|
U-4-E
|
|
Glæder mig over at mit hold kun har lukket to mål ind i 15 kampe, og endda holdt nullet de sidste 12 kampe!  Er desuden ubesejret siden d. 1 januar.  Er nu oppe på intet mindre end 19 (!) kampe i træk uden at lukke mål ind. Senest med en 1-0 sejr på Stamford Bridge.
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlacher
|
|
 Er fint tilfreds med sæsonstarten af mine drenge 
|
|
|
|
Long Live Spurs!
|
|
|
|
AFC
|
|
 SÅ KAN DE FANDME LÆRE DET!
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
 Efter 5 nederlag i de sidste 7 kampe, er det jo et HELT FANTASTISK RESULTAT!
|
|
|
|
|
|
|
|
de stijl
|
|
Vandt Champions League med Palermo mod følgende modstandere. Phew:P
Leverkusen - 4-3 samlet Valencia 4-2 samlet Real Madrid 3-2 samlet Barcelona (finale) 3-2
Yeha!
|
|
|
|
|
|
|
|
sebbe
|
|
Vandt Champions League med Palermo mod følgende modstandere. Phew:P
Leverkusen - 4-3 samlet Valencia 4-2 samlet Real Madrid 3-2 samlet Barcelona (finale) 3-2
Yeha! Godt gået.  Hvilket år er du i?
|
|
|
|
|
|
|
|
de stijl
|
|
Tak! Det var i anden sæson.
Holdet var cirka således i finalen. Hernandez Albin Pastore Hamsik Nocerino M. Sissoko
Balzaretti Galeano Bovo Munoz Sirigu
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
HAZARD tager fuldstændig bukserne af Real Madrid i Champions League Finalen anno 2012/2013 !!  Efter en halv times spil står der 3-0. Tre mål af Hazard. Jeg spiller stadig med Lille, så lidt af en sensation han spiller i klubben endnu, hvilket bliver svært at holde næste sæson (  ) Men første sæson jeg er med i CL, og real har været usandsynligt skræmmende indtil nu, med sammenlagt 7-1 sejr over Man Utd i semifinalen :O Det bliver stort 
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Man kan kun elske det nye kontrakt system. Dejligt man kan få ens kontrakt ned på 1 € om ugen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hvordan er det overhovedet muligt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Hvordan er det overhovedet muligt?  De tilbød mig 2.000€ så satte jeg den bare ned til 1€ 
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
KONGE!  Så rykkede jeg sku op i den bedste liga i Østrig. Efter en katastrofal første sæson satte bestyrelsen en ultimatum på oprykning.  Yes FIRST VIENNA FC 1894!
|
|
|
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
|