|
ogasogas
|
|
Jeg er manager for African Warriors som spiller i sydafrikanske 1 division indland som er den anden elller tredjebedste sydafrikanske række
|
|
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
De tilbød mig 2.000€ så satte jeg den bare ned til 1€  Burde du IKKE kunne med den nyeste patch.. Har de rettet .. Spiller du med den nyeste patch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SørenA
Gæst
|
|
Weehee.. 4.plads med Fulham i første sæson, jeg er da over the moon  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tobias-Toft
|
|
 Moder Barca fik ikke et ben til jorden  Men de slap heldigt af sted med en uafgjot
|
|
|
|
|
|
- 96 -
|
|
|
|
|
kanok
|
|
Er 11 point foran Barca efter 17 kampe med Real Madrid!  Jeg har 47 point (15-2-0 +37 mål) og Barca har 36 point (11-3-3 +25 mål)  Topscorere er Higuain og Ronaldo med hver 13 stks. Nilmar har dog scoret 15  Men vandt kun årets målmand d. 1. januar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
Leviathan
|
|
må sige at mit manager spil har leveret en julegave har taget en treble "dog den lille af slagsen" har med mit wigan hold i 13/14 sæsonen nuppet liga cuppen,premier league og europa league, godt med penge i klubben og endelig at få den på europa kortet burde kunne tiltrække nogle sponsorer og spillere til klubben, alberto paloschi og vaclav kadlec har lavet 44 og 45 mål i det hele samlet.
og en god jul til alle her på fmfreaks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maarup88
|
|
Ligacup sejr og en 3. plads i PL, og dermed også direkte CL kval med Sunderland i 2. sæson.. Bent blev suveræn topscorer i klubben med 40 basser i 47 kampe, 31 i 38 kampe i ligaen. Det var desværre ikke helt nok til at blive liga topscorer, da Rooney for 2. år i træk lavede 34 kasser..
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Jeg glæder mig ufatteligt over:
- At jeg i 2015/16 er nået til 1/8-runden i CL med SønderjyskE og udspillede Inter i første kamp på hjemmebane, der dog endte 1-1 - At jeg har lejet min store midtbaneprofil ud i fire måneder til Steaua. Det er ganske vist en skidt nyhed, men jeg fik 20 millioner for det, plus yderligere 45 mio hvis de skriver under med ham. Det er mange penge. - Og så glæder jeg mig over, at jeg har klublegenden Simon Poulsen og Brian Nielsen til at overtage pladsen i hans fravær.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Jeg glæder mig ufatteligt over:
- At jeg i 2015/16 er nået til 1/8-runden i CL med SønderjyskE og udspillede Inter i første kamp på hjemmebane, der dog endte 1-1 - At jeg har lejet min store midtbaneprofil ud i fire måneder til Steaua. Det er ganske vist en skidt nyhed, men jeg fik 20 millioner for det, plus yderligere 45 mio hvis de skriver under med ham. Det er mange penge. - Og så glæder jeg mig over, at jeg har klublegenden Simon Poulsen og Brian Nielsen til at overtage pladsen i hans fravær.
Kan man få ss af truP 
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
fuck jeg er glad man. skal vær stiv i aften og nat man. århus is tha shit!
Hvordan har det relevans til FM? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AhmedHassan16
Gæst
|
|
Hvordan har det relevans til FM?  undskyld. troed det var i det hele taget. sletter mit indlæg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
undskyld. troed det var i det hele taget. sletter mit indlæg  Helt i orden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|