home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 467 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 85092 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #450: 06 Maj 2011, 15:42 »

Det er svært lige pt vil jeg sige. Tvivler på du kan komme af med ham. Enten må du lade hans kontrakt løbe ud, eller vente til at han selv stopper er jeg bange for. No offense, men du kunne have brugt ham endnu, om ike andet så som tredjevalg. Hvem bruger du da som backs? Opstemt
Kelly genial på højre og wilson super god på venstre?
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #451: 06 Maj 2011, 18:42 »

Ender nok også med at jeg lader han kontrakt løbe ud, det bare træls for han er højst 5 valg. Jeg ved godt det er et luksus problem, men fk Kjær tilbudt for 120 og Shawcross for 90. Og de er altså klasse Thumbs Up
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #452: 08 Maj 2011, 21:45 »

Hvad gør folk med Carragher? I vinter pausen i anden sæson køvte jeg Simon Kjær, der har udviklet sig mega meget, så mit forsvar består af: Kjær, Shawcross, Agger, Wilson, Kelly og Carragher. Og at give 5/6 valget 770.000 om ugen er altså for meget Ubeslutsom.
Kan man sælge ham eller hvordan? han er jo ret gammle og et klub ikon.... Så har en lidt dårlig smag i munden, men det er satme mange penge Skuffet

Han bliver nok stille og roligt kørt ud på bænken hos mig, men sælge ham? Aldrig!  Wink Han er et ikon og selv om det kun er et spil så er han hos mig indtil han selv siger stop.
Min erfaring er dog også at hans kontrakt bliver mindre og mindre så ser det ikke som det store problem Wink
Logged

NMadsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #453: 18 Maj 2011, 12:32 »

Jeg har nu også startet et spil med Liverpool Smiley
Jeg har som udgangspunkt tænkt mig at stille op således:
                *
*       *            *        *
                *
            *      *
*                              *
                *

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om Lucas og Kuyt har spillet godt for jer, samtidig med om man have Carrol som førstevalg på toppen?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #454: 18 Maj 2011, 13:13 »

Jeg har nu også startet et spil med Liverpool Smiley
Jeg har som udgangspunkt tænkt mig at stille op således:
                *
*       *            *        *
                *
            *      *
*                              *
                *

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om Lucas og Kuyt har spillet godt for jer, samtidig med om man have Carrol som førstevalg på toppen?

Kuyt er ikke førstevalg hos mig hverken på kanten eller på toppen. Men mit problem er bare at han som regel gør det så forbandet godt at jeg har mere end svært ved at sætte ham af når han får chancen. Jeg synes han vorer rigtig mange mål når han får chancen også som højremidt.

Lucas har imo et højt bundnivau, dvs han falder meget sjældent igennem. Men på den anden side synes jeg helelr ikke han overstråler på nogen måde.
Hvis du kan finde en der er meget bedre skal du gøre det, men det er ikke på den plads jeg umiddelbart vil forstærke først. I mit spil gør han det altså godt Wink

Jeg spiller med 2 mand på toppen så ved ikke om Carroll kan spille alene deroppe Wink
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #455: 18 Maj 2011, 13:14 »

Kuyt på højrekanten (Muligvis Jordan henderson hvis du er interesseret i at købe en ny). Carrol på toppen og så suarez på venstrekanten Opstemt

Det har jeg i hvert fald haft gode erfaringer med.

Lucas spiller (overraskende nok) vanvittigt godt på den defensive midt, og du kan jo så spille med Gerrard og Meireles foran ham hvis det er det du lyster Opstemt
Logged

NMadsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #456: 18 Maj 2011, 18:56 »

Okay, tak for svarene. Jeg tror jeg venter en sæson og ser hvordan Lucas klarer det Smiley Og så har jeg overvejet at købe Hulk, så jeg for det første har to fysisk stærke spillere at sætte på toppen, men samtidig kan han jo også spille både højre og venstre kant, så jeg kan rotere en del Smiley
Logged

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #457: 24 Maj 2011, 19:18 »

Fernando Torres har virkelig været skarp for mig i denne sæson (2014/2015)



Det har hele mit hold faktisk - men har også været meget disiplineret med min rotation af spillerne.



Jeg har vundet Super cuppen, VM for klubhold og er med i samtlige turneringer stadig. Rent faktisk nåede jeg op på en stime på 37 kampe uden nederlag, så har virkelig haft en flot sæson. Samtidig er en stor del af mit hold bygget op omkring egne talenter (eller talenter købt i meget tidlig alder). Så fremtiden ser lys ud...
Logged

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #458: 10 Jun 2011, 10:49 »

Kender i det når spillet har slået valuta over til Pund, uden at man har opdaget det og man gladeligt bruger en del millioner på 10 ungdomsspillere, fordi at man syns det var ret billigt så unge talenter af den kaliber? For så at opdage at spillet har skiftet sig fra dkr til pund.

880 millioner brugt :S

Godt at jeg ikke havde gemt det undervejs..
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #459: 30 Jun 2011, 15:58 »

Så er det tid til at jeg vil fortælle lidt om mit Liverpool spil.

1. sæson:
Jeg tog et sats i første sæson, og brugte de penge på spillere som jeg mente kunne forstærke os, både nu og i fremtiden. Heldigvis fik jeg ret i dette, og har ikke fortrudt en eneste øre endnu. Men mere om det senere. Sæsonen bød på en meget svingende start, hvor jeg slet ikke kunne få gang i angriberne eller finde den rigtige taktik. Det resulterede i en masse svingende præstationer, som udmyntede sig i at vi ved årsskiftet lå solidt placeret som nummer 4. Men så skete der satme også ting og sager, og det var uden at bruge en eneste øre på nye spillere i Januar vinduet. Det blev kun til et pointtab på i alt 6 point, og det resulterede i at i sidste spillerunde kom Chelsea på besøg på Anfield, hvor mesterskabet skulle afgøres. Den seneste kamp var endt 4-0 i Chelsea favør, og de lå nu på 1. pladsen, 1 point foran os. Uheldigvis var Reina blevet skadet, og den unge Jack Butland skulle vogte målet. I 41 minut bragte Raul Meireles os foran, og vi holdt Chelsea fra at score...Lige indtil det 85 minut hvor Fernando Judas gjorde det onde mod sin gamle klub. Men, men, men i det allersidste minut dukkede hvem andre end Dirk Kuyt frem og sikrede os mesterskabet.

De andre tuneringer er ikke værd at snakke om, og der blev reelt også kun satset på Premier League, selvom vi røg ud af EL på den mest irreterende måde. Vellykket første sæson.

2. sæson
Det skulle vise sig at vi var helt suværæne i den hjemlige liga, og med et transferbudget på 550 millioner, var der nok at lege med. Det var dog langt fra alle pengene som blev brugt, da man stadig kan mærke alle de millioner som blev brændt af i sidste sæson. Men for at sige det mildt. Indkøbene har virkelig slået til og har sikret os endnu et mesterskab. 101 point fik Liveprool FC hentet, og endnu et mesterskab var i hus, faktisk allerede i runde 33. Det blev kun til 1 nederlag mod Chelsea på Stanford Bridge, og det kom i 32 runde. Lidt ærgeligt at man ikke kunne lave en Arsernal..Men sikke en sæson.

Ligacuppen blev tabt på den værst tænkelige måde i finalen mod Arsenal. Vi kom i straffe og hev trak Arsenal det længste strå, efter hele 3 matchbolde til os, som ikke blev udnyttet.

I Champions League blev det til et exit mod Real Madrid i kvartfinalen. Første kamp på Anfield blev vundet 3-2, hvor Real scorede deres 2. mål langt inde i overtiden. På Santiago endte kampen 2-1 til hjemmeholet, og vi tabte derfor på det mål som Lass scorede til allersidst på Anfield. Bittert.

FA Cuppen var en katastrofe, hvor Wolves slog os ud i 4 runde. Utrolig skidt. Men skide hamrende ufortjent.

Transfers:

Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #460: 30 Jun 2011, 16:22 »

Kunne vi se et SS af din taktik Smiley
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #461: 05 Jul 2011, 02:36 »

Så er jeg tilbage, her før jeg skal påbegynde min 6. sæson.
Da jeg er ret træt, så magter jeg ikke at skrive en lang roman, så her får i mine titler:

5 mesterskaber
4 Charity Shield
1 Champions League
1 VM for klubhold
1 Super Cup

1 Verdensmesterskab med England

Når jeg selv skal bedømme min trofæhøst, så er jeg ret skuffet. Der ligger på en eller anden måde en "forbandelse" ove rmig i de engelske cup tuneringer. Jeg har også dummet mig et par gange, hvor jeg har stillet med for mange reserver. Champions League har været decideret uheldigt, at jeg kun har hentet 1 trofæ.

Vil i have SS siger i bare til. Smiley

EDIT: er du stadig intra i taktikken? Så kan den godt komme op.
Har derudover været ansat over 1100 dage som England manager, og er stadig uden nederlag.
Carragher er lige blevet ansat som min assistent.
Et nyt stadion vil stå færdigt i år 2017.
14. bedste manager på Hall of fame verdenslisten.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2011, 02:54 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #462: 06 Jul 2011, 02:52 »

Efter 6. sæson er jeg nu den 3. mest succesfulde manager i historien.

I 6 sæson blev der vundet hele 4 titler:
Premier League (6 gang)
Champions League (2 gang)
FA Cuppen (1 gang)
Liga cuppen (1 gang)

Har derudover også mulighed for at vinde Super Cuppen og Charity Shield endnu en gang.
Manchester City er min klart største kokurrent, som jeg også skal møde i Charity Shield.
Det bliver vores 20 møde, hvor jeg er gået sejrrigt ud af 12 af dem, og med 3 nederlag.

Spørg endelig om SS, og man må sige mit talentarbejde har båret frugt !
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #463: 24 Aug 2011, 18:56 »

Så er jeg tilbage, her før jeg skal påbegynde min 6. sæson.
Da jeg er ret træt, så magter jeg ikke at skrive en lang roman, så her får i mine titler:

5 mesterskaber
4 Charity Shield
1 Champions League
1 VM for klubhold
1 Super Cup

1 Verdensmesterskab med England

Når jeg selv skal bedømme min trofæhøst, så er jeg ret skuffet. Der ligger på en eller anden måde en "forbandelse" ove rmig i de engelske cup tuneringer. Jeg har også dummet mig et par gange, hvor jeg har stillet med for mange reserver. Champions League har været decideret uheldigt, at jeg kun har hentet 1 trofæ.

Vil i have SS siger i bare til. Smiley

EDIT: er du stadig intra i taktikken? Så kan den godt komme op.
Har derudover været ansat over 1100 dage som England manager, og er stadig uden nederlag.
Carragher er lige blevet ansat som min assistent.
Et nyt stadion vil stå færdigt i år 2017.
14. bedste manager på Hall of fame verdenslisten.

Jeg vil gerne se et SS af din taktik samt holdindstillinger??

Jeg er netop startet på 2 sæson med Liverpool - og det kørte slet ikke i 1 sæson. jeg røg tidligt ud af alle turneringer, tabte til rivaler, lukkede generelt for mange mål ind og scorer for lidt..

Jeg endte på en stærkt skuffende 7plads efter Hammers på 6pladsen samt de normalt 5 hold i toppen.

Så jeg vil meget gerne have lidt hjælp til Liverpool.

Jeg har vekslet imellem 4-2-4, 4-2-3-1 og 4-5-1 men de holdt kun ca 3mdr så var det som om alle hold havde læst mig og jeg tabte kampe på stribe. så ca hver 3 måned har jeg skiftet taktik uden at finde den rigtige.

Jeg smider lige et SS at mit hold så spillerne kan ses, men ellers ku jeg godt bruge lidt hjælp..

http://billedeupload.dk/upload/files/2011-08/7429e2f3.png

det er lige værd at nævne at jeg har Falcao på vej også, men han mangler bare sin arbejdstilladelse..
Logged

Love the Blues

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #464: 07 Sep 2011, 21:50 »

Første sæson i det nu absolute sidste FM11 spil.

Og det blev en lang sæson, 70 kampe.
Liga Cuppen blev vundet efter forlænget spilletid mod Arsenal med 1-0. Jeg havde 32 skud på mål - 22 inden for rammen og 4 på træværket. Arsenal havde 1 skud på mål!! En af de hersens kampe man bare ikke kan score mål i  Ubeslutsom
FA cuppen blev tilsvarende vundet lidt ufortjent med 2-1 over Bolton. Jeg skal vist bare være tilfreds med at vinde og så ellers glemme resten og være tilfreds med at det ikke var et top 4 ´hold jeg mødte Wink
EL blev vundet efter straffe mod Zenit. Førte med 1-0 til 4 min inde i overtid, men det var ikke nok. I straffe var jeg dog overlegen og vandt 3-0.
I PL var jeg længe godt med men efter ca 30 kampe røg jeg ind i en lille nedtur der kun gav 2 point i 5 kampe. Det gav Man U et forspring som jeg ikke kunne hente.

Men alt i alt en mere end godkendt sæson.

Ind har jeg, inspireret af hvad der er sket irl, hentet Downing, Henderson og Adam (først hentet i januar vinduet)
Alle har gjort det fantastisk men især Henderson har imponeret med 10 mål og 12 ass.

Ud er der ikke sket alverden, mange af dem der er forsvundet irl har jeg kun formået at låne ud, men regner med der skal sælges seriøst ud nu.

Spiller 4-3-2-1

* - * - * - *
  * - * - *
*             *
       *


Målet for næste sæson er at jeg skal være helt med i toppen af PL og så gøre det så godt i CL som muligt. Desuden skal der mere styr på lønningerne, men det forventer jeg vil ske ved salg.
   
Logged

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010