home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1046 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 99932 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #405: 11 Mar 2011, 10:31 »

Mener også han er sat til det. Mens mine kanter er sat til at gå til baglinien men også trække ind i banen.
Men er dog ikke helt 100% sikker på at han er sat til at være avanceret, sidder faktisk og bliver lidt i tvivl nu - Må hjem og kigge på det  Ubeslutsom

Flere af de mål mine kanter har scoret kommer netop fra indlæg fra den modsatte kant så det skulle fungere efter planen Wink

Spiller selv med FC Midtjylland hvor jeg har Frank Kristensen på toppen, og der oplever jeg også mange mål fra kanterne hvor det er den modsatte kant der score ved bagerste stolpe. Men jeg er nu okay tilfreds med mine angribere da de også score de mål som man forventer, og så har jeg det altid bedst med at der er mange spillere der er om at score mine mål, så man ikke er afhængige af enkelte spillere..
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #406: 11 Mar 2011, 10:44 »

Spiller selv med FC Midtjylland hvor jeg har Frank Kristensen på toppen, og der oplever jeg også mange mål fra kanterne hvor det er den modsatte kant der score ved bagerste stolpe. Men jeg er nu okay tilfreds med mine angribere da de også score de mål som man forventer, og så har jeg det altid bedst med at der er mange spillere der er om at score mine mål, så man ikke er afhængige af enkelte spillere..

Helt enig.

Jeg vil også hellere have en trup hvor alle kan score mål fremfor kun en eller to.
Bevars det er da lækkert at man kan få en der scorer som han trækker vejret, men når han så af en eller anden grund er ude har man så også problemmer.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #407: 11 Mar 2011, 11:26 »

I mit Aab spil, har jeg rigtig gode erfaringer med at spille med en rimeligt komplet angibertype helt i front, som Deep-Lying Forward, med support indstilling. Jeg bilder mig ind, at det er en fornuftig indstilling, for at opnå samme effekt som den falske 9'er har i virkeligheden, og det ser også sådan ud. Bag ham har jeg så en offensiv midt (Jeg bruger Julio Baptista, og han passer perfekt i rollen, så en god stærk type er absolut ikke noget dårligt valg), i Trequartista rollen, og attack indstilling. Han er så flankeret af to inside forwards på kanterne, ligeledes med attack indstilling.

I den opstilling, er alle de 4 forreste ekstremt målfarlige, og man er ikke så sårbar overfor en skade eller to i startopstillingen.

Jeg ved ikke om Carrol kunne passe ind som sådan en falsk 9'er, men jeg kunne da forestille mig, at han ville gøre det fornuftigt.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #408: 11 Mar 2011, 13:07 »

I mit Aab spil, har jeg rigtig gode erfaringer med at spille med en rimeligt komplet angibertype helt i front, som Deep-Lying Forward, med support indstilling. Jeg bilder mig ind, at det er en fornuftig indstilling, for at opnå samme effekt som den falske 9'er har i virkeligheden, og det ser også sådan ud. Bag ham har jeg så en offensiv midt (Jeg bruger Julio Baptista, og han passer perfekt i rollen, så en god stærk type er absolut ikke noget dårligt valg), i Trequartista rollen, og attack indstilling. Han er så flankeret af to inside forwards på kanterne, ligeledes med attack indstilling.

I den opstilling, er alle de 4 forreste ekstremt målfarlige, og man er ikke så sårbar overfor en skade eller to i startopstillingen.

Jeg ved ikke om Carrol kunne passe ind som sådan en falsk 9'er, men jeg kunne da forestille mig, at han ville gøre det fornuftigt.

Det skal prøves helt sikkert.

Carroll SKAL fungere på holdet så alle muligheder er åbne Smiley
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #409: 13 Mar 2011, 17:51 »

Hvordan går det med jeres Liverpool saves? Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #410: 13 Mar 2011, 20:55 »

Hvordan går det med jeres Liverpool saves? Smiley

Efter 13 kampe, EL-PL-CC, er det sådan lidt op og ned.

Jeg har ikke tabt endnu, og min defensiv er ganske stærk, kun 3 mål imod mig.
Men offensivt halter det lidt. Jeg har masser af chancer men har lidt svært ved at få den puttet det sidste stykke ind over stregen. Det bliver dog bedre kamp for kamp synes jeg så er bestemt på rette vej Smiley
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #411: 14 Mar 2011, 14:12 »

Ligger nummer 3 i første sæson spillet 24 kampe
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #412: 16 Mar 2011, 12:18 »

Må indrømme at jeg for første gang i FM2011 historie er i en taktisk vildrede.

Jeg kan slet ikke få min offensiv til at køre. Defensivt har jeg ingen problemmer 5 mål imod mig efter 25 kampe er vel godkendt, men den anden vej er der kun scoret 33 mål.

Carroll har jeg store problemmer med, men nu laver han da i det mindste en del ass, fører den liste med 9 stk, men har så også kun scoret 5 mål.

Pt har jeg valgt den gode og gamle og sikre 4-4-2 men det betyder bla at Gerrard må ud på kanten og det er jeg overhovedet ikke vild eller tilfreds med.
Suarez er kommet helt i front og han og Carroll har fundet et godt sammenarbejde, lige bortset fra de skal bruge 117 chancer for at score mål.

Det skal nok lykkes mig på et eller andet tidspunkt at komme igang og finde den rette taktik, lige her og nu vil det bare slet ikke som jeg vil.

Enden på det hele bliver nok at jeg vil spille 3-2-3-2, altså med 2 offensive wing backs. Men må nok vente lidt endnu da jeg så skal have hentet et par nye spiller mens andre skal væk.

Og så elendigt er det så heller ikke, ligger trods alt nr 3 i PL, med en kamp i baghånden som gør at jeg kan komme a point med Chelsea helt i toppen hvis jeg vinder den, dog med en målscore der er 14 mål dårligere Wink
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #413: 16 Mar 2011, 12:36 »

Hmm, kan du fortælle lidt om problemet og dine indstillinger?

Eller ville du bare klage? Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #414: 16 Mar 2011, 12:43 »

Hmm, kan du fortælle lidt om problemet og dine indstillinger?

Eller ville du bare klage? Opstemt

Synes jo som sådan jeg kommer til en del chancer, har bare så forbandet svært ved at få bolden skubbet det sidste stykker over stregen.

Det har jeg prøvet før men aldrig over en så lang periode som nu. så når alt kommer til alt er det vel bare en slag frustration jeg skal af med eller en klage om du vil  Opstemt

Men synes jo så alligevel også det er lidt fedt for det er efterhånden rigtig lang tid siden at jeg har så store problemmer som nu.
Og lidt udfordring skader jo aldrig  Thumbs Up
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #415: 16 Mar 2011, 13:21 »

Høhø, jeg får helt lyst til at prøve kræfter med Liverpool, efter at have læst om dine taktiske problemer JKJ  Smiley

Nu fik patchen jo også ødelagt mit AaB save, så der skal jo nok findes en ny opgave, hvis ikke den 19. juni bug skal resultere i at FM11 bliver lagt endegyldigt på hylden. Og synes ikke rigtig jeg har lysten til at fordybe mig i noget LLM, så Liverpool kunne vel godt være en interessant udfordring. Om ikke for andet, så for at se om det virkelig kan passe, at det skulle være så svært at få en taktik til at fungere offensivt  Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #416: 16 Mar 2011, 20:15 »

Først AaB og nu Liverpool DNE?  Shockeret

Hvad dælen sker der for dig  Wink

Og hvad med Milan, prøver du aldrig dem? Synes jeg efterhånden har hørt omen masse klubber du har prøvet men aldrig dem  Huh

Men du får dig en udfordring i Liverpool, selvfølgelig alt efter hvad du satser på og med i klubben Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #417: 17 Mar 2011, 13:07 »

Først AaB og nu Liverpool DNE?  Shockeret

Hvad dælen sker der for dig  Wink

Og hvad med Milan, prøver du aldrig dem? Synes jeg efterhånden har hørt omen masse klubber du har prøvet men aldrig dem  Huh

Men du får dig en udfordring i Liverpool, selvfølgelig alt efter hvad du satser på og med i klubben Wink

Mit længste spil til dato (og også det første) var med Milan, men det ligger helt tilbage i CM2 Italia dagene omkring 96, så vidt jeg husker. Siden har jeg stort set ikke spillet med dem, fordi de er lidt for gode  Wink Det skal jo ikke være for nemt  Grin Ellers har det nok også lidt at sige, at jeg har det meget svært med at sætte legenderne af holdet. Jeg havde dog også et spil med dem for nogle år siden, hvor jeg med editoren smed næsten alle spillere på A-holdet (minus Maldini og Costacurta) til andre klubber, og rykkede klubben ned i den laveste række, og så forsøgte at spille dem op igen.

Jeg ved ikke rigtig hvad der går af mig, det næste bliver vel Roma  Smiley

Har fået startet et Liverpool spil op, men har stadig ikke nået mere end en enkelt venskabskamp mod Panatinaikos, som endte 3-3, men den kamp kunne ikke rigtig bruges til andet end at opbygge lidt form, spillerne var alt for langt fra kampform, og så er systemet naturligvis heller ikke spillet ind overhovedet. Satser på en 4-6-0 i stil med den jeg havde succes med i mit AaB spil. Ind til videre med Carroll som den falske 9'er, og Suarez på venstrekanten. Der skete dog væsentligt mere på venstrekanten, da jeg satte Jovanovic ind, men nu må vi se, om ikke der kommer gang i Suarez.
Logged

Madrid888
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #418: 17 Mar 2011, 18:27 »

Hej er i gang med Liverpool spil, men så er de det problem at jeg har købt nogen Afrikanse regens men de har ikke Arbejdestilladelse nogen  der kan hjælpe mig med det?? Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #419: 17 Mar 2011, 21:28 »

send dem til en belgisk klub på leje. der tager det dem kun to år at få belgisk statsborger skab
Logged

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010