home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  F.C. Internazionale Milano (Inter)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano (Inter)  (Læst 15256 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #30: 15 Dec 2010, 08:40 »

RasmusA12

Har du lyst til at uploade din taktik?
Logged




RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #31: 15 Dec 2010, 16:13 »

Jo da Smiley
http://www.megaupload.com/?d=B343UFWJ

Hvis i vil prøve den af, må i gerne skrive tilbage hvordan det går heh  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Dec 2010, 16:16 af RasmusA12 » Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #32: 09 Jan 2011, 22:22 »

Jo da Smiley
http://www.megaupload.com/?d=B343UFWJ

Hvis i vil prøve den af, må i gerne skrive tilbage hvordan det går heh  Thumbs Up

Jeg har ikke lige brugt den endnu, men det kan være jeg gør det senere, men tak for upload Smiley
Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #33: 09 Jan 2011, 22:58 »

Jeg har først nu fået spillet 1, sæson igennem, det tog "lidt" længere end tid end forventet, men jeg har holdt en længere pause fra FM universet, dette grundet nogle bugs der gjorde at jeg mistede lysten til at spille, men her efter den nye patch og disse bugs er rettet er lysten tilbage.

Transfer perioden er overstået, og jeg står nu med et hold der ser således ud:

GK
Julio Cesar - førstevalg
Castelazzi - backup
Ricardo - fik ham på fri transfer, backup
Vivano - spiller hos Bologna, er delejet og fremtidens mand
 
FC
Walter Samuel - 1 valg
Lucio - 1. valg
Fazio - nyindkøb, var efter et udlån stadig til salg og fik ham billigt, backup
Cordoba - backup
Materazzi - backup
Ranocchia - udlejet tilbage til Genoa efter en rigtig god sæson hos mig, men han behøver spilletid, og det kan han få hos genoa
Galeano - Købt i vinter, også udlejet til Genoa af samme grunde som Ranocchia

WB
Maicon - 1. valg
Coentrao - nyindkøbt, Benfica ville gerne have maxwell, jeg ville gerne have ham, så vi byttede, de fik max plus en pose penge, jeg fik ham. Rotation med Kolarov
Kolarov - Nyindkøb, var sat til salg så jeg købte ham da, Rotatin med Coentrao
Santon - Backup

DM
Palombo - købt sidste sæson, gjorde det rigtig godt, 1. valg
Cambiasso - 1. valg
Zanetti - Backup
Stankovic - Backup
Crisetig - en fremtidens mand, der lige nu er på lån hos Padova, kan sikkert gøre sig gældende næste sæson

Kreativ midt
Motta - backup
Montolivio - nyindkøbt, Det gik rigtig dårligt for fiorentina i serie a, og han var utilfreds med tilstanden, så jeg bød ind og fik ham, 1. valg

offensiv midt
Coutinho - backup
Sneijder - 1. valg

Angreb
Pandev - backup
Eto'o - 1. valg
Milito - 1. valg
Kadlec - backup
Destro - tilbage fra lån, backup

Jeg har solgt følgende spillere af betydning:
Maxwell - bytte med Coentrao
Chivu - ville gerne have nye udfordringer, og jeg syntes ikke hans spilletype passer ind i mit system
Biabiany - Han passede heller ikke ind i mit system
Mariga- passede heller ikke


Taktikken

4-1-2-1-2
Filosofi - Flydende
Startstrategi - kontroller
Aflevering - kortere
Kreativ frihed - mere udfoldende
Skærme af - afvent mere
Tackling - standard
Markering - Standard
Indlæg - hårde indlæg
Bevæg.frihed - mere frihed

kontra angreb, sat til ja

få individuelle instrukser

GK
Wingback(au) - Forsvar(d) - Forsvar(d) - Wingback(au)
DM(s)
Boldvindende(s) - avance. playmaker (s)
Offensiv midt (s)
Skarpretter(a) - Dybdeliggende(a)

JC
Maicon - Lucio - Samuel Coentra/Kolarov
Cambiasso
Palombo - Montolivio
Sneijder
Eto'o - Milito

andet, spørg?
« Seneste Redigering: 09 Jan 2011, 23:17 af rolighed99 » Logged




sebman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #34: 10 Jan 2011, 12:46 »

Hvilke resultater fik du i den første sæson, med den taktik rolighed ?
Logged

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #35: 10 Jan 2011, 18:40 »

Hvilke resultater fik du i den første sæson, med den taktik rolighed ?

Jeg vandt Serie A, Klub VM, Ita Super Cup, Euro, Super Cup, 2 plads i CL og Cuppen
Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #36: 23 Jan 2011, 22:34 »

Sæsonen der gik

Så blev sæson 2011/2012 overstået og ikke overraskende vandt jeg Serie A, men jeg blev slået ud af Bari i pokalens kvartfinale, dog var det langt fra mit første hold der spillede, så helt skuffende var det ikke. Dog var det meget skuffende at jeg røg ud til Schalke i CL, og også denne her gang var det i kvartfinalen, de gik dog meget overraskende hen og vandt CL på straffespark, efter en 0-0 mod Barcelona.


Forventninger og løsninger

Den her sæson bliver jeg nødt til at vinde CL og har derfor forstærket mig rigtig meget og skaffet mig af med utrolig få spillere. Dette har jeg gjort fordi mit største problem sidste år var de utrolig mange skader, hos mange af mine stamspillere, så nu vil jeg stase med et meget bredt hold, så jeg ikke skal ud i at bruge U-spillere i start opstillingen.


Transfers

Spillere ind:
Viviano - købt sidste halvpart for 25 mio
Ranocchia, Galeano og Crisetig - tilbage fra lån, og klar til 1. holdet
Van der Vaart - Fik ham tilbudt til 38 mio da han var utilfreds.
Pjanic - planen var at købe Gourcuff, men ham havde jeg ikke råd til, så det blev Pjanic i stedet til 150 mio
Veloso - bredde forstærkning til midtbanen, da Cambiasso og Palombo begge er langtidsskadet, købt til 185 mio

I alt brugt 398 - Budget 400 mio

Spiller ud
Cordoba, Materazzi og Castelazzi - Kontrakt udløb
Diverse ubetydelige spillere - samlet indtjening på 9 mio

I alt indtjening 9 mio

Budget tilbage
10 mio


Truppen

Målmænd
Julio Cesar - 1. valg
Vivano - 2. valg - Han skal have nogle kampe i løbet af sæsonen, for at udvikle sig
Ricardo - 3. valg

Central Forsvar
Ranocchia -  1. vlag
Lucio - 1. valg
Galeano - 2. valg - ung og skal gerne have nogle kampe for udvikle sig
Walter Samuel - 2. valg - har haft utrolig mange skader hvilket har betydet at hans niveau er sænket betydeligt
Fazio - 3. valg - hans udvikling er gået list i stå, men han klager ikke over at være backup og er stadig udemærket

Wingback
Maicon - 1. valg
Coentrao -  Rotation med Kolarov, men hælder til at blive 1. valg
Kolarov -  Rotation med Coentrao, men hælder til at blive 2. valg
Santon - 2. valg

Defensiv Midt
Cambiasso - 1. valg - langtidsskadet
Palombo -  rotation med Veloso - langtidskadet
Veloso - rotation med Palombo
Crisetig - 2. valg - ung og skal udvikles en del
Zanetti - 3. valg - han er gammel og ikke særlig god mere, men han fortjener om nogen at blive på holdet til han stopper. FORZA CAPITANO, han er forresten stadig anfører på holdet
Stankovic - 3. valg, hans stats er faldet en del på det sidste, alderen kan mærkes

Kreativ Midt
Montolivio - 1. valg
Motta - 2. valg

Offensiv Midt
Sneijder - 1. valg
Pjanic - 1. valg
Van Der Vaart - 2. valg
Coutinho - 2. valg - skal have nogle kampe for at blive udviklet
Pandev - 3 valg - trak nitten til at blive 3. valg da VDV er bedre og coutinho skal udvikles

Angreb
Eto'o - rotation med Milito
Milito - rotation med Eto'o
Destro - 2. valg
Kadlec - På lån hos Bologna


Taktik

Som nogen af jeg nok kan se har jeg købt en del offensive midtbanespillere, og har kun 3 decideret angribere, da jeg vil vælge at bruge Pandev som OM i år. Dette er fordi jeg gerne vil prøve at spille en 4-3-2-1. Sidste sæson havde jeg ikke meget succes med at have en defensiv midtbanespiller, så jeg er gået tilbage til a spille med 3 midtbane spillere i stedet for to midtbanespillere og en defensiv midt banespillere. Derudover spiller jeg nu med to offensive midtbanespillere og en angriber, dette er primært fordi jeg ikke har prøvet det før, og jeg har planer om at ændre min taktik en smule hver sæson.

Taktikken er:
Opstilling
4-3-2-1 aka Christmas tree

Holdindstillinger
Filosofi - Flydende
Startstrategi - kontroller
Aflevering - kortere
Kreativ frihed - mere udfoldende
Skærme af - afvent mere
Tackling - standard
Markering - Standard
Indlæg - standard
Bevæg.frihed - standard

Ingen avanceret indstillinger

Individuelle indstillinger:
FH/FV - Indlæg=ofte, Indlæg fra=baglinien - tvinger dem til at komme mere frem uden at ændre på mentaliteten
OMC*2 - Langskud=ofte, Indlæg=ofte - de har næsten alle nogle ret gode skud fra distancen, det vil jeg udnytte, plus at det skal være dem og FH/FV der skal være assist magerne

Derudover intet ændret

Spillerroller
GK
Wingback(au) - Forsvar(d) - Forsvar(d) - Wingback(au)
Boldvindende(s) - avance. playmaker (s) - Boldvindende(s)
Offensiv midt (s) - Offensiv midt (s)
Avanceret Angriber(a)

Yderligere info om taktik
Jeg er gået over til at bruge en avanceret angriber, i stedet for hverken en skarpretter eller dybdeliggende, da en dybdeliggende ikke scorer så mange mål, og både Milito og Eto'o har tabt en del fart i løbet af året, og forventer det taber mere. Dette betyder også at jeg under holdindstillingerne har ændret indlæg fra hårde indlæg til standard. da angriberne skal til at bruge hovedstødet noget mere. Derudover syntes jeg ikke det kørte så godt med at give dem meget bevægelses frihed, dvs mange med en fri rolle, så derfor har jeg også sat det tilbage til standard.

Andet
Hvis i vil have et ss af nogle spillere eller i vil vide mere, så spørg endelig Smiley
Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #37: 23 Jan 2011, 23:30 »

Jeg vil forresten lige høre om jeg er den eneste der har det meget svært mod tyske hold, når jeg spiller med Inter?

Jeg har lige tabt en hjemmebane kamp mod Leverkusen i CL som jeg var storfavoritter til at vinde, derudover tabte jeg en træningskamp mod Wolfsburg. Sidste sæson blev jeg sendt hjem fra CL til Schalke over to kampe hvor jeg tabte den ene og stod den anden lige, sidst men ikke mindst voldte også Schalke mig problemer i gruppespillet i den første sæson.

For at det ikke skal være løgn så var det også de tyske hold jeg havde størst problemer med i mit spil med Inter i FM10. I det spil tabte jeg kun CL finalen to gange, og begge var mod tyske hold, kan dog ikke huske hvilke.
Logged




Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #38: 24 Jan 2011, 14:50 »

Et problem med Christmas Tree-formationen er tit (IRL) at den har store problemer mod dygtige, offensive backs der får alt for meget plads til at føre bolden frem. Hvis en midtbane så løber ud for at lukke kommer der huller centralt som folk med godt spark kan udnytte. Schalke har en Rafinha der kan være drabelig mod en formation som den (IRL). Har aldrig selv spillet med den, så jeg ved ikke om det er noget der også gælder i FM.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #39: 30 Jan 2011, 15:06 »

Nu kender vi alle godt det jose mourinho, skabte med Inter det var helt fantastisk. En kamp står stadig meget stærkt i min hukommelse og det var selvfølgelig de to kampe mod barcelona, ikke bare en god kamp (min mening) men også et bevis på hvor klog taktisk han var, mod den spanske modstand.
i den kamp spillede han 4-2-1-3, men han havde også en anden taktik at vælge en 4-3-1-2, som han tit brugte i sine hjemmekampe i serie A.
det som jeg lidt fisker efter er om der er nogle, som selv har prøvet at lave de samme formationer med Inter? Smiley. Eller andre hold.
for så ville jeg gerne høre lidt om det.
Vil selv igang med at prøve at lave disse to når den nye update kommer.

 
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #40: 30 Jan 2011, 15:28 »

Nu kender vi alle godt det jose mourinho, skabte med Inter det var helt fantastisk. En kamp står stadig meget stærkt i min hukommelse og det var selvfølgelig de to kampe mod barcelona, ikke bare en god kamp (min mening) men også et bevis på hvor klog taktisk han var, mod den spanske modstand.
i den kamp spillede han 4-2-1-3, men han havde også en anden taktik at vælge en 4-3-1-2, som han tit brugte i sine hjemmekampe i serie A.
det som jeg lidt fisker efter er om der er nogle, som selv har prøvet at lave de samme formationer med Inter? Smiley. Eller andre hold.
for så ville jeg gerne høre lidt om det.
Vil selv igang med at prøve at lave disse to når den nye update kommer.

 

Nu har jeg aldrig prøvet at spille med Inter, men min umiddelbare tanke er at spille med 2 deciderede Def midt? Her kunne den ene være ankermand og den anden kunne være dybdeliggende playmaker (alt afhængig af hvem du bruger) og så kunne du bruge fløje der var sat til angreb. Samtlige spillere i den bagerste kæde kunne passende være sat til forsvar. Ville ikke være kønt men effektivt = Jose Mourinho Opstemt!

Og mht Mourinho er jeg enig, den mand er et geni ud over ALLE grænser! selvom jeg hader Real Madrid så håber jeg han får succes med dem. I min optik er han verdens bedste manager! Ingen over eller under. Kun the Special One Opstemt!
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #41: 31 Jan 2011, 20:45 »

ja, han er virkelig en kanon god træner, holder heller ikke selv med Real, men håber også selv på han gør det godt der over, nu hvor Valencia ikke kan stille noget op Smiley
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #42: 13 Feb 2011, 18:02 »

Hvordan får i mest ud af følgende spillere: Sneijder, Cambiasso, Milito, Eto'o, T. Motta, D. Santon, Criseteg, Destro?

Hvis der er nogen herinde som har haft gode erfaringer med nogle af de her spillere, så skriv!  Smiley Instrukser, position, osv.  Thumbs Up
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #43: 16 Feb 2011, 19:58 »

Hvordan får i mest ud af følgende spillere: Sneijder, Cambiasso, Milito, Eto'o, T. Motta, D. Santon, Criseteg, Destro?

Hvis der er nogen herinde som har haft gode erfaringer med nogle af de her spillere, så skriv!  Smiley Instrukser, position, osv.  Thumbs Up

Sneijder har jeg haft stor succes med at bruge som avanceret playmaker(support) på den offensive midt, hvor jeg også sætter ham til at skyde udefra ofte samt ofte ligge indlæg fra dybden, under individuelle indstillinger. Derudover har jeg haft succes med ham hhvor han har spillet som offensiv midt(support) med samme individuelle indstillinger. Jeg syntes ikke han spiller godt hvis han er sat til angreb i begge.

Cambiasso har jeg haft succes med både som defensiv midt (support) og (forsvar), Boldvindene midt (support og (forsvar9 og sidst men ikke mindst som felt til felt midtbanespiller. Han er utrolig alsidig på midten og kan også bruges som dybdeliggende playmaker. Det er sjældent han overpræsterer, men til gengæld underpræsterer han aldrig, derfor er han en meget vigtig spiller.

Milito har jeg både haft succes med som Avanceret angriber(angrib) og som dybdeliggende angriber(angrib). Dette kommer dog an på hvordan du spiller. Spiller du med fløje vil jeg sætte ham som avanceret angriber(angrib), spiller han uden vil jeg sætte ham som dybdeliggende(angrib).
Eto'o, hvis han ligger sammen med milito, vil jeg sætte ham som enten Skarpretter(angrib), hvis milito spiller som dybdeliggende(angrib), eller som dybdeliggende(angrib) hvis milito spiller som avanceret(angrib)
Ligger Milito alene vil jeg sætte ham som avanceret(angrib) og hvis Eto'o ligger alene vil jeg sætte ham som Skarpretter(angrib).

Thiago Motta har jeg både haft succes med som Avanceret playmaker (support), dybdeliggende playmaker (support) og som felt til felt (support)

Santon syntes jeg spiller lige godt på højre og venstre backen, dog har jeg bedst succes med ham når han er sat til wingback.

Destro har jeg kun lidt erfaring med, og der slog han aldrig helt igennem. Brugte ham som dybdeliggende angriber (angreb) da han både kan score mål og har en god teknik

Crisetig er en defensivt orienteret midtbanespiller, og uden at have erfaring, vil jeg mene han kan spille de samme positioner som cambiasso, dog er han nok lidt mere defensivt orienteret.

Nu er det jo selvfølgelig ikke en facitliste men derimod blot mine betragtninger og erfaringer, og det hele kommer an på hvordan du spiller.

Logged




hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano (Inter)
« Svar #44: 16 Feb 2011, 23:46 »

Tusind tak for svaret, håber det hjælper  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010