home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 82592 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #390: 24 Jun 2011, 00:11 »

Hvilke erfaringer har i med Theo Walcott..?

Bruger ham i min 4-4-2 hvor jeg har trænet ham til at spille højre midt mere naturligt. Men han har indtil nu været en stor skuffelse med bare 3 assists i 19 kampe, og ingen mål. Så overvejer kraftigt at skille mig af med ham, men omvendt er han ung og kan stadig nå at udvikle sig..

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #391: 24 Jun 2011, 00:25 »

Jeg synes du skal droppe tanken om at skille dig af med, da du som du selv nævner kan få en masse ud af ham i fremtiden! Jeg plejer oftest at bruge Theoooo som angriber i FM, da jeg klart synes man får mest ud af hans kvaliteter på den måde. Det at smide en bold i dybden til ham, gør at han rykker forbi alle forsvarsspillere i Premier League og derved er han blevet PL-topscorer for mig i en sæson.

Jeg har derfor ikke de store erfaringer med ham fra højreflanken, men har dog brugt ham der en del alligevel. Hvor jeg bare forsøgte at få ham til at trække ind i banen for at trække modspillere til sig. Han er jo ikke den bedste til indlæg eller nogen fløj ting i min optik. I min optik er han bedst som indskifter, da han kan komme med noget ingen andre kan på samme måde. En joker.

Men hold på ham!! Engelsk og et af de største talenter i landet!
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #392: 24 Jun 2011, 00:30 »

Som angriber passer han ikke ind i mit system da jeg har nogle strenge krav til mine angribere. Så ud fra det jeg læser i dit indlæg, så tror jeg mest jeg hælder til et salg, selvom du prøver at overtale mig til at holde på ham.  Wink

Nok er hans engelsk, men skal han have en fremtid på mit hold, så skal det være som kant, og der er han nød til at udvikle sig. Havde håbet at hans hurtighed i sig selv ville være et stærkt våben på kanten, men dette har desværre ikke helt været tilfældet. Men han har indtil transfervinduet til at overbevise mig og til at udvikle sig som kant..
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #393: 24 Jun 2011, 00:34 »

Jeg tror du vil fortryde et salg af ham...

Uanset om du vil bruge ham som angriber eller ej!
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #394: 24 Jun 2011, 00:44 »

Må slutte mig til Cesc her.
Tror helt sikkert du vil fortryde et salg af ham, lige pludselig så slår han til. Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #395: 24 Jun 2011, 00:47 »

Tja måske.. Men man kan jo heller ikke blive ved med at vente! Men måske jeg giver ham lidt længere snor..  Smiley
Logged

martintermansen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #396: 24 Jun 2011, 10:10 »

Tja måske.. Men man kan jo heller ikke blive ved med at vente! Men måske jeg giver ham lidt længere snor..  Smiley

Jeg synes du skal sælge ham, da jeg kun har haft dårlige erfaringer med ham.. Han er ikke skarp nok til at være angriber og som du selv siger har han ikke egenskaberne til at spille på kanten..

Så vil helt klart anbefale at sælge ham nu! Smiley
Logged

Martin Barca
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #397: 24 Jun 2011, 17:07 »

Så starter jeg et save med Arsenal, nogle forslag til Køb og salg i første sæson?
Logged

martintermansen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #398: 24 Jun 2011, 17:46 »

Så starter jeg et save med Arsenal, nogle forslag til Køb og salg i første sæson?

En af de væsentligste transfers der er behov for i Arsenal er en ny målmand, her vil jeg helt klart mene at Rene Adler er intet mindre end genial, han er stadig ung og bliver ofte sat på transferlisten efter et halvt år.
Ellers kan en spiller som Rakitic fra Schalke være et godt indkøb, han kan købes for omkring 40-50 millioner og er rigtig stabil på midtbanen Opstemt

Hvis du vil investere store penge kan spillere som Mats Hummels, Neven Subotic, Eden Hazard eller Javier Pastore jo gå ind og forstærke alle hold  Thumbs Up
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #399: 24 Jun 2011, 18:00 »

Vil helt klart opfordre dig til og holde øje med Joe Hart.
Han plejer som regel og blive sat til salg i Manchester City, for små penge (40-70) millioner kr. Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #400: 26 Jun 2011, 14:34 »

Hvilke erfaringer har i med Theo Walcott..?

Bruger ham i min 4-4-2 hvor jeg har trænet ham til at spille højre midt mere naturligt. Men han har indtil nu været en stor skuffelse med bare 3 assists i 19 kampe, og ingen mål. Så overvejer kraftigt at skille mig af med ham, men omvendt er han ung og kan stadig nå at udvikle sig..



Jeg bruger Walcott som Inderste angriber ude på kanten, og han scorer altså nogle basser. Samtidig spiller han meget godt, så jeg synes ikke du skulle sælge ham.
 Jeg kan til gengæld ikke få Nasri i gang, så jeg tænkte på hvordan i bruger ham?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #401: 26 Jun 2011, 14:50 »

Jeg bruger Walcott som Inderste angriber ude på kanten, og han scorer altså nogle basser. Samtidig spiller han meget godt, så jeg synes ikke du skulle sælge ham.
 Jeg kan til gengæld ikke få Nasri i gang, så jeg tænkte på hvordan i bruger ham?

Tror jeg ender med at sælge Theo Walcott, da han simpelthen ikke gør det godt nok..

Angående Nasri, så er det blevet til ti scoringer og seks assist, hvor jeg bruger ham som højrekant i min flade 4-4-2, og så som bred midtbanespiller
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #402: 26 Jun 2011, 15:18 »

Tror jeg ender med at sælge Theo Walcott, da han simpelthen ikke gør det godt nok..

Angående Nasri, så er det blevet til ti scoringer og seks assist, hvor jeg bruger ham som højrekant i min flade 4-4-2, og så som bred midtbanespiller

Okay, tak for rådet, Guldbrand  Thumbs Up
Logged

jesp11
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #403: 28 Jun 2011, 12:21 »

indkøb 10/11
- De gea 157 mil.
- Kaka 80 mil
- Mata 235 mil.
- Cavani 220 mil

Ud:
- Arsharvin 160 mil
- Eboue 70 mil
- Diaby 70 mil

Hvor skal jeg forstærkes? ligger pt. nummer tre (1 januar 2011)
Logged

Thygesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #404: 29 Jun 2011, 13:53 »

Hvilke erfaringer har i med Theo Walcott..?

Bruger ham i min 4-4-2 hvor jeg har trænet ham til at spille højre midt mere naturligt. Men han har indtil nu været en stor skuffelse med bare 3 assists i 19 kampe, og ingen mål. Så overvejer kraftigt at skille mig af med ham, men omvendt er han ung og kan stadig nå at udvikle sig..



Jeg bruger Theo som højrekant, inderste angriber angreb.
Personlige indstillinger er at han skal løbe i hullerne, og løbe fra dyb nogle gange, og løbe med bolden nogle gange.
Det har resulteret i 10 mål i 15 kampe og 5 assist, en gennemsnits bedømmelse på 7.68 Smiley
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010