home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 101782 gange)
Donetsk
Ynglingespiller

Sv: Liverpool
« Svar #420: 19 Mar 2011, 11:39 »

Jeg er ikke Liverpool fan, men har spillet første sæson uden nogle updates i spillet. Synes de havde et ganske solidt og spændende hold.

Følgende ting tog overskrifterne:
Vinder af Premier League
Euro League Semifinale (tabt)
FA Cup Finale (tabt)

Købt: Pires (Fri transfer, bredde spiller, som primært startede inde imod de lidt mindre hold og leverede en super god varer)

Jeg fik et tilbud i starten af anden sæson, som man ikke kunne sige nej til:
540 mil for Torres, manden er ret ofte skadet og hvilket giver mulighed for at forstærke holdet som er ved at være halv gammelt. Derudover solgte Meireless for 95 mil, manden gad ikke og forlænge.

Ind er kommet: Yaya Sanogo, 67,5 mil og Marek Hamsik, 137,5 mil.
Overvejer og købe følgende: Jovetic, ung talent fuld spiller og Hulk/Dzeko. Hælder dog mest til Hulk fordi han kan tage de dybe stikninger og virkelig holde folk væk for alvor.

JKJ
Gæst

« Svar #421: 21 Mar 2011, 16:46 »

Synes jo som sådan jeg kommer til en del chancer, har bare så forbandet svært ved at få bolden skubbet det sidste stykker over stregen.

Det har jeg prøvet før men aldrig over en så lang periode som nu. så når alt kommer til alt er det vel bare en slag frustration jeg skal af med eller en klage om du vil  Opstemt

Men synes jo så alligevel også det er lidt fedt for det er efterhånden rigtig lang tid siden at jeg har så store problemmer som nu.
Og lidt udfordring skader jo aldrig  Thumbs Up

Tjaaa det hele er så endt med jeg stoppede med spillet, slettede alt hvad jeg havde gemt af taktikker og er simpelthen begyndt fra skratch.

Jeg rodede efterhånden rundt i alt muligt og havde faktisk ikek styr på noget som helst.

Lidt af en fallit erklæring fra mig selv, men sådan endte det desværre Wink

Nu er jeg så begyndt med en 4-4-1-1 opstilling som er bygget op fra bunden.
Opstillingen er som følgende:

Reina
Johnson - Carra - Agger - Aurelio
Cole - Lucas - Meireles - Suarez
Gerrard
Carroll

Jeg har ikke fået lavet nogle transfers endnu og regner med at være forholdsvis stille i første omgang her.
Dog vil jeg scoute seriøst efter en vesntreback, kant spillere til begge sider og så en cental midtbane mand.

CP, Jovanovic, N'Gog, Kyrgiakos, Skrtel er nok dem der står først for skud når der skal sælges.
Men i første omgang, indtil januar vinduet, får alle en chance på en eller anden måde og så tager vi den derfra.

Desuden håber jeg ikke jeg går i "panik" igen og tager simpelthen en kamp af gangen  Peace

JKJ
Gæst

« Svar #422: 26 Mar 2011, 12:24 »

Det hjælper at ryste posen engang imellem  Wink

Jeg er ihf kommet godt igang med et nyt spil med Liverpool hvor min offensiv også fungere godt.

Jeg har solgt Kyrgiakos, han var simpelthen så langt nede i hirakiet  at spilletid ikke lige lå i kortene. Og et salg gav også lidt luft i lønbudgetet.
Samtidig har jeg omskolet CP til også at kunne dække forsvaret, både center og som back, så han er pt ikke i farezonen for at blive solgt, selvom han som regel ikke er med i truppen.

N'Gog fik jeg også solgt. Han imponerede på ingen måder i træningskampene eller i de første par kampe i EL.
Men her har Kuyt så bevist at han er en kanon reserve. Holdets topscorer som reserve er jo meget godt klaret, bla fordi Carroll har siddet ude i 5 kampe pga karentæne.

Alax Chamberlain og Connor Wickham er mine eneste indkøb og er købt med henblik på fremtiden. Fremtiden er bare kommet rigtig hurtig for dem da jeg pludselig fik brug for dem pga skader. Bla havde jeg 4 spiller der inden for en uge brækkede et eller andet og som min var ude i 2 mdr. Det har jeg vist aldrig prøvet før.
Men tiltrods for deres unge alder har de imponeret når de har fået chancen.

Jovanovic har jeg aldrig brudt mig om, hverken irl eller i FM, men har gør det faktisk rigtig godt i FM, så pt er han faktisk selvskreven til en plads i truppen.

Men den helt store overraskelse er Kelly. Hold da op han er god. Agger brækkede benet og skulle så vælge mellem Skrtel og Kelly, valgte Kelly og det har jeg ikke fortrudt.
Fra seneste næste sæson regner jeg med et forsvar bestående af Agger og Kelly og det bør kunne holde i mange år.

Men nu er jeg ihf igang igen og det ser rigtig fornuftigt ud.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #423: 26 Mar 2011, 12:30 »

Samtidig har jeg omskolet CP til også at kunne dække forsvaret, både center og som back, så han er pt ikke i farezonen for at blive solgt, selvom han som regel ikke er med i truppen.

Jeg har altid været lidt interesseret i den funktion, men aldrig fået rigtig fået den brugt, da jeg synes det tager en sørens tid før de er omskolet. Hvordan så det ud med CP? Spiller han naturligt på de positioner nu eller kan han bare dække dem?

Held og lykke med savet.

former zoesuckins

JKJ
Gæst

« Svar #424: 26 Mar 2011, 12:44 »

Jeg har altid været lidt interesseret i den funktion, men aldrig fået rigtig fået den brugt, da jeg synes det tager en sørens tid før de er omskolet. Hvordan så det ud med CP? Spiller han naturligt på de positioner nu eller kan han bare dække dem?

Held og lykke med savet.

De ældre spillere tager det jo altid en pokkers tid med, hvis det nogensinde lykkedes Wink

CP er gået fra at han ikke var god på de positioner at han nu kan bruges, men det er stadig ikke hans ynglingspositioner.
Men nu kan han da bruges en del steder på banen og det er nok hans held, ellers var han blevet solgt Wink

bøvle
Manager

« Svar #425: 27 Mar 2011, 13:43 »

Jeg har et spil med tottenham, hvor jeg er nået til 2020 og vinder alt hvad der kan vindes, så vil gerne snart have nogle nye udfordringer Opstemt

I den forbindelse tænkte jeg på at starte med hjerteklubben Liverpool. Jeg har endnu ikke hentet den nyeste opdatering, så vil egentlig bare høre om hvordan de forskellige ting ser ud. Hvordan er økonomien og hvordan ser ens transferbudget ud, og er der sket noget mht spillernes stats fra forrige opdatering eller hvad? Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #426: 28 Mar 2011, 10:16 »

Jeg har et spil med tottenham, hvor jeg er nået til 2020 og vinder alt hvad der kan vindes, så vil gerne snart have nogle nye udfordringer Opstemt

I den forbindelse tænkte jeg på at starte med hjerteklubben Liverpool. Jeg har endnu ikke hentet den nyeste opdatering, så vil egentlig bare høre om hvordan de forskellige ting ser ud. Hvordan er økonomien og hvordan ser ens transferbudget ud, og er der sket noget mht spillernes stats fra forrige opdatering eller hvad? Opstemt

Du har ca 200 mio dkr at handle for. Kan ikke huske økonomien elelrs, men mon ikke den ligner den der kom da den forrige patch kom Wink

Synes ikke der er sket noget med spillerne, bortset fra Kelly som nu pludselig har fået ganske fine tal og nu kan blive den næste Sol Campbell og fakstik er klar til 1. holdsbold fra start.
Ellers synes jeg ikke der er noget.

bøvle
Manager

« Svar #427: 28 Mar 2011, 10:59 »

Lækkert, jeg startede også op i går og synes jeg har fået det til at se ganske godt ud for fremtiden. Mangler desperat en venstre wing, men har stort set brugt budgettet til at sikre mig et stærkt forsvar og så hente Babacar til angrebet. Jeg har hentet Gary Cahill og Scott Dann begge midterforsvarer og englændere. Har solgt Skrtl og N'Gog og udlejet Maxi da jeg ikke kunne sælge ham, hvilket jeg heller ikke har kunne med Soto, så han er røget ned på reserveholdet.

Kelly ser ganske fin ud ja, jeg foretrækker dog at bruge ham som højre back, så er pt lige ved at omskoel ham det sidste så han kan spille derude. Opstemt

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #428: 28 Mar 2011, 14:31 »

Er igang med 2 sæson med Liverpool

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

bøvle
Manager

« Svar #429: 28 Mar 2011, 14:37 »

Og hvordan gik det i første og hvad med anden sæson nu her? Opstemt
« Seneste Redigering: 28 Mar 2011, 14:45 af bøvle » Logged

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #430: 28 Mar 2011, 16:00 »

Vandt ligacuppen i 1 sæson, Vandt Europa cuppen, og blev nummer 2 i ligaen..

2 sæson ligger jeg nummer 2 efter 5 kampe, ikke tabt endnu.

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

JKJ
Gæst

« Svar #431: 28 Mar 2011, 16:56 »

Lækkert, jeg startede også op i går og synes jeg har fået det til at se ganske godt ud for fremtiden. Mangler desperat en venstre wing, men har stort set brugt budgettet til at sikre mig et stærkt forsvar og så hente Babacar til angrebet. Jeg har hentet Gary Cahill og Scott Dann begge midterforsvarer og englændere. Har solgt Skrtl og N'Gog og udlejet Maxi da jeg ikke kunne sælge ham, hvilket jeg heller ikke har kunne med Soto, så han er røget ned på reserveholdet.

Kelly ser ganske fin ud ja, jeg foretrækker dog at bruge ham som højre back, så er pt lige ved at omskoel ham det sidste så han kan spille derude. Opstemt

Havde ingen problemmer med at sælge Soto, det skete i løbet af 2 dage. N'Gog var også hurtig væk.

Jeg havde også regnet med at jeg skulle hente forstærkning til forsvaret men efter Kellys præstationer så ser jeg ingen grund til det. Har jo også Wilson som en kommende mand. Og selvom Carra nok bliver sat af så beholder jeg ham så længe han vil som back-up.
Skrtel ryger helt sikkert til sommer, selvom han faktisk ikke er så ringe i FM  crazy

Pt ligger jeg nr 1, dog med en kamp mere end forfølgerne og EL ligner en ren walk-over.

Jeg har Gerrard til at ligge lige bag den enlige angriber og han er helt i en klasse for sig selv, har scoret flest mål, flest ass og flest MOM og bedste snit. (og flest røde kort Wink )

Cole har jeg virkelig fået igang på højremidt. Jeg havde regnet med at han nok skulle væk, men med det han viser nu så er der ingen grund til det. Og med Chamberlain som den kommende stjerne er den side pt godt besat.
Det er lidt sværer i venstreside hvor jeg har en sprudlende Suarez, når han er klar. Synes han har en tendes til at være meget småskadet. Ellers er Jovanovic back-up her og han gør det over forventning men han er altså ikke en af mine favoritter så det er et af de steder der skal hentes ind næste gang.

På den centrale midt har jeg Lucas som den defensive og Meireles som boks til boks spiller. Lucas gør det rigtig godt og er helt sikkert fast mand. Som back-up har jeg Spearing som imo er bedre end tallende siger han er.
Meireles havde som irl store start vanskiligheder men har på det seneste imponeret med en del mål og ass.

Men det sted jeg pt står svagest er, også som irl, på venstreback pladsen. Aurelio er 100% fast og har altså et giftigt vesntreben, både indirekte og direkte frispark. Men hans fysik er lige så dårlig som irl!
Unge Jack Robinson, starter vist på u-holdet, er min kommende stjerne her. Han kan og vil bliver en giftig herre tror jeg. Han er lige ung nok til en fast plads men han skal nok få chancer og masser af dem.

bøvle
Manager

« Svar #432: 28 Mar 2011, 17:13 »

Det lyder som om det kører super godt for dig. Personligt synes jeg det halter en del med mit hold. Mht Soto, så plejer han også at ryge hurtigt, men ved ikke helt hvad der skete, men hans kontrakt udløber jo til sommer, så det går nok. Jeg er meget i tvivl om hvilken formation jeg bør spille. Lige pt eksperimenterer jeg med vores velkendte formation med de to wingbacks, hvor jeg har Johnson og Paul K som de to backs. Paul gør det "desævrre" så godt, at jeg ikke kan sætte ham af holdet Peace
Jeg har også Lucas og Meireles på den centrale midt, og så Gerrard foran dem og bagved Carroll og Suarez. Jeg har dog ikke spillet mere end en enkelt kamp med denn opstilling endnu, så ved ikke hvordan det fungerer. Men jeg har generelt meget svært ved at få mine spillere til at præstere synes jeg. Jeg har stort set ikke set andet end skyggen af captain fantastic, der slet ikke har været sig selv, og kun scoret et enkelt mål udover de to han har scoret på straffe Skuffet
Er allerede røget ud af ligacuppen til Wolves, hvilket ikke gør det helt store, da det giver mig bedre mulighed for at koncentrere min indsats i de vigtige kampe.
Mit helt store problem er dog, at jeg ikke kan score mål nok. Især mod hold, der står defensivt.

Har prøvet at spille "Flydende/Kontra" hvilket hjælper lidt med at lokke dem frem, hvis de gider det.

JKJ
Gæst

« Svar #433: 28 Mar 2011, 17:17 »

Hehe det lyder som stort set det samme problem jeg havde i forrige spil hvor jeg intet kunne få til at fungere.
Og da slet ikke hvis både Suarez og Carroll skulle spille på top.

Det har jeg så fået det til nu hvor jeg har sendt Suarez ned som ventremidt men med alle de friheder han stort set kan få til at gøre det som han vil fremad banen.

Så begyndte forfra og gik tilbage til en taktik som jeg tidligere har haft stor succes med hos Liverpool: 4-4-1-1

Og det virker, ihf hos mig  Thumbs Up

Edit: Paul K er sent direkte ned til reserverne og har kun fået chancen engang pga en cup kamp og mange skader så var i nød på den position.
Han er helt sikkert væk seneste næste sommer Wink
« Seneste Redigering: 28 Mar 2011, 17:19 af JKJ » Logged

bøvle
Manager

« Svar #434: 28 Mar 2011, 17:29 »

Jeg starede også med at blive alvorlig uvenner med Paul K, men ingen ville have ham, hverken køb eller leje, eftersom han jo ligeså lige er kommet til kluben. Wink

Det er også den formation jeg hælder mest til, dog med Suarez flyttet op som offensiv midt i stedet for regulær venstre midt. og så Carroll på toppen.

Men hvilken måde spiller du så afleveringerne på? Bare helt almindeligt, altså uden at røre noget i løbet af kampene eller hvordan? Opstemt

Går ikke udfra du spiller med "aflever i dybden" når du nu har Carroll alene på toppen Peace

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010