home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 101771 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool
« Svar #435: 28 Mar 2011, 17:40 »

Mener det er blandet. Kan ikke lige huske det, og det er et stykke tid siden jeg rodede med taktikken Wink

Kører bare derud af hvis det går godt og det gør det jo pt.
Det er yderst sjældent jeg ændre i taktikken pga modstanderne. Liverpool er et hold der ikke bør eller skal frygte andre hold og det står jeg fast på!  Opstemt

Hvis jeg havde haft Bolton, Fulham, Blackburn eller i den stil havde jeg nok ændret taktik alt efter hvem jeg skulle møde men mener at Liverpool er for godt et hold til at man skal frygte andre.

Jeg overvejede også Suarez lige bagved Carroll, som iøvrigt efter at have haft 5 karentæne dage nu har brækket foden og er ude i 3-4 mdr! sikken en start i Liverpool Wink , men det virker ikke som om Suaraz er tilpas som hængende angriber/offensiv midt.
Så han fik en venstrefløj og det går som sagt meget godt Wink

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #436: 28 Mar 2011, 17:47 »

Har spillet ca. 2,5 sæson med Liverpool og det går over al forventing.

1.sæson blev spillet med det oprindelige hold. Eneste forstærkning var indkøbet af den unge venstrefløj Karim Ait Fana i vinterpausen. I ligaen startede jeg rigtigt godt ud og lå og kæmpede med om 1.pladsen indtil juletid, men så begyndte skaderne at ramme holdet og afløserne var bare ikke gode nok, så jeg røg hurtigt ud af mesterskabskampen.  Sur Derfor blev målet en top4-placering og dermed CL, men den missede jeg akkurat da jeg sluttede 3 point efter Man U på 4.pladsen. "Heldigvis" blev jeg ikke 4er, for så ville skuffelsen have været enorm, da jeg fandt ud af at Tottenham vandt CL og blev 6er i ligaen. Det betød nemlig at 4.pladsen også blot gav EL-deltagelse.  funny
Ligacuppen blev nedprioriteret, hvilket førte til et hurtigt exit. I FA-cuppen kom jeg heller ikke særligt langt. I EL gik det tilgengæld rigtigt godt, men desværre røg jeg ufortjent ud til Man City i semfinalen. Joe Hart stod to fantastiske kampe og dermed røg den sidste mulighed for en titel.   Græder

Der blev for alvor ryddet op på holdet efter 1.sæson. Konchesky, Kuyt, Poulsen, Maxi, Jovanovic m.fl. blev solgt og nye profiler blev hentet ind. Ivan Rakitic, Ibrahim Afellay og Eljiero Elia blev alle hentet til startopstillingen og desuden blev Roque Santa Cruz lejet som angrebsbackup.
I ligaen startede jeg igen godt. Torres og Gerrard var i forvejen umulige at holde, men med tilgangen af Elia og Afellay blev vores offensiv næsten umulig at stoppe. Liga cuppen blev igen smidt med vilje. Det samme kan siges om EL, hvor jeg røg ud mod Sampdoria i kvarten. Jeg var nemlig på det tidspunkt ca. 5 point foran i ligaen og satsede alt på denne. Men alligevel fik mit hold en formnedgang. Det betød at jeg blev elimineret i FA-cup semien mod Aston Villa, selvom jeg var en mand i overtal hele kampen. Agbolanhor udlignede i 93.min og jeg tabte så på straffe.  Skuffet
I ligaen var Man U ved at hente mig og et par runder før tid, skulle vi mødes i et afgørende opgør på Anfield. Hvis Man U vandt ville de gå forbi mig. De kommer foran efter en dødbold, men jeg får hurtigt udlignet og kampen ligner en 1-1er, men i 89 min scorer de igen efter en dødbold. Jeg satser derfor alt og i 93.minut får Torres sendt bolden i kassen til udligning.  Peace Den scoring gav mig momentummet i mesterskabskampen og da en halvskadet Torres redder os i en udekamp mod West Brom med to sene mål, så var mesterskabet så godt som hjemme. Herligt med sådan en kæmpe titel allerede i 2.sæson.

Transfervinduet op til 3.sæson handlede om at skabe bredde i truppen nu, hvor der stod CL på programmet. Ind blev hentet Nikola Kalinic og Phil Jones samt Nuri Sahin. Ud gik bl.a. Babel, Fabio Aurelio, Darby og Spearing.
Jeg startede med at få revanche mod Aston Villa ved at vinde Community Shield. I denne sæson har jeg valgt at satse fuldt på Liga Cuppen i år og skal snart møde Arsenal i finalen. På trods af en halvsvær CL-pulje med At.Madrid, PSV og PSG, sikrede jeg mig uden problemer videre deltagelse. I kampen om 1.pladsen mod Madrid, stillede jeg med reserver og tabte. Det betød dog ikke det store, da jeg træk et skadesplaget Juventus i 1.knockout runde. De blev slået 4-0 hjemme, så jeg tror den er hjemme Rullende Øjne
I FA cuppen skal jeg møde Arsenal hjemme i 5.runde, mens jeg i ligaen ligger 2 point efter Arsenal på 1.pladsen.

Jeg spiller en 4-3-3 med rimelig stor fokus på organisation.
På mål er Reina stadig det klare førstevalg, men har hentet Stekelenburg gratis for at have en kompetent backup. Manninger er en rutineret tredjemålmand.

Glen Johnson er sikker som højre back, mens Martin Kelly har vist sig ikke at have klassen til at være backup. Glen har desværre haft store skadesproblemer i år og på skift har Phil Jones, Carragher og Lucas dækket pladsen.
Insua er lige så sikker venstre back, men det unge talent Atila Turan har en lovende fremtid.
Midtpå er Agger sikker, men han skal have et par pauser en gang imellem for at undgå skader. Hans makker er en af de to unge klassespillere; Danny Wilson eller Phil Jones. Jones er kanon fysisk og i hovedspillet, mens Wilson, ligesom Agger, kan spille sig ud af mange situationer. Skrtel er fjerdevalg og får ikke mange minutter. Den unge spanier Muniesa kan forhåbentlig kæmpe med om en plads næste år.

Lucas er førstevalg som defensiv midt og spiller rigtigt mange kampe i løbet af en sæson. Hans afløsere kan være Raul Meireiles, Nuri Sahin og Phil Jones.
Gerrard er første mand på holdkortet som den mest offensive centrale midtbanespiller. Fysikken er dog ikke hvad den har været og Jonjo Shelvey får en del tid. Han forventes på sigt at overtage den plads.
Ved siden af Gerrard er der stor kamp om pladsen. Både Rakitic, Nuri Sahin, Meireles og Shelvey kan spille den plads og det er sjældent den samme, der spiller der to gange i træk.

På venstre wing er Elia rigtig god og kan desuden trække ind i banen og skyde. Ait Fana er en rigtig god reserve, mens den unge regen Posenato ser også giftig ud.
På højre side er Afellay førstevalg, med tilladelse til at bevæge sig frit og vandre ind i banen. Joe Cole er en fin reserve, men ofte skadet.
Som centralangriber er Torres stensikkert førstevalg og han er fantastisk. Shockeret Jeg har to forskellige slags reserver. N'Gog er lynhurtigt og rimelig skarp. Han har formået at spille sig til en plads som starter på landsholdet. hvis der istedet mangler fysisk styrke, sender jeg Kalinic i aktion.

« Seneste Redigering: 28 Mar 2011, 17:51 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #437: 02 Apr 2011, 09:07 »

Hej alle jer med et Liverpool save! Thumbs Up
Jeg døjer med at jeg af en eller anden grund kommer til at være 8-14 kampe efter mine rivaler, og det er ikke altid lige sjovt, når jeg hen imod slutningen af sæsonen har 3-4 lige kampe på en uge og så måske en Champions League kamp også..
Lige Pt. er jeg i April 2023, og jeg har spillet 30 kampe i ligaen og har 68point og befinder mig på 5 pladsen, og det lyder jo skuffende, men ikke når man tænker på at Chelsea som ligger nummer 1 har spiller 35 kampe og har 84 point. ticked off
Sådan har det været de sidste mange sæsoner, og det irriterer mig at mine spillere skal presses så meget fysiks imod slutningen af sæson. hvor der ligger de vigtige CHL kampe ticked off
Kan det evt. skyldes alle de mærkelige "low" engelske cups hvor jeg stort set aldrig vinder mindre end 10-0 ?Opstemt

Håber i kan hjælpe mig  Peace

bøvle
Manager

« Svar #438: 02 Apr 2011, 13:59 »

Heej guys

Jeg spiller pt med denne opstilling, hvis ellers skaderne og karantænerne tillader det:

Jeg synes dog ikke jeg får ret meget ud af Suarez:

Jeg bruger ham som inderste angriber, men døjer generelt med at score mål. Hans statistik siger 6 mål på 89 forsøg, hvilket svarer til lige under 6 % - hvilket jo er en stor fadæse. Dog scorer han nogle få men vigtige mål, men er der nogen af jer, der har et forslag til hvordan jeg skal bruge ham, eller hvad jeg ellers skal gøre for at få det til at fungere ?? Smiley

Vil nødig ud og købe en ny spiller til positionen, da det ikke er der jeg har planlagt at forstærke mig Wink

Enzo
Manager

« Svar #439: 05 Apr 2011, 16:47 »

Hvordan bruger i Carrol og Suarez?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

bøvle
Manager

« Svar #440: 05 Apr 2011, 17:14 »

Suarez på venstrekanten og så carroll på toppen Wink

Jeg ville også gerne have dem begge to i spil, men kunne simpelthen ikke få det til at fungere, så det blev løsningen Wink

JKJ
Gæst

« Svar #441: 05 Apr 2011, 21:15 »

Har også lidt problemmer med Suarez. Ikke fordi han på nogen måde er dårlig, men det er bare for få gange han virkelig gør en forskel. Han ligger kun lige over gennemsnittet og det er ikke tilfredsstillende Wink

Skipper
Gæst

« Svar #442: 05 Apr 2011, 21:21 »

Bruger Carroll som targetman-support og så Suarez som skarpretter.
Suarez er godt nok skadet i 1 måned så det er n'gog/kadlec som skarpretter. i 3 kampe har Carrol scoret 2 mål kadlec 1 mål og n'gog 6 Thumbs Up
Det skal siges at 4 af n'gog's mål var i en 7-0 sejr over et eller andet euro cup hold, men alligevel Grin

JKJ
Gæst

« Svar #443: 07 Apr 2011, 12:10 »

Er røget ind i et rent skadeshelvede i de bagerste rækker. Har ikke hentet nogle og kun solgt Kyrgiakos da alle skulle have en chance.
Ugen efter januar vinduet lukker går det så galt. Carra ude i ca 6 uger, Skrtel ude i 8 uger, Agger uge 1 uge, Aurelio ude i 2 uger, Wilson ude 2 uger og Robinson ude i 1 uge!
Dvs jeg har feks ikke en oplagt venstreback, der måtte jeg have Johnson over og Spearing og CP har jeg af nød måtte bruge i centerforsvaret!!
Det har også gjort at et par talenter på U-18, Coady og Wisdom, har fået chancen mindst 1 sæson før beregnet, begge måtte jeg endda hente tilbage fra lån.

Oppe foran nåede jeg lige at få købt Hulk og bruge ham i 1½ kamp inden han var ude i 8 uger!

Ellers har jeg næsten været fri for skader, men skal da love for det hele kom på engang  Skuffet

Det har gjort mit hold noget mere ustabilt og lidt som irl er jeg rigtig god hjemme og for at sige det pænt knap så god ude.
Samtidig må jeg også indse at jeg nok er sat i mesterskabskampen, hvor Liverpool, Arsenal, Tottenham og Chelsea længe har kørt deres eget løb og lige været den tand bedre end de andre hold.
Så målet er nu at forsvare den 4. plads jeg pt ligger på med 10 point ned til Everton og Man U.

bøvle
Manager

« Svar #444: 07 Apr 2011, 12:36 »

Lyder da som en kæmpe udfordring. Har pt også selv massive problemer med mit forsvar, dog langt fra ligeså mange problemer som dig. (Heldigvis)

Jeg er pt i anden sæson og mangler 11 kampe, hvor jeg også har indset at mesterskabskampen bliver uden mig. jeg ligger pt nummer 4 med 51 point. Det samme antal har både united og tottenham, så der er hård hård kamp om den sidste CHL-plads !

Jeg har fået opbygget et dejligt bredt og relativt ungt hold, så håber meget på at kunne forsvare min CHL-plads i denne sæson (blev 2'er i sidste sæson) Opstemt

Kelly er jo suveræn på backen ! Peace

JKJ
Gæst

« Svar #445: 07 Apr 2011, 13:07 »

Lyder da som en kæmpe udfordring. Har pt også selv massive problemer med mit forsvar, dog langt fra ligeså mange problemer som dig. (Heldigvis)

Jeg er pt i anden sæson og mangler 11 kampe, hvor jeg også har indset at mesterskabskampen bliver uden mig. jeg ligger pt nummer 4 med 51 point. Det samme antal har både united og tottenham, så der er hård hård kamp om den sidste CHL-plads !

Jeg har fået opbygget et dejligt bredt og relativt ungt hold, så håber meget på at kunne forsvare min CHL-plads i denne sæson (blev 2'er i sidste sæson) Opstemt

Kelly er jo suveræn på backen ! Peace

Buger ham både på backen og i midterforsvaret. Pt har han 6 ass og 5 mål. Det er vel ok for en forsvarsspiller Wink
Helt sikkert en fremtidens mand, men hos mig bliver det nok i centerforsvaret

bøvle
Manager

« Svar #446: 07 Apr 2011, 14:03 »

Hvem bruger du så på backen, og hvor mange mål lukker du så ind ? Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #447: 07 Apr 2011, 20:58 »

Hvem bruger du så på backen, og hvor mange mål lukker du så ind ? Opstemt

De 4 foretrukne er Johnson - Carra - Agger - Aurelio.Og det har næsten været et betonforsvar. Jeg husker ikke hvor mange må der er gået ind men det er ikke mange.

Men med de mange skader er det altså revnet en del selv om reserverne har gjordt det ganske fint.

Kelly bruger jeg både som back og som center. Skrtel kun som center. Unge Johnson som venstreback. Wilson som både som back og center.
Så er der som sagt de helt unge i Wisdom og Coady også. Så synes jeg er ganske godt besat, men når det pludselig vælter ned med skader på engang så er det svært.

JKJ
Gæst

« Svar #448: 04 Maj 2011, 13:28 »

Første sæson er netop overstået.

Har spillet en klassisk 4-4-2.

Ind er kommet A. Young, Lukaku og Defour.
Ud er CP, Kyrgiakos, N'Gog, Jovanovic og en hel del unge spillere.

Truppen er pt inden sommervinduet bliver åbent:

GK: Reina, Jones.
DR: Johnson, Kelly
DC: Carra, Skrtel.
DC: Agger, Wilson.
DL: Aurelio, Robinson.
MR: Gerrard, Cole.
MC: Merieles, Defour, Jonjo
MC: Lucas, Spearing.
ML: Yuong, Maxi.
AC: Carroll, Kuyt.
AC: Suarez, Lukaku.

De førstnævnte er de foretrukne.

Carling Cuppen var en turnering hvor de unge skulle have chancen. De gjorde det ganske fint da jeg imo ganske overraskende endte i finalen, hvor jeg dog fuldt fortjent tabte 1-0 til Chelsea som stillede med alt hvad der kunne krybe og gå af stjernerne.

FA-cuppen fik jeg en lussing af Tottenham i 5. runde på 4-0, hvis jeg havde tabt med 8-0 havde det heller ikke været ufortjent. Det var bare en af de dage hvor intet lykkes. Feks havde jeg 3 skud på mål og ingen inden for rammen!

EL startede med at være en turnering hvor jeg skulle komme så langt som muligt og pludselig var jeg i finalen hvor Lille ventede.
En sikker og fortjent 2-0 sejr blev det til.

I PL skulle jeg sådan set bare i top 4. Og det lykkes ret hurtigt at få det må indfriet. Til sidst var der faktisk kun os og Arsenal tilbage i kampen om mesterskabet men med 3 kampe igen førte de med 6 point så troede det løb var kørt.
Men tiltrods for de havde 3 kampe på hjemmebane lykkes det dem kun af få 1 point og vi hentede max point og dermed vandt vi PL med 2 point ned til Arsenal.
Det må siges at det var lidt af en overraskelse for mig at se. Bla førte de med 2-0 over Birmingham da der manglede 2 min i den sidste kamp men de fik kun 2-2. Hvis de havde vundet havde de taget PL titlen med en bedre måslscore end mig.

Topscore blev Suarez med 35 mål i alle turneringer mens Young og Carroll lavede 25 og 19 ass.

Til næste sæson er Aqua, Aurelio og Degen sat til salg som de største navne. Jones bliverdet nok også.

Ind skal hentes en fløj og muligvis en venstreback. Men med Insua tilbage og Robinson som en virkelig kommende stjerne er jeg lidt i tvivl her.

Skipper
Gæst

« Svar #449: 06 Maj 2011, 14:59 »

Hvad gør folk med Carragher? I vinter pausen i anden sæson køvte jeg Simon Kjær, der har udviklet sig mega meget, så mit forsvar består af: Kjær, Shawcross, Agger, Wilson, Kelly og Carragher. Og at give 5/6 valget 770.000 om ugen er altså for meget Ubeslutsom.
Kan man sælge ham eller hvordan? han er jo ret gammle og et klub ikon.... Så har en lidt dårlig smag i munden, men det er satme mange penge Skuffet

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010