntes ikke han er særlig god på den defensive midt på trods af at det ellers er hans primære position.
Motta og Stankovic syntes jeg er bedst som enten felt til felt eller som enten dybdeliggende eller avanceret playmaker sat til support.
Mariga er også en spiller man med fordel kan beholde, han udvikler sig ikke til en klasse spiller, men som en rigtig god og stabil spiller, man kan med fordel leje ham ud i starten hvis han er overflødig, og tilbyde ham en ny kontrakt, så man slipper for hans utroligt lave frikøbsklausul. Dog er han nogle hurtige og nemme penge hvis man mangler dette.
Crisetig er også en spiller der er værd at gemme på, han udvikler sig enten til en rigtig god starter, eller til en rigtig god breddespiller. Cambiasso har jeg haft stor succes med som tutor for ham i 1. sæson.

Sneijder spiller bedst på den offensive midt, som offensiv midt support, eller som avanceret playmaker support, han kan dog også bruges på den centrale midt, som playmaker. Jeg har haft rigtig stor succes med at sætte til "ofte at skyde langskud", under spillerindstruktion er samt "ofte at ligge indlæg fra en dyb position", dette har givet ham MOM prisen et utal af gange, samt flest assist i ligaen, primært ved flade indlæg fra dybden, og en anden plads som topscorer på holdet, udelukkende ved langskudsmål.
Det kan også anbefales at give Coutinho noget spilletid, da han i de fleste af mine saves udviklede sig til en klassespiller, og spiller man med fløje kan han med fordel omskoles til både højre og venstre side.

På trods af at han er en skod spiler IRL, har jeg faktisk haft stor succes med Pandev, enten på højrefløjen som inderste angriber, som dybdeliggende angriber, eller alternativt som playmaker på den offensive midt. Spiller man med kantspillere kan han med fordel omskoles til venstre kanten.
Milito syntes jeg spiller bedst som avanceret angriber, og næsten lige så godt som dybdeliggende angriber(angreb), problemet ligger i at Eto'o spiller sindsygt godt som skarpretter, og jeg har endnu ikke haft succes med Milito som avanceret samtidig med at Eto'o er Skarpretter, i de tilfælder har en af dem underpræsteret rigtig meget. Derfor er min erfaring at hvis man vil spille med to angribere, så skal Milito være dybdeliggende (angrib) og Eto'o skarpretter, og spiller man med 1 angriber, skal Milito være avanceret, og her kan man sende Eto'o ud på venstrekanten som inderste angriber, alternativt på højrekanten som kantspiller, men det har jeg endnu ikke prøvet.
Pazzini er en rigtig god backup spiller, han kan enten udfylde rollen som avanceret angriber eller skarpretter, han spiller dog ikke godt på hverken kanten eller som dybdeliggende, grundet hans ringe teknik.
Destro har jeg også haft gode erfaringer med at beholde. Det gode ved ham, det er at han kan spille stort set alle positioner i angrebet næsten lige godt, men han bliver aldrig en klasse spiller, men derimod en virkelig god breddespiller, plus han er af egen avl.


I den italienske liga er der ingen reserve liga, derfor er det vigtigt at få solgt eller lejet overskydende spillere, da de ellers godt kan skabe en ufattelig dårlig stemning på holdet, specielt hvis det er spillere der har værret i klubben i en del år, og har spillet meget, men nu er blevet for gamle. Det skal dog siges at loyale spillere såsom Zanetti, Cambiasso, Julio Cesar, Materazzi og Samuel ikke spreder dårlig stemning ved ikke at blive brugt når de bliver for gamle, men derimod vil sprede dårlig stemning hvis d bliver solgt. Et godt hint her er at tjecke deres fremtdsplaner, hvis der står "vil med glæde bruge resten af karrieren i klubben" så behøver man ikke at sælge dem, og har de samtidig et godt forhold til mange af de andre i klubben så spreder det dårlig stemning at sælge dem. Spillere som Eto'o, Motta eller Maicon derimod har jeg oplevet vil sprede dårlig stemning hvis de ikke får spilletid og ikke er blevet solgt.
En anden ting som manglen på en reserve liga også bevirker er talentudviklingen. Talenter som er blevet for gode til at spille på u-holdet, men for dårlige endnu til at spille på første holdet, eller hvis der ikke er plads til at de kan få spilletid på førsteholdet, vil man normalt bruge på reserve holdet, men det kan man jo som sagt ikke. Derimod bliver det opvejet ved at der er ufattelig mange gode rugekasseklubber, blandt andet Genoa og Chievo i serie a, til de der er gode nok til at spille der, og en 4 stykker i serie B, til de der er gode nok til det. Det kan ikke anbefales at leje talenter ud til klubber i lavere ligaer, da deres trænings forhold og kamp niveau som regel ikke er højt nok til at de kan udvikle sig. Man kan med fordel kigge lidt rundt i klubben og se hvilken der f eks mangler en målmand, eller central midt, for derefter at leje spillere ud til netop den position de mangler, da der på den måde er større chance for at de får spilletid, og dermed udvikler sig hurtigere. Samtidig er det en god ide at man forholdsvis tidligt i transfervinduet, lejer sine spillere ud, da der så er større chance for at klubberne ikke køber/lejer andre spillere til den position, samt at der så heller ikke kommer interesse fra andre store klubber, hvilket i få tilfælde kan få dine talenter til at blive utilpasset. En tredje fordel ved at leje ud til sine rugekasse klubber er at hvis du kan se at de ikke får spilletid, og de har "alvorligt mangel på kamptræning" så kan du til hver en tid kalde dem tilbage og smide ned på u-holdet, hvor de alligevel får en del mere ud af at værre end hos en klub der ikke bruger dem og har dårligere træningsforhold samt trænere end du har.

Rent taktisk, har jeg haft mest succes med at have en dyb forsvarslinie da ingen af cenralforsvars spillerne er decideret hurtige, og derfor vil en høj give et stort hul bag dem, og eftersom der er mange ret hurtige angribere i klubber der spiller med kontra angreb i serie a, kan det ikke anbefales.
Det er et meget kreativt hold, så det er en god ide at give dem en masse kreativ frihed, dog har jeg ikke haft succes med at give dem frie roller.
Mange af midtbanespillerne er også gode på langskudet, her kan specielt nævnes Sneijder, Stankovic, Mariga og Motta.

To Be Continued... med det taktiske, samt en lille smule personale relateret.
Logged




Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010