home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 82598 gange)
-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #375: 21 Mar 2011, 17:30 »

Så er jeg sørme hoppet på FM bølgen igen, efter lidt over et år i "skyggen".

Jeg skal selvfølgelig spille med Arsenal, men er nysgerrig efter at vide hvilke indstillinger der passer bedst, hvis udgangspunktet er en 4-3-3 (4-1-2-2-1 taktik).

På forhånd tak.
Logged

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #376: 22 Mar 2011, 10:00 »

Så kom jeg i gang med spillet.

Spiller som tidligere nævnt den velkendte 4-3-3, men med to som DM og en CM. Det lader til at fungere fint, da jeg i sæsonens første gældende kamp kunne gå fra banen med en udebane sejr på 3-1 over ærkerivalerne fra Spurs. Det skal siges at de først kom igennem min defensiv, da jeg var nødsaget til at tage en af mine DM'er ud, og Fabianski lavede en af sine berygtede skovture i feltet.

Følgende spillere er hentet:
M'Vila
Hazard
Sissoko
Rossi

Følgende spillere er solgt: (indtil videre)
Diaby
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #377: 01 Apr 2011, 02:17 »

Køb Mertesacker!

Logged

legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #378: 25 Apr 2011, 12:36 »

Hejsa!
Jeg er selv Arsenal, og har lige vundet mesterskabet i første PL sæson. Jeg kom i finalen i FA Cuppen og semifinalen i CL.

Jeg spiller i en formation der hedder 4-2-3-1, og den fungerer meget godt. Jeg har scoret en helvedes masse mål, og ikke ladet ret mange(efter min mening) gå ind.

TRANSFERS:
Ind:
Keisuke Honda - 112 mio.
Nicolai Boilesen - 13 mio.
Kenneth Zohore - 10 mio. (Spiller på u/18-holdet)
Xherdan Shaqiri - 57,5 mio.
Romelu Lukaku - 235 mio. (vanvittig pris, med det var hans frikøbsklausul)
Marouane Fellaini - 97,5 mio.
Igor Akinfeev - 220 mio.
Fabinho - 17 mio.

Ud:
Manuel Almunia - 36 mio.
Nicklas Bendtner - 60 mio.
Abou Diaby - 90 mio.
Alex Song - 85 mio.
Samt en masse udlån hvor små beløb er kommet ind.

I øvrigt har jeg her mod slutningen af sæsonen haft vildt mange skader. Jeg har Chamakh som eneste boksspiller, og mine forsvarsspillere har også været skadede.

Jeg håber mine indkøb kan hjælpe dig frem i verdenen af FM Smiley
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #379: 25 Apr 2011, 12:37 »

Hejsa!
Jeg er selv Arsenal, og har lige vundet mesterskabet i første PL sæson. Jeg kom i finalen i FA Cuppen og semifinalen i CL.

Jeg spiller i en formation der hedder 4-2-3-1, og den fungerer meget godt. Jeg har scoret en helvedes masse mål, og ikke ladet ret mange(efter min mening) gå ind.

TRANSFERS:
Ind:
Keisuke Honda - 112 mio.
Nicolai Boilesen - 13 mio.
Kenneth Zohore - 10 mio. (Spiller på u/18-holdet)
Xherdan Shaqiri - 57,5 mio.
Romelu Lukaku - 235 mio. (vanvittig pris, med det var hans frikøbsklausul)
Marouane Fellaini - 97,5 mio.
Igor Akinfeev - 220 mio.
Fabinho - 17 mio.

Ud:
Manuel Almunia - 36 mio.
Nicklas Bendtner - 60 mio.
Abou Diaby - 90 mio.
Alex Song - 85 mio.
Samt en masse udlån hvor små beløb er kommet ind.

I øvrigt har jeg her mod slutningen af sæsonen haft vildt mange skader. Jeg har Chamakh som eneste boksspiller, og mine forsvarsspillere har også været skadede.

Jeg håber mine indkøb kan hjælpe dig frem i verdenen af FM Smiley

Forstår ikke dit køb som lyder "Keisuke Honda - 112 mio" det er for mange penge da og desuden spiller han da ikke særlig godt fodbold i FM11 efter min mening
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #380: 25 Apr 2011, 12:45 »

Forstår ikke dit køb som lyder "Keisuke Honda - 112 mio" det er for mange penge da og desuden spiller han da ikke særlig godt fodbold i FM11 efter min mening
Han er gjort det rigtig godt for mig, han har lavet 7 mål og 6 assists i 16 kampe. Det mener jeg er godkendt, da han også lige skal falde til i klubben.
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

Petrust
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #381: 07 Maj 2011, 00:10 »

Har lige startet et save med Arsenal, og har valgt en 4-2-3-1 taktik med 2 centerforsvarer i form af Benedikt Höwedes og T. Vermaelen. 2 wingbacks (der giver sig selv) der står til automatisk, så kører jeg med Cesc som Central Midtbane, og har Song som boldvindende midtbanespiller. på kanterne har jeg Brian Ruiz og Theo Walcott som Inderste Angriber. Så har jeg købt Paulo Henrique ind som OMC, og han er som Avanceret Playmaker, og på toppen v. Persie som avanceret angriber.

Indkøb:
Brian Ruiz - 120 mio. - har forhandlet i over 3 uger med Twente, og kunne ikke få dem længere ned.
Paulo henrique - 200 mio. Nogenlunde samme situation som med Ruiz.
Benedikt Höwedes - 85 mio. synes hverken Djourou eller Koscielny er gode nok til at være andet end sub. så så en FC som værende vigtigt indkøb.

Salg:
Almunia - 50 mio. til Malaga
Eboue - 80 mio. til Newcastle
Arshavin - 140 mio. til Bayern München
Rosicky - 45 mio. til CSKA Moskva

Derudover arbejder jeg på at sælge både Djourou og Diaby, da jeg ser begge som værende overflødige.
Logged

Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #382: 07 Maj 2011, 18:25 »

Wonderkid'et Eden Hazard er et must,
han har spillet 160 kampe med et snit på 7,94.
Han har scoret 38 mål og lavet 68 assist oveni hatten.
Desuden er han blevet kåret til Årets spiller de sidste 2 sæsoner.
(Jeg er nået til sæson 14/15)
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #383: 07 Maj 2011, 19:03 »

Har lige startet et save med Arsenal, og har valgt en 4-2-3-1 taktik med 2 centerforsvarer i form af Benedikt Höwedes og T. Vermaelen. 2 wingbacks (der giver sig selv) der står til automatisk, så kører jeg med Cesc som Central Midtbane, og har Song som boldvindende midtbanespiller. på kanterne har jeg Brian Ruiz og Theo Walcott som Inderste Angriber. Så har jeg købt Paulo Henrique ind som OMC, og han er som Avanceret Playmaker, og på toppen v. Persie som avanceret angriber.

Indkøb:
Brian Ruiz - 120 mio. - har forhandlet i over 3 uger med Twente, og kunne ikke få dem længere ned.
Paulo henrique - 200 mio. Nogenlunde samme situation som med Ruiz.
Benedikt Höwedes - 85 mio. synes hverken Djourou eller Koscielny er gode nok til at være andet end sub. så så en FC som værende vigtigt indkøb.

Salg:
Almunia - 50 mio. til Malaga
Eboue - 80 mio. til Newcastle
Arshavin - 140 mio. til Bayern München
Rosicky - 45 mio. til CSKA Moskva

Derudover arbejder jeg på at sælge både Djourou og Diaby, da jeg ser begge som værende overflødige.

Hvad med en spiller som Nasri? Benytter du slet ikke ham? Du har vel også Ramsey til en central plads i kulissen?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #384: 09 Maj 2011, 12:33 »

Andre som har gang i Arsenal for tiden? :-)

Jeg er lige begyndt et save med dem, og jeg forventer at få en rigtig god første sæson i spillet. Jeg har solgt tre spillere i form af Almunia (52 mio.), Arshavin (140 mio.) og Diaby (80 mio.) - grunden til de store summer, er at spillerne er købt på 48 måneder.

Jeg har købt Eden Hazard for 140 millioner, plus Pedro fra Barca som min bestyrelse fik hentet til klubben for 220 millioner. Jeg har store forventninger til de to spillere, som kommer til at indgå i min 4-2-3-1 formation.

Er der i øvrigt nogen der har et råd til en spiller til den centrale midtbane? Reserve, og skal kun kunne skiftes ind..
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #385: 09 Maj 2011, 12:42 »

Andre som har gang i Arsenal for tiden? :-)

Jeg er lige begyndt et save med dem, og jeg forventer at få en rigtig god første sæson i spillet. Jeg har solgt tre spillere i form af Almunia (52 mio.), Arshavin (140 mio.) og Diaby (80 mio.) - grunden til de store summer, er at spillerne er købt på 48 måneder.

Jeg har købt Eden Hazard for 140 millioner, plus Pedro fra Barca som min bestyrelse fik hentet til klubben for 220 millioner. Jeg har store forventninger til de to spillere, som kommer til at indgå i min 4-2-3-1 formation.

Er der i øvrigt nogen der har et råd til en spiller til den centrale midtbane? Reserve, og skal kun kunne skiftes ind..
Synes sku ikke Pedro er 220 mio kroner værd? Men ellers tag et kig på Defour til MC
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Petrust
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #386: 11 Maj 2011, 14:29 »

Hvad med en spiller som Nasri? Benytter du slet ikke ham? Du har vel også Ramsey til en central plads i kulissen?

Jeg bruger skam Nasri, i rotation, fordi både Walcott, Ruiz og Fabregas synes jeg hurtigt bliver trætte, så han kører meget allround for mig.
Hvad angår Ramsey, er han jo skadet i ret lang tid, og min plan er at leje ham ud når han en gang komemr tilbage. han bliver mit store sats til den centrale midt, men vil dog prøve at træne ham så han kan hjælpe godt til i det defensive arbejde.
Den er straks værre med Wilshere, men tror han ender med at komme på en af mine kanter, nok størst chance for venstre kant i fremtiden.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #387: 09 Jun 2011, 17:26 »

Er ikke sket så meget i denne tråd i et stykke tid, er alle stoppet med at spille med Arsenal ?

Jeg er lige startet op med dem. Har købt trænere og skal nu på udkig efter spillere. Mine primær mål er unge spillere, da jeg føler min start 11 ser fornuftigt ud. Eneste plads jeg rigtig er på udkig efter er DC, og helst en englænder.

Jeg har tænkt mig at spille med en 4-2-3-1 og Van Persie på toppen. Hvilken rolle bruger i ham til, som alene angriber ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #388: 09 Jun 2011, 17:28 »

Jeg vil mene, at RvP skal bruges som Avanceret angriber, og så vidt jeg husker, så bankede han også et par kasser ind, dengang jeg spillede med Arsenal. Smiley
Logged

Arsenal <3

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #389: 11 Jun 2011, 10:54 »

Jeg har et save med Arsenal i 2. sæson. Jeg har købt Hazard og Neymar og lejede Götze i første sæson. I første sæsón kom jeg på en skuffende 5 plads i premier league og røg ud af gruppespillet i Champions League Skuffet Men i sommertranfer vinduet Hentede jeg Neuer for ca. 325 mio. kr. og Phil Jones for 150 mio. kr. Smiley Lige nu ligger jeg nr. 5 i premier league med 16 point i 7 kampe, det samme som United på 4. pladsen.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2011, 11:21 af Champenralle » Logged

Arsenal FC!!

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010