home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 82580 gange)
SU
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #405: 29 Jul 2011, 23:40 »

jeg har lige startet en arsenal karriere, hvilken formation synes i passer bedst???

jeg overvejer og sælge Van Persie, men ved ikke helt, hvad synes i?? Opstemt
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Arsenal FC
« Svar #406: 31 Jul 2011, 15:53 »

Jeg er netop nået til 1. januar 2011 i mit Arsenal-save

Et spil som egentlig gik ud på at lave en fremragende forretning, hvor pengene bare strømmede ind - hvor jeg skulle købe billige unge spillere, og sælge dem videre for skyhøje beløber.

Det er dog gået en lille smule anderledes.

Det startede ellers meget godt, da jeg hentede Juan Dominguez og Adrian i Deportivo, og Chrstian Benitez for samlet 100 mio, men siden det har jeg fået lidt flere penge at arbejde med, og de er i den grad blevet brugt.

Nuri Sahin 75 mio
Mathias Jørgensen 25 mio
Eden Hazard 150 mio
Gervinho 142 mio
Sergio Ayala (barcelona) 6,25 mio
Zakaria Labyad 25 mio
Abel Hernandez 200 mio
Paulo Henrique 175 mio

So far er det kun Andrey Arshavin der er røget ud, for 90 mio. Men der arbejdes på at flere gerne skulle afsted her i januar måned.
Til sommer kommer Romelu Lukaku og Leonel Galeano for henholdsvis 135 og 45 mio kr.

Planer er at leje Paulo Henrique, Gervinho, Labyad og Mathias Jørgensen ud, da det er spillere der ikke lige umiddelbart passer ind på mit hold. (spiller hverken med Kanter eller offensiv midt)

Så jeg skal lige have gjort nogle ting ved opstillingen, før de kan komme på tale til 1. holdet.

Jeg ligger pt nummer 2 i ligaen, 4 point efter Chelsea, som jeg desværre også røg ud til i Ligacuppen.

Holdet ser på nuværende tidspunkt således ud:

                Szcesny
Sagna Koscielny Vermaelen Clichy
                  Song
          Fabregas Nasri (wilshere)
     Benitez   RVP   Chamakh
Logged

legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #407: 11 Aug 2011, 13:52 »

Er jeg den eneste der ikke mener man absolut behøver at købe en ny keeper? Jeg synes både Wojciech og Lukas gør det fremragende! Så er det så op til dig selv, hvem af dem du vil bruge. Jeg ville 100% sikkert sælge Manuel, hvis det er muligt.

Med så mange centrale forsvarsspillere, mener jeg man må gøre op med sig selv, hvem man synes der spiller dårligst. Jeg kunne ikke sælge Squillaci, derfor lejede jeg ham ud, og da Djourou blev skadesfri lejede jeg også ham ud. Jeg købte Höwedes og bruger nu Koscielny som reserve. På backsene har vi i forvejen tre stærke profiler i Sagna, Clichy og Gibbs.. Jeg har på venstrebacken valgt Gibbs fremfor Clichy, da jeg gerne vil se hvad han duer til. På højre back, vil jeg 100% sikkert bruge Sagna, da Eboué er ved at være oppe i årene, og formentlig skal sælges i næste transfervindue. Jeg leder pt. til en meget ung, 17-18 årig afløser for Sagna, så han topper når Sagna engang går af eller skal sælges.

På midtbanen er det ikke nødvendigt med forstærkninger, efter min mening. Alt efter hvilken formation man spiller med, vil der næsten overalt være en god spiller til at besidde pladsen. Cesc som CM, Wilshere som OMC eller HM, Arshavin som OMC eller VM, Nasri som OMC hovedsagligt. Der skiftes indimellem om pladserne, da alle er bedst på den offensive. Dog mener jeg at Fabre er bedst som CM, og ikke har noget at gøre som offensiv midt.
- Dertil kommer, at vi har Denilson, Song og Diaby som de resterende midtbanespillere(også Ramsey, men han er fra spillets start langtidsskadet) Jeg har valgt at sælge Diaby, og da Song også kan agere FC er han tilbage sammen med unge Denilson og også Rosicky.

I angrebet har jeg tilkøbt Christian Benitez, en lille, hurtig og hovedstødsstærk(taget hans højde og hurtighed i betragtning) angrebsspiller, som man kan spille i dybden. Det er da også det jeg hovedsagligt bruger ham til. I starten af sæsonen har jeg skiftevis brugt, Walcott, Chamakh og V. Persie. RVP har været skadet et stykke tid, Walcott er eneste angriber der har scoret mål, hvilket egentlig er en slags krisesituation, men tilgengæld har min midtbane være uhyre målfarlige i de første par kampe. Jeg har købt Lukaku, til slutningen af sæsonen, så jeg ikke behøver at bøvle med at udleje ham. Så har han lige fået en ekstra sæson i Anderlecht.

Jeg håber, at mine erfaringer og tanker kan hjælpe dit Gunners-spil.
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #408: 11 Aug 2011, 14:21 »

jeg har lige startet en arsenal karriere, hvilken formation synes i passer bedst???

jeg overvejer og sælge Van Persie, men ved ikke helt, hvad synes i?? Opstemt

Som formation havde jeg i starten held med 4-5-1, hvor midtbanen var fordelt som følger: 1 DM, 2 MC og 2 Kanter.
Smid Nasri og Walcott op som kanter, Song som DM og så Fab og Wilshere som MC.

Man sælger ikke RvP.

Han har dog spillet færre kampe sidst i karrieren i mit save, som jeg startede fm11 med, men det skyldes udelukkende en hel del rotation da angrebet er overfyldt med stjerner, som jeg fik tilbudt for ingen penge.
Men i de første sæsoner hvor han var fast mand var han en for at sige det mildt, gangske habil angriber med 15-18 mål i ligaen.
Logged

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #409: 11 Aug 2011, 17:47 »

hey. Jeg har et save med Arsenal i 3. sæson.

Min opstilling:

---------------------Neuer-----------------
Sagna----Vermaelen--Jones----Baines--

-----------Fabregas--Nasri/Wilshere----
Walcott--------------------------------Hazard/Nasri
----------------------Ganso------------------------------
---------------------Neymar-----------------------------
Logged

Arsenal FC!!

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #410: 13 Aug 2011, 22:32 »

hey. Jeg har et save med Arsenal i 3. sæson.

Min opstilling:

---------------------Neuer-----------------
Sagna----Vermaelen--Jones----Baines--

-----------Fabregas--Nasri/Wilshere----
Walcott--------------------------------Hazard/Nasri
----------------------Ganso------------------------------
---------------------Neymar-----------------------------

Stærkt hold! Den eneste plads du kan forbedre er vel højre kant. Walcott er hurtig og en Arsenal mand, men vil ikke mene, at hans teknik rækker langt i CL. Men rigtig god som back-up! Har du vundet noget? Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #411: 13 Aug 2011, 22:33 »

Stærkt hold! Den eneste plads du kan forbedre er vel højre kant. Walcott er hurtig og en Arsenal mand, men vil ikke mene, at hans teknik rækker langt i CL. Men rigtig god som back-up! Har du vundet noget? Smiley

Liga Cuppen i 2. sæson.
Logged

Arsenal FC!!

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #412: 24 Aug 2011, 13:58 »

Efter mange timers spil med Arsenal vil jeg nu dele lidt med alle andre der eventuelt skulle have gang i et Arsenal-spil også. I skrivende stund siger datoen 6. august 2016 og jeg har netop besejret Everton i Community Shield i straffesparkskonkur rence efter 1-1 i ordinær kamp. Nu hvor jeg tager hul på syvende sæson tænker folk sikkert at trofæskabet er godt fyldt ud og at jeg har skabt et dreamteam der udrydder alt, men nej, det er faktisk ikke tilfældet. Jeg har nemlig ikke lavet forforfærdeligt mange ændringer før den indeværende sæson hvor jeg har fået ryddet godt op i truppen og brugt næsten 600 millioner danske kroner på transfers. Jeg har dog også solgt for næsten 300 millioner kroner og heriblandt er løntunge spillere som Robin van Persie, Nicklas Bendtner, Marouane Chamakh, Steven Fletcher og Andrea Seculin røget ud.

Siden jeg startede hos Arsenal er det blot blevet til seks trofæer på seks sæsoner og tre af dem blev hentet ind i netop afsluttede sæson hvor holdet endelig fandt melodien. Trofæskabet tæller to Premier League-sejre i 2012 og 2016, to Champions League-sejre i 2014 og 2016 samt to Liga Cup-triumfer i 2015 og 2016. Dertil kommer nu min første sejr i Community Shield hvilket jeg dog ikke anser som vigtigt.

Som sagt er vinduet blevet brugt på at lue ud i truppen og med Bakary Sagna som næste offer tæller afgangen af spillere nu tretten navne, heriblandt syv fra førsteholdstruppen. Ind er kommet seks spillere kommet, mens spiller nummer syv tiltræder til januar. Jeg har været på rov i Sydamerika, hvor jeg har sikret mig en ny midtstopperduo til at overtage for aldrende Vermaelen og Shawcross, og disse hedder Fernando Villafañe og Pablo Balmaceda. Begge er argentinere og mens førstnævnte blev hentet i Newell's for 75 millioner måtte jeg slippe lige under 100 millioner for Balmaceda. Derudover har jeg også forstærket mig på målmandsposten hvor jeg har haft store problemer med Guillermo Ochoa, Lukasz Fabianski og Andrea Seculin der alle tre har været ramt af kronisk ustabilitet. Men 33-årige Jose Manuel Reina blev fundet på fri transfer og hans evner fejler bestemt intet. Dermed skal han vogte buret den næste sæson eller to hvilket giver min scouts mulighed for at finde en ny klassekeeper.

Sommerens dyreste indkøb blev hentet i Wolves hvor en af ligaens stærkeste midtbanespillere fra forrige sæson løb rundt. Hans navn er Carlinhos og for 245 millioner kroner fik jeg overtalt Wolves til at lade ham komme til London. I sidste sæson var jeg i store problemer når Cesc Fabregas og Aaron Ramsey var skadet og derfor er det lækkert at jeg nu har tre centrale midtbanespillere af høj klasse. For at styrke bredden på midtbanen spenderede jeg også 125 millioner på den uruguayanske spiller Carlos Hernandez der kan betegnes som en all-rounder. Sidst men ikke mindst fandt jeg plads til den alsidige offensivspiller og inkarnerede problembarn Mario Balotelli. Han kostede mig blot 39 millioner kroner, hvilket var et tilbud jeg fandt for godt til at lade gå specielt efter salget af både Fletcher, Bendtner og Chamakh. Sidst men ikke mindst får jeg til vinter tilgang af denne fantastiske spiller, nemlig Rafael der skal kæmpe med Alex Song om pladsen på den defensive midtbane.

ARSENAL 2016/2017 - i billedet der fire spillere der ikke kan ses og det er Jefferson Montero, Marcus Berg(regen), Graham Dorrans og Junior Hoilett.

Min første ligakamp er på White Hart Lane mod mine værste konkurrenter om titlen Tottenham og jeg husker tydelig 3-0 blamagen fra sidste sæson hvor jeg blev udspillet. Nu er det tid til hævn!

Jeg vender tilbage med mere senere. :-)
Logged

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #413: 24 Aug 2011, 14:12 »

Stærkt hold! Den eneste plads du kan forbedre er vel højre kant. Walcott er hurtig og en Arsenal mand, men vil ikke mene, at hans teknik rækker langt i CL. Men rigtig god som back-up! Har du vundet noget? Smiley

Hvem skal jeg så hente til højre kanten??
Logged

Arsenal FC!!

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #414: 24 Aug 2011, 17:11 »

Hvem skal jeg så hente til højre kanten??

Hvilken rolle har din højre kant? Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #415: 24 Aug 2011, 17:42 »

Kantspiller > angreb
Logged

Arsenal FC!!

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #416: 24 Aug 2011, 18:00 »

Marko Marin, Pastore, Alexis Sanchez Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #417: 26 Aug 2011, 13:17 »

Mit Arsenal hold, sommeren 2013. Rate! Hvad skal forbedres udover højre kanten. Og er der andre og billigere bud end Marko Marin, Pastore og Alexis Sanchez?? Og gerne ris og ros.

Logged

Arsenal FC!!

TD-TD
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #418: 26 Aug 2011, 13:27 »

Hvordan spiller Henrique for dig?
Logged

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #419: 26 Aug 2011, 13:30 »

Spilfordeler.
Logged

Arsenal FC!!

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010